Διαγωνισμός Novasports.gr – MasterCard Player Escort
Με απόλυτη επιτυχία ολοκληρώθηκε ο διαγωνισμός MasterCard Player Escort, τον οποίο διοργάνωσαν το Novasports.gr σε συνεργασία με την MasterCard – επίσημο χορηγό του UEFA Champions League. Ο διαγωνισμός αφορούσε στην επιλογή 22 παιδιών, από 7-9 ετών, τα οποία είχαν την τύχη να συνοδεύσουν τους ποδοσφαιριστές του Ολυμπιακού και της Μπενφίκα πριν την έναρξη του μεταξύ τους αγώνα για το Champions League την Τρίτη 5/11.
Ο διαγωνισμός δημιουργήθηκε εξ’ ολοκλήρου από το Novasports.gr και έτρεξε σε ειδικά αφιερωμένη σελίδα. Για τις ανάγκες επικοινωνίας του διαγωνισμού, χρησιμοποιήθηκαν όλα τα μέσα της Nova (TV, On line & Below the line), με αποτέλεσμα την πολύ μεγάλη αναγνωρισιμότητα μέσα στο στενό χρονικό διάστημα των δύο εβδομάδων.
Πιο αναλυτικά:
• Δημιουργήθηκε ειδικό trailer και κάρτα για τη συμμετοχή στον διαγωνισμό και έγιναν πολλαπλές αναφορές από τις αθλητικές εκπομπές των καναλιών Novasports.
• Πραγματοποιήθηκε digital επικοινωνία η οποία περιελάμβανε δημοφιλή formats, όπως banners και background skins
• Έγινε εκτεταμένη χρήση των Social Media μέσω posts
• Πραγματοποιήθηκε αποστολή newsletters, Δελτίων Τύπου και ειδικών άρθρων σε επιλεγμένες ιστοσελίδες
Κατά την διάρκεια του διαγωνισμού, ο οποίος κράτησε δύο εβδομάδες, περισσότεροι από 365.000 μοναδικοί χρήστες είχαν την ευκαιρία να ενημερωθούν για την ενέργεια, μέσα από την on line επικοινωνία, ενώ μέσα από τη μεγάλη δημοσιότητα και κάλυψη των αθλητικών και κινηματογραφικών καναλιών της Nova, γνωστοποιήθηκε σε χιλιάδες τηλεθεατές.
Με απόλυτη επιτυχία ολοκληρώθηκε ο διαγωνισμός MasterCard Player Escort, τον οποίο διοργάνωσαν το Novasports.gr σε συνεργασία με την MasterCard – επίσημο χορηγό του UEFA Champions League. Ο διαγωνισμός αφορούσε στην επιλογή 22 παιδιών, από 7-9 ετών, τα οποία είχαν την τύχη να συνοδεύσουν τους ποδοσφαιριστές του Ολυμπιακού και της Μπενφίκα πριν την έναρξη του μεταξύ τους αγώνα για το Champions League την Τρίτη 5/11.
Ο διαγωνισμός δημιουργήθηκε εξ’ ολοκλήρου από το Novasports.gr και έτρεξε σε ειδικά αφιερωμένη σελίδα. Για τις ανάγκες επικοινωνίας του διαγωνισμού, χρησιμοποιήθηκαν όλα τα μέσα της Nova (TV, On line & Below the line), με αποτέλεσμα την πολύ μεγάλη αναγνωρισιμότητα μέσα στο στενό χρονικό διάστημα των δύο εβδομάδων.
Πιο αναλυτικά:
• Δημιουργήθηκε ειδικό trailer και κάρτα για τη συμμετοχή στον διαγωνισμό και έγιναν πολλαπλές αναφορές από τις αθλητικές εκπομπές των καναλιών Novasports.
• Πραγματοποιήθηκε digital επικοινωνία η οποία περιελάμβανε δημοφιλή formats, όπως banners και background skins
• Έγινε εκτεταμένη χρήση των Social Media μέσω posts
• Πραγματοποιήθηκε αποστολή newsletters, Δελτίων Τύπου και ειδικών άρθρων σε επιλεγμένες ιστοσελίδες
Κατά την διάρκεια του διαγωνισμού, ο οποίος κράτησε δύο εβδομάδες, περισσότεροι από 365.000 μοναδικοί χρήστες είχαν την ευκαιρία να ενημερωθούν για την ενέργεια, μέσα από την on line επικοινωνία, ενώ μέσα από τη μεγάλη δημοσιότητα και κάλυψη των αθλητικών και κινηματογραφικών καναλιών της Nova, γνωστοποιήθηκε σε χιλιάδες τηλεθεατές.




