Skip to main content
DIABASTE DWREAN DIG 200
TM 746
SECU 163
satpraxis 2022
now 33 2022

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

8 Δεκεμβρίου 2011 20:53

Αδιέξοδη η συζήτηση για τα πνευματικά δικαιώματα

image?src=%7B%22file%22%3A%22wp content%2Fuploads%2F2022%2F05%2Fabba9a73c5790b5acb6c65219f7047cc XL

Οι συζητήσεις μεταξύ δικαιούχων και κατασκευαστών ηλεκτρονικών αγαθών πρόκειται να ξεκινήσουν εκ νέου στις αρχές του 2012, σε μια προσπάθεια να βρεθεί μια λύση στο ευαίσθητο ζήτημα των εισφορών για αποζημιώσεις ως προς τη χρήση πνευματικών δικαιωμάτων σε καλλιτέχνες για τα αντίγραφα των έργων τους.  Οι υφιστάμενοι κανόνες της ΕΕ σχετικά με την πνευματική ιδιοκτησία χρονολογούνται από το 2001 και προβλέπουν μια «δίκαιη αποζημίωση» για τους δικαιούχους, αντισταθμίζοντας τις πιθανές οικονομικές απώλειες που είναι πιθανόν να έχουν οι δημιουργοί, ως αποτέλεσμα της αντιγραφής των έργων τους- είτε αυτά είναι βιβλία, είτε ταινίες ή μουσική. Αυτή η ασαφής διάταξη επέτρεψε σε χώρες της ΕΕ να θεσπίσουν διάφορους νομούς πνευματικών δικαιωμάτων ή εισφορών για την αποζημίωση των δικαιούχων. Ως αποτέλεσμα, οι τιμές ηλεκτρονικών προϊόντων που χρησιμοποιούνται για επανάληψη αυτών των έργων ποικίλουν σε μεγάλο βαθμό, λόγω των διαφορετικών εισφορών και  των μεθόδων υπολογισμού τους.

 «Το γεγονός ότι οι δημιουργοί και οι υπόλοιποι δικαιούχοι πρέπει να λάβουν δίκαιη αποζημίωση για την χρήση των έργων τους δεν αποτελεί ζήτημα. Το θέμα είναι ότι όλα τα συστήματα που χρησιμοποιούνται για τη συλλογή της εν λόγω της αποζημίωσης θα πρέπει να οργανωθούν κατά τον πιο αποτελεσματικό δυνατό τρόπο», υπογράμμισε ο Επίτροπος της ΕΕ, χρήζοντας τον Πορτογάλο πολιτικό και πρώην Επίτροπο της ΕΕ, António Vitorino, ως διαμεσολαβητή για το θέμα.


Ένας καλοφησμισμένος διαμεσολαβητής
Ο Vitorino ήταν επίτροπος της ΕΕ αρμόδιος για ζητήματα Δικαιοσύνης και Εσωτερικών Υποθέσεων κατά τη θητεία του Prodi μεταξύ 1999 και 2004.  Προηγουμένως, είχε διατελέσει αναπληρωτής πρωθυπουργός και υπουργός αμύνης στην Πορτογαλία. Πρόκειται για έναν σοσιαλιστή πολιτικό με στενούς δεσμούς με τον ιδιωτικό τομέα. Μεταξύ του κυβερνητικού του ρόλου στην Πορτογαλία, ο οποίος έληξε το 1997, και του διορισμού στην ΕΕ ως Επίτροπος το 1999, υπήρξε  αντιπρόεδρος της Portugal Telecom Internacional και πρόεδρος του πορτογαλικού παραρτήματος της Banco Santander. Το υψηλού επιπέδου προφίλ του και η νομική του εμπειρία (έχει επίσης διατελέσει δικαστής του πορτογαλικού Συνταγματικού Δικαστηριακού) φαίνεται να εκτιμάται από τους διεκδικητές στην μάχη για τις εισφορές για τα αντίγραφα,  οι οποίοι έχουν την τάση να αποφεύγουν να κάνουν δηλώσεις εκ των προτέρων. Μετά από επικοινωνία με την EurActiv, ο Vitorino αρνήθηκε να κάνει οποιοδήποτε σχόλιο.

Φορολόγηση στα έργα, όχι στις συσκευές
Ο Vitorino θεωρείται αντικειμενικός και γνωστικός άνθρωπος. Αλλά θα μπορούσε να μπει στον πειρασμό να ακολουθήσει τις «δυνατότερες φωνές» κατά την διαπραγμάτευση, οι οποίες προέρχονται από κατασκευαστές των συσκευών παραγωγής μουσικής και άλλων ηλεκτρονικών συσκευών, οι οποίες μπορούν να χρησιμοποιηθούν  για την αντιγραφή καλλιτεχνικών έργων. Αναγνωρίζοντας ότι οι δικαιούχοι πρέπει να αποζημιωθούν για πιθανές αντιγραφές των έργων τους, οι κατασκευαστές προτείνουν να μετατοπίσουν τη φορολογική επιβάρυνση από τη συσκευή στο αντιγραφόμενο υλικό. Μία σημαντική έκθεση που εκδόθηκε στη Μεγάλη Βρετανία από τον Ian Hargreaves, υπό την αιγίδα του Βρετανού Πρωθυπουργού David Cameron, έκανε σαφές το σημείο αυτό. «Το Ηνωμένο Βασίλειο έχει μια ακμάζουσα αγορά για τις προσωπικές συσκευές πολυμέσων που βασίζονται στην ιδιωτική αντιγραφή. Δε βλέπουμε κανένα οικονομικό επιχείρημα για την προσθήκη επιπλέον επιβαρύνσεων στις συσκευές αυτές, ώστε να επιτραπούν λογικές ιδιωτικές πράξεις που αποτελούν μέρος της φυσιολογικής χρήσης των συσκευών», αναφέρει η έκθεση που δημοσιεύθηκε τον περασμένο Μάρτιο.

«Πράγματι, χωρίς την αντιγραφή, η κανονική χρήση αυτών των συσκευών θα περιοριζόταν στην αναπαραγωγή μουσικής ή στις ταινίες που αγοράζονται διαδικτυακά. Δεν γνωρίζουμε με ισχυρές αποδείξεις εάν έχει προκληθεί βλάβη σε δικαιούχους μέσω αυτού του είδους την αναπαραγωγή για ιδιωτική χρήση κατά τη συνήθη πορεία που χρησιμοποιούν ψηφιακό εξοπλισμό για να αναπαράγουν τα έργα», λέει η έκθεση. Οι κατασκευαστές ηλεκτρονικών προϊόντων αμέσως επικαλέστηκαν την έκθεση. «Συνιστούμε στην Ευρωπαϊκή Επιτροπή να λάβει υπόψη την πρόσφατα δημοσιευμένη μελέτη Hargreaves, η οποία παρουσιάζει εναλλακτικά συστήματα για την αποζημίωση των δικαιούχων», είπε ο Irena Bednarich, πρόεδρος της Eurimag,  που αντιπροσωπεύει τη βιομηχανία εκτύπωσης και απεικόνισης.

Η αντίθεση των δικαιούχων
Υποστηρίζουν ότι, κατά μέσο όρο, για κάθε ένα ευρώ που ξοδεύουν οι καταναλωτές σε ηλεκτρονικά προϊόντα στην Ευρώπη, 51.2 λεπτά του ευρώ πάνε σε εισφορές. Συνεπώς προτείνουν ένα νέο σύστημα το οποίο θα χρεώνει άμεσα προϊόντα που προκύπτουν από αντιγραφή, όπως βιβλία ή ταινίες. Σύμφωνα με τους κατασκευαστές συσκευών, αυτό θα μειώσει τις εισφορές στα ηλεκτρονικά προϊόντα έως και 19 λεπτά για κάθε ευρώ που συλλέγεται. Αλλά δεν θα έχουν τεράστια επίδραση στα πνευματικά δικαιώματα των αγαθών. Μια απλή 1.11%- 1.19% αύξηση στην τιμή του βιβλίου, που αντιστοιχεί σε 13-15 λεπτά του ευρώ ανά βιβλίο, θα αρκούσε…..» υποστηρίζει ο Bednarich.

Οι δικαιούχοι αντιτίθενται αισθητά στο επιχείρημα αυτό και υπογραμμίζουν ότι η πώληση των προϊόντων τους έχει ήδη μειωθεί εξαιτίας της πειρατείας. Η αύξηση των τιμών στα βιβλία ή τη μουσική, υποστηρίζουν, θα μείωνε περαιτέρω την όρεξη των καταναλωτών για νόμιμη πρόσβαση σε έργα πνευματικής ιδιοκτησίας. Σε αυτό το πλαίσιο, και παρά την έγκριση διαμεσολαβητή, ο Επίτροπος της εσωτερικής αγοράς, Michel Barnier, ίσως μπει στον πειρασμό να προτείνει νέα νομοθεσία που να καλύπτει μονό τα συναινετικά ζητήματα, αφήνοντας τα καυτά θέματα για τον διάδοχό του. Αυτό είναι το συμπέρασμα που πολλοί φοβούνται- για να μην μείνει ένα μέρος δυσαρεστημένο, θα μείνουν όλοι δυσαρεστημένοι με τη σημερινή κατάσταση.

Πηγή: euractiv.gr

 

Οι συζητήσεις μεταξύ δικαιούχων και κατασκευαστών ηλεκτρονικών αγαθών πρόκειται να ξεκινήσουν εκ νέου στις αρχές του 2012, σε μια προσπάθεια να βρεθεί μια λύση στο ευαίσθητο ζήτημα των εισφορών για αποζημιώσεις ως προς τη χρήση πνευματικών δικαιωμάτων σε καλλιτέχνες για τα αντίγραφα των έργων τους.  Οι υφιστάμενοι κανόνες της ΕΕ σχετικά με την πνευματική ιδιοκτησία χρονολογούνται από το 2001 και προβλέπουν μια «δίκαιη αποζημίωση» για τους δικαιούχους, αντισταθμίζοντας τις πιθανές οικονομικές απώλειες που είναι πιθανόν να έχουν οι δημιουργοί, ως αποτέλεσμα της αντιγραφής των έργων τους- είτε αυτά είναι βιβλία, είτε ταινίες ή μουσική. Αυτή η ασαφής διάταξη επέτρεψε σε χώρες της ΕΕ να θεσπίσουν διάφορους νομούς πνευματικών δικαιωμάτων ή εισφορών για την αποζημίωση των δικαιούχων. Ως αποτέλεσμα, οι τιμές ηλεκτρονικών προϊόντων που χρησιμοποιούνται για επανάληψη αυτών των έργων ποικίλουν σε μεγάλο βαθμό, λόγω των διαφορετικών εισφορών και  των μεθόδων υπολογισμού τους.

 «Το γεγονός ότι οι δημιουργοί και οι υπόλοιποι δικαιούχοι πρέπει να λάβουν δίκαιη αποζημίωση για την χρήση των έργων τους δεν αποτελεί ζήτημα. Το θέμα είναι ότι όλα τα συστήματα που χρησιμοποιούνται για τη συλλογή της εν λόγω της αποζημίωσης θα πρέπει να οργανωθούν κατά τον πιο αποτελεσματικό δυνατό τρόπο», υπογράμμισε ο Επίτροπος της ΕΕ, χρήζοντας τον Πορτογάλο πολιτικό και πρώην Επίτροπο της ΕΕ, António Vitorino, ως διαμεσολαβητή για το θέμα.


Ένας καλοφησμισμένος διαμεσολαβητής
Ο Vitorino ήταν επίτροπος της ΕΕ αρμόδιος για ζητήματα Δικαιοσύνης και Εσωτερικών Υποθέσεων κατά τη θητεία του Prodi μεταξύ 1999 και 2004.  Προηγουμένως, είχε διατελέσει αναπληρωτής πρωθυπουργός και υπουργός αμύνης στην Πορτογαλία. Πρόκειται για έναν σοσιαλιστή πολιτικό με στενούς δεσμούς με τον ιδιωτικό τομέα. Μεταξύ του κυβερνητικού του ρόλου στην Πορτογαλία, ο οποίος έληξε το 1997, και του διορισμού στην ΕΕ ως Επίτροπος το 1999, υπήρξε  αντιπρόεδρος της Portugal Telecom Internacional και πρόεδρος του πορτογαλικού παραρτήματος της Banco Santander. Το υψηλού επιπέδου προφίλ του και η νομική του εμπειρία (έχει επίσης διατελέσει δικαστής του πορτογαλικού Συνταγματικού Δικαστηριακού) φαίνεται να εκτιμάται από τους διεκδικητές στην μάχη για τις εισφορές για τα αντίγραφα,  οι οποίοι έχουν την τάση να αποφεύγουν να κάνουν δηλώσεις εκ των προτέρων. Μετά από επικοινωνία με την EurActiv, ο Vitorino αρνήθηκε να κάνει οποιοδήποτε σχόλιο.

Φορολόγηση στα έργα, όχι στις συσκευές
Ο Vitorino θεωρείται αντικειμενικός και γνωστικός άνθρωπος. Αλλά θα μπορούσε να μπει στον πειρασμό να ακολουθήσει τις «δυνατότερες φωνές» κατά την διαπραγμάτευση, οι οποίες προέρχονται από κατασκευαστές των συσκευών παραγωγής μουσικής και άλλων ηλεκτρονικών συσκευών, οι οποίες μπορούν να χρησιμοποιηθούν  για την αντιγραφή καλλιτεχνικών έργων. Αναγνωρίζοντας ότι οι δικαιούχοι πρέπει να αποζημιωθούν για πιθανές αντιγραφές των έργων τους, οι κατασκευαστές προτείνουν να μετατοπίσουν τη φορολογική επιβάρυνση από τη συσκευή στο αντιγραφόμενο υλικό. Μία σημαντική έκθεση που εκδόθηκε στη Μεγάλη Βρετανία από τον Ian Hargreaves, υπό την αιγίδα του Βρετανού Πρωθυπουργού David Cameron, έκανε σαφές το σημείο αυτό. «Το Ηνωμένο Βασίλειο έχει μια ακμάζουσα αγορά για τις προσωπικές συσκευές πολυμέσων που βασίζονται στην ιδιωτική αντιγραφή. Δε βλέπουμε κανένα οικονομικό επιχείρημα για την προσθήκη επιπλέον επιβαρύνσεων στις συσκευές αυτές, ώστε να επιτραπούν λογικές ιδιωτικές πράξεις που αποτελούν μέρος της φυσιολογικής χρήσης των συσκευών», αναφέρει η έκθεση που δημοσιεύθηκε τον περασμένο Μάρτιο.

«Πράγματι, χωρίς την αντιγραφή, η κανονική χρήση αυτών των συσκευών θα περιοριζόταν στην αναπαραγωγή μουσικής ή στις ταινίες που αγοράζονται διαδικτυακά. Δεν γνωρίζουμε με ισχυρές αποδείξεις εάν έχει προκληθεί βλάβη σε δικαιούχους μέσω αυτού του είδους την αναπαραγωγή για ιδιωτική χρήση κατά τη συνήθη πορεία που χρησιμοποιούν ψηφιακό εξοπλισμό για να αναπαράγουν τα έργα», λέει η έκθεση. Οι κατασκευαστές ηλεκτρονικών προϊόντων αμέσως επικαλέστηκαν την έκθεση. «Συνιστούμε στην Ευρωπαϊκή Επιτροπή να λάβει υπόψη την πρόσφατα δημοσιευμένη μελέτη Hargreaves, η οποία παρουσιάζει εναλλακτικά συστήματα για την αποζημίωση των δικαιούχων», είπε ο Irena Bednarich, πρόεδρος της Eurimag,  που αντιπροσωπεύει τη βιομηχανία εκτύπωσης και απεικόνισης.

Η αντίθεση των δικαιούχων
Υποστηρίζουν ότι, κατά μέσο όρο, για κάθε ένα ευρώ που ξοδεύουν οι καταναλωτές σε ηλεκτρονικά προϊόντα στην Ευρώπη, 51.2 λεπτά του ευρώ πάνε σε εισφορές. Συνεπώς προτείνουν ένα νέο σύστημα το οποίο θα χρεώνει άμεσα προϊόντα που προκύπτουν από αντιγραφή, όπως βιβλία ή ταινίες. Σύμφωνα με τους κατασκευαστές συσκευών, αυτό θα μειώσει τις εισφορές στα ηλεκτρονικά προϊόντα έως και 19 λεπτά για κάθε ευρώ που συλλέγεται. Αλλά δεν θα έχουν τεράστια επίδραση στα πνευματικά δικαιώματα των αγαθών. Μια απλή 1.11%- 1.19% αύξηση στην τιμή του βιβλίου, που αντιστοιχεί σε 13-15 λεπτά του ευρώ ανά βιβλίο, θα αρκούσε…..» υποστηρίζει ο Bednarich.

Οι δικαιούχοι αντιτίθενται αισθητά στο επιχείρημα αυτό και υπογραμμίζουν ότι η πώληση των προϊόντων τους έχει ήδη μειωθεί εξαιτίας της πειρατείας. Η αύξηση των τιμών στα βιβλία ή τη μουσική, υποστηρίζουν, θα μείωνε περαιτέρω την όρεξη των καταναλωτών για νόμιμη πρόσβαση σε έργα πνευματικής ιδιοκτησίας. Σε αυτό το πλαίσιο, και παρά την έγκριση διαμεσολαβητή, ο Επίτροπος της εσωτερικής αγοράς, Michel Barnier, ίσως μπει στον πειρασμό να προτείνει νέα νομοθεσία που να καλύπτει μονό τα συναινετικά ζητήματα, αφήνοντας τα καυτά θέματα για τον διάδοχό του. Αυτό είναι το συμπέρασμα που πολλοί φοβούνται- για να μην μείνει ένα μέρος δυσαρεστημένο, θα μείνουν όλοι δυσαρεστημένοι με τη σημερινή κατάσταση.

Πηγή: euractiv.gr

 

ΑΛΛΑ ΑΡΘΡΑ ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ

Η ΑΓΟΡΑ ΣΗΜΕΡΑ

Wi-Tek WI-AP718M(V2)
Το WI-AP718M(V2) της Wi-Tek είναι ένα ισχυρό Wi-Fi Mesh Access Point, κατάλληλο για όσους χρειάζονται αξιόπιστη και γρήγορη κάλυψη Wi-Fi σε μεγάλους χώρους, με ευκολία στη διαχείριση και επεκτασιμότ…
MAXHUB XBoard V7
Η MAXHUB επανέρχεται δυναμικά, παρουσιάζοντας τη νέα, απόλυτα αναβαθμισμένη σειρά Interactive Flat Panels (IFPs), XBoard V7. Πρόκειται για την πιο προηγμένη πλατφόρμα συνεργασίας της εταιρείας, που…
EDISION ομοαξονικά καλώδια RG6
Η νέα σειρά ομοαξονικών καλωδίων της EDISION σάς προσφέρει μια εξαιρετική ομάδα κωδικών ομοαξονικού τύπου RG6, σε διάφορες έτοιμες ποσότητες, με νέα τεχνικά χαρακτηριστικά και πλεονεκτήματα, για να…
TP-Link EAP613
Το EAP613 της TP-Link είναι ένα AX1800 Access Point οροφής με Wi-Fi 6 υψηλής απόδοσης, που επιτρέπει σε περισσότερες συνδεδεμένες συσκευές να μπορούν να απολαμβάνουν μεγαλύτερες ταχύτητες, μικρότερη…
Πολυδιακόπτες Stand Alone & Cascade της IKUSI by FAGOR
Μία εξαιρετική σειρά πολυδιακοπτών από την IKUSI by FAGOR περιλαμβάνει μοντέλα Stand Alone και Cascade multiswitch για διανομή Sat-IF+Ter σε εγκαταστάσεις κάθε μεγέθους με δυνατότητα επεκτάσεων ανάλ…
Wi-TekWI-POL5800-08
Το WI-POL5800-08 της Wi-Tek είναι ένα υψηλής απόδοσης τερματικό οπτικής γραμμής GPON για λύσεις POL. Αποτελεί τον πυρήνα των πλήρως οπτικών λύσεων για την εξέλιξη των δικτύων επόμενης γενιάς. Παρέχε…
Τα νέα της Mistral: Οδηγίες για μια καλή εγκατάσταση: Ενισχυτής γραμμής L1x112
Συνεχίζοντας την περιγραφή των προϊόντων της Mistral, μετά τους ενισχυτές κεραίας θα γίνει περιγραφή των ενισχυτών γραμμής. Οι ενισχυτές γραμμής διατίθενται σε τέσσερις κατηγορίες. Ο κάθε ένας έχει…
PROMAX ATLaS NG
Έχει προστεθεί μία τέταρτη ομάδα εκπαιδευτικών video με ελληνική περιγραφή για το πεδιόμετρο - ναυαρχίδα PROMAX ATLaS NG. Τα συγκεκριμένα video έχουν προστεθεί στην Playlist Promax ATLaS NG - Εκπαιδ…
EDISION CAM-100
Νέος κεντρικός ενισχυτής από την EDISION, με σύγχρονα τεχνικά χαρακτηριστικά και υψηλή αισθητική! Πρόκειται για το μοντέλο CAM-100, έναν ενισχυτή επίγειων ψηφιακών καναλιών DVB-T/T2, για μεγάλες εγκ…
TP-Link EAP653
Το EAP653 είναι ένα AX3000 Access Point οροφής με συμπαγή σχεδιασμό, ιδανικό για επαγγελματικά σενάρια που απαιτούν υψηλή απόδοση, όπως ξενοδοχεία, γραφεία, εμπορικά πολυκαταστήματα, αίθουσες συσκέψ…
Audien DAMP5
Η εταιρεία KAL Electronics ανακοινώνει την παραλαβή του νέου ενισχυτή Hi-Fi, Audien DAMP5. Πρόκειται για έναν ψηφιακό ενισχυτή υψηλής απόδοσης (CLASS D), με τεχνολογία DAC. Διαθέτει πανέμορφο σχεδια…
Έτοιμα επαγγελματικά πακέτα IKUSI IKUGaF και IDComs Linear
Η αναμετάδοση των επίγειων τηλεοπτικών προγραμμάτων αποτελεί για την Ελλάδα ένα ιδιαίτερα σημαντικό πρόβλημα για αρκετές περιοχές, οι οποίες έχουν ονομαστεί «λευκές περιοχές» λόγω αδυναμίας λήψης κυ…

ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΤΕΥΧΟΣ

Ψηφιακή Τηλεόραση, Ιούνιος 2025
Κυκλοφορεί το νέο τεύχος Ιουνίου 2025 του περιοδικού “Ψηφιακή Τηλεόραση” μαζί με το “Security Report”. Το νέο τεύχος Ιουνίου του περιοδικού «Ψηφιακή Τηλεόραση» κυκλοφορεί πάντα μαζί με το περιοδι…
Wi-Fi & AI
Η εποχή που ζούμε περιλαμβάνει έναν εξαιρετικά συνδεδεμένο κόσμο, έναν κόσμο που εξαρτάται ολοένα και περισσότερο από τις ασύρματες τεχνολογίες για ευκολία και κινητικότητα. Το σημερινό Wi-Fi έχει ε…
EDISION Κεντρικός Ενισχυτής CAM-300
Ένας νέος κεντρικός ενισχυτής της EDISION κυκλοφόρησε πρόσφατα στην ελληνική αγορά, προσαρμοσμένος στις σύγχρονες ανάγκες που έχουν διαμορφωθεί από την απόδοση του φάσματος των 700MHz στην κινητή τη…
Audien DJ-1001UFB
Ένα νέο σύστημα ήχου επαγγελματικών προδιαγραφών κυκλοφόρησε πρόσφατα στην ελληνική αγορά. Πρόκειται για το Audien DJ-1001UFB, μία κονσόλα - μίκτης DJ 5x καναλιών, με πολλαπλές δυνατότητες σύνδεσης…
Sat & Zap, Ιούνιος 2025
Γερμανικό το ενδιαφέρον αυτόν τον μήνα με τα νέα ελεύθερα κανάλια της Wedo, που όμως υποπτευόμαστε ότι θα κλειδώσουν σύντομα. Ενδιαφέροντα και τα αγγλικά μουσικά κανάλια της Now στις 28.2 Ανατολικά…
Επισκόπηση απορρήτου

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookie ώστε να μπορούμε να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία χρήστη. Οι πληροφορίες cookie αποθηκεύονται στο πρόγραμμα περιήγησης σας και εκτελούν λειτουργίες όπως η ανάγνωση σας όταν επιστρέφετε στον ιστότοπο μας και η βοήθεια της ομάδας μας να κατανοήσει ποιες ενότητες του ιστοτόπου θεωρείτε πιο ενδιαφέρουσες και χρήσιμες.