Skip to main content
27 Οκτωβρίου 2023 08:22

Action Global Communications: Έρευνα Media Navigator για τις τάσεις των social media

admin ajax.php?action=kernel&p=image&src=%7B%22file%22%3A%22wp content%2Fuploads%2F2023%2F10%2FUntitled 1 105

Η Action Global Communications,  η βραβευμένη εταιρεία επικοινωνίας και marketing, παρουσιάζει τα αποτελέσματα μιας νέας παγκόσμιας έρευνας που πραγματοποίησε και η οποία τονίζει τις τάσεις στην χρήση μέσων ενημέρωσης, παραδοσιακών και ψηφιακών, καθώς και των social media. Μεταξύ άλλων, η έρευνα, που διενεργήθηκε από την συμβουλευτική εταιρεία 3GEM, αποκαλύπτει ότι το 74% των ερωτηθέντων στην Ελλάδα είναι πιθανό να σχηματίσουν καλύτερη γνώμη για τα brands που προωθούν ενεργά κοινωνικά και περιβαλλοντικά ζητήματα στην επικοινωνία τους.

Μερικές από τις τάσεις που αναδεικνύει η έρευνα είναι ότι οι χρήστες είναι περισσότερο ενημερωμένοι από ποτέ, καθώς υιοθετούν πολλαπλά κανάλια για πρόσβαση σε περιεχόμενο, με διαφορετικό σκοπό το καθένα. Ως αποτέλεσμα, είναι καθοριστικό για τα brands να ακολουθούν μια ολιστική και ολοκληρωμένη προσέγγιση και να αξιοποιούν αποτελεσματικά κάθε κανάλι, είτε παραδοσιακό, είτε ψηφιακό. Επιπλέον, η γνώση για τις ιδιαιτερότητες της κάθε αγοράς παίζει σημαντικό ρόλο για το χτίσιμο και την υλοποίηση της κατάλληλης στρατηγικής. Από την άλλη τα social media παραμένουν ένα κυρίαρχο μέσο, και παρόλο που η αξιοπιστία τους βρίσκεται υπό συνεχή αξιολόγηση, δεν μπορούμε να παραβλέψουμε την αποτελεσματικότητα του influencer marketing, που προάγει το χτίσιμο σχέσεων εμπιστοσύνης με ένα brand. Τέλος, τα podcasts αυξάνουν σε δημοτικότητα και εξελίσσονται σε ένα δυνατό, νέο μέσο.

Η έρευνα «Media Navigator» καλύπτει επτά διαφορετικές αγορές, συμπεριλαμβανομένων της Κύπρου, της Ελλάδος, της Βουλγαρίας, του Καζακστάν, των Ηνωμένων Αραβικών Εμιράτων, του Κατάρ και της Σαουδικής Αραβίας. Στόχος της είναι να προσφέρει σε brands και stakeholders γνώση ώστε να αναπτύξουν στοχευμένες στρατηγικές, να ενισχύσουν τις σχέσεις με τους καταναλωτές και την αξιοπιστία τους και να προωθήσουν περαιτέρω την ανάπτυξή τους στις περιοχές αυτές. 

Όπως σημειώνει ο Κρις Χριστοδούλου, CEO της Action Global Communications, η πρώτη έρευνα της Action έρχεται σε μια περίοδο όπου το τοπίο στα μέσα εξελίσσεται ταχύτατα και οι καταναλωτές έχουν στη διάθεσή τους πολλές διαφορετικές επιλογές στον τρόπο που αλληλεπιδρούν με περιεχόμενο, τα brands, αλλά και μεταξύ τους. 

«Στο σύγχρονο, ταχέως εξελισσόμενο και δυναμικό περιβάλλον, είναι κρίσιμο για τα brands να προηγούνται των εξελίξεων και να κατανοούν τις ιδιαιτερότητες στις συμπεριφορές και τις προτιμήσεις του κοινού τους,» δήλωσε ο κ. Χριστοδούλου. «Η βαθύτερη γνώση για τις συνήθειες και τις αντιλήψεις των καταναλωτών σήμερα θα δώσει στους decision-makers στο marketing και την επικοινωνία τη δυνατότητα να σχεδιάσουν αποτελεσματικές στρατηγικές και να κατανέμουν σωστότερα το διαθέσιμο budget. Η πλήρης κατανόηση των διαφορών της κάθε αγοράς είναι εξίσου σημαντική, καθώς η συμπεριφορά του καταναλωτή μπορεί να διαφοροποιείται σημαντικά ανά αγορά, όπως επιβεβαιώνει επίσης η έρευνά μας.»

Η Αγγελική Κιοφίρη, Country Manager της Action Global Communication Greece, δήλωσε επίσης: «Το τοπίο στα μέσα ενημέρωσης μεταβάλλεται συνεχώς και η συγκεκριμένη έρευνα μας παρέχει πολύτιμες πληροφορίες και τα εργαλεία για να κατανοήσουμε σε βάθος τον τρόπο που το κοινό επιλέγει να ενημερωθεί, τις διαφορές που υπάρχουν στην χρήση των μέσων ανά διαφορετική χώρα και τις τάσεις που κυριαρχούν το τελευταίο διάστημα στα media, και εν τέλει να ορίσουμε πιο αποτελεσματικά τη στρατηγική του κάθε brand.  Η ευθυγράμμιση των στρατηγικών μάρκετινγκ και επικοινωνίας σύμφωνα με τη συμπεριφορά και τις προτιμήσεις των καταναλωτών βοηθά τα brands να συσχετίζονται πιο αποτελεσματικά με το κοινό, να αναβαθμίζουν την αξιοπιστία τους και να ενισχύουν ακόμη περισσότερο την επιδραστικότητά τους.»

Κύρια Ευρήματα της Έρευνας Media Navigator για την Ελλάδα
Η έρευνα τονίζει τη σημασία της εις βάθους κατανόησης των κατά τόπους κοινών και των διαφορετικών media landscapes, ειδικά στις ταχέως αναπτυσσόμενες αγορές όπου η Action διατηρεί ισχυρή παρουσία και η γνώση της αγοράς και των πολιτισμικών διαφορών είναι καίριες για την ενίσχυση της σχέσης με τους καταναλωτές.

  • Το 58% των ερωτηθέντων θεωρεί τις ειδησεογραφικές ιστοσελίδες ως την πιο αξιόπιστη πηγή ειδήσεων, με τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και την τηλεόραση να έπονται.
  • Στο σύνολο των απαντήσεων το 69% δηλώνει ότι ο προτιμώμενος τρόπος συσχέτισης με τα brands είναι μέσω των social media, με το ποσοστό να αυξάνεται στο 75% στις ηλικιακές ομάδες 18-24 και 25-34.
  • 9 στους 10 ερωτηθέντες θεωρούν εξαιρετικά ή πολύ σημαντική την πρόσβαση σε ειδήσεις ή πληροφόρηση από πολλαπλές πηγές για να έχουν μια ολοκληρωμένη άποψη.
  • 80% των ερωτηθέντων δαπανούν από 30 λεπτά έως και 4 ώρες καθημερινά σε ιστοσελίδες, με το 14% να δαπανούν περισσότερες από 4 ώρες
  • Στην Ελλάδα ένα ποσοστό 57% έχει λάβει αποφάσεις  για κάποια αγορά ή έχει σχηματίσει άποψη βασισμένη σε προτάσεις από influencers.
  • Το 70% της ηλικιακής ομάδας 18-24 ετών δαπανά περισσότερο από 2 ώρες την ημέρα στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, με το 40% εξ αυτών να περνάει περισσότερες από 4 ώρες στις πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης.
  • Ένα 68% των ερωτηθέντων απάντησε ότι ακούσει συχνά podcasts, και το ποσοστό αυτό αυξάνεται στο 76% στις ηλικίες 18-24 παραμένοντας εξίσου υψηλό στο 70% για τις ηλικίες 25-34.

Η πλήρης έρευνα είναι διαθέσιμη στην ιστοσελίδα της Action Global Communications: www.actionprgroup.com

Εδώ μπορείτε να δείτε το infographic για τα αποτελέσματα της έρευνας στην Ελλάδα: https://actionprgroup.com/infographic-of-greece/

ΑΛΛΑ ΑΡΘΡΑ ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ

Η ΑΓΟΡΑ ΣΗΜΕΡΑ

  • Δορυφορικά κάτοπτρα Kathrein για σκληρές καιρικές συνθήκες

    Δορυφορικά κάτοπτρα Kathrein για σκληρές καιρικές συνθήκες

    Τα δορυφορικά κάτοπτρα της Kathrein, έκτος από τα υψηλής ποιότητας τεχνικά χαρακτηριστικά που διαθέτουν (αντοχή σε ισχυρές ανεμοπιέσεις – μέχρι 190 km/h) και τα κορυφαίας κατασκευής υλικά τους, έρ...
  • TP-LINK ER706W

    TP-LINK ER706W

    Η TP-Link παρουσιάζει το νέο ER706W, ένα ασύρματο router διπλής ζώνης εταιρικής ποιότητας. Είναι ιδανικό για απομακρυσμένη διαχείριση που απαιτεί υψηλή απόδοση, χάρη στον επαναστατικό συνδυασμό τω...
  • Prolink PF352

    Prolink PF352

    Η εταιρεία KAL Electronics ανακοινώνει την παραλαβή του νέου εξαρτήματος PF352 της Prolink. Πρόκειται για έναν μετατροπέα σήματος από Mini DisplayPort σε HDMI 1.4 θηλυκό, μήκους 0,1 μέτρου. Συνδέε...
  • PROMAX PD-350, PD-351, PD-352

    PROMAX PD-350, PD-351, PD-352

    Η PROMAX, εκτός από επαγγελματικά πεδιόμετρα, παράγει μία ευρεία γκάμα ηλεκτρονικών στους τομείς διανομής σήματος, RFR, οπτικών και ηλεκτρολογικών προϊόντων. Η σειρά ψηφιακών πολυμέτρων PD-350, PD...
  • Amiko FTP/UTP

    Amiko FTP/UTP

    Η εταιρεία AstraSat ανακοινώνει νέα παραλαβή καλωδίων δικτύου της Amiko. Περιλαμβάνει τα καλώδια FTP CAT5, FTP CAT5 Outdoor (μαύρο), FTP CAT6 και UTP CAT5, τα οποία διατίθενται σε συσκευασία στροφ...
  • SONORA TERRA DIGITAL

    SONORA TERRA DIGITAL

    Η Sonora Terra Digital είναι μια κεραία με συμπαγή και μοντέρνο σχεδιασμό, κατάλληλη για χρήση σε εξωτερικούς χώρους, ώστε να απολαμβάνετε σταθερή σύνδεση και εικόνα υψηλής ποιότητας! Είναι κατάλλ...
  • TVIP S-Box v.705

    TVIP S-Box v.705

    Με τον νέο δέκτη IP TVIP S-Box v.705 μπορείτε εύκολα να απολαύσετε περιεχόμενο υψηλής ποιότητας στη μεγάλη οθόνη της τηλεόρασης. Ο δέκτης διατίθεται στην ελληνική αγορά από την εταιρεία Tronix και...
  • Prolink PF485A-0050 & PF485A-0150

    Prolink PF485A-0050 & PF485A-0150

    Η εταιρεία KAL Electronics ανακοινώνει την παραλαβή των νέων καλωδίων PF485A-0050 και PF485A-0150 της Prolink. Πρόκειται για υψηλής ποιότητας καλώδια USB Type-C σε USB-A version 3.0, με διαστάσεις...
  • Kathrein UFOpro Lite

    Kathrein UFOpro Lite

    Τα Νέα Ψηφιακά Compact Headend της Kathrein με την ονομασία UFOpro Lite είναι τα νέα οικονομικά, all in one Headend για εφαρμογές τηλεόρασης σε ξενοδοχεία, σκάφη, στάδια, συγκροτήματα κατοικιών κα...
  • FRITZ!Fon X6

    FRITZ!Fon X6

    Το νέο FRITZ!Fon X6 εντυπωσιάζει με τη μοντέρνα σχεδίασή του σε κομψή λευκή και μαύρη έκδοση, ενώ διαθέτει μεγάλη έγχρωμη οθόνη 2,4″ υψηλής αντίθεσης για τέλεια αναγνωσιμότητα. Ο χρήστης μπορεί να...
  • TP-Link EAP783

    TP-Link EAP783

    Η TP-Link ανακοινώνει την είσοδο ενός νέου access point στην οικογένεια συσκευών Omada. Πρόκειται για το EAP783, ένα BE19000 access point οροφής τριπλής μπάντας Wi-Fi 7, που χαρακτηρίζεται από υψη...
  • YouTube PROMAX Hellas

    YouTube PROMAX Hellas

    Η PROMAX έχει δημιουργήσει μία σειρά εκπαιδευτικών video για τα κορυφαία μοντέλα αναλυτών φάσματος RANGER Neo, HD RANGER και φυσικά για την ναυαρχίδα ATLaS NG. Στο YouTube κανάλι της PROMAX Hellas...

ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΤΕΥΧΟΣ

  • Ψηφιακή Τηλεόραση, τεύχος Δεκεμβρίου 2023

    Ψηφιακή Τηλεόραση, τεύχος Δεκεμβρίου 2023

    Το νέο τεύχος Δεκεμβρίου 2023 του περιοδικού «Ψηφιακή Τηλεόραση» κυκλοφορεί πάντα μαζί με το περιοδικό «Security Report», που ηγείται στην αγορά των ηλεκτρονικών συστημάτων ασφαλείας. Τηλεχειρι...
  • Τηλεχειριστήρια αντικατάστασης

    Τηλεχειριστήρια αντικατάστασης

    Η συνεχής χρήση και οι ανεπιθύμητες πτώσεις των πάσης φύσης τηλεχειριστηρίων προκαλούν τη φυσική φθορά τους, που όπως είναι λογικό μειώνει τον κύκλο ζωής τους και κάποια στιγμή τα καθιστά μη λειτο...
  • Opticum T-Box

    Opticum T-Box

    Έναν επίγειο ψηφιακό δέκτη, που ξεχωρίζει από τα περισσότερα μοντέλα αυτής της κατηγορίας, δοκιμάσαμε για να παρουσιάσουμε στο τεύχος αυτού του μήνα. Πρόκειται για τον OpticumT-Box, έναν δέκτη συμ...