Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookie ώστε να μπορούμε να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία χρήστη. Οι πληροφορίες cookie αποθηκεύονται στο πρόγραμμα περιήγησης σας και εκτελούν λειτουργίες όπως η ανάγνωση σας όταν επιστρέφετε στον ιστότοπο μας και η βοήθεια της ομάδας μας να κατανοήσει ποιες ενότητες του ιστοτόπου θεωρείτε πιο ενδιαφέρουσες και χρήσιμες.
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Αύξηση 6,3% των εσόδων του RTL το πρώτο τρίμηνο
Ο όμιλος του RTL αύξησε κατά 6,3% τα ενοποιημένα έσοδα του κατά το πρώτο τρίμηνο του 2012, τα οποία έφτασαν τα 1,3 δισεκατομμύρια ευρώ σε ετήσια βάση. Πρωταγωνιστές στην αύξηση των εσόδων ήταν η Mediengruppe RTL Deutschland, η FremantleMedia και το Groupe M6. Το EBITA (κέρδη προ φόρων, αποσβέσεων και τόκων) παρέμεινε σταθερό στα 191 εκατομμύρια ευρώ. Η καθαρή ρευστότητα του RTL Group ήταν 1,32 δισεκατομμύρια ευρώ, ενώ στις 26 Απριλίου δόθηκε μέρισμα ύψους 789 εκατομμυρίων ευρώ. Οι διαφημιστικές αγορές αντανακλούν στο πρώτο τρίμηνο την κατάσταση των εθνικών οικονομιών στο μέσο της οικονομικής κρίσης. Η γερμανική διαφημιστική τηλεοπτική αγορά μεγάλωσε σημαντικά στο πρώτο τρίμηνο και η γαλλική αγορά εμφανίζεται ελαφρά αυξημένη σε σχέση με πέρυσι. Οι αγορές στην Ολλανδία και το Βέλγιο έχουν πτώση, ενώ στη Νότια και Ανατολική Ευρώπη οι διαφημιστικές αγορές συνεχίζουν να παρουσιάζουν σημαντική μείωση.
Telecompaper.com
Ο όμιλος του RTL αύξησε κατά 6,3% τα ενοποιημένα έσοδα του κατά το πρώτο τρίμηνο του 2012, τα οποία έφτασαν τα 1,3 δισεκατομμύρια ευρώ σε ετήσια βάση. Πρωταγωνιστές στην αύξηση των εσόδων ήταν η Mediengruppe RTL Deutschland, η FremantleMedia και το Groupe M6. Το EBITA (κέρδη προ φόρων, αποσβέσεων και τόκων) παρέμεινε σταθερό στα 191 εκατομμύρια ευρώ. Η καθαρή ρευστότητα του RTL Group ήταν 1,32 δισεκατομμύρια ευρώ, ενώ στις 26 Απριλίου δόθηκε μέρισμα ύψους 789 εκατομμυρίων ευρώ. Οι διαφημιστικές αγορές αντανακλούν στο πρώτο τρίμηνο την κατάσταση των εθνικών οικονομιών στο μέσο της οικονομικής κρίσης. Η γερμανική διαφημιστική τηλεοπτική αγορά μεγάλωσε σημαντικά στο πρώτο τρίμηνο και η γαλλική αγορά εμφανίζεται ελαφρά αυξημένη σε σχέση με πέρυσι. Οι αγορές στην Ολλανδία και το Βέλγιο έχουν πτώση, ενώ στη Νότια και Ανατολική Ευρώπη οι διαφημιστικές αγορές συνεχίζουν να παρουσιάζουν σημαντική μείωση.
Telecompaper.com