Skip to main content
DIABASTE DWREAN DIG 202
TM 780
SECURITY REPORT 165
satpraxis 2022
now 33 2022
9 Ιουλίου 2021 11:42

COSMOTE e-Value: ανάπτυξη και νέοι πελάτες για το μεγαλύτερο contact center της ελληνικής αγοράς

image?src=%7B%22file%22%3A%22wp content%2Fuploads%2F2022%2F04%2Fe7f459813dba6764e0d0c24e7ea96848 XL

Σημαντική ανάπτυξη παρουσίασε η COSMOTE e-Value την περίοδο της πανδημίας με το πελατολόγιό της να αυξάνεται κατά 30%, σύμφωνα με όσα ανακοινώθηκαν στην πρώτη ψηφιακή συνάντηση στρατηγικής της διοίκησης της εταιρείας με τους εργαζομένους της σε Ελλάδα και Ρουμανία. Το μεγαλύτερο contact center, όσον αφορά στην εξυπηρέτηση εταιρειών στην Ελλάδα…

Σημαντική ανάπτυξη παρουσίασε η COSMOTE e-Value την περίοδο της πανδημίας με το πελατολόγιό της να αυξάνεται κατά 30%, σύμφωνα με όσα ανακοινώθηκαν στην πρώτη ψηφιακή συνάντηση στρατηγικής της διοίκησης της εταιρείας με τους εργαζομένους της σε Ελλάδα και Ρουμανία. Το μεγαλύτερο contact center, όσον αφορά στην εξυπηρέτηση εταιρειών στην Ελλάδα, ανταποκρίθηκε με επιτυχία στις αυξημένες ανάγκες των πελατών του, εξυπηρετώντας μεγάλα brands της Ελλάδας και του εξωτερικού αλλά και διαφορετικούς κρατικούς φορείς. Συνολικά η COSMOTE e-Value ικανοποίησε τις ανάγκες επικοινωνίας 80 εταιριών από τους κλάδους των τραπεζών, των τηλεπικοινωνιών, της ενέργειας, των ασφαλειών, των προϊόντων ευρείας κατανάλωσης, της ναυτιλίας, της αυτοκινητοβιομηχανίας, των ταχυμεταφορών, των σούπερ μάρκετ, των τροφίμων, κ.λ.π, αλλά και τους πελάτες του Ομίλου ΟΤΕ.

Όπως ανακοίνωσε η διοίκηση της εταιρείας, η COSMOTE e-Value στοχεύει στην ανάπτυξη, επιδιώκοντας την προσέλκυση νέων πελατών, βασιζόμενη στην τεχνολογική της υπεροχή, τη φιλοσοφία του customer obsession που πρεσβεύει και την εξειδίκευση και το πάθος των 7.000 εξειδικευμένων ανθρώπων της.

COSMOTE E Value agent

Το 2020 με την αναγκαστική κοινωνική αποστασιοποίηση αυξήθηκαν σημαντικά οι ανάγκες των εταιρειών για την εξ’ αποστάσεως εξυπηρέτηση των πελατών τους. Κατά μέσο όρο 40% σημειώθηκε αύξηση της κίνησης στα κανάλια επικοινωνίας των πελατών. Και αυτό γιατί οι πελάτες των εταιρειών στράφηκαν κυρίως στην τηλεφωνική και στην online εξυπηρέτηση. Μόνο το 2020 η COSMOTE e-value διαχειρίστηκε πάνω από 70 εκατ. επικοινωνίες με πελάτες σε όλα τα κανάλια (voice, e-mail, chat, video call, web collaboration κλπ)

«Διαθέτουμε τεχνογνωσία, τεχνολογία και εξειδικευμένο προσωπικό για να προσφέρουμε τις πιο σύγχρονες και ολοκληρωμένες υπηρεσίες contact center στους πελάτες μας. Στηριζόμαστε στην κουλτούρα μας για άριστη εμπειρία πελάτη με την οποία εξυπηρετούμε τις ανάγκες των πελατών των εταιρειών που μας εμπιστεύονται την εξυπηρέτησή τους. Αυξήσαμε το πελατολόγιο μας γιατί προσαρμοστήκαμε άμεσα στα νέα δεδομένα και προσφέραμε γρήγορα και αποτελεσματικά τις αναγκαίες για τους πελάτες μας υπηρεσίες.», δήλωσε ο Θανάσης Στράτος, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της COSMOTE e-Value και της e-value International.

Ηγετική θέση στην ελληνική αγορά και νέες προοπτικές ανάπτυξης

Η COSMOTE e-Value κατέχει ηγετική θέση στον χώρο των contact centers, με πάνω από 20 χρόνια εμπειρίας. Είναι μέλος του Ομίλου ΟΤΕ, ενώ από το 2014 έχει ιδρύσει την e-Value International στη Ρουμανία. Με σύγχρονα κτίρια εγκαταστάσεων για τις λειτουργίες της σε 11 πόλεις, high end τεχνολογική υποδομή και πάνω από 7.000 καταρτισμένα στελέχη, προσφέρει όλο το φάσμα των υπηρεσιών εξυπηρέτησης πελατών, σε 24ωρη βάση, 365 μέρες το χρόνο σε 16 γλώσσες.

Η στρατηγική της COSMOTE e-value για περαιτέρω ανάπτυξη εστιάζει πρώτα από όλα στον πελάτη. Με φιλοσοφία Customer Obsession, επιδιώκεται ένα συνεχώς υψηλότερο επίπεδο εμπειρίας πελάτη και η δημιουργία μιας ουσιαστικής σχέσης μαζί του.

Στόχος της εταιρείας είναι η δημιουργία νέων πηγών εσόδων, με την είσοδο σε νέες αγορές και κυρίως με την προσέλκυση νέων πελατών που αναζητούν να αναθέσουν σε εξειδικευμένους συνεργάτες την τηλεφωνική εξυπηρέτηση των πελατών τους.

Όπως σημείωσε ο κ. Στράτος, «Όραμά μας είναι η COSMOTE eValue να αποτελεί τον πιο αξιόπιστο συνεργάτη στην αγορά των contact centers και τη μόνη επιλογή για τη δημιουργία εξαιρετικών εμπειριών εξυπηρέτησης. Να είμαστε η εταιρεία που προσθέτει αξία στους πελάτες, στους ανθρώπους μας, στην κοινωνία.»

Η ΑΓΟΡΑ ΣΗΜΕΡΑ

TP-Link Omada Central
Αναβαθμισμένη από το Omada Cloud-Based Controller, η Omada Central είναι μια πλατφόρμα που βασίζεται στο Cloud για κεντρική διαχείριση συστημάτων δικτύωσης και επιτήρησης. Δεν απαιτείται επιπλέον ελ…
Multimedia Perspectives / FAGOR RHOMBUS 48
Δύο νέα αξιόλογα μοντέλα επίγειων κεραιών προστίθενται – μεταξύ άλλων – στην γκάμα προϊόντων της IDComs. Πρόκειται για το μοντέλο RHOMBUS 5 48 με ενεργό / παθητικό δίπολο και το RHOMBUS 5 P 48 με πα…
Wi-Tek WI-GP1412
Απολαύστε αστραπιαίο fiber internet για απρόσκοπτη συνδεσιμότητα, με το υπερυψηλής ταχύτητας GPON router WI-GP1412 της Wi-Tek! Είναι ιδανικό για εγκαταστάσεις FTTH, έξυπνα σπίτια και μικρά γραφεία…
MaxHub Interactive Flat Panel (IFP) ViewPro Series
Η νέα σειρά MaxHub Interactive Flat Panel (IFP) ViewPro Series είναι μια λύση BYOM (Bring Your Own Meeting), που δεν αφορά μόνο το πώς γίνονται οι συσκέψεις, αλλά το πώς οι συνεργάτες της PartnerNET…
Επίτοιχες βάσεις TV Jolly Line
Διαθέσιμες πλέον στο B2B της EDISION, οι σταθερές και ρυθμιζόμενες βάσεις TV τοίχου της Jolly Line, οι οποίες ξεχωρίζουν για την ποιότητα κατασκευής, την εργονομία και την ευκολία χρήσης τους. Ο λει…
Multimedia Perspectives / FAGOR STELLAR 200/300
Οι προγραμματιζόμενοι ενισχυτές STELLAR 200/300 αποτελούν μονάδες ελέγχου 5 εισόδων και μέχρι 32 καναλιών εξόδου, για επεξεργασία, απόλυτο φιλτράρισμα, μεταλλαγή και ενίσχυση ψηφιακών σημάτων TV / R…
EDISION καλώδια Multicoax RG6 4+1 & 8+1
Διαθέσιμα στο B2B της EDISION τα νέα ομοαξονικά καλώδια Multicoax RG6 4+1 και 8+1. Πρόκειται για υψηλής ποιότητας πεντάκλωνα (4+1) και εννιάκλωνα (8+1) ομοαξονικά καλώδια διπλής θωράκισης, με 5 και…
Νέα διευρυμένη γκάμα προϊόντων στην IDComs
Όπως είχε ανακοινωθεί τον Μάιο 2024, η πολύ γνωστή στην αγορά IKUSI Multimedia συγχωνεύτηκε με την Fagor Electrónica, εταιρεία η οποία αποτελεί τμήμα του μεγάλου ομίλου εταιρειών MONDRAGON, που ειδι…
Wi-Tek Smart IoT Box Series
Τα Smart IoT Box της Wi-Tek είναι κουτιά προστασίας ηλεκτρικού εξοπλισμού, σχεδιασμένα για εξωτερική χρήση σε εξωτερικό περιβάλλον παντός καιρού. Διαθέτουν κέλυφος που εξασφαλίζει αδιάβροχη προστασί…
Grandstream GCC6020 Series
Στο σύγχρονο επιχειρηματικό περιβάλλον, η ανάγκη για συνοχή, ασφάλεια και ευφυή διαχείριση του δικτύου και των επικοινωνιών δεν αποτελεί πλέον πολυτέλεια, αλλά βασική προϋπόθεση για την εύρυθμη και…
Unitronic AIR
Η εταιρεία Stam Electronics ανακοινώνει την παραλαβή του νέου τηλεχειριστηρίου Unitronic AIR. Πρόκειται για ένα ποιοτικό και πολύ όμορφα σχεδιασμένο τηλεχειριστήριο κλιματιστικού γενικής χρήσης. Είν…
K-1000 / K-1080ES / K-2080E / K-3302E / K-650E
Η εταιρεία KAL Electronics ανακοινώνει την παραλαβή σειράς τηλεχειριστηρίων για κλιματιστικά και air conditioners. Πρόκειται για τα K-1000, K-1080ES, K-2080E, K-3302E και K-650E, τα οποία προγραμματ…

ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΤΕΥΧΟΣ

Ψηφιακή Τηλεόραση, Αύγουστος 2025
Το νέο τεύχος Αυγούστου του περιοδικού «Ψηφιακή Τηλεόραση» κυκλοφορεί πάντα μαζί με το περιοδικό «Security Report», που ηγείται στην αγορά των ηλεκτρονικών συστημάτων ασφαλείας. Θέματα Τεύχο…
Τεχνητή νοημοσύνη στις τηλεοράσεις
Η τεχνολογία της τεχνητής νοημοσύνης έχει γίνει πολύ γρήγορα το μεγαλύτερο θέμα συζήτησης σε μια σειρά από βιομηχανίες σε όλο τον κόσμο. Λόγω των πολλών πιθανών εφαρμογών της, η τεχνητή νοημοσύνη πρ…
Kit ενισχυτή ιστού EDISION MAK-100
Ένα νέο kit ενισχυτή, που κυκλοφόρησε πρόσφατα στην ελληνική αγορά, δοκιμάσαμε για να παρουσιάσουμε στο τεύχος της Ψηφιακής Τηλεόρασης αυτού του μήνα. Πρόκειται για το EDISION MAK-100, το οποίο περι…
Sat & Zap, Αύγουστος 2025
Σημαντική κινητικότητα αυτόν τον μήνα, με αξιοσημείωτα το ιταλικό ταξιδιωτικό κανάλι στις 13 Ανατολικά, πολλά γαλλικά ελεύθερα στις 5 Δυτικά, το αγγλόφωνο παιδικό στις 52 Ανατολικά και, για πρώτη φο…
Επισκόπηση απορρήτου

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookie ώστε να μπορούμε να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία χρήστη. Οι πληροφορίες cookie αποθηκεύονται στο πρόγραμμα περιήγησης σας και εκτελούν λειτουργίες όπως η ανάγνωση σας όταν επιστρέφετε στον ιστότοπο μας και η βοήθεια της ομάδας μας να κατανοήσει ποιες ενότητες του ιστοτόπου θεωρείτε πιο ενδιαφέρουσες και χρήσιμες.