Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookie ώστε να μπορούμε να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία χρήστη. Οι πληροφορίες cookie αποθηκεύονται στο πρόγραμμα περιήγησης σας και εκτελούν λειτουργίες όπως η ανάγνωση σας όταν επιστρέφετε στον ιστότοπο μας και η βοήθεια της ομάδας μας να κατανοήσει ποιες ενότητες του ιστοτόπου θεωρείτε πιο ενδιαφέρουσες και χρήσιμες.
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Αύξηση πωλήσεων τηλεοράσεων στη Γερμανία κατά 17% το δεύτερο τρίμηνο του 2024
Οι πωλήσεις τηλεοπτικών συσκευών στη Γερμανία αυξήθηκαν κατά σχεδόν 17% το δεύτερο τρίμηνο του 2024 σε σύγκριση με την ίδια περίοδο πέρυσι, αναφέρουν οι κλαδικές ενώσεις ZVEI και Deutsche TV-Plattform σε συνεργασία με το ινστιτούτο ερευνών αγοράς GfK.
Σύμφωνα με τις εταιρείες, η αύξηση οφείλεται κυρίως στο “φαινόμενο του ευρώ” από την αγορά νέων τηλεοπτικών συσκευών κατά την προετοιμασία και κατά τη διάρκεια του Ευρωπαϊκού Πρωταθλήματος Ποδοσφαίρου του 2024. Μετά από ένα ασθενέστερο πρώτο τρίμηνο, αυτό είχε ως αποτέλεσμα μια μικρή συνολική αύξηση σε 2,01 εκατομμύρια τηλεοράσεις που πωλήθηκαν το πρώτο εξάμηνο του 2024 (πρώτο εξάμηνο του 2023: 1,99 εκατομμύρια).
Οι καταναλωτές επιλέγουν όλο και περισσότερο τηλεοράσεις με μεγαλύτερα μεγέθη οθόνης στην περιοχή των 51 έως 65 ιντσών ή και περισσότερο, ενώ οι τηλεοράσεις που πωλήθηκαν με οθόνη έως 50 ιντσών μειώθηκαν σε σύγκριση με το πρώτο εξάμηνο του 2023.
Το μερίδιο των τηλεοράσεων Ultra HD, που πωλήθηκαν, αυξήθηκε και πάλι ελαφρώς στο 79% το δεύτερο τρίμηνο του τρέχοντος έτους. Συνολικά, περίπου 32,6 εκατομμύρια τηλεοράσεις Ultra HD έχουν πωληθεί στη Γερμανία από την έναρξη της αγοράς.
Πηγή: broadbandtvnews.com