Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookie ώστε να μπορούμε να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία χρήστη. Οι πληροφορίες cookie αποθηκεύονται στο πρόγραμμα περιήγησης σας και εκτελούν λειτουργίες όπως η ανάγνωση σας όταν επιστρέφετε στον ιστότοπο μας και η βοήθεια της ομάδας μας να κατανοήσει ποιες ενότητες του ιστοτόπου θεωρείτε πιο ενδιαφέρουσες και χρήσιμες.
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
91,7 δισ. ευρώ η αξία του ευρωπαϊκού τηλεοπτικού τομέα
Η μετάβαση στην ψηφιακή τηλεόραση επιταχύνθηκε από την πλήρη μετάβαση στην ψηφιακή στην Ισπανίας και από την μερική ψηφιακή μετάβαση στην Γαλλία και Ιταλία. Η δορυφορική είναι παρούσα στο ένα τρίτο των ψηφιακών νοικοκυριών και δεν είναι πλέον η πιο δημοφιλής πλατφόρμα αφού αντικαταστάθηκε από την ψηφιακή (επίγεια – καλωδιακή) τηλεόραση που βρίσκεται στο 37% των νοικοκυριών. Η καλωδιακή ευθύνεται για το 21% της ψηφιακής τηλεοπτικής λήψης, αλλά απέχει πάρα πολύ από την ολοκληρωτική κατάργηση της αναλογικής.
Σε ότι αφορά την αύξηση των εσόδων μετά το +0,9% του 2008 και το αποθαρρυντικό -3,1% του 2009, τα έσοδα από την τηλεοπτική αγορά έφτασαν στα 91,7 δισ. ευρώ μέσα στο 2010, σημειώνοντας αύξηση 5,6%. Τα έσοδα από την διαφήμιση αυξήθηκαν κατά 3,4%, αλλά πάντως είναι ακόμα χαμηλότερα από τα έσοδα πριν από την οικονομική κρίση. Η συνδρομητική τηλεόραση συνεχίζει να είναι η κινητήρια δύναμη του τομέα, και η αύξηση των εσόδων κατά 9,6% πέρυσι αντιπροσωπεύει την καλύτερη επίδοση των τελευταίων τριών ετών. Η αναφορά επισημαίνει επίσης ότι η ευρωπαϊκή αγορά της IPTV είναι η μεγαλύτερη και πιο δυναμική παγκοσμίως, σημειώνοντας αύξηση 27% το 2010, χαμηλότερη όμως από τα προηγούμενα χρόνια.
Πηγή: advanced-television.com
Η μετάβαση στην ψηφιακή τηλεόραση επιταχύνθηκε από την πλήρη μετάβαση στην ψηφιακή στην Ισπανίας και από την μερική ψηφιακή μετάβαση στην Γαλλία και Ιταλία. Η δορυφορική είναι παρούσα στο ένα τρίτο των ψηφιακών νοικοκυριών και δεν είναι πλέον η πιο δημοφιλής πλατφόρμα αφού αντικαταστάθηκε από την ψηφιακή (επίγεια – καλωδιακή) τηλεόραση που βρίσκεται στο 37% των νοικοκυριών. Η καλωδιακή ευθύνεται για το 21% της ψηφιακής τηλεοπτικής λήψης, αλλά απέχει πάρα πολύ από την ολοκληρωτική κατάργηση της αναλογικής.
Σε ότι αφορά την αύξηση των εσόδων μετά το +0,9% του 2008 και το αποθαρρυντικό -3,1% του 2009, τα έσοδα από την τηλεοπτική αγορά έφτασαν στα 91,7 δισ. ευρώ μέσα στο 2010, σημειώνοντας αύξηση 5,6%. Τα έσοδα από την διαφήμιση αυξήθηκαν κατά 3,4%, αλλά πάντως είναι ακόμα χαμηλότερα από τα έσοδα πριν από την οικονομική κρίση. Η συνδρομητική τηλεόραση συνεχίζει να είναι η κινητήρια δύναμη του τομέα, και η αύξηση των εσόδων κατά 9,6% πέρυσι αντιπροσωπεύει την καλύτερη επίδοση των τελευταίων τριών ετών. Η αναφορά επισημαίνει επίσης ότι η ευρωπαϊκή αγορά της IPTV είναι η μεγαλύτερη και πιο δυναμική παγκοσμίως, σημειώνοντας αύξηση 27% το 2010, χαμηλότερη όμως από τα προηγούμενα χρόνια.
Πηγή: advanced-television.com