Skip to main content
10 Δεκεμβρίου 2021 13:08

3 χρόνια συνεχούς ανάπτυξης για το COSMOTE Insurance

admin ajax.php?action=kernel&p=image&src=%7B%22file%22%3A%22wp content%2Fuploads%2F2022%2F04%2F15c2fee6925afcbcece036f756fe811b XL

3 χρόνια συνεχούς ανάπτυξης στην ελληνική αγορά συμπληρώνει το COSMOTE Insurance, με την ψηφιακή πλατφόρμα σύγκρισης και αγοράς ασφαλειών της COSMOTE να αποδεικνύεται ιδιαίτερα δημοφιλής. Το COSMOTE Insurance βρίσκεται σταθερά σε ανοδική τροχιά και επεκτείνει δυναμικά το μερίδιό του, έχοντας εισέλθει μόλις πριν από τρία χρόνια στην αγορά…

  • Πάνω από 2,1 εκατ. μοναδικοί χρήστες έχουν επισκεφτεί το cosmoteinsurance.gr
  • Το χαμηλό κόστος, η ευκολία και οι ειδικές προσφορές, οι κύριοι λόγοι που οι καταναλωτές προτιμούν να αποκτήσουν ασφαλιστικά προϊόντα online
  • 9 στους 10 πελάτες του COSMOTE Insurance παραμένουν πιστοί στην πλατφόρμα

3 χρόνια συνεχούς ανάπτυξης στην ελληνική αγορά συμπληρώνει το COSMOTE Insurance, με την ψηφιακή πλατφόρμα σύγκρισης και αγοράς ασφαλειών της COSMOTE να αποδεικνύεται ιδιαίτερα δημοφιλής. Το COSMOTE Insurance βρίσκεται σταθερά σε ανοδική τροχιά και επεκτείνει δυναμικά το μερίδιό του, έχοντας εισέλθει μόλις πριν από τρία χρόνια στην αγορά των ψηφιακών πλατφορμών σύγκρισης και αγοράς ασφαλειών. Το COSMOTE Insurance παρέχει ολοκληρωμένες ασφαλιστικές λύσεις και εξατομικευμένες υπηρεσίες ασφάλισης οχήματος, κατοικίας, πρωτοβάθμιας υγείας και σκάφους από κορυφαίες ασφαλιστικές εταιρείες στην Ελλάδα.

Το χαμηλό κόστος, η ευκολία και οι ειδικές προσφορές είναι οι κυριότεροι λόγοι για την ηλεκτρονική αγορά ασφαλιστικών προϊόντων, όπως προκύπτει από έρευνα που πραγματοποίησε η εταιρεία “The Research Hive”, για λογαριασμό της COSMOTE[1]. Απαντώντας σε αυτήν τη σύγχρονη ανάγκη των καταναλωτών, το COSMOTE Insurance δίνει σε όλους τη δυνατότητα να βρουν το πρόγραμμα ασφάλισης που τους ταιριάζει, συγκρίνοντας και επιλέγοντας ανάμεσα σε πολλά διαθέσιμα ασφαλιστικά προγράμματα. Με μερικά μόνο κλικ μπορούν να επιλέξουν τις παροχές που επιθυμούν, προσθέτοντας ή αφαιρώντας καλύψεις και τροποποιώντας τη διάρκεια ασφάλισης. Έτσι διαμορφώνουν οι ίδιοι το ασφαλιστήριό τους -όποια στιγμή θέλουν- και το λαμβάνουν άμεσα στο email τους, με εγγύηση χαμηλότερης τιμής. Ταυτόχρονα, πιστοποιημένοι σύμβουλοι ασφαλίσεων είναι δίπλα στον πελάτη όλο το 24ωρο, όλες τις ημέρες της εβδομάδας, για να λύσουν κάθε απορία και να βοηθήσουν πριν, κατά τη διάρκεια ή μετά την αγορά του ασφαλιστηρίου.

Σημαντική είναι η ικανοποίηση των πελατών του COSMOTE Insurance, καθώς 9 στους 10 ασφαλισμένους  μέσω της πλατφόρμας παραμένουν πιστοί στο COSMOTE Insurance[2]. Ικανοποιημένοι σε ποσοστό 90% εμφανίζονται οι καταναλωτές και από την εξυπηρέτηση του COSMOTE Insurance, ενώ το 40% των καταναλωτών είναι πρόθυμοι να συστήσουν την πλατφόρμα και σε άλλους2. Ήδη, στα 3 χρόνια παρουσίας του στην ελληνική αγορά, περισσότεροι από 2,1 εκατ. μοναδικοί χρήστες έχουν επισκεφτεί το cosmoteinsurance.gr,

Σε συνεργασία με 16 κορυφαία ασφαλιστικά brands, όπως Interamerican, Anytime, ERGO, Ιnterlife, Εθνική Ασφαλιστική, Ατλαντική Ένωση, Hellas Direct, Eurolife FFH, Groupama, Ιντερσαλόνικα, Apeiron, Αllianz, ΕΛΠΑ και Mondial, το COSMOTE Insurance παρέχει ευκολία, ταχύτητα και διαφάνεια στον χρήστη. Και όλα αυτά με το κύρος και την αξιοπιστία της COSMOTE.

«Στην εποχή μας, όπου οι καταναλωτές είναι περισσότερο εξοικειωμένοι με το Internet και τα ψηφιακά εργαλεία, η ηλεκτρονική ασφάλιση κερδίζει συνεχώς έδαφος. Η αυξανόμενη επισκεψιμότητα στο site μας, η αύξηση των πωλήσεων, ο σταθερά υψηλός δείκτης ανανέωσης των συμβολαίων, αποδεικνύουν ότι οι καταναλωτές έχουν αγκαλιάσει το COSMOTE Insurance. Με όχημα την τεχνολογική μας υπεροχή και την αξιοπιστία του Ομίλου ΟΤΕ, θα συνεχίσουμε να λειτουργούμε ανεξάρτητα υπέρ των καταναλωτών. Στόχος μας είναι όχι μόνο να κάνουμε ευκολότερη την αναζήτηση του καλύτερου συνδυασμού ποιότητας και τιμής στην ασφάλεια οχήματος, υγείας και κατοικίας, αλλά και να δημιουργήσουμε κουλτούρα ασφάλισης στο ευρύ κοινό», αναφέρει ο επικεφαλής του COSMOTE Insurance Ομίλου ΟΤΕ, κ. Διαμαντής Μπουζάνης.

COSMOTE Insurance: Φέρνει όλη την ασφαλιστική αγορά στο κινητό του χρήστη

Ευθυγραμμισμένος με την στρατηγική του ομίλου ΟΤΕ, ο mobile first σχεδιασμός του COSMOTE Insurance, που φέρνει όλη την ασφαλιστική αγορά στο κινητό του χρήστη, με ένα εύχρηστο και λειτουργικό τρόπο, έχει προσελκύσει ιδιαίτερα τους νεότερους καταναλωτές. Όπως προκύπτει από στοιχεία της πλατφόρμας, σχεδόν 3 στους 4 χρησιμοποιούν το κινητό τηλέφωνο (74%) για να συγκρίνουν τιμές, ενώ σχεδόν το 60% των αγορών ολοκληρώνονται απευθείας από το κινητό.

Στο COSMOTE Insurance έμφαση δίνουν οι καταναλωτές στην online ασφάλιση αυτοκινήτου / μηχανής, με περίπου 3 στους 4 χρήστες του να επιλέγουν το βασικό πακέτο ασφάλισης οχήματος (73%). Η ετήσια διάρκεια ασφάλισης είναι η δημοφιλέστερη (με ποσοστό 42%), λόγω των καλύτερων τιμών που προσφέρουν οι ασφαλιστικές εταιρείες, παρόλο που οι ασφάλειες μικρότερης διάρκειας είχαν ζήτηση κατά την περίοδο της υγειονομικής κρίσης.

 

[1] Πανελλαδική ποσοτική έρευνα για την ασφαλιστική αγορά, η οποία διεξήχθη τον Οκτώβριο του 2021 από την εταιρεία ερευνών “The Research Hive”, σε αντιπροσωπευτικό δείγμα 1.000 ατόμων που έχουν αποκτήσει ή σκέφτονται να αποκτήσουν ασφάλεια μέσω online καναλιού, με online & τηλεφωνικές συνεντεύξεις, σε ηλικίες 18-65.

[2] Βάσει στοιχείων από την πλατφόρμα COSMOTE Insurance, 2020-2021.

ΑΛΛΑ ΑΡΘΡΑ ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ

Η ΑΓΟΡΑ ΣΗΜΕΡΑ

Τα νέα της Mistral – Οδηγίες για μια καλή εγκατάσταση: Ενισχυτής κεραίας 2U30
Συνεχίζοντας την περιγραφή των προϊόντων της Mistral, θα γίνει περιγραφή των ενισχυτών κεραίας. Οι ενισχυτές κεραίας χωρίζονται σε δύο κατηγορίες: 1) Οι ενισχυτές με ακροδέκτες χωρίς θωράκιση, ...
Tesla XT850
Η εταιρεία AstraSat ανακοινώνει την παραλαβή του νέου Tesla MediaBox XT850. Πρόκειται για ένα Android TV Box που είναι ταυτόχρονα και DVB-T2 HEVC (H.265) δέκτης, συμβατός με το νέο πρότυπο επίγεια...
SatLink ST-6502
Η εταιρεία Tronix ανακοινώνει την παραλαβή του νέου modulator ST-6502 της SatLink. Πρόκειται για έναν διαμορφωτή ενός καναλιού σε mini μέγεθος, ο οποίος έχει σχεδιαστεί για οικιακή ψυχαγωγία, ξενο...
Fracarro UX-WB LTE
Η εταιρεία AstraSat ανακοινώνει την παραλαβή του νέου LNB της οικογένειας UX της ιταλικής Fracarro. Πρόκειται για το UX-WB LTE, ένα wideband LNB με 2 ξεχωριστές εξόδους, που η μία μεταφέρει όλα τα...
AVM Geofencing
Η τελευταία ενημέρωση του FRITZ!App Smart Home προσθέτει μια λειτουργία που ζητείται συχνά: Το geofencing. Σας επιτρέπει να εκτελείτε ενέργειες στο έξυπνο σπίτι σας όταν εισέρχεστε ή εξέρχεστε από...
Amiko A11 Link
Αναζητείτε έναν προηγμένο τρόπο για να απολαύσετε το αγαπημένο σας περιεχόμενο, είτε πρόκειται για ζωντανή τηλεόραση, είτε για ταινίες ή ραδιόφωνο; Μην ψάχνετε άλλο! Το Amiko A11 Link 4K TV Stick ...
Fracarro D-Matrix 4S FTA
Δεν γίνεται να αφήσετε τους φιλοξενούμενούς σας χωρίς τηλεόραση. Η ιταλική Fracarro έρχεται να δώσει τη λύση με το νέο Compact Headend D-Matrix 4S FTA, το οποίο προορίζεται για σύνδεση σε τηλεοράσ...
AVM FRITZ!Fon X6
Το FRITZ!Fon X6 εντυπωσιάζει με τη μοντέρνα σχεδίασή του σε κομψή λευκή και μαύρη έκδοση, ενώ διαθέτει μεγάλη έγχρωμη οθόνη 2,4” υψηλής αντίθεσης για τέλεια αναγνωσιμότητα. Ο χρήστης μπορεί να βλέ...
Solray S01C, S02B & S03C Series
Η εταιρεία KAL Electronics ανακοινώνει νέες παραλαβές προϊόντων που περιλαμβάνουν σειρές φωτιστικών LED της Solray. Πρόκειται για πλήρως ανεξάρτητα συστήματα φωτισμού που αποτελούνται από προβολέα...
TP-Link EAP623-Outdoor HD AX1800
Το EAP623-Outdoor HD είναι ένα Access Point εξωτερικού χώρου από τη σειρά EAP της TP-Link, που υποστηρίζει το πρότυπο Wi-Fi 6 με μέγιστη ταχύτητα μετάδοσης δεδομένων έως και 1,8Gbps (574Mbps στα 2...
Ikusi ENC-108
Η Ikusi, συνεχίζοντας τον σχεδιασμό και την υλοποίηση νέων προϊόντων, παρουσιάζει το ENC-108 με 8 εισόδους HDMI, τα σήματα των οποίων μπορούν να μετατραπούν σε 8 streams IP σε SPTS (unicast ή mult...
Fracarro PAS4117101
Η εταιρεία AstraSat ανακοινώνει την παραλαβή του νέου καλωδίου PAS4117101 της ιταλικής Fracarro. Πρόκειται για υψηλής ποιότητας ομοαξονικό καλώδιο εξωτερικού χώρου, με τριπλή θωράκιση, διάμετρο 6,...

ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΤΕΥΧΟΣ

Ψηφιακή Τηλεόραση, Ιούνιος 2024
Κυκλοφορεί το νέο τεύχος Ιουνίου 2024 του περιοδικού "Ψηφιακή Τηλεόραση" μαζί με το "Security Report" Το νέο τεύχος Ιουνίου του περιοδικού «Ψηφιακή Τηλεόραση» κυκλοφορεί πάντα μαζί με το περιοδ...
UEFA EURO 2024 GERMANY
Η ώρα για το μεγαλύτερο αθλητικό ραντεβού της τετραετίας στην Ευρώπη έφτασε! Για έναν ολόκληρο μήνα, από 14 Ιουνίου έως 14 Ιουλίου, η καρδιά της ποδοσφαιρικής Ευρώπης θα χτυπάει στα γήπεδα της Γερ...
Η PartnerNET διανέμει αποκλειστικά τα προϊόντα της MaxHub σε Ελλάδα και Κύπρο
H PartnerNET παρουσιάζει την εταιρεία MaxHub, η οποία αναμένεται να επαναπροσδιορίσει τον χώρο των επικοινωνιών (communication) και της έξυπνης συνεργασίας (collaboration) για τις επιχειρήσεις. Με...
Octagon Spirit Pro
Η γερμανική Octagon διευρύνει την γκάμα των HDTV δεκτών της, παρουσιάζοντας τη version 2 του μοντέλου Spirit, τον Octagon Spirit Pro. Πρόκειται για έναν δέκτη IP με επίσημο λειτουργικό σύστημα And...
Ekselans MD HD Easy Twin 122013
Έναν ολοκαίνουργιο στην ελληνική αγορά ψηφιακό διαμορφωτή, που διαθέτει πολλές και σημαντικές καινοτομίες, δοκιμάσαμε για να παρουσιάσουμε στο τεύχος αυτού του μήνα. Πρόκειται για τον MD HD Easy T...
SAT & ZAP, Ιούνιος 2024
Η πικρή αλήθεια είναι ότι το streaming τείνει να υποκαταστήσει και στους DXersτη δορυφορική λήψη ως μέθοδο zapping. Παρ’ όλα αυτά μπορείτε ακόμη να βρείτε κανάλια που δεν μεταδίδονται ιντερνετικά…...