Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookie ώστε να μπορούμε να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία χρήστη. Οι πληροφορίες cookie αποθηκεύονται στο πρόγραμμα περιήγησης σας και εκτελούν λειτουργίες όπως η ανάγνωση σας όταν επιστρέφετε στον ιστότοπο μας και η βοήθεια της ομάδας μας να κατανοήσει ποιες ενότητες του ιστοτόπου θεωρείτε πιο ενδιαφέρουσες και χρήσιμες.
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Απορρίφθηκε η πρόταση για την επιδότηση της διαφήμισης στους ραδιοφωνικούς σταθμούς
Αναδημοσίευση από typologies.gr
Την επιδότηση της διαφημιστικής δαπάνης στο ραδιόφωνο πρότεινε η ΕΙΙΡΑ, για να διασωθεί ο κλάδος, κατά το πρότυπο της Ιταλίας, αλλά εισέπραξε αρνητική απάντηση από την κυβέρνηση, όπως αποκάλυψε η στήλη. Το «Π» παρουσιάζει τα στοιχεία της πρότασης. Βασικό χαρακτηριστικό είναι η έκπτωση των εσόδων από δαπάνες διαφήμισης και χορηγιών σε νομίμως…
Την επιδότηση της διαφημιστικής δαπάνης στο ραδιόφωνο πρότεινε η ΕΙΙΡΑ, για να διασωθεί ο κλάδος, κατά το πρότυπο της Ιταλίας, αλλά εισέπραξε αρνητική απάντηση από την κυβέρνηση, όπως αποκάλυψε η στήλη. Το «Π» παρουσιάζει τα στοιχεία της πρότασης.
Βασικό χαρακτηριστικό είναι η έκπτωση των εσόδων από δαπάνες διαφήμισης και χορηγιών σε νομίμως λειτουργούντες ραδιοφωνικούς σταθμούς για την επιπλέον διαφήμιση, με χρονιά βάσης το 2018. Η πρόταση προβλέπει επιδότηση για την επιπλέον διαφήμιση προσαυξημένη κατά 100% για τα έτη 2019 έως 2020 και για τα 2021 έως 2023 προσαυξημένη κατά ποσοστό 75%, συγκριτικά πάντα με το 2018.
Η προτεινόμενη ρύθμιση θα οδηγήσει στη «διάσωση πολλών μικρών επιχειρήσεων και συνακόλουθη διασφάλιση (ακόμα και αύξηση) των θέσεων εργασίας», στην «αύξηση της διαφημιστικής δαπάνης των μικρομεσαίων κυρίως επιχειρήσεων, με συνακόλουθη αύξηση της κατανάλωσης και ευεργετική επίδραση στους οικονομικούς και κοινωνικούς δείκτες της χώρας», ενώ εκτιμάται πως θα υπάρξουν και δημοσιονομικά οφέλη. Τα έσοδα των ραδιοφωνικών επιχειρήσεων της χώρας για το 2018 ανέρχονται σε περίπου 30 εκατ. ευρώ.
Η εκτίμηση της ΕΙΙΡΑ είναι πως από τη ρύθμιση θα υπάρξει αύξηση διαφημιστικής δαπάνης κατά 10% το 2019, κατά 5% το 2020 και το 2021 και κατά 2% το 2022 και το 2023. Στην πραγματικότητα, από την πρόταση αυτή ωφελείται ο διαφημιζόμενος, ο οποίος θα μπορεί να πραγματοποιήσει φθηνότερη διαφημιστική δαπάνη (και) στο ραδιόφωνο.