Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookie ώστε να μπορούμε να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία χρήστη. Οι πληροφορίες cookie αποθηκεύονται στο πρόγραμμα περιήγησης σας και εκτελούν λειτουργίες όπως η ανάγνωση σας όταν επιστρέφετε στον ιστότοπο μας και η βοήθεια της ομάδας μας να κατανοήσει ποιες ενότητες του ιστοτόπου θεωρείτε πιο ενδιαφέρουσες και χρήσιμες.
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Διπλή διάκριση της Vodafone για 2η συνεχή χρονιά στα Βραβεία Επιχειρηματικής Ηθικής
H Vodafone βραβεύθηκε και φέτος από το Ελληνικό Ινστιτούτο Επιχειρηματικής Ηθικής – ΕΒΕΝ GR για τα προγράμματα Βιώσιμης Ανάπτυξης που εφαρμόζει, λαμβάνοντας για δεύτερη συνεχή χρονιά την κορυφαία διάκριση Platinum και για έβδομη φορά τη διάκριση Gold. Συγκεκριμένα, η Vodafone διακρίθηκε με το Platinum Social…H Vodafone βραβεύθηκε και φέτος από το Ελληνικό Ινστιτούτο Επιχειρηματικής Ηθικής – ΕΒΕΝ GR για τα προγράμματα Βιώσιμης Ανάπτυξης που εφαρμόζει, λαμβάνοντας για δεύτερη συνεχή χρονιά την κορυφαία διάκριση Platinum και για έβδομη φορά τη διάκριση Gold.
Συγκεκριμένα, η Vodafone διακρίθηκε με το Platinum Social Environmental Ethical Governance Award για τα προγράμματα που εφαρμόζει τα οποία δημιουργούν ευκαιρίες και στηρίζουν τη νεανική επιχειρηματικότητα και συγκεκριμένα για τα προγράμματα, Discover Vodafone, CU Restart Up @ Ρομάντσο και Vodafone World of Difference. Επιπλέον, παρέλαβε για έκτη φορά το Gold Social Environmental Ethical Governance Award, για την εφαρμογή πολιτικών (π.χ. πολιτικές Εταιρικής Διακυβέρνησης, όπως ο Κώδικας Συμπεριφοράς, Κώθικας Ηθικής Αγοράς) και προγραμμάτων (π.χ. για τη μείωση του περιβαλλοντικού της αποτυπώματος) που διέπουν το σύνολο της επιχειρηματικής της λειτουργίας και διασφαλίζουν την υπεύθυνη λειτουργία της.
Η κα Ρούλη Χριστοπούλου, Υπεύθυνη Τμήματος Βιώσιμης Ανάπτυξης και Κοινωνικής Συνεισφοράς της Vodafone Ελλάδας, δήλωσε σχετικά με τη διπλή αυτή βράβευση: «Στόχος της Vodafone, είναι να ανταποκρίνεται ουσιαστικά στις σημερινές προκλήσεις, παραμένοντας προσηλωμένη στις αρχές της Βιώσιμης Ανάπτυξης για το σύνολο των δραστηριοτήτων της. Στο πλαίσιο αυτό, αποτελεί στρατηγική επιλογή η επένδυση στους νέους μέσα από την υλοποίηση καινοτόμων προγραμμάτων που στηρίζουν την είσοδό τους στην αγορά εργασίας και ενισχύουν τη νεανική επιχειρηματικότητα. Επιπλέον, η εταιρεία στηρίζει τους νέους εκείνους που έχουν όραμα να εργαστούν σε κοινωφελείς οργανισμούς και να καλύψουν πραγματικές ανάγκες της σημερινής κοινωνίας.»
Η Vodafone είναι η πρώτη εταιρεία τηλεπικοινωνιών στην Ελλάδα που αξιολογεί τη λειτουργία της με βάση τις αρχές του Μοντέλου SEE.G, το οποίο ταυτίζεται απόλυτα με τις αντίστοιχες αρχές και τη φιλοσοφία της Vodafone ως προς τη Βιώσιμη Ανάπτυξη. Η μεθοδολογία του μοντέλου αναφέρεται στην εφαρμογή όλων των απαιτήσεων του χώρου της ολικής ποιότητας και της επιχειρηματικής αριστείας υπό το πρίσμα της επιχειρηματικής ηθικής.
Το Ελληνικό Ινστιτούτο Επιχειρηματικής Ηθικής – ΕΒΕΝ GR είναι μη κερδοσκοπικός οργανισμός που εκπροσωπεί το European Business Ethics Network και ιδρύθηκε στην Ελλάδα το 2005. Στόχος του είναι η προώθηση των αρχών της Επιχειρηματικής Ηθικής, της Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης και της Εταιρικής Διακυβέρνησης στον ιδιωτικό και τον δημόσιο τομέα, στην ακαδημαϊκή κοινότητα, καθώς και σε εθελοντικούς οργανισμούς.