Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookie ώστε να μπορούμε να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία χρήστη. Οι πληροφορίες cookie αποθηκεύονται στο πρόγραμμα περιήγησης σας και εκτελούν λειτουργίες όπως η ανάγνωση σας όταν επιστρέφετε στον ιστότοπο μας και η βοήθεια της ομάδας μας να κατανοήσει ποιες ενότητες του ιστοτόπου θεωρείτε πιο ενδιαφέρουσες και χρήσιμες.
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
15 Νοεμβρίου 2024 10:46
15 Νοεμβρίου 2024 10:27
15 Νοεμβρίου 2024 09:18
15 Νοεμβρίου 2024 09:14
15 Νοεμβρίου 2024 09:05
15 Νοεμβρίου 2024 08:57
15 Νοεμβρίου 2024 08:48
15 Νοεμβρίου 2024 08:43
15 Νοεμβρίου 2024 08:34
30 Μαρτίου 2011 17:03
Adobe Pass για τηλεόραση παντού
Γράφει: Nick D.
Η Adobe παρουσίασε το Adobe Pass, μια νέα λύση πιστοποίησης που επιτρέπει σε συνδρομητές τηλεοπτικών υπηρεσιών να έχουν εύκολη πρόσβαση σε premium περιεχόμενο από οποιαδήποτε συσκευή συνδεδεμένη στο Internet.Βελτιστοποιώντας την πλατφόρμα Flash και το HTML5, το Adobe Pass επιτρέπει σε παρόχους συνδρομητικής τηλεόρασης και ιδιοκτήτες περιεχομένου να προσφέρουν μια ευρεία γκάμα περιεχομένου σε περισσότερες πλατφόρμες – συμπεριλαμβανομένων Windows, Mac OS, Android, iOS, Blackberry και Google TV – και να εξασφαλίζουν υψηλής ποιότητας και ασφάλειας εμπειρία χρήστη.
Το Adobe Pass καθιστά εφικτή για τους παρόχους συνδρομητικής τηλεόρασης την πιστοποίηση των συνδρομητών τους online και την παροχή περιεχομένου οπουδήποτε και οποτεδήποτε, πραγματοποιώντας το όραμα της Τηλεόρασης Παντού.
Το Adobe Pass δημιουργεί μια ενιαία μέθοδο πληρωμής συνδρομητικών υπηρεσιών τηλεόρασης για προβολή περιεχομένου σε πολλαπλά websites χωρίς επιπλέον downloads. Με αυτή τη μέθοδο περιορίζεται ένα από τα σημαντικότερα εμπόδια για την υιοθέτηση της Τηλεόρασης Παντού.
Συγκεκριμένα, πρόκειται για την περίπλοκη διαδικασία επικύρωσης των στοιχείων του χρήστη που συνήθως απαιτεί σειρά εγγραφών και downloads. Το Adobe Pass εξασφαλίζει το δικαίωμα του χρήστη να πληρώνει για τις συνδρομητικές τηλεοπτικές υπηρεσίες χωρίς δυσκολίες και πολλαπλές διαδικασίες και να έχει ασφαλή πρόσβαση στο περιεχόμενο.
Η λύση βελτιστοποιεί την κορυφαία στην αγορά πλατφόρμα Flash για μια ενιαία υψηλής ποιότητας εμπειρία σε συνδυασμό με Adobe Flash Access για ενισχυμένη ασφάλεια. Το Adobe Pass αξιοποιεί επίσης το HTML5 για συσκευές που δεν είναι συμβατές ακόμα με τεχνολογία Adobe Flash.
“Με την επέκταση των δυνατοτήτων και της διαθεσιμότητας της πλατφόρμας Flash για premium τηλεοπτικό περιεχόμενο, επιτρέπουμε σε συνδρομητές τηλεόρασης να παρακολουθούν το περιεχόμενο online,” σχολίασε ο Pritham Shetty, vice president for Rich Media Solutions, Adobe. ”Η τεχνολογία του Adobe Pass καθιστά τη διανομή του τηλεοπτικού περιεχομένου σε online πλατφόρμες μια ενιαία διαδικασία για τους ιδιοκτήτες περιεχομένου, τους παρόχους συνδρομητικής τηλεόρασης και το πιο σημαντικό, το κοινό.”
Η λύση Adobe Pass επιτρέπει σε παρόχους περιεχομένου και προγραμματιστές να προσαρμόζονται στη μεταβαλλόμενη αγορά και στους χρήστες να παρακολουθούν συνδρομητική τηλεόραση και εκτός του σαλονιού τους, ενώ παραμένουν πιστοί σε ένα πάροχο. Ηγέτες της αγοράς, όπως οι Turner Broadcasting System Inc., MTV Networks, Comcast και Synacor (για λογαριασμό του DISH Networks DISHOnline.com και άλλων) έχουν υιοθετήσει ήδη το Adobe Pass.“Με την εντυπωσιακή είσοδο στην αγορά νέων smartphones, tablets και τηλεοράσεων συνδεδεμένων στο Internet τους τελευταίους μήνες, είναι ιδιαίτερα σημαντικό να έχουμε τη δυνατότητα να προβάλλουμε περιεχόμενο σε νέες συσκευές εύκολα και γρήγορα” πηγή:PC ΝΕΑ
Η Adobe παρουσίασε το Adobe Pass, μια νέα λύση πιστοποίησης που επιτρέπει σε συνδρομητές τηλεοπτικών υπηρεσιών να έχουν εύκολη πρόσβαση σε premium περιεχόμενο από οποιαδήποτε συσκευή συνδεδεμένη στο Internet.Βελτιστοποιώντας την πλατφόρμα Flash και το HTML5, το Adobe Pass επιτρέπει σε παρόχους συνδρομητικής τηλεόρασης και ιδιοκτήτες περιεχομένου να προσφέρουν μια ευρεία γκάμα περιεχομένου σε περισσότερες πλατφόρμες – συμπεριλαμβανομένων Windows, Mac OS, Android, iOS, Blackberry και Google TV – και να εξασφαλίζουν υψηλής ποιότητας και ασφάλειας εμπειρία χρήστη.
Το Adobe Pass καθιστά εφικτή για τους παρόχους συνδρομητικής τηλεόρασης την πιστοποίηση των συνδρομητών τους online και την παροχή περιεχομένου οπουδήποτε και οποτεδήποτε, πραγματοποιώντας το όραμα της Τηλεόρασης Παντού.
Το Adobe Pass δημιουργεί μια ενιαία μέθοδο πληρωμής συνδρομητικών υπηρεσιών τηλεόρασης για προβολή περιεχομένου σε πολλαπλά websites χωρίς επιπλέον downloads. Με αυτή τη μέθοδο περιορίζεται ένα από τα σημαντικότερα εμπόδια για την υιοθέτηση της Τηλεόρασης Παντού.
Συγκεκριμένα, πρόκειται για την περίπλοκη διαδικασία επικύρωσης των στοιχείων του χρήστη που συνήθως απαιτεί σειρά εγγραφών και downloads. Το Adobe Pass εξασφαλίζει το δικαίωμα του χρήστη να πληρώνει για τις συνδρομητικές τηλεοπτικές υπηρεσίες χωρίς δυσκολίες και πολλαπλές διαδικασίες και να έχει ασφαλή πρόσβαση στο περιεχόμενο.
Η λύση βελτιστοποιεί την κορυφαία στην αγορά πλατφόρμα Flash για μια ενιαία υψηλής ποιότητας εμπειρία σε συνδυασμό με Adobe Flash Access για ενισχυμένη ασφάλεια. Το Adobe Pass αξιοποιεί επίσης το HTML5 για συσκευές που δεν είναι συμβατές ακόμα με τεχνολογία Adobe Flash.
“Με την επέκταση των δυνατοτήτων και της διαθεσιμότητας της πλατφόρμας Flash για premium τηλεοπτικό περιεχόμενο, επιτρέπουμε σε συνδρομητές τηλεόρασης να παρακολουθούν το περιεχόμενο online,” σχολίασε ο Pritham Shetty, vice president for Rich Media Solutions, Adobe. ”Η τεχνολογία του Adobe Pass καθιστά τη διανομή του τηλεοπτικού περιεχομένου σε online πλατφόρμες μια ενιαία διαδικασία για τους ιδιοκτήτες περιεχομένου, τους παρόχους συνδρομητικής τηλεόρασης και το πιο σημαντικό, το κοινό.”
Η λύση Adobe Pass επιτρέπει σε παρόχους περιεχομένου και προγραμματιστές να προσαρμόζονται στη μεταβαλλόμενη αγορά και στους χρήστες να παρακολουθούν συνδρομητική τηλεόραση και εκτός του σαλονιού τους, ενώ παραμένουν πιστοί σε ένα πάροχο. Ηγέτες της αγοράς, όπως οι Turner Broadcasting System Inc., MTV Networks, Comcast και Synacor (για λογαριασμό του DISH Networks DISHOnline.com και άλλων) έχουν υιοθετήσει ήδη το Adobe Pass.“Με την εντυπωσιακή είσοδο στην αγορά νέων smartphones, tablets και τηλεοράσεων συνδεδεμένων στο Internet τους τελευταίους μήνες, είναι ιδιαίτερα σημαντικό να έχουμε τη δυνατότητα να προβάλλουμε περιεχόμενο σε νέες συσκευές εύκολα και γρήγορα” πηγή:PC ΝΕΑ