ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
ΕΕΤΤ: Ενημέρωση Καταναλωτών για τις Υπηρεσίες Πολυμεσικής Πληροφόρησης

Συχνές ερωτήσεις και απαντήσεις για τις Υπηρεσίες Πολυμεσικής Πληροφόρησης (ΥΠΠ) ανάρτησε η ΕΕΤΤ στο www.eett.gr. Οι καταναλωτές μπορούν να ενημερώνονται για τα θέματα που πρέπει να προσέχουν κατά τη χρήση των συγκεκριμένων υπηρεσιών, πώς να προλαμβάνουν ανεπιθύμητες χρεώσεις και να αποκλείουν κλήσεις προς ΥΠΠ ή τη λήψη/αποστολή…
Συχνές ερωτήσεις και απαντήσεις για τις Υπηρεσίες Πολυμεσικής Πληροφόρησης (ΥΠΠ) ανάρτησε η ΕΕΤΤ στο www.eett.gr. Οι καταναλωτές μπορούν να ενημερώνονται για τα θέματα που πρέπει να προσέχουν κατά τη χρήση των συγκεκριμένων υπηρεσιών, πώς να προλαμβάνουν ανεπιθύμητες χρεώσεις και να αποκλείουν κλήσεις προς ΥΠΠ ή τη λήψη/αποστολή σχετικών SMS, καθώς και για τις υποχρεώσεις των εταιριών.
Οι ΥΠΠ αφορούν τη μετάδοση πληροφορίας/περιεχομένου σε δίκτυα ηλεκτρονικών επικοινωνιών. Η πρόσβαση είναι εφικτή μέσω τηλεφωνικών κλήσεων ή λήψης/αποστολής SMS/MMS προς αριθμούς που ξεκινούν από 901, 909, 806, 812, 825, 850, 875, 14, 190-195, 54 κ.ά. Σχετικά παραδείγματα είναι οι ψηφοφορίες, διαγωνισμοί, αγορά (downloading) ringtones, logos, videos, παιχνίδια μέσω SMS, παροχή τεχνικής υποστήριξης, παιχνίδια από την τηλεόραση μέσω τηλεφωνικής συμμετοχής, υπηρεσίες πληροφόρησης (π.χ. καιρός), αστρολογία/χαρτομαντεία, υπηρεσίες ενηλίκων κ.ά.
http://www.eett.gr/opencms/opencms/EETT/FAQS/Faq_YPP.html