Skip to main content
TM 839
SECREPORT 169
satpraxis 2022
now 33 2022
4 Ιανουαρίου 2023 09:30

ANT1: Οι πρωτιές και τα highlights για το 2022

ant1 logo purple c2a1736c

Πάνω από 30 χρόνια, ο ΑΝΤ1 αποτελεί ισχυρή δύναμη στον χώρο της τηλεόρασης και σταθερή επιλογή για το τηλεοπτικό κοινό.

Κάθε χρόνο, επενδύει σε ένα πολυσυλλεκτικό πρόγραμμα για όλη την οικογένεια, με βασικό άξονα την ποιοτική ψυχαγωγία και την αξιόπιστη ενημέρωση.

«Το Πρωινό», σταθερή αξία

Με ενδιαφέροντα θέματα, αποκλειστικά ρεπορτάζ και συναντήσεις με αγαπημένα πρόσωπα, το «Πρωινό» ήταν η πιο απολαυστική πρωινή ομάδα για το 2022, καταγράφοντας πρωτιά τόσο στο δυναμικό κοινό 18-54 με μέσο όρο 14,3%, όσο και στο γενικό σύνολο με 16,3%.

Καθ’ όλη τη διάρκεια της χρονιάς, κατέγραψε υψηλές «πτήσεις» στις γυναίκες, καθώς σε επιμέρους κοινό έφτασε, κατά μέσο όρο, μέχρι και 20,7%.

Το «Rouk Zouk», κλασικά στην κορυφή

Το «Rouk Zouk», με τη Ζέτα Μακρυπούλια, ήταν το κορυφαίο τηλεπαιχνίδι για το 2022, τόσο στο δυναμικό κοινό 18-54, με μέσο όρο 19,3%, όσο και στο γενικό σύνολο με 18,8%.

Οι τηλεθεατές «ρουκζούκαραν» κάθε μεσημέρι στον ΑΝΤ1, δίνοντας την πρώτη θέση στο αγαπημένο τηλεπαιχνίδι, με τις γυναίκες ηλικίας 25-34 να σημειώνουν 24,5%, και τους άνδρες της ίδιας ηλικιακής ομάδας να φτάνουν το 24,3%.

«ΡΑΔΙΟ ΑΡΒΥΛΑ» και «VINYΛΙΟ», φανατική συνήθεια

Πρωτιά στη ζώνη προβολής του και σταθερά πολύ υψηλές επιδόσεις σε όλα τα κοινά κατέγραψε καθημερινά το «ΡΑΔΙΟ ΑΡΒΥΛΑ» και το 2022. Η εκπομπή του Αντώνη Κανάκη με τους Γιάννη Σερβετά και Χρήστο Κιούση υπερίσχυσε του ανταγωνισμού στο δυναμικό κοινό 18-54 με μέσο όρο 21%, αλλά και στο γενικό σύνολο με 18,1%. Στους άνδρες ηλικίας 18-24 οι «Ράδιο Αρβύλα» σκόραραν 34,3%, ενώ στις γυναίκες 45-54 έφτασαν το 20,9%.

Πρωτιά στη ζώνη προβολής του σημείωσε και το «VINYΛΙΟ» με μέσο όρο 17,9% στο δυναμικό κοινό 18-54. Τα απολαυστικά και νοσταλγικά αφιερώματα της παρέας από τη Θεσσαλονίκη σημείωσαν 26,8% στους άνδρες ηλικίας 18-24, ενώ στις γυναίκες 45-54 κατέγραψαν 18,1%.

Ο «Εκατομμυριούχος» επέστρεψε με τον Γρηγόρη Αρναούτογλου και μονοπώλησε την τηλεθέαση

Το απόλυτο τηλεπαιχνίδι γνώσεων επέστρεψε δυναμικά μέσα από τον ΑΝΤ1 και ο μοναδικός Γρηγόρης Αρναούτογλου πάτησε γκάζι στην κούρσα της τηλεθέασης, τερματίζοντας πρώτος.

Από τον Απρίλιο 2022 έως και τον Δεκέμβριο 2022, το «Ποιος Θέλει να γίνει Εκατομμυριούχος;» μονοπώλησε το ενδιαφέρον των τηλεθεατών κυριαρχώντας τόσο στο δυναμικό κοινό 18-54, όσο και στο γενικό σύνολο με μέσο όρο 18,8% και 19%, αντίστοιχα. Καθ’ όλη τη διάρκεια της προβολής του, κατέγραψε υψηλές «πτήσεις» τόσο στις γυναίκες, όσο και στους άντρες, σημειώνοντας σε επιμέρους ανδρικό κοινό 20,9% , ενώ σε επιμέρους γυναικείο κοινό σκόραρε μέχρι και 19,3%.

«The 2Night Show», το διαχρονικότερο talk show της ελληνικής τηλεόρασης, #1 στην τηλεθέαση

Με ξεχωριστούς καλεσμένους και εξομολογήσεις που συζητήθηκαν πολύ, το «The 2Night Show» με τον Γρηγόρη Αρναούτογλου ήταν το #1 talk show του α’ μισού της φετινής σεζόν. (Σεπτέμβριος 20022-Νοέμβριος 2022).

Η εκπομπή ήταν πρώτη στο γενικό σύνολο με μέσο όρο 14,6%, ενώ σε επιμέρους γυναικείο κοινό κατέγραψε μέχρι και 20,1%.

Η σαρωτική αυλαία των «Άγριων Μελισσών»

Οι «Άγριες Μέλισσες», η σειρά που έφερε και πάλι σε πρώτο πλάνο την ελληνική Μυθοπλασία, έγραψε τον επίλογό της, μετά από 3 χρόνια, τον Ιούλιο του 2022.

Το τελευταίο επεισόδιο καθήλωσε 2.355.000 τηλεθεατές για έστω και 1’ στο σύνολο του κοινού, ενώ κατέγραψε 38,6% στο γενικό σύνολο, 34,8% στο δυναμικό κοινό 18-54 και 60,8 % σε επιμέρους γυναικείο.

Η επιτυχημένη πορεία των «Παγιδευμένων»

Οι «Παγιδευμένοι» κατάφεραν από το πρώτο πλάνο να βάλουν τους τηλεθεατές μέσα στη δίνη των μεγάλων μυστικών τους και να τουw καθηλώσουν με την αριστοτεχνική κλιμάκωση των συναισθημάτων τους.

Μέσα σε ένα ιδιαιτέρως ανταγωνιστικό περιβάλλον, οι «Παγιδευμένοι» είναι η μόνη από τις νέες σειρές της φετινής σεζόν που καταγράφει σταθερά ανοδική πορεία.

Από την πρεμιέρα της, τον Σεπτέμβριο 2022, μέχρι και το τελευταίο επεισόδιο του α’ μισού της φετινής σεζόν, τον Νοέμβριο 2022, οι «Παγιδευμένοι» σημείωσαν άνοδο 3,9 μονάδων στο δυναμικό κοινό 18-54 (μερίδιο 15,9%), άνοδο 5,6 μονάδων στο γυναικείο κοινό 18-54 (μερίδιο 18,6%) καθώς και άνοδο 18,1 μονάδων στο γυναικείο κοινό 18-24 (μερίδιο 26,4%, το οποίο έδωσε στη σειρά του ΑΝΤ1 την πρώτη θέση, στην ώρα μετάδοσής της, στο συγκεκριμένο κοινό),

Οι ξεκαρδιστικές περιπέτειες του «Ποιος Παπαδόπουλος;» έδωσαν άφθονο γέλιο

Η νέα κωμική σειρά του ΑΝΤ1 «Ποιος Παπαδόπουλος;» ήταν η πιο χαρούμενη συντροφιά των τηλεθεατών, στο α’ μισό της φετινής σεζόν. Ραντεβού με τις ανατρεπτικές καταστάσεις και τις μοναδικές ατάκες των Παπαδόπουλων έδινε κάθε εβδομάδα όλη η οικογένεια με την τηλεθέαση να φτάνει στο 17,2%, στο γυναικείο κοινό 45-54 και 15% στο ανδρικό κοινό 25-44.

Και η χρονιά έκλεισε με τον καλύτερο τρόπο: Το Παγκόσμιο Κύπελλο!

Σαρωτικό Μουντιάλ

Το καλύτερο Μουντιάλ όλων των εποχών «έριξε αυλαία», χαρίζοντας ανεπανάληπτο θέαμα, συναρπαστικά γκολ και μεγάλες συγκινήσεις.

Tα μεγαλύτερα αστέρια του παγκόσμιου ποδοσφαίρου έπαιξαν μπάλα στον ANT1, και οι τηλεθεατές δεν έχασαν λεπτό από τη μεγάλη γιορτή του ποδοσφαίρου!

Το Μουντιάλ ήταν ο απόλυτος πρωταγωνιστής στη μάχη της τηλεθέασης, με όλους τους αγώνες, από το πρώτο σφύριγμα της πρεμιέρας (20.11) μέχρι και τον Τελικό (18.12), να καταγράφουν μέσο όρο 26,9% στο σύνολο κοινού, και 28,4% στο δυναμικό κοινό 18-54 με τους άνδρες να σκοράρουν 39%, ενώ οι πιο φανατικοί του Μουντιάλ 2022 ήταν οι άνδρες ηλικίας 18-24 με 49%!

Η ΑΓΟΡΑ ΣΗΜΕΡΑ

Ομοαξονικά καλώδια Kathrein για αξιοπιστία, αποδοτικότητα και ανθεκτικότητα
Η σύνδεση δεν είναι απλώς τεχνολογία – είναι θέμα εμπιστοσύνης. Σε έναν κόσμο όπου η ποιότητα του σήματος και η σταθερότητα της μετάδοσης είναι κρίσιμη, τα καλώδια Kathrein προσφέρουν απόλυτη αξιοπι…
PROMAX TV Explorer NG
Είναι πλέον διαθέσιμο από την IDComs το πλήρες manual σε αρχείο PDF, για τον νέο επαναστατικό αναλυτή TV Explorer NG της PROMAX. Το συγκεκριμένο manual διαθέτει πάνω από 120 σελίδες με αναλυτικές πε…
ALE UC Solution
Η υβριδική εργασία αυξάνεται με ραγδαίο ρυθμό. Οι εργαζόμενοι εργάζονται και επικοινωνούν από όπου και αν βρίσκονται, χωρίς να κρίνεται απαραίτητη η φυσική παρουσία στον ίδιο χώρο. Με τη λύση ενοποι…
Akuvox Self-Organizing Network
Η Akuvox παρουσιάζει μια καινοτόμα προσέγγιση στον έλεγχο πρόσβασης για πολυκατοικίες και gated communities, με τη λύση Self-Organizing Network, σχεδιασμένη για να προσφέρει ευκολία, αποδοτικότητα κ…
EDISION διπλές πρίζες TV/R-SAT
Μια εξαιρετική νέα σειρά πριζών τηλεοπτικού και ραδιοφωνικού σήματος και αξεσουάρ είναι άμεσα διαθέσιμη από την EDISION. Οι πρίζες σχεδιάζονται και κατασκευάζονται από την EDISION, διαθέτουν εξαιρετ…
Multimedia Perspectives / Fagor COMPACT ROT 310C & ROR 260C
Η σειρά COMPACT της Multimedia Perspectives / Fagor περιλαμβάνει τον οπτικό πομπό ROT 310C και τον οπτικό δέκτη ROR 260C με ισχυρά χαρακτηριστικά και υψηλή αξιοπιστία, ενώ να σημειωθεί ότι τα παραπά…
Ομοαξονικά καλώδια της Multimedia Perspectives / Fagor
Στη νέα διευρυμένη γκάμα προϊόντων της IDComs συμπεριλαμβάνεται ένα σύνολο ιδιαίτερα αξιόλογων ομοαξονικών καλωδίων για όλες τις εφαρμογές λήψης και διανομής επίγειων και δορυφορικών τηλεοπτικών σημ…
Yeastar TB Series BRI VoIP Gateway
Η σειρά TB της Yeastar περιλαμβάνει τα TB200 και TB400, δύο συμπαγείς και αξιόπιστες αυτόνομες πύλες (gateways) VoIP που μετατρέπουν τις γραμμές ISDN BRI σε VoIP, επιτρέποντας σε επιχειρήσεις να ενσ…
Ruijie-Reyee RG-RAP62-Wall
Η συνδεσιμότητα είναι πλέον αναπόσπαστο κομμάτι της φιλοξενίας και το Ruijie-Reyee RG-RAP62-Wall δίνει τη λύση που κάθε ξενοδόχος χρειάζεται. Με τεχνολογία Wi-Fi 6 AX3000 και ταχύτητες έως 2.974Mbps…
Televes 552220 ενισχυτής γραμμής 3 εξόδων
O Televes 552220 είναι ένας ενισχυτής γραμμής τηλεοπτικού σήματος κατάλληλος για διαμερίσματα, με 3 εξόδους και αυτόματη αποκοπή παρεμβολών 5G / LTE. Διαθέτει 2 κύριες εξόδους και 1 για μία τοπική T…
TP-Link Omada OC220
Η σειρά εξειδικευμένων επιχειρηματικών λύσεων της TP-Link, Omada, μόλις κυκλοφόρησε τον OC220, έναν νέο ελεγκτή υλικού με 2,6 φορές ταχύτερη εκκίνηση από τον ελεγκτή προηγούμενης γενιάς. Μικρό κουτί…
Audien W-990B & W-176
Η εταιρεία KAL Electronics ανακοινώνει την παραλαβή των ηχείων W-990B μαζί με την κονσόλα χειρισμού W-176 της Audien, τα οποία έχουν σχεδιαστεί για να δημιουργούν ένα ολοκληρωμένο σετ ήχου, ιδανικό…

ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΤΕΥΧΟΣ

Ψηφιακή Τηλεόραση, τεύχος Δεκεμβρίου 2025
Το νέο τεύχος Δεκεμβρίου του περιοδικού «Ψηφιακή Τηλεόραση» κυκλοφορεί πάντα μαζί με το περιοδικό «Security Report», που ηγείται στην αγορά των ηλεκτρονικών συστημάτων ασφαλείας.  Θέματα Τεύχους…
Λίστες αναπαραγωγής M3U
Για τους χρήστες που αρέσκονται να χρησιμοποιούν την IPTV και όχι τον παραδοσιακό τρόπο της επίγειας λήψης για να βλέπουν τηλεόραση, οι λίστες αναπαραγωγής M3U αποτελούν ένα τέλειο εργαλείο που μπορ…
EDISION CAM-100
Ένα νέο μοντέλο EDISION ενισχυτή δοκιμάσαμε για να παρουσιάσουμε σε αυτό το τεύχος της Ψηφιακής Τηλεόρασης. Πρόκειται για τον CAM-100, έναν ποιοτικό κεντρικό ενισχυτή που διαθέτει μία είσοδο UHF για…
Kathrein UFX 12 & UFX 14
Η γερμανική Kathrein, που αποτελεί έναν αξιόπιστο και δυναμικό συνεργάτη για όσους επιδιώκουν αποτελεσματικότητα, καινοτομία και βιώσιμες λύσεις, παρουσιάζει δύο νέα μοντέλα διαμορφωτών, τα UFX 12 κ…
ARLI βάσεις TV
Η Astrasat διαθέτει σειρά βάσεων της ARLI για διάφορα μεγέθη τηλεοράσεων, όπως βάσεις τοίχου σταθερές ή με κλίση και περιστροφή που είναι σχεδιασμένες να μειώνουν την απόσταση της τηλεόρασης από τον…
Lemco HDMOD-7
Ένα νέο HDMI modulator της Lemco που κυκλοφόρησε πρόσφατα στην ελληνική αγορά, δοκιμάσαμε για να παρουσιάσουμε σε αυτό το τεύχος της Ψηφιακής Τηλεόρασης. Πρόκειται για το HDMOD-7, το οποίο συνδυάζει…
Sat & Zap, Δεκέμβριος 2025
Λίγα τα αξιόλογα ελεύθερα κανάλια του δορυφορικού τόξου – για να περνάει η ώρα θα προτείναμε το Strongman Champions League στις 13 Ανατολικά ή το δικαστικό Court TV στις 28.2 Ανατολικά. Για ποδοσφαι…
Επισκόπηση απορρήτου

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookie ώστε να μπορούμε να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία χρήστη. Οι πληροφορίες cookie αποθηκεύονται στο πρόγραμμα περιήγησης σας και εκτελούν λειτουργίες όπως η ανάγνωση σας όταν επιστρέφετε στον ιστότοπο μας και η βοήθεια της ομάδας μας να κατανοήσει ποιες ενότητες του ιστοτόπου θεωρείτε πιο ενδιαφέρουσες και χρήσιμες.