Skip to main content
DIABASTE DWREAN DIG 195
TM 646
SECURITY REPORT 158
satpraxis 2022
now 33 2022

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

9 Ιουλίου 2021 10:42

COSMOTE e-Value: ανάπτυξη και νέοι πελάτες για το μεγαλύτερο contact center της ελληνικής αγοράς

admin ajax.php?action=kernel&p=image&src=%7B%22file%22%3A%22wp content%2Fuploads%2F2022%2F04%2Fe7f459813dba6764e0d0c24e7ea96848 XL

Σημαντική ανάπτυξη παρουσίασε η COSMOTE e-Value την περίοδο της πανδημίας με το πελατολόγιό της να αυξάνεται κατά 30%, σύμφωνα με όσα ανακοινώθηκαν στην πρώτη ψηφιακή συνάντηση στρατηγικής της διοίκησης της εταιρείας με τους εργαζομένους της σε Ελλάδα και Ρουμανία. Το μεγαλύτερο contact center, όσον αφορά στην εξυπηρέτηση εταιρειών στην Ελλάδα…

Σημαντική ανάπτυξη παρουσίασε η COSMOTE e-Value την περίοδο της πανδημίας με το πελατολόγιό της να αυξάνεται κατά 30%, σύμφωνα με όσα ανακοινώθηκαν στην πρώτη ψηφιακή συνάντηση στρατηγικής της διοίκησης της εταιρείας με τους εργαζομένους της σε Ελλάδα και Ρουμανία. Το μεγαλύτερο contact center, όσον αφορά στην εξυπηρέτηση εταιρειών στην Ελλάδα, ανταποκρίθηκε με επιτυχία στις αυξημένες ανάγκες των πελατών του, εξυπηρετώντας μεγάλα brands της Ελλάδας και του εξωτερικού αλλά και διαφορετικούς κρατικούς φορείς. Συνολικά η COSMOTE e-Value ικανοποίησε τις ανάγκες επικοινωνίας 80 εταιριών από τους κλάδους των τραπεζών, των τηλεπικοινωνιών, της ενέργειας, των ασφαλειών, των προϊόντων ευρείας κατανάλωσης, της ναυτιλίας, της αυτοκινητοβιομηχανίας, των ταχυμεταφορών, των σούπερ μάρκετ, των τροφίμων, κ.λ.π, αλλά και τους πελάτες του Ομίλου ΟΤΕ.

Όπως ανακοίνωσε η διοίκηση της εταιρείας, η COSMOTE e-Value στοχεύει στην ανάπτυξη, επιδιώκοντας την προσέλκυση νέων πελατών, βασιζόμενη στην τεχνολογική της υπεροχή, τη φιλοσοφία του customer obsession που πρεσβεύει και την εξειδίκευση και το πάθος των 7.000 εξειδικευμένων ανθρώπων της.

COSMOTE E Value agent

Το 2020 με την αναγκαστική κοινωνική αποστασιοποίηση αυξήθηκαν σημαντικά οι ανάγκες των εταιρειών για την εξ’ αποστάσεως εξυπηρέτηση των πελατών τους. Κατά μέσο όρο 40% σημειώθηκε αύξηση της κίνησης στα κανάλια επικοινωνίας των πελατών. Και αυτό γιατί οι πελάτες των εταιρειών στράφηκαν κυρίως στην τηλεφωνική και στην online εξυπηρέτηση. Μόνο το 2020 η COSMOTE e-value διαχειρίστηκε πάνω από 70 εκατ. επικοινωνίες με πελάτες σε όλα τα κανάλια (voice, e-mail, chat, video call, web collaboration κλπ)

«Διαθέτουμε τεχνογνωσία, τεχνολογία και εξειδικευμένο προσωπικό για να προσφέρουμε τις πιο σύγχρονες και ολοκληρωμένες υπηρεσίες contact center στους πελάτες μας. Στηριζόμαστε στην κουλτούρα μας για άριστη εμπειρία πελάτη με την οποία εξυπηρετούμε τις ανάγκες των πελατών των εταιρειών που μας εμπιστεύονται την εξυπηρέτησή τους. Αυξήσαμε το πελατολόγιο μας γιατί προσαρμοστήκαμε άμεσα στα νέα δεδομένα και προσφέραμε γρήγορα και αποτελεσματικά τις αναγκαίες για τους πελάτες μας υπηρεσίες.», δήλωσε ο Θανάσης Στράτος, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της COSMOTE e-Value και της e-value International.

Ηγετική θέση στην ελληνική αγορά και νέες προοπτικές ανάπτυξης

Η COSMOTE e-Value κατέχει ηγετική θέση στον χώρο των contact centers, με πάνω από 20 χρόνια εμπειρίας. Είναι μέλος του Ομίλου ΟΤΕ, ενώ από το 2014 έχει ιδρύσει την e-Value International στη Ρουμανία. Με σύγχρονα κτίρια εγκαταστάσεων για τις λειτουργίες της σε 11 πόλεις, high end τεχνολογική υποδομή και πάνω από 7.000 καταρτισμένα στελέχη, προσφέρει όλο το φάσμα των υπηρεσιών εξυπηρέτησης πελατών, σε 24ωρη βάση, 365 μέρες το χρόνο σε 16 γλώσσες.

Η στρατηγική της COSMOTE e-value για περαιτέρω ανάπτυξη εστιάζει πρώτα από όλα στον πελάτη. Με φιλοσοφία Customer Obsession, επιδιώκεται ένα συνεχώς υψηλότερο επίπεδο εμπειρίας πελάτη και η δημιουργία μιας ουσιαστικής σχέσης μαζί του.

Στόχος της εταιρείας είναι η δημιουργία νέων πηγών εσόδων, με την είσοδο σε νέες αγορές και κυρίως με την προσέλκυση νέων πελατών που αναζητούν να αναθέσουν σε εξειδικευμένους συνεργάτες την τηλεφωνική εξυπηρέτηση των πελατών τους.

Όπως σημείωσε ο κ. Στράτος, «Όραμά μας είναι η COSMOTE eValue να αποτελεί τον πιο αξιόπιστο συνεργάτη στην αγορά των contact centers και τη μόνη επιλογή για τη δημιουργία εξαιρετικών εμπειριών εξυπηρέτησης. Να είμαστε η εταιρεία που προσθέτει αξία στους πελάτες, στους ανθρώπους μας, στην κοινωνία.»

ΑΛΛΑ ΑΡΘΡΑ ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ

Η ΑΓΟΡΑ ΣΗΜΕΡΑ

Αξιοποίηση της λήψης 4G/5G data σε δύσκολες περιοχές
Με ιδιαίτερη επιτυχία, πραγματοποιήθηκε το Σάββατο, 13 Ιουλίου 2024 το webinar της IDComs, με θέμα την «Αξιοποίηση της λήψης 4G/5G data σε δύσκολες περιοχές». Το webinar επικεντρώθηκε στην περιγρα...
Teletek UP01-SA & GUP04-SA
Η εταιρεία AstraSat ανακοινώνει νέα παραλαβή πριζών διανομής σήματος της Teletek. Πρόκειται για την UP01-SA (τερματική) και την GUP04-SA (διελεύσεως), οι οποίες είναι εξοπλισμένες με 3 εξόδους TV,...
CAST Connect
Η IDComs παρουσιάζει το CAST Connect, μία προηγμένη επαγγελματική λύση για streaming, όπως στο σπίτι, απευθείας στην οθόνη του δωματίου του ξενοδοχείου! Το επαγγελματικό σύστημα CAST Connect έχει ...
TP-Link SG2005P-PD
Η TP-Link παρουσιάζει το SG2005P-PD, ένα έξυπνο switch με 1 θύρα εισόδου PoE++ και 4 θύρες εξόδου PoE+, για απλοποιημένη ανάπτυξη δικτύου σε εξωτερικούς χώρους. Με τυπικό PoE Passthrough, που επεκ...
Audien ATA414BT
Η εταιρεία KAL Electronics ανακοινώνει την παραλαβή ενός νέου ενισχυτή Hi-Fi της Audien, του μοντέλου ATA414BT. Πρόκειται για έναν ολοκληρωμένο στερεοφωνικό ενισχυτή 4 καναλιών, με δυνατότητα σύνδ...
Τεχνολογία Cast για ξενοδοχεία από την IDComs
Η διαδικασία casting μέσα στο δωμάτιο ενός ξενοδοχείου είναι μια τεχνολογία που βρίσκει ευρύτατη εφαρμογή σε όλες τις ευρωπαϊκές χώρες και αφορά στη δυνατότητα των επισκεπτών ενός καταλύματος, να ...
Τα νέα της Mistral – Οδηγίες για μια καλή εγκατάσταση: Θωρακισμένοι ενισχυτές κεραίας
Συνεχίζοντας την περιγραφή των προϊόντων της Mistral, θα γίνει περιγραφή των ενισχυτών κεραίας. Οι ενισχυτές κεραίας χωρίζονται σε δύο κατηγορίες: 1) Ενισχυτές με ακροδέκτες χωρίς θωράκιση, οι ...
TP-Link Omada Cloud Essentials
Η TP-Link, ένας παγκόσμιος πρωτοπόρος στις λύσεις smart home και δικτύωσης, ανακοίνωσε την κυκλοφορία του Omada Cloud Essentials, μιας απλοποιημένης δωρεάν cloud διαχείρισης που έχει σχεδιαστεί γι...
DigiView DV-128
Η εταιρεία KAL Electronics ανακοινώνει την παραλαβή της νέας κεραίας DigiView DV-128. Πρόκειται για μια εξωτερική διπλή κεραία λήψης UHF, η οποία έχει ενσωματωμένο φίλτρο LTE 5G για προστασία απέν...
Amiko NXH-CO1 & NXH-C02
Η εταιρεία AstraSat ανακοινώνει νέα παραλαβή των combiners NXH-CO1 και NXH-CO2 της Amiko. Πρόκειται για μίκτες διανομής δορυφορικού και επίγειου ψηφιακού σήματος, οι οποίοι λειτουργούν σε εύρος ζώ...
Mestek DM97A+
Η εταιρεία KAL Electronics ανακοινώνει την παραλαβή του νέου Mestek DM97A+, ενός True RMS ψηφιακού πολυμέτρου υψηλής ακρίβειας με αυτόματες κλίμακες, που είναι ιδανικό για επαγγελματική και ερασιτ...
Fracarro AFI123T / AFI313T / MBj2rUUT2 / MBJ3r3UUT2 / MBJ3rFM+3UU 700
Νέα παραλαβή κεντρικών ενισχυτών από την AstraSat, που περιλαμβάνει τα εξής μοντέλα: AFI123T: Με 1 είσοδο, ενίσχυση 30dB, στάθμη εξόδου 113dBμV. AFI313T: Με 3 εισόδους, ενίσχυση 30dB, στάθμη εξόδο...

ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΤΕΥΧΟΣ

Ψηφιακή Τηλεόραση, Ιανουάριος 2025
Κυκλοφορεί το νέο τεύχος Ιανουαρίου 2025 του περιοδικού “Ψηφιακή Τηλεόραση” μαζί με το “Security Report”. Το νέο τεύχος Ιανουαρίου του περιοδικού «Ψηφιακή Τηλεόραση» κυκλοφορεί πάντα μαζί με το...
HDMI Modulators
Η διανομή τηλεοπτικού προγράμματος μιας οπτικοακουστικής πηγής σε πολλαπλές τηλεοράσεις είναι ένα σενάριο που σήμερα εφαρμόζεται ευρύτατα τόσο στο σπίτι, όσο και στα ξενοδοχεία ή ακόμα και σε διάφ...
XENIA 2024
Η Ψηφιακή Τηλεόραση περιηγήθηκε στην XENIA 2024, που διοργανώθηκε Σάββατο 23 με Δευτέρα 25 Νοεμβρίου στο Metropolitan Expo. Πρόκειται για την ετήσια έκθεση, που είναι πλήρως αφιερωμένη στην τουρισ...
Sat & Zap Ιανουαρίου 2025
Πληθώρα ιρανικών καναλιών ως συνήθως (που εκπέμπονται από τις ΗΠΑ), αλλά και μερικά αγγλόφωνα από διάφορες χώρες. Η μεγαλύτερη κινητικότητα στους δορυφόρους κοντά στις 52 ανατολικά. AFV Ame...