Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookie ώστε να μπορούμε να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία χρήστη. Οι πληροφορίες cookie αποθηκεύονται στο πρόγραμμα περιήγησης σας και εκτελούν λειτουργίες όπως η ανάγνωση σας όταν επιστρέφετε στον ιστότοπο μας και η βοήθεια της ομάδας μας να κατανοήσει ποιες ενότητες του ιστοτόπου θεωρείτε πιο ενδιαφέρουσες και χρήσιμες.
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Έφτασε στην Ελλάδα το διεθνές υποθαλάσσιο καλώδιο ΑΑΕ-1
Στην Ελλάδα έφτασε το νέο διεθνές υποθαλάσσιο καλώδιο AsiaAfricaEurope–1 (AAE-1) που κατασκευάζουν δεκαεννέα από τους μεγαλύτερους παρόχους τηλεπικοινωνιών στον κόσμο, μεταξύ των οποίων και ο Όμιλος ΟΤΕ, μέσω της θυγατρικής OTEGLOBE. Η διασύνδεση πραγματοποιήθηκε στο διεθνή τηλεπικοινωνιακό σταθμό…
Στην Ελλάδα έφτασε το νέο διεθνές υποθαλάσσιο καλώδιο AsiaAfricaEurope–1 (AAE-1) που κατασκευάζουν δεκαεννέα από τους μεγαλύτερους παρόχους τηλεπικοινωνιών στον κόσμο, μεταξύ των οποίων και ο Όμιλος ΟΤΕ, μέσω της θυγατρικής OTEGLOBE. Η διασύνδεση πραγματοποιήθηκε στο διεθνή τηλεπικοινωνιακό σταθμό του ΟΤΕ στα Χανιά της Κρήτης, καθιστώντας τον το πρώτο σημείο εισόδου του AAE-1 στην Ευρώπη.
Το υπέρ-υψηλών ταχυτήτων, νέας γενιάς καλώδιο ΑΑΕ-1, μήκους περίπου 25.000 χλμ, θα αποτελέσει ένα από τα μεγαλύτερα υποθαλάσσια καλωδιακά συστήματα στον κόσμο, το μεγαλύτερο των τελευταίων 15 ετών και από τα ελάχιστα που θα διασυνδέουν το Χονγκ Κονγκ και τη Σιγκαπούρη, με τη Μέση Ανατολή, την Αφρική και την Ευρώπη. Οι εργασίες κατασκευής προχωρούν δυναμικά και το έργο αναμένεται να ολοκληρωθεί στο τέλος του 2016, οπότε και θα διατεθεί εμπορικά.
Με την επένδυση αυτή η OTEGLOBE τοποθετεί την Ελλάδα στον τηλεπικοινωνιακό χάρτη της Μεσογείου και την καθιστά πλέον μία από τις τρεις βασικές πύλες εισόδου στην Ευρώπη, μαζί με την Ιταλία και τη Γαλλία.
Η κατασκευή και λειτουργία του νέου καλωδίου έρχεται να καλύψει τις εξαιρετικά αυξημένες ανάγκες σε νέες χωρητικότητες που προκύπτουν από την μετεξέλιξη του Internet σε σημαντικό παράγοντα κοινωνικής και οικονομικής δραστηριότητας. Σε παγκόσμιο επίπεδο, οι ανάγκες για bandwidth αυξάνονται συνεχώς, λόγω της αύξησης της χρήσης ενός πλήθους εφαρμογών και λύσεων, από κοινωνικά δίκτυα μέχρι εφαρμογές ψυχαγωγίας και video, αλλά και οικονομικές συναλλαγές όπως το e-banking και το e-commerce.
Για το ΑΑΕ-1 θα χρησιμοποιηθεί τεχνολογία 100 Gbps, φτάνοντας σε συνολική χωρητικότητα άνω των 40 Tbps (1 Tbps=1000 Gbps). Το πλεονέκτημα του καλωδίου είναι ότι θα μεταφέρει την τηλεπικοινωνιακή κίνηση από το Χονγκ Κονγκ και την Ασία στην Ευρώπη, μέσα από μία νέα διαδρομή, εναλλακτική από τα υφιστάμενα, υπερφορτωμένα υποθαλάσσια καλώδια, η οποία θα αποτελεί παράλληλα και τη συντομότερη δυνατή διαθέσιμη διαδρομή (low latency route).
Η OTEGLOBE, αποτελεί ιδρυτικό μέλος της κοινοπραξίας για την κατασκευή του ΑΑΕ-1 από τον αρχικό σχεδιασμό το Δεκέμβριο του 2012 και την υπογραφή της σύμβασης κατασκευής, τον Ιανουάριο του 2014. Η συγκεκριμένη επένδυση είναι επιπρόσθετη στις επενδύσεις ύψους περίπου €1,3 δισ. του Ομίλου ΟΤΕ, την τρέχουσα τετραετία στην Ελλάδα, σημαντικό μέρος των οποίων αφορά σε δίκτυα Νέας Γενιάς σταθερής και κινητής τηλεφωνίας.
Ο Διευθύνων Σύμβουλος της OTEGLOBE, κ. Ντίνος Ανδρέου, δήλωσε: «Αξιοποιώντας τη γεωγραφική θέση της χώρας μας και με το βλέμμα στραμμένο στις απαιτήσεις του μέλλοντος, συμμετέχουμε στη δημιουργία ενός σημαντικού έργου σε παγκόσμια κλίμακα. Με την άφιξη του καλωδίου στην Ελλάδα και τη διασύνδεσή του με το δίκτυο του Ομίλου ΟΤΕ, εξυπηρετούμε σημαντικό μέρος της κίνησης που προέρχεται από τις ταχύτατα αναπτυσσόμενες και πολυπληθείς αγορές της Ανατολής όπως η Κίνα και η Ινδία, αναδεικνύοντας έτσι την Ελλάδα σε βασικό κόμβο της Μεσογείου και της Ευρώπης.»
Στην κατασκευή του ΑΑΕ-1 συμμετέχουν οι China Unicom (Κίνα), CIL (Καμπότζη), Djibouti Telecom (Τζιμπουτί), Etisalat (Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα), GT5L/Τime (Μαλαισία) Mobily (Σ. Αραβία), Omantel (Ομάν), OTEGLOBE (Ελλάδα), Ooredoo (Κατάρ), PCCW Global (Χόνγκ Κόνγκ), Pakistan Telecommunication Company Limited PTCL (Πακιστάν), Reliance Jio Infocomm (Ινδία), Retelit (Ιταλία), Telecom Egypt (Αίγυπτος), TeleYemen (Υεμένη), TOT (Ταϋλάνδη), Viettel (Βιετνάμ), και επιπλέον πάροχοι από άλλες χώρες.