Skip to main content
8 Απριλίου 2020 10:21

COSMOTE: Τεχνικοί και πελάτες μαζί στη μάχη κατά του κορωνοϊού

admin ajax.php?action=kernel&p=image&src=%7B%22file%22%3A%22wp content%2Fuploads%2F2022%2F04%2F38d04f9a84247ef66e8cbd19c9308edb XL

Μακριά από την ασφάλεια τους σπιτιού τους, στην πρώτη γραμμή της μάχης, βρίσκονται καθημερινά περισσότεροι από 2.500 τεχνικοί του Ομίλου ΟΤΕ, προκειμένου να διασφαλίσουν το αγαθό της επικοινωνίας εν μέσω πανδημίας. Οι τεχνικοί συνεχίζουν να βρίσκονται εκεί έξω και να επιτελούν το έργο τους…

-Πρακτικές οδηγίες προφύλαξης για όλους, κατά την επίσκεψη τεχνικών στα σπίτια συνδρομητών

Μακριά από την ασφάλεια τους σπιτιού τους, στην πρώτη γραμμή της μάχης, βρίσκονται καθημερινά περισσότεροι από 2.500 τεχνικοί του Ομίλου ΟΤΕ, προκειμένου να διασφαλίσουν το αγαθό της επικοινωνίας εν μέσω πανδημίας.

Οι τεχνικοί συνεχίζουν να βρίσκονται εκεί έξω και να επιτελούν το έργο τους, υλοποιώντας κάθε εβδομάδα πάνω από 25.000 αιτήματα πελατών, για νέες συνδέσεις και αποκατάσταση τηλεπικοινωνιακών υπηρεσιών. Αιτήματα που σχετίζονται με την υγεία και την τροφοδοσία (από νοσοκομεία, ιατρεία, φαρμακεία, super market, κ.λπ.), εξυπηρετούνται με προτεραιότητα, συνήθως σε λιγότερο από 24 ώρες. Με προτεραιότητα εξυπηρετούνται και τα αιτήματα από δημόσιες υπηρεσίες, τράπεζες και σώματα ασφαλείας.

Ο Όμιλος ΟΤΕ λαμβάνει όλα τα απαραίτητα μέτρα για την προστασία τόσο των ανθρώπων του, όσο και των πελατών του. Τηρώντας τα μέτρα προφύλαξης που έχει ορίσει η Πολιτεία και τις αυστηρές οδηγίες της εταιρείας, οι τεχνικοί επισκέπτονται το σπίτι του πελάτη εξοπλισμένοι με όλα τα απαραίτητα μέσα προστασίας, ενώ διατηρούν απόσταση ασφαλείας 2 μέτρων από τον πελάτη.

Ταυτόχρονα και με στόχο την αμοιβαία προστασία, ο Όμιλος ΟΤΕ συμβουλεύει τους πελάτες του να ακολουθούν προληπτικά τις παρακάτω απλές οδηγίες πριν από την επίσκεψη των τεχνικών στο χώρο τους. Συγκεκριμένα, συνιστάται:

  • Η προετοιμασία του χώρου, με επαρκή αερισμό.
  • Η απολύμανση του χώρου εργασίας και των επιφανειών πριν και μετά την επίσκεψη του τεχνικού.
  • Η διευκόλυνση της πρόσβασης στην τηλεφωνική πρίζα και στους χώρους όπου θα χρειαστεί να εργαστεί ο τεχνικός, προκειμένου να ελαχιστοποιηθεί ο χρόνος παραμονής του στο χώρο.
  • Η παραμονή ενός μόνο ανθρώπου στο χώρο κατά τη διάρκεια των εργασιών.
  • Τήρηση ελάχιστης απόστασης ασφαλείας 2 μέτρων από τον τεχνικό.

Οι πελάτες του Ομίλου ΟΤΕ θα λαμβάνουν με SMS, μία ημέρα πριν την επίσκεψη του τεχνικού, τις παραπάνω πρακτικές οδηγίες προστασίας. Εάν προκύψει κάποια αλλαγή στο περιβάλλον του πελάτη πριν την επίσκεψη (συμπτώματα στον ίδιο ή μέλος της οικογένειας), παρακαλείται να ενημερώσει το 13888 για να προγραμματιστεί καινούργιο ραντεβού.

«Οι τεχνικοί πεδίου του Ομίλου ΟΤΕ, σε κάθε άκρη της Ελλάδας, καταβάλλουν υπεράνθρωπες προσπάθειες για να στηρίξουν τους πελάτες μας σε αυτή τη δύσκολη συγκυρία, διευκολύνοντας την καθημερινότητά τους. Έχουμε δώσει ειδικές οδηγίες στους ανθρώπους μας και τους έχουμε εξοπλίσει με τα απαραίτητα μέσα προστασίας. Καλούμε και τους πελάτες μας να είναι το  ίδιο προσεκτικοί, για την υγεία και την ασφάλεια όλων. Σε αυτόν τον αγώνα ενάντια στον κορωνοϊό, είμαστε όλοι μαζί», σημείωσε ο Chief Officer Τεχνολογίας και Λειτουργιών Ομίλου ΟΤΕ, κ. Στέφανος Θεοχαρόπουλος.  

H ομαλή λειτουργία των τηλεπικοινωνιακών δικτύων και υπηρεσιών αυτή την περίοδο είναι κρίσιμη για τους πολίτες και τη χώρα, ώστε η ελληνική κοινωνία να μπορεί να συνεχίσει τη ζωή της απρόσκοπτα και με ασφάλεια. Σε αυτό συμβάλλουν όλοι οι εργαζόμενοι του Ομίλου ΟΤΕ, οι 13.000 που δουλεύουν από το σπίτι, αλλά και οι τεχνικοί πεδίου, μηχανικοί, προγραμματιστές, εκπρόσωποι της εξυπηρέτησης και του ΙΤ και το προσωπικό των καταστημάτων που εργάζονται μακριά από την ασφάλεια του σπιτιού τους.

H COSMOTE θα συνεχίσει να βρίσκεται δίπλα στους πελάτες της και να τους παρέχει όλα τα ψηφιακά εφόδια που χρειάζονται, για να μπορούν να επικοινωνούν, να εργάζονται, να μαθαίνουν και να ψυχαγωγούνται, παραμένοντας στο σπίτι. Γιατί από το σπίτι, καλύτερα για όλους.

 

ΑΛΛΑ ΑΡΘΡΑ ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ

Η ΑΓΟΡΑ ΣΗΜΕΡΑ

Καμπάνια για τα όργανα της PROMAX μέχρι τέλος Δεκεμβρίου
Μία ειδική καμπάνια για τα όργανα της PROMAX – με την ευκαιρία της συμμετοχής της IDComs στην Creta Electronix 2024 – έχει ξεκινήσει από 1η Νοεμβρίου, με διάρκεια μέχρι τέλος Δεκεμβρίου και αφορά ...
V-Tech Z2025 T2 H265
Η εταιρεία AstraSat ανακοινώνει την παραλαβή του νέου επίγειου ψηφιακού δέκτη V-Tech Z2025 T2 H265. Πρόκειται για έναν οικονομικό δέκτη MPEG-4 με ανάλυση Full HD (1080p), ελληνικό και εύκολο στη χ...
Νέος κατάλογος προϊόντων IKUSI by FAGOR από την IDComs
Είναι πλέον διαθέσιμος ο νέος κατάλογος προϊόντων IKUSI by FAGOR μετά τη συγχώνευση των δύο εταιρειών. Ο κατάλογος περιέχει στο μεγαλύτερο ποσοστό τα προϊόντα της IKUSI που γνωρίζουν οι περισσότερ...
Anga Free TV 1, 2 & 4 Combo
Η εταιρεία Stam Electronics ανακοινώνει νέα παραλαβή τηλεχειριστηρίων μάρκας Anga της σειράς Free TV. Πρόκειται για πολύ ποιοτικά και εργονομικά σχεδιασμένα τηλεχειριστήρια που προγραμματίζονται μ...
TP-Link EAP772
Το EAP772 είναι ένα επαγγελματικό Access Point Wi-Fi 7 τριών ζωνών της TP-Link, με εξαιρετικά λεπτή σχεδίαση που εξασφαλίζει κορυφαία σύνδεση με συνολική απόδοση έως και 9,3Gbps. Η συνολική απόδοσ...
Redline CPE-800
εξωτερική κεραία Wi-Fi, που ουσιαστικά λειτουργεί σαν ασύρματο Access Point για μετάδοση δεδομένων σε μεγάλες αποστάσεις. Διαθέτει απολαβή 23dBi και ισχύ ασύρματης μετάδοσης 26dBm, παρέχοντας έναν...
Αξιοποίηση της λήψης 4G/5G data σε δύσκολες περιοχές
Με ιδιαίτερη επιτυχία, πραγματοποιήθηκε το Σάββατο, 13 Ιουλίου 2024 το webinar της IDComs, με θέμα την «Αξιοποίηση της λήψης 4G/5G data σε δύσκολες περιοχές». Το webinar επικεντρώθηκε στην περιγρα...
Teletek UP01-SA & GUP04-SA
Η εταιρεία AstraSat ανακοινώνει νέα παραλαβή πριζών διανομής σήματος της Teletek. Πρόκειται για την UP01-SA (τερματική) και την GUP04-SA (διελεύσεως), οι οποίες είναι εξοπλισμένες με 3 εξόδους TV,...
CAST Connect
Η IDComs παρουσιάζει το CAST Connect, μία προηγμένη επαγγελματική λύση για streaming, όπως στο σπίτι, απευθείας στην οθόνη του δωματίου του ξενοδοχείου! Το επαγγελματικό σύστημα CAST Connect έχει ...
TP-Link SG2005P-PD
Η TP-Link παρουσιάζει το SG2005P-PD, ένα έξυπνο switch με 1 θύρα εισόδου PoE++ και 4 θύρες εξόδου PoE+, για απλοποιημένη ανάπτυξη δικτύου σε εξωτερικούς χώρους. Με τυπικό PoE Passthrough, που επεκ...
Audien ATA414BT
Η εταιρεία KAL Electronics ανακοινώνει την παραλαβή ενός νέου ενισχυτή Hi-Fi της Audien, του μοντέλου ATA414BT. Πρόκειται για έναν ολοκληρωμένο στερεοφωνικό ενισχυτή 4 καναλιών, με δυνατότητα σύνδ...
Τεχνολογία Cast για ξενοδοχεία από την IDComs
Η διαδικασία casting μέσα στο δωμάτιο ενός ξενοδοχείου είναι μια τεχνολογία που βρίσκει ευρύτατη εφαρμογή σε όλες τις ευρωπαϊκές χώρες και αφορά στη δυνατότητα των επισκεπτών ενός καταλύματος, να ...

ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΤΕΥΧΟΣ

Ψηφιακή Τηλεόραση, Ιανουάριος 2025
Κυκλοφορεί το νέο τεύχος Ιανουαρίου 2025 του περιοδικού “Ψηφιακή Τηλεόραση” μαζί με το “Security Report”. Το νέο τεύχος Ιανουαρίου του περιοδικού «Ψηφιακή Τηλεόραση» κυκλοφορεί πάντα μαζί με το...
HDMI Modulators
Η διανομή τηλεοπτικού προγράμματος μιας οπτικοακουστικής πηγής σε πολλαπλές τηλεοράσεις είναι ένα σενάριο που σήμερα εφαρμόζεται ευρύτατα τόσο στο σπίτι, όσο και στα ξενοδοχεία ή ακόμα και σε διάφ...
XENIA 2024
Η Ψηφιακή Τηλεόραση περιηγήθηκε στην XENIA 2024, που διοργανώθηκε Σάββατο 23 με Δευτέρα 25 Νοεμβρίου στο Metropolitan Expo. Πρόκειται για την ετήσια έκθεση, που είναι πλήρως αφιερωμένη στην τουρισ...
Sat & Zap Ιανουαρίου 2025
Πληθώρα ιρανικών καναλιών ως συνήθως (που εκπέμπονται από τις ΗΠΑ), αλλά και μερικά αγγλόφωνα από διάφορες χώρες. Η μεγαλύτερη κινητικότητα στους δορυφόρους κοντά στις 52 ανατολικά. AFV Ame...