Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookie ώστε να μπορούμε να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία χρήστη. Οι πληροφορίες cookie αποθηκεύονται στο πρόγραμμα περιήγησης σας και εκτελούν λειτουργίες όπως η ανάγνωση σας όταν επιστρέφετε στον ιστότοπο μας και η βοήθεια της ομάδας μας να κατανοήσει ποιες ενότητες του ιστοτόπου θεωρείτε πιο ενδιαφέρουσες και χρήσιμες.
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Αλλαγές συνδρομητικών καρτών Nova με έμμεσο τρόπο
Μόλις με πήραν από την Nova και μου είπαν ότι η εταιρία μου προσφέρει δώρο έναν αποκωδικοποιητή των 185 ευρώ. Τους είπα ότι δεν με ενδιαφέρει γιατί έχω καλύτερο αποκωδικοποιητή των 1200 ευρώ. Όταν τους ρώτησα γιατί γίνεται αυτό μου απάντησαν ότι δεν ξέρουν και θα πρέπει να καλέσω κάποιο νούμερο γιατί λέει ο αποκωδικοποιητής μου δεν είναι συμβατός με την υπηρεσία. Εγώ απάντησα ότι είναι, αφού με αυτόν βλέπω τόσα χρόνια και δεν έχω κανένα παράπονο για να προχωρήσω σε κάποια αλλαγή του και ούτε κάτι άλλο θέλω από την υπηρεσία και για αυτό δεν χρειάζεται να πάρω κάποιον τηλέφωνο. Μου είπε ότι αυτό το κάνει για την ενημέρωση μου. Ρώτησα αν υπάρχει κίνδυνος να χάσω την πρόσβαση στην υπηρεσία για αυτήν την άρνησή μου και μου είπαν όχι. Αυτά προς ενημέρωση για την αντικατάσταση καρτών με τον έμμεσο τρόπο που γίνεται αυτή τη στιγμή.
Edit. νεώτερα για το θέμα
Μετά την δημοσίευση της παρούσας είδησης, το γραφείο τύπου της Nova επικοινωνήσε μαζί μας και μας ενημέρωσε ότι δεν είναι δυνατή η μη αποδοχή του εξοπλισμού και σε αυτή την περίπτωση η εταιρία θα προβεί σε διακοπή του σήματος. Θα προηγηθεί πρώτα σχετική επιστολή που θα ενημερώνει για τα καθέκαστα!Μόλις με πήραν από την Nova και μου είπαν ότι η εταιρία μου προσφέρει δώρο έναν αποκωδικοποιητή των 185 ευρώ. Τους είπα ότι δεν με ενδιαφέρει γιατί έχω καλύτερο αποκωδικοποιητή των 1200 ευρώ. Όταν τους ρώτησα γιατί γίνεται αυτό μου απάντησαν ότι δεν ξέρουν και θα πρέπει να καλέσω κάποιο νούμερο γιατί λέει ο αποκωδικοποιητής μου δεν είναι συμβατός με την υπηρεσία. Εγώ απάντησα ότι είναι, αφού με αυτόν βλέπω τόσα χρόνια και δεν έχω κανένα παράπονο για να προχωρήσω σε κάποια αλλαγή του και ούτε κάτι άλλο θέλω από την υπηρεσία και για αυτό δεν χρειάζεται να πάρω κάποιον τηλέφωνο. Μου είπε ότι αυτό το κάνει για την ενημέρωση μου. Ρώτησα αν υπάρχει κίνδυνος να χάσω την πρόσβαση στην υπηρεσία για αυτήν την άρνησή μου και μου είπαν όχι. Αυτά προς ενημέρωση για την αντικατάσταση καρτών με τον έμμεσο τρόπο που γίνεται αυτή τη στιγμή.
Edit. νεώτερα για το θέμα
Μετά την δημοσίευση της παρούσας είδησης, το γραφείο τύπου της Nova επικοινωνήσε μαζί μας και μας ενημέρωσε ότι δεν είναι δυνατή η μη αποδοχή του εξοπλισμού και σε αυτή την περίπτωση η εταιρία θα προβεί σε διακοπή του σήματος. Θα προηγηθεί πρώτα σχετική επιστολή που θα ενημερώνει για τα καθέκαστα!