Skip to main content
DIABASTE DWREAN DIG 194
TM 626
SECURITY REPORT 152
satpraxis 2022
now 33 2022

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

27 Νοεμβρίου 2024 09:24
21 Δεκεμβρίου 2010 02:00

«Εκπέμπει» νέα στρατηγική για το μέλλον η διοίκηση της ΕΡΤ

Γράφει: Ν.Δρικάκης
admin ajax.php?action=kernel&p=image&src=%7B%22file%22%3A%22wp content%2Fuploads%2F2022%2F05%2Fb537fb12c7a3e8b9261d4ed6396c7f74 XL
Τη λειτουργία της ΕΡΤ σε νέα βάση με καθεστώς πλήρους διαφάνειας, διαρκή δημοσιοποίηση των αποφάσεων που λαμβάνονται και των συμβάσεων που υπογράφονται στο Διαδίκτυο, αλλά και με πλήρη αποστασιοποίηση από κάθε πεδίο ανταγωνισμού με την ιδιωτική τηλεόραση, ανακοίνωσε χθες ο νέος διευθύνων σύμβουλος της ΕΡΤ, Λάμπης Ταγματάρχης, στην πρώτη συνάντησή του με τους δημοσιογράφους του χώρου των media και του τηλεοπτικού ρεπορτάζ.
Οπως ανέφερε ο κ. Ταγματάρχης, το όραμά του για την ΕΡΤ περιλαμβάνει την ανάκτηση του θεσμικού ρόλου του δημόσιου ραδιοτηλεοπτικού φορέα, όπως αυτό ορίζεται από το Σύνταγμα, ενώ, όπως χαρακτηριστικά είπε, δεν στοχεύει σε κανένα επίπεδο να ανταγωνιστεί την ιδιωτική τηλεόραση.
Σχολιάζοντας περαιτέρω, δήλωσε ότι η ΕΡΤ θα πρέπει να ενισχύσει το ενημερωτικό περιεχόμενό της, το ψυχαγωγικό περιεχόμενο και τις εκπομπές για τον πολιτισμό, ενώ, συνδέοντας το σχέδιο αυτό με τους διαθέσιμους πόρους, ανέφερε ότι η ΕΡΤ έχει άλλες πηγές εσόδων από τους ιδιώτες και διαφορετικό τρόπο διάθεσης των κεφαλαίων. «Εχουμε την ευθύνη να ανοίγουμε την πόρτα σε νέες ιδέες και νέα πρόσωπα, να ρισκάρουμε, να δίνουμε το διαφορετικό», είπε ο κ. Ταγματάρχης.
Η ΕΡΤ και η διαφήμιση
Ο διευθύνων σύμβουλος της ΕΡΤ, απαντώντας σε ερώτημα σχετικά με το αν θεωρεί ότι «μπορεί η ΕΡΤ να λειτουργήσει με το ποσό που παίρνει από το ανταποδοτικό τέλος» (ύψους 300 εκατ. ευρώ το χρόνο), απάντησε θετικά επισημαίνοντας παράλληλα, ότι η κατάσταση στην οικονομία της χώρας είναι τέτοια, που σε κάθε περίπτωση, «είτε μπορούμε είτε δεν μπορούμε θα πρέπει να κινηθούμε με αυτό το ποσό».
Σε διευκρινιστικές ερωτήσεις σχετικά με το αν αυτό σημαίνει ότι η ΕΡΤ θα αποσυρθεί από τη διαφημιστική αγορά, ανέφερε ότι δεν θα αποσυρθεί μεν στην παρούσα φάση, δεν θα ανταγωνιστεί ωστόσο στο πεδίο αυτό τους ιδιωτικούς σταθμούς. Χαρακτηριστικά δήλωσε : «Σε μια δύσκολη για την αγορά περίοδο, δεν θα πάω να πάρω διαφήμιση από τους ιδιώτες παρέχοντας χαμηλότερες τιμές ή ακολουθώντας άλλη ανάλογη πολιτική, παρά το ότι γνωρίζω πως θα μειωθούν τα έσοδα του φορέα και ενδεχομένως τα σημερινά 30 εκατ. ευρώ, να γίνουν 10 εκατ. ευρώ.
Η ΕΡΤ οφείλει να προσαρμόζεται σε ό,τι συμβαίνει στην τηλεοπτική αγορά. Σταδιακά δε, όπως έχει αναφέρει και ο αναπληρωτής υπουργός Πολιτισμού, Τ. Χυτήρης, η ΕΡΤ θα φύγει από τη διαφημιστική αγορά, πράγμα το οποίο το επιβάλλει και η Ευρωπαϊκή Ενωση», συμπλήρωσε.
Επί τάπητος ετέθη και το ενδεχόμενο της συρρίκνωσης υπηρεσιών της ΕΡΤ (σενάρια για μείωση του αριθμού των καναλιών, των ραδιοσταθμών και άλλων δραστηριοτήτων του φορέα, όπως η Ραδιοτηλεόραση για παράδειγμα), θέμα για το οποίο ο κ. Ταγματάρχης, ήταν κατηγορηματικός, διευκρινίζοντας ότι μια τέτοια απόφαση είναι πολιτική απόφαση την οποία δεν λαμβάνει ο ίδιος.
Αναφερόμενος πάντως στο θέμα του περιοδικού Ραδιοτηλεόραση, είπε μεταξύ άλλων ότι, αν μια δραστηριότητα δεν φέρνει έσοδα, θα πρέπει να εξεταστούν λύσεις που θα μπορούσαν να αντιστρέψουν την κατάσταση αυτή (όπως για παράδειγμα να εκδίδεται το περιοδικό μόνο ηλεκτρονικά), λαμβάνοντας βέβαια υπόψη και τη ιστορία του κάθε μέσου και την ανάγκη την οποία ως δημόσιο μέσο καλύπτει.

Πηγή : η Ναυτεμπορική

Τη λειτουργία της ΕΡΤ σε νέα βάση με καθεστώς πλήρους διαφάνειας, διαρκή δημοσιοποίηση των αποφάσεων που λαμβάνονται και των συμβάσεων που υπογράφονται στο Διαδίκτυο, αλλά και με πλήρη αποστασιοποίηση από κάθε πεδίο ανταγωνισμού με την ιδιωτική τηλεόραση, ανακοίνωσε χθες ο νέος διευθύνων σύμβουλος της ΕΡΤ, Λάμπης Ταγματάρχης, στην πρώτη συνάντησή του με τους δημοσιογράφους του χώρου των media και του τηλεοπτικού ρεπορτάζ.
Οπως ανέφερε ο κ. Ταγματάρχης, το όραμά του για την ΕΡΤ περιλαμβάνει την ανάκτηση του θεσμικού ρόλου του δημόσιου ραδιοτηλεοπτικού φορέα, όπως αυτό ορίζεται από το Σύνταγμα, ενώ, όπως χαρακτηριστικά είπε, δεν στοχεύει σε κανένα επίπεδο να ανταγωνιστεί την ιδιωτική τηλεόραση.
Σχολιάζοντας περαιτέρω, δήλωσε ότι η ΕΡΤ θα πρέπει να ενισχύσει το ενημερωτικό περιεχόμενό της, το ψυχαγωγικό περιεχόμενο και τις εκπομπές για τον πολιτισμό, ενώ, συνδέοντας το σχέδιο αυτό με τους διαθέσιμους πόρους, ανέφερε ότι η ΕΡΤ έχει άλλες πηγές εσόδων από τους ιδιώτες και διαφορετικό τρόπο διάθεσης των κεφαλαίων. «Εχουμε την ευθύνη να ανοίγουμε την πόρτα σε νέες ιδέες και νέα πρόσωπα, να ρισκάρουμε, να δίνουμε το διαφορετικό», είπε ο κ. Ταγματάρχης.
Η ΕΡΤ και η διαφήμιση
Ο διευθύνων σύμβουλος της ΕΡΤ, απαντώντας σε ερώτημα σχετικά με το αν θεωρεί ότι «μπορεί η ΕΡΤ να λειτουργήσει με το ποσό που παίρνει από το ανταποδοτικό τέλος» (ύψους 300 εκατ. ευρώ το χρόνο), απάντησε θετικά επισημαίνοντας παράλληλα, ότι η κατάσταση στην οικονομία της χώρας είναι τέτοια, που σε κάθε περίπτωση, «είτε μπορούμε είτε δεν μπορούμε θα πρέπει να κινηθούμε με αυτό το ποσό».
Σε διευκρινιστικές ερωτήσεις σχετικά με το αν αυτό σημαίνει ότι η ΕΡΤ θα αποσυρθεί από τη διαφημιστική αγορά, ανέφερε ότι δεν θα αποσυρθεί μεν στην παρούσα φάση, δεν θα ανταγωνιστεί ωστόσο στο πεδίο αυτό τους ιδιωτικούς σταθμούς. Χαρακτηριστικά δήλωσε : «Σε μια δύσκολη για την αγορά περίοδο, δεν θα πάω να πάρω διαφήμιση από τους ιδιώτες παρέχοντας χαμηλότερες τιμές ή ακολουθώντας άλλη ανάλογη πολιτική, παρά το ότι γνωρίζω πως θα μειωθούν τα έσοδα του φορέα και ενδεχομένως τα σημερινά 30 εκατ. ευρώ, να γίνουν 10 εκατ. ευρώ.
Η ΕΡΤ οφείλει να προσαρμόζεται σε ό,τι συμβαίνει στην τηλεοπτική αγορά. Σταδιακά δε, όπως έχει αναφέρει και ο αναπληρωτής υπουργός Πολιτισμού, Τ. Χυτήρης, η ΕΡΤ θα φύγει από τη διαφημιστική αγορά, πράγμα το οποίο το επιβάλλει και η Ευρωπαϊκή Ενωση», συμπλήρωσε.
Επί τάπητος ετέθη και το ενδεχόμενο της συρρίκνωσης υπηρεσιών της ΕΡΤ (σενάρια για μείωση του αριθμού των καναλιών, των ραδιοσταθμών και άλλων δραστηριοτήτων του φορέα, όπως η Ραδιοτηλεόραση για παράδειγμα), θέμα για το οποίο ο κ. Ταγματάρχης, ήταν κατηγορηματικός, διευκρινίζοντας ότι μια τέτοια απόφαση είναι πολιτική απόφαση την οποία δεν λαμβάνει ο ίδιος.
Αναφερόμενος πάντως στο θέμα του περιοδικού Ραδιοτηλεόραση, είπε μεταξύ άλλων ότι, αν μια δραστηριότητα δεν φέρνει έσοδα, θα πρέπει να εξεταστούν λύσεις που θα μπορούσαν να αντιστρέψουν την κατάσταση αυτή (όπως για παράδειγμα να εκδίδεται το περιοδικό μόνο ηλεκτρονικά), λαμβάνοντας βέβαια υπόψη και τη ιστορία του κάθε μέσου και την ανάγκη την οποία ως δημόσιο μέσο καλύπτει.

Πηγή : η Ναυτεμπορική

ΑΛΛΑ ΑΡΘΡΑ ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ

Η ΑΓΟΡΑ ΣΗΜΕΡΑ

Γιατί τα πεδιόμετρα Promax Ranger αποτελούν «ελβετικό σουγιά» των μετρήσεων
Ποιος δεν θυμάται τον ατρόμητο Angus MacGyver, ο οποίος, με μεγάλη πείρα και δεξιότητες, κουβαλούσε πάντα μαζί του τον ελβετικό σουγιά του στρατού για να σώσει την κατάσταση σε αμέτρητα σενάρια. Μ...
Grandstream GSC3574/3575
Η Grandstream συνεχίζει να ενδυναμώνει τη σειρά των συστημάτων ελέγχου εγκαταστάσεων και θυροτηλεοράσεών της, με την κυκλοφορία των νέων μοντέλων GSC3574 σε λευκό χρώμα και GSC3575 σε μαύρο. Η Par...
Αξιοποίηση της λήψης 4G/5G data σε δύσκολες περιοχές
«Αξιοποίηση της λήψης 4G/5G data σε δύσκολες περιοχές». Το webinar επικεντρώθηκε στην περιγραφή της τεχνολογίας με την οποία μπορούμε να έχουμε internet σε απομακρυσμένα σημεία, όπου δεν έχουμε αξ...
Amiko NXH-CO1 & NXH-C02
Η εταιρεία AstraSat ανακοινώνει νέα παραλαβή των combiners NXH-CO1 και NXH-CO2 της Amiko. Πρόκειται για μίκτες διανομής δορυφορικού και επίγειου ψηφιακού σήματος, οι οποίοι λειτουργούν σε εύρος ζώ...
Οι επίσημοι εισαγωγείς – διανομείς της Ikusi σε Ελλάδα και Κύπρο
Η IDComs - Ikusi Hellas εκφράζοντας την πολιτική της Ikusi για την Ελλάδα, την Κύπρο και τα Βαλκάνια, έχει εδώ και δεκαετίες δημιουργήσει στην κάθε περιοχή τις κατάλληλες δομές που της επιτρέπουν ...
Teletek UP01-SA & GUP04-SA
Η εταιρεία AstraSat ανακοινώνει νέα παραλαβή πριζών διανομής σήματος της Teletek. Πρόκειται για την UP01-SA (τερματική) και την GUP04-SA (διελεύσεως), οι οποίες είναι εξοπλισμένες με 3 εξόδους TV-...
Redline S150 HD
Η εταιρεία AstraSat ανακοινώνει την παραλαβή του Redline S150 HD. Πρόκειται για έναν οικονομικό δορυφορικό δέκτη με ανάλυση Full HD και λειτουργία τυφλής αναζήτησης υπηρεσιών. Χάρη στην υποστήριξη...
TP-Link EAP772
Το EAP772 είναι ένα επαγγελματικό Access Point Wi-Fi 7 τριών ζωνών της TP-Link, με εξαιρετικά λεπτή σχεδίαση που εξασφαλίζει κορυφαία σύνδεση με συνολική απόδοση έως και 9,3Gbps. Η συνολική απόδοσ...
GJ-1600
Η εταιρεία KAL Electronics ανακοινώνει την παραλαβή της GJ-1600, μιας τροχήλατης βάσης δαπέδου που είναι ιδανική για τηλεοράσεις με μέγεθος οθόνης από 32 έως 65 ίντσες. Είναι σχεδιασμένη για ευκολ...
Μετρήσεις δικτύων κινητής τηλεφωνίας 4G και 5G με τον Atlas NG της Promax
Ο Atlas NG της Promax είναι ο καθολικός αναλυτής εκπομπής που μπορεί να χρησιμοποιηθεί σε όλα τα στάδια της αλυσίδας μετάδοσης, από το στούντιο έως τα τελικά σημεία. Η νέα επιλογή μέτρησης δικτύων...
Supervoice SVC-WBT41
Το Supervoice SVC-WBT41 είναι ένα επαγγελματικό, ασύρματο μονοφωνικό ακουστικό κεφαλής Bluetooth V5.2, με προηγμένη τεχνολογία Ai dual-mic noise cancelling και πολυτελές design, με εξαιρετικά ελαφ...
Redline RL-SP8624G
Το RL-SP8624G είναι ένα Ethernet PoE Switch της Redline, που χρησιμοποιείται για την επέκταση ενός ενσύρματου δικτύου. Εκεί που οι θύρες του router δεν επαρκούν για τις ενσύρματες συνδέσεις όλων τ...

ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΤΕΥΧΟΣ

Ψηφιακή Τηλεόραση, Δεκέμβριος 2024
Κυκλοφορεί το νέο τεύχος Δεκεμβρίου 2024 του περιοδικού “Ψηφιακή Τηλεόραση” μαζί με το “Security Report”. Το νέο τεύχος Δεκεμβρίου του περιοδικού «Ψηφιακή Τηλεόραση» κυκλοφορεί πάντα μαζί με το...
Creta Electronix 2024
Σάββατο 2 και Κυριακή 3 Νοεμβρίου 2024, έλαβε χώρα στο Διεθνές Εκθεσιακό Κέντρο Κρήτης ένα ιδιαιτέρως επιτυχημένο κλαδικό διήμερο: Η έκθεση Creta Electronix 2024, η δεύτερη κλαδική έκθεση συστημάτ...
Grandstream DP755
Η επικοινωνία, τόσο μεταξύ υπαλλήλων όσο και με πελάτες, είναι κρίσιμη για όλες τις επιχειρήσεις. Η ανάγκη για προϊόντα που μπορούν να καλύψουν αυτές τις απαιτήσεις είναι ζωτικής σημασίας. Για να...
Sat & Zap, Δεκέμβριος 2024
Αρκετά νέα κανάλια αυτόν τον μήνα, με το ενδιαφέρον να επικεντρώνεται στα αγγλόφωνα, όπως το αμερικανικό One America News κ.λπ. Επίσης, τουλάχιστον στα Δυτικά της χώρας, αλλά πιθανότατα και στα Νό...