Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookie ώστε να μπορούμε να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία χρήστη. Οι πληροφορίες cookie αποθηκεύονται στο πρόγραμμα περιήγησης σας και εκτελούν λειτουργίες όπως η ανάγνωση σας όταν επιστρέφετε στον ιστότοπο μας και η βοήθεια της ομάδας μας να κατανοήσει ποιες ενότητες του ιστοτόπου θεωρείτε πιο ενδιαφέρουσες και χρήσιμες.
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ανακάμπτει η αγορά των καταναλωτικών ηλεκτρονικών
Σύμφωνα με την έρευνα ConsumerMetrix της Strategy Analytics, το 23% όσων απάντησαν ότι θέλουν να αγοράσουν μία HDTV το επόμενο έτος, ενώ το ίδιο δήλωνε το 18% το τέταρτο τρίμηνο του 2012. Το 13% σκοπεύει να αγοράσει ένα Blu-ray player, μία αύξηση από το 10% της προηγούμενης έρευνας. Ο αριθμός των ατόμων που σκοπεύουν να αγοράσουν μία συσκευή Apple TV ή άλλες διασυνδεμένες τηλεοπτικές συσκευές αυξήθηκε επίσης, αν και το συνολικό νούμερο παραμένει χαμηλό στο 6%.
Η ανάκαμψη αναμένεται πρώτα στην αμερικανική αγορά, όπου η πρόθεση για αγορά μίας HDTV αυξήθηκε κατά 7,6% σε σχέση με τη μέτρηση στα τέλη του 2012. Στην Ευρώπη η πρόθεση για αγορά αυξήθηκε κατά 4,5%, με τη Γερμανία να εμφανίζεται ως η ισχυρότερη ευρωπαϊκή αγορά και η Ιταλία η ασθενέστερη.
Η Strategy Analytics πραγματοποίησε την έρευνα τον Ιούνιο σε 2.062 άτομα ηλικίας 15-74 ετών στις ΗΠΑ και σε 4.118 άτομα στην Ευρώπη.
Πηγή: digitaltveurope.net
Σύμφωνα με την έρευνα ConsumerMetrix της Strategy Analytics, το 23% όσων απάντησαν ότι θέλουν να αγοράσουν μία HDTV το επόμενο έτος, ενώ το ίδιο δήλωνε το 18% το τέταρτο τρίμηνο του 2012. Το 13% σκοπεύει να αγοράσει ένα Blu-ray player, μία αύξηση από το 10% της προηγούμενης έρευνας. Ο αριθμός των ατόμων που σκοπεύουν να αγοράσουν μία συσκευή Apple TV ή άλλες διασυνδεμένες τηλεοπτικές συσκευές αυξήθηκε επίσης, αν και το συνολικό νούμερο παραμένει χαμηλό στο 6%.
Η ανάκαμψη αναμένεται πρώτα στην αμερικανική αγορά, όπου η πρόθεση για αγορά μίας HDTV αυξήθηκε κατά 7,6% σε σχέση με τη μέτρηση στα τέλη του 2012. Στην Ευρώπη η πρόθεση για αγορά αυξήθηκε κατά 4,5%, με τη Γερμανία να εμφανίζεται ως η ισχυρότερη ευρωπαϊκή αγορά και η Ιταλία η ασθενέστερη.
Η Strategy Analytics πραγματοποίησε την έρευνα τον Ιούνιο σε 2.062 άτομα ηλικίας 15-74 ετών στις ΗΠΑ και σε 4.118 άτομα στην Ευρώπη.
Πηγή: digitaltveurope.net