Skip to main content
TM 839
SECURITY REPORT 168
satpraxis 2022
now 33 2022
10 Δεκεμβρίου 2021 12:08

3 χρόνια συνεχούς ανάπτυξης για το COSMOTE Insurance

15c2fee6925afcbcece036f756fe811b XL b00396e5

3 χρόνια συνεχούς ανάπτυξης στην ελληνική αγορά συμπληρώνει το COSMOTE Insurance, με την ψηφιακή πλατφόρμα σύγκρισης και αγοράς ασφαλειών της COSMOTE να αποδεικνύεται ιδιαίτερα δημοφιλής. Το COSMOTE Insurance βρίσκεται σταθερά σε ανοδική τροχιά και επεκτείνει δυναμικά το μερίδιό του, έχοντας εισέλθει μόλις πριν από τρία χρόνια στην αγορά…

  • Πάνω από 2,1 εκατ. μοναδικοί χρήστες έχουν επισκεφτεί το cosmoteinsurance.gr
  • Το χαμηλό κόστος, η ευκολία και οι ειδικές προσφορές, οι κύριοι λόγοι που οι καταναλωτές προτιμούν να αποκτήσουν ασφαλιστικά προϊόντα online
  • 9 στους 10 πελάτες του COSMOTE Insurance παραμένουν πιστοί στην πλατφόρμα

3 χρόνια συνεχούς ανάπτυξης στην ελληνική αγορά συμπληρώνει το COSMOTE Insurance, με την ψηφιακή πλατφόρμα σύγκρισης και αγοράς ασφαλειών της COSMOTE να αποδεικνύεται ιδιαίτερα δημοφιλής. Το COSMOTE Insurance βρίσκεται σταθερά σε ανοδική τροχιά και επεκτείνει δυναμικά το μερίδιό του, έχοντας εισέλθει μόλις πριν από τρία χρόνια στην αγορά των ψηφιακών πλατφορμών σύγκρισης και αγοράς ασφαλειών. Το COSMOTE Insurance παρέχει ολοκληρωμένες ασφαλιστικές λύσεις και εξατομικευμένες υπηρεσίες ασφάλισης οχήματος, κατοικίας, πρωτοβάθμιας υγείας και σκάφους από κορυφαίες ασφαλιστικές εταιρείες στην Ελλάδα.

Το χαμηλό κόστος, η ευκολία και οι ειδικές προσφορές είναι οι κυριότεροι λόγοι για την ηλεκτρονική αγορά ασφαλιστικών προϊόντων, όπως προκύπτει από έρευνα που πραγματοποίησε η εταιρεία “The Research Hive”, για λογαριασμό της COSMOTE[1]. Απαντώντας σε αυτήν τη σύγχρονη ανάγκη των καταναλωτών, το COSMOTE Insurance δίνει σε όλους τη δυνατότητα να βρουν το πρόγραμμα ασφάλισης που τους ταιριάζει, συγκρίνοντας και επιλέγοντας ανάμεσα σε πολλά διαθέσιμα ασφαλιστικά προγράμματα. Με μερικά μόνο κλικ μπορούν να επιλέξουν τις παροχές που επιθυμούν, προσθέτοντας ή αφαιρώντας καλύψεις και τροποποιώντας τη διάρκεια ασφάλισης. Έτσι διαμορφώνουν οι ίδιοι το ασφαλιστήριό τους -όποια στιγμή θέλουν- και το λαμβάνουν άμεσα στο email τους, με εγγύηση χαμηλότερης τιμής. Ταυτόχρονα, πιστοποιημένοι σύμβουλοι ασφαλίσεων είναι δίπλα στον πελάτη όλο το 24ωρο, όλες τις ημέρες της εβδομάδας, για να λύσουν κάθε απορία και να βοηθήσουν πριν, κατά τη διάρκεια ή μετά την αγορά του ασφαλιστηρίου.

Σημαντική είναι η ικανοποίηση των πελατών του COSMOTE Insurance, καθώς 9 στους 10 ασφαλισμένους  μέσω της πλατφόρμας παραμένουν πιστοί στο COSMOTE Insurance[2]. Ικανοποιημένοι σε ποσοστό 90% εμφανίζονται οι καταναλωτές και από την εξυπηρέτηση του COSMOTE Insurance, ενώ το 40% των καταναλωτών είναι πρόθυμοι να συστήσουν την πλατφόρμα και σε άλλους2. Ήδη, στα 3 χρόνια παρουσίας του στην ελληνική αγορά, περισσότεροι από 2,1 εκατ. μοναδικοί χρήστες έχουν επισκεφτεί το cosmoteinsurance.gr,

Σε συνεργασία με 16 κορυφαία ασφαλιστικά brands, όπως Interamerican, Anytime, ERGO, Ιnterlife, Εθνική Ασφαλιστική, Ατλαντική Ένωση, Hellas Direct, Eurolife FFH, Groupama, Ιντερσαλόνικα, Apeiron, Αllianz, ΕΛΠΑ και Mondial, το COSMOTE Insurance παρέχει ευκολία, ταχύτητα και διαφάνεια στον χρήστη. Και όλα αυτά με το κύρος και την αξιοπιστία της COSMOTE.

«Στην εποχή μας, όπου οι καταναλωτές είναι περισσότερο εξοικειωμένοι με το Internet και τα ψηφιακά εργαλεία, η ηλεκτρονική ασφάλιση κερδίζει συνεχώς έδαφος. Η αυξανόμενη επισκεψιμότητα στο site μας, η αύξηση των πωλήσεων, ο σταθερά υψηλός δείκτης ανανέωσης των συμβολαίων, αποδεικνύουν ότι οι καταναλωτές έχουν αγκαλιάσει το COSMOTE Insurance. Με όχημα την τεχνολογική μας υπεροχή και την αξιοπιστία του Ομίλου ΟΤΕ, θα συνεχίσουμε να λειτουργούμε ανεξάρτητα υπέρ των καταναλωτών. Στόχος μας είναι όχι μόνο να κάνουμε ευκολότερη την αναζήτηση του καλύτερου συνδυασμού ποιότητας και τιμής στην ασφάλεια οχήματος, υγείας και κατοικίας, αλλά και να δημιουργήσουμε κουλτούρα ασφάλισης στο ευρύ κοινό», αναφέρει ο επικεφαλής του COSMOTE Insurance Ομίλου ΟΤΕ, κ. Διαμαντής Μπουζάνης.

COSMOTE Insurance: Φέρνει όλη την ασφαλιστική αγορά στο κινητό του χρήστη

Ευθυγραμμισμένος με την στρατηγική του ομίλου ΟΤΕ, ο mobile first σχεδιασμός του COSMOTE Insurance, που φέρνει όλη την ασφαλιστική αγορά στο κινητό του χρήστη, με ένα εύχρηστο και λειτουργικό τρόπο, έχει προσελκύσει ιδιαίτερα τους νεότερους καταναλωτές. Όπως προκύπτει από στοιχεία της πλατφόρμας, σχεδόν 3 στους 4 χρησιμοποιούν το κινητό τηλέφωνο (74%) για να συγκρίνουν τιμές, ενώ σχεδόν το 60% των αγορών ολοκληρώνονται απευθείας από το κινητό.

Στο COSMOTE Insurance έμφαση δίνουν οι καταναλωτές στην online ασφάλιση αυτοκινήτου / μηχανής, με περίπου 3 στους 4 χρήστες του να επιλέγουν το βασικό πακέτο ασφάλισης οχήματος (73%). Η ετήσια διάρκεια ασφάλισης είναι η δημοφιλέστερη (με ποσοστό 42%), λόγω των καλύτερων τιμών που προσφέρουν οι ασφαλιστικές εταιρείες, παρόλο που οι ασφάλειες μικρότερης διάρκειας είχαν ζήτηση κατά την περίοδο της υγειονομικής κρίσης.

 

[1] Πανελλαδική ποσοτική έρευνα για την ασφαλιστική αγορά, η οποία διεξήχθη τον Οκτώβριο του 2021 από την εταιρεία ερευνών “The Research Hive”, σε αντιπροσωπευτικό δείγμα 1.000 ατόμων που έχουν αποκτήσει ή σκέφτονται να αποκτήσουν ασφάλεια μέσω online καναλιού, με online & τηλεφωνικές συνεντεύξεις, σε ηλικίες 18-65.

[2] Βάσει στοιχείων από την πλατφόρμα COSMOTE Insurance, 2020-2021.

Η ΑΓΟΡΑ ΣΗΜΕΡΑ

Τα νέα της Mistral: Οδηγίες για μια καλή εγκατάσταση: Ενισχυτές κεντρικής κεραίας
Οι ενισχυτές κεντρικής κεραίας διατίθενται σε δύο διαφορετικές κατηγορίες. Η πρώτη κατηγορία είναι αυτή της οποίας οι ενισχυτές έχουν μία έξοδο και η άλλη κατηγορία είναι αυτή με τους ενισχυτές που…
Amiko TSC-1270
Η εταιρεία AstraSat ανακοινώνει την παραλαβή του Amiko TSC-1270. Πρόκειται για ένα ψηφιακό όργανο χειρός που υποστηρίζει όλα τα πρότυπα εκπομπής, καθώς μπορεί να δώσει μετρήσεις για DVB-S, DVB-S2, D…
Επιπλέον options για τον νέο PROMAX TV Explorer NG
Εκτός από τις βασικές λειτουργίες, ο αναλυτής PROMAX TV Explorer NG μπορεί να εμπλουτιστεί με κάποιες προαιρετικές προχωρημένες δυνατότητες – τα λεγόμενα options – με επιπλέον κόστος, το οποίο συμπε…
Televes 562422 MiniKom
O ενισχυτής κεντρικών εγκαταστάσεων με αποκοπή 5G παρεμβολών, Televes 562422 MiniKom, διαθέτει 4 εισόδους σήματος (2x UHF, VHF, FM) με ανεξάρτητα μεταξύ τους κυκλώματα ενίσχυσης, τα οποία αποτρέπουν…
TP-Link EAP603-Outdoor
Το EAP603-Outdoor είναι ένα Omada Access Point AX1800 Wi-Fi 6 της TP-Link, σχεδιασμένο για εξωτερική χρήση. Παρέχει απρόσκοπτη και αξιόπιστη ασύρματη κάλυψη με ταχύτητες έως και 1,8Gbps. Με αδιάβροχ…
Multimedia Perspectives / FAGOR AML Series
Οι επαγγελματικοί ενισχυτές ιστού AML διαθέτουν προστασία LTE (ζώνη 700MHz, δεύτερο ψηφιακό μέρισμα) για αποφυγή όλων των παρεμβολών που προέρχονται από κινητά τηλέφωνα, ασύρματες μεταδόσεις, επίγει…
Multimedia Perspectives / FAGOR EVA D2
Η EVA D2 είναι μία εξαιρετική επίγεια κεραία μεσαίου μεγέθους, με διπλή δοκό, κατάλληλη για ψηφιακή τηλεοπτική λήψη σε ατομικές και κεντρικές εγκαταστάσεις πλήρως προσαρμοσμένες στο LTE. Η κεραία εγ…
Emme Esse 2-Line 45DMBS
Η εταιρεία AstraSat ανακοινώνει την παραλαβή μιας νέας κεραίας για λήψη σημάτων UHF. Πρόκειται για την κεραία Emme Esse 2-Line 45DMBS, η οποία έχει ενσωματωμένο φίλτρο LTE 5G για προστασία από παρεμ…
Fobem Vision Flex
Απολαύστε τις πιο πρόσφατες εφαρμογές με το νέο Fobem Vision Flex, που είναι διαθέσιμο στην αγορά από την AstraSat. Πρόκειται για ένα Android TV Box με γρήγορο τετραπύρηνο επεξεργαστή Cortex A53, μν…
Ανανεωμένος τιμοκατάλογος PROMAX 2025 από την IDComs
Είναι διαθέσιμος ο ανανεωμένος τιμοκατάλογος 2025 για τα προϊόντα της PROMAX, ο οποίος περιλαμβάνει επιπλέον το νέο εκπληκτικό TV EXPLORER NG, καθώς και τα options που διαθέτει, τον portable analyze…
Νέες επιδαπέδιες βάσεις TV JollyLine
Νέες επιδαπέδιες βάσεις JollyLine είναι άμεσα διαθέσιμες στο B2B της EDISION. Διαθέτουν ειδικό σχεδιασμό και αισθητική και είναι σχεδιασμένες για στερέωση τηλεόρασης σε εσωτερικό χώρο. Προορίζονται…
ANGA Free TV 4 Combo-V2 / Free TV-V2 / Free TV 2-V2
Η εταιρεία Stam Electronics ανακοινώνει την παραλαβή τριών νέων προγραμματιζόμενων τηλεχειριστηρίων μάρκας ANGA. Πρόκειται για τα μοντέλα Free TV 4 Combo-V2 για 4 συσκευές, Free TV-V2 για μία συσκευ…

ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΤΕΥΧΟΣ

Ψηφιακή Τηλεόραση, Νοέμβριος 2025
Το νέο τεύχος Νοεμβρίου του περιοδικού «Ψηφιακή Τηλεόραση» κυκλοφορεί πάντα μαζί με το περιοδικό «Security Report», που ηγείται στην αγορά των ηλεκτρονικών συστημάτων ασφαλείας.  Θέματα Τεύχους…
Πλατφόρμες HbbTV των τηλεοπτικών σταθμών
Οι τηλεοπτικοί σταθμοί που υποστηρίζουν το ιδιαίτερο χαρακτηριστικό του HbbTV έχουν μεταμορφώσει την τηλεόραση, συνδυάζοντας την παραδοσιακή μετάδοση με την τεχνολογία ευρυζωνικής σύνδεσης, για να δ…
EDISION LIA-200 & LIA-301
Δύο νέα μοντέλα ενισχυτών EDISION δοκιμάσαμε για να σας παρουσιάσουμε στο τεύχος αυτού του μήνα. Πρόκειται για τον LIA-200 και τον LIA-301, οι οποίοι είναι ενισχυτές γραμμής επίγειων ψηφιακών καναλι…
SAT & ZAP, Νοέμβριος 2025
Νέος δορυφόρος στις 8 Δυτικά με καλύτερη λήψη στα Βόρεια. Πολλά νέα ρωσικά κανάλια στις 13 και 42 Ανατολικά. Στις 19.2 Ανατολικά, ο 1P έχει αναλάβει πολλές συχνότητες παλαιότερων δορυφόρων με πολύ κ…
Επισκόπηση απορρήτου

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookie ώστε να μπορούμε να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία χρήστη. Οι πληροφορίες cookie αποθηκεύονται στο πρόγραμμα περιήγησης σας και εκτελούν λειτουργίες όπως η ανάγνωση σας όταν επιστρέφετε στον ιστότοπο μας και η βοήθεια της ομάδας μας να κατανοήσει ποιες ενότητες του ιστοτόπου θεωρείτε πιο ενδιαφέρουσες και χρήσιμες.