Skip to main content
8 Απριλίου 2020 11:21

COSMOTE: Τεχνικοί και πελάτες μαζί στη μάχη κατά του κορωνοϊού

image?src=%7B%22file%22%3A%22wp content%2Fuploads%2F2022%2F04%2F38d04f9a84247ef66e8cbd19c9308edb XL

Μακριά από την ασφάλεια τους σπιτιού τους, στην πρώτη γραμμή της μάχης, βρίσκονται καθημερινά περισσότεροι από 2.500 τεχνικοί του Ομίλου ΟΤΕ, προκειμένου να διασφαλίσουν το αγαθό της επικοινωνίας εν μέσω πανδημίας. Οι τεχνικοί συνεχίζουν να βρίσκονται εκεί έξω και να επιτελούν το έργο τους…

-Πρακτικές οδηγίες προφύλαξης για όλους, κατά την επίσκεψη τεχνικών στα σπίτια συνδρομητών

Μακριά από την ασφάλεια τους σπιτιού τους, στην πρώτη γραμμή της μάχης, βρίσκονται καθημερινά περισσότεροι από 2.500 τεχνικοί του Ομίλου ΟΤΕ, προκειμένου να διασφαλίσουν το αγαθό της επικοινωνίας εν μέσω πανδημίας.

Οι τεχνικοί συνεχίζουν να βρίσκονται εκεί έξω και να επιτελούν το έργο τους, υλοποιώντας κάθε εβδομάδα πάνω από 25.000 αιτήματα πελατών, για νέες συνδέσεις και αποκατάσταση τηλεπικοινωνιακών υπηρεσιών. Αιτήματα που σχετίζονται με την υγεία και την τροφοδοσία (από νοσοκομεία, ιατρεία, φαρμακεία, super market, κ.λπ.), εξυπηρετούνται με προτεραιότητα, συνήθως σε λιγότερο από 24 ώρες. Με προτεραιότητα εξυπηρετούνται και τα αιτήματα από δημόσιες υπηρεσίες, τράπεζες και σώματα ασφαλείας.

Ο Όμιλος ΟΤΕ λαμβάνει όλα τα απαραίτητα μέτρα για την προστασία τόσο των ανθρώπων του, όσο και των πελατών του. Τηρώντας τα μέτρα προφύλαξης που έχει ορίσει η Πολιτεία και τις αυστηρές οδηγίες της εταιρείας, οι τεχνικοί επισκέπτονται το σπίτι του πελάτη εξοπλισμένοι με όλα τα απαραίτητα μέσα προστασίας, ενώ διατηρούν απόσταση ασφαλείας 2 μέτρων από τον πελάτη.

Ταυτόχρονα και με στόχο την αμοιβαία προστασία, ο Όμιλος ΟΤΕ συμβουλεύει τους πελάτες του να ακολουθούν προληπτικά τις παρακάτω απλές οδηγίες πριν από την επίσκεψη των τεχνικών στο χώρο τους. Συγκεκριμένα, συνιστάται:

  • Η προετοιμασία του χώρου, με επαρκή αερισμό.
  • Η απολύμανση του χώρου εργασίας και των επιφανειών πριν και μετά την επίσκεψη του τεχνικού.
  • Η διευκόλυνση της πρόσβασης στην τηλεφωνική πρίζα και στους χώρους όπου θα χρειαστεί να εργαστεί ο τεχνικός, προκειμένου να ελαχιστοποιηθεί ο χρόνος παραμονής του στο χώρο.
  • Η παραμονή ενός μόνο ανθρώπου στο χώρο κατά τη διάρκεια των εργασιών.
  • Τήρηση ελάχιστης απόστασης ασφαλείας 2 μέτρων από τον τεχνικό.

Οι πελάτες του Ομίλου ΟΤΕ θα λαμβάνουν με SMS, μία ημέρα πριν την επίσκεψη του τεχνικού, τις παραπάνω πρακτικές οδηγίες προστασίας. Εάν προκύψει κάποια αλλαγή στο περιβάλλον του πελάτη πριν την επίσκεψη (συμπτώματα στον ίδιο ή μέλος της οικογένειας), παρακαλείται να ενημερώσει το 13888 για να προγραμματιστεί καινούργιο ραντεβού.

«Οι τεχνικοί πεδίου του Ομίλου ΟΤΕ, σε κάθε άκρη της Ελλάδας, καταβάλλουν υπεράνθρωπες προσπάθειες για να στηρίξουν τους πελάτες μας σε αυτή τη δύσκολη συγκυρία, διευκολύνοντας την καθημερινότητά τους. Έχουμε δώσει ειδικές οδηγίες στους ανθρώπους μας και τους έχουμε εξοπλίσει με τα απαραίτητα μέσα προστασίας. Καλούμε και τους πελάτες μας να είναι το  ίδιο προσεκτικοί, για την υγεία και την ασφάλεια όλων. Σε αυτόν τον αγώνα ενάντια στον κορωνοϊό, είμαστε όλοι μαζί», σημείωσε ο Chief Officer Τεχνολογίας και Λειτουργιών Ομίλου ΟΤΕ, κ. Στέφανος Θεοχαρόπουλος.  

H ομαλή λειτουργία των τηλεπικοινωνιακών δικτύων και υπηρεσιών αυτή την περίοδο είναι κρίσιμη για τους πολίτες και τη χώρα, ώστε η ελληνική κοινωνία να μπορεί να συνεχίσει τη ζωή της απρόσκοπτα και με ασφάλεια. Σε αυτό συμβάλλουν όλοι οι εργαζόμενοι του Ομίλου ΟΤΕ, οι 13.000 που δουλεύουν από το σπίτι, αλλά και οι τεχνικοί πεδίου, μηχανικοί, προγραμματιστές, εκπρόσωποι της εξυπηρέτησης και του ΙΤ και το προσωπικό των καταστημάτων που εργάζονται μακριά από την ασφάλεια του σπιτιού τους.

H COSMOTE θα συνεχίσει να βρίσκεται δίπλα στους πελάτες της και να τους παρέχει όλα τα ψηφιακά εφόδια που χρειάζονται, για να μπορούν να επικοινωνούν, να εργάζονται, να μαθαίνουν και να ψυχαγωγούνται, παραμένοντας στο σπίτι. Γιατί από το σπίτι, καλύτερα για όλους.

 

ΑΛΛΑ ΑΡΘΡΑ ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ

Η ΑΓΟΡΑ ΣΗΜΕΡΑ

Τα νέα της Mistral: Οδηγίες για μια καλή εγκατάσταση: Ενισχυτής γραμμής L1x112
Συνεχίζοντας την περιγραφή των προϊόντων της Mistral, μετά τους ενισχυτές κεραίας θα γίνει περιγραφή των ενισχυτών γραμμής. Οι ενισχυτές γραμμής διατίθενται σε τέσσερις κατηγορίες. Ο κάθε ένας έχει…
PROMAX ATLaS NG
Έχει προστεθεί μία τέταρτη ομάδα εκπαιδευτικών video με ελληνική περιγραφή για το πεδιόμετρο - ναυαρχίδα PROMAX ATLaS NG. Τα συγκεκριμένα video έχουν προστεθεί στην Playlist Promax ATLaS NG - Εκπαιδ…
EDISION CAM-100
Νέος κεντρικός ενισχυτής από την EDISION, με σύγχρονα τεχνικά χαρακτηριστικά και υψηλή αισθητική! Πρόκειται για το μοντέλο CAM-100, έναν ενισχυτή επίγειων ψηφιακών καναλιών DVB-T/T2, για μεγάλες εγκ…
TP-Link EAP653
Το EAP653 είναι ένα AX3000 Access Point οροφής με συμπαγή σχεδιασμό, ιδανικό για επαγγελματικά σενάρια που απαιτούν υψηλή απόδοση, όπως ξενοδοχεία, γραφεία, εμπορικά πολυκαταστήματα, αίθουσες συσκέψ…
Audien DAMP5
Η εταιρεία KAL Electronics ανακοινώνει την παραλαβή του νέου ενισχυτή Hi-Fi, Audien DAMP5. Πρόκειται για έναν ψηφιακό ενισχυτή υψηλής απόδοσης (CLASS D), με τεχνολογία DAC. Διαθέτει πανέμορφο σχεδια…
Έτοιμα επαγγελματικά πακέτα IKUSI IKUGaF και IDComs Linear
Η αναμετάδοση των επίγειων τηλεοπτικών προγραμμάτων αποτελεί για την Ελλάδα ένα ιδιαίτερα σημαντικό πρόβλημα για αρκετές περιοχές, οι οποίες έχουν ονομαστεί «λευκές περιοχές» λόγω αδυναμίας λήψης κυ…
TP-Link EAP653
Το EAP653 είναι ένα AX3000 Access Point οροφής με συμπαγή σχεδιασμό, ιδανικό για επαγγελματικά σενάρια που απαιτούν υψηλή απόδοση, όπως ξενοδοχεία, γραφεία, εμπορικά πολυκαταστήματα, αίθουσες συσκέψ…
Τα νέα της Mistral: Οδηγίες για μια καλή εγκατάσταση: Ενισχυτής γραμμής L1x112
Συνεχίζοντας την περιγραφή των προϊόντων της Mistral, μετά τους ενισχυτές κεραίας θα γίνει περιγραφή των ενισχυτών γραμμής. Οι ενισχυτές γραμμής διατίθενται σε τέσσερις κατηγορίες. Ο κάθε ένας έχει…
PROMAX ATLaS NG
Έχει προστεθεί μία τέταρτη ομάδα εκπαιδευτικών video με ελληνική περιγραφή για το πεδιόμετρο - ναυαρχίδα PROMAX ATLaS NG. Τα συγκεκριμένα video έχουν προστεθεί στην Playlist Promax ATLaS NG - Εκπαιδ…
EDISION CAM-100
Νέος κεντρικός ενισχυτής από την EDISION, με σύγχρονα τεχνικά χαρακτηριστικά και υψηλή αισθητική! Πρόκειται για το μοντέλο CAM-100, έναν ενισχυτή επίγειων ψηφιακών καναλιών DVB-T/T2, για μεγάλες εγκ…
Audien DAMP5
Η εταιρεία KAL Electronics ανακοινώνει την παραλαβή του νέου ενισχυτή Hi-Fi, Audien DAMP5. Πρόκειται για έναν ψηφιακό ενισχυτή υψηλής απόδοσης (CLASS D), με τεχνολογία DAC. Διαθέτει πανέμορφο σχεδια…
Έτοιμα επαγγελματικά πακέτα IKUSI IKUGaF και IDComs Linear
Η αναμετάδοση των επίγειων τηλεοπτικών προγραμμάτων αποτελεί για την Ελλάδα ένα ιδιαίτερα σημαντικό πρόβλημα για αρκετές περιοχές, οι οποίες έχουν ονομαστεί «λευκές περιοχές» λόγω αδυναμίας λήψης κυ…

ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΤΕΥΧΟΣ

Ψηφιακή Τηλεόραση, Ιούνιος 2025
Κυκλοφορεί το νέο τεύχος Ιουνίου 2025 του περιοδικού “Ψηφιακή Τηλεόραση” μαζί με το “Security Report”. Το νέο τεύχος Ιουνίου του περιοδικού «Ψηφιακή Τηλεόραση» κυκλοφορεί πάντα μαζί με το περιοδι…
Wi-Fi & AI
Η εποχή που ζούμε περιλαμβάνει έναν εξαιρετικά συνδεδεμένο κόσμο, έναν κόσμο που εξαρτάται ολοένα και περισσότερο από τις ασύρματες τεχνολογίες για ευκολία και κινητικότητα. Το σημερινό Wi-Fi έχει ε…
EDISION Κεντρικός Ενισχυτής CAM-300
Ένας νέος κεντρικός ενισχυτής της EDISION κυκλοφόρησε πρόσφατα στην ελληνική αγορά, προσαρμοσμένος στις σύγχρονες ανάγκες που έχουν διαμορφωθεί από την απόδοση του φάσματος των 700MHz στην κινητή τη…
Audien DJ-1001UFB
Ένα νέο σύστημα ήχου επαγγελματικών προδιαγραφών κυκλοφόρησε πρόσφατα στην ελληνική αγορά. Πρόκειται για το Audien DJ-1001UFB, μία κονσόλα - μίκτης DJ 5x καναλιών, με πολλαπλές δυνατότητες σύνδεσης…
Sat & Zap, Ιούνιος 2025
Γερμανικό το ενδιαφέρον αυτόν τον μήνα με τα νέα ελεύθερα κανάλια της Wedo, που όμως υποπτευόμαστε ότι θα κλειδώσουν σύντομα. Ενδιαφέροντα και τα αγγλικά μουσικά κανάλια της Now στις 28.2 Ανατολικά…
Επισκόπηση απορρήτου

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookie ώστε να μπορούμε να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία χρήστη. Οι πληροφορίες cookie αποθηκεύονται στο πρόγραμμα περιήγησης σας και εκτελούν λειτουργίες όπως η ανάγνωση σας όταν επιστρέφετε στον ιστότοπο μας και η βοήθεια της ομάδας μας να κατανοήσει ποιες ενότητες του ιστοτόπου θεωρείτε πιο ενδιαφέρουσες και χρήσιμες.