Skip to main content
21 Δεκεμβρίου 2010 03:00

«Εκπέμπει» νέα στρατηγική για το μέλλον η διοίκηση της ΕΡΤ

Γράφει: Ν.Δρικάκης
image?src=%7B%22file%22%3A%22wp content%2Fuploads%2F2022%2F05%2Fb537fb12c7a3e8b9261d4ed6396c7f74 XL
Τη λειτουργία της ΕΡΤ σε νέα βάση με καθεστώς πλήρους διαφάνειας, διαρκή δημοσιοποίηση των αποφάσεων που λαμβάνονται και των συμβάσεων που υπογράφονται στο Διαδίκτυο, αλλά και με πλήρη αποστασιοποίηση από κάθε πεδίο ανταγωνισμού με την ιδιωτική τηλεόραση, ανακοίνωσε χθες ο νέος διευθύνων σύμβουλος της ΕΡΤ, Λάμπης Ταγματάρχης, στην πρώτη συνάντησή του με τους δημοσιογράφους του χώρου των media και του τηλεοπτικού ρεπορτάζ.
Οπως ανέφερε ο κ. Ταγματάρχης, το όραμά του για την ΕΡΤ περιλαμβάνει την ανάκτηση του θεσμικού ρόλου του δημόσιου ραδιοτηλεοπτικού φορέα, όπως αυτό ορίζεται από το Σύνταγμα, ενώ, όπως χαρακτηριστικά είπε, δεν στοχεύει σε κανένα επίπεδο να ανταγωνιστεί την ιδιωτική τηλεόραση.
Σχολιάζοντας περαιτέρω, δήλωσε ότι η ΕΡΤ θα πρέπει να ενισχύσει το ενημερωτικό περιεχόμενό της, το ψυχαγωγικό περιεχόμενο και τις εκπομπές για τον πολιτισμό, ενώ, συνδέοντας το σχέδιο αυτό με τους διαθέσιμους πόρους, ανέφερε ότι η ΕΡΤ έχει άλλες πηγές εσόδων από τους ιδιώτες και διαφορετικό τρόπο διάθεσης των κεφαλαίων. «Εχουμε την ευθύνη να ανοίγουμε την πόρτα σε νέες ιδέες και νέα πρόσωπα, να ρισκάρουμε, να δίνουμε το διαφορετικό», είπε ο κ. Ταγματάρχης.
Η ΕΡΤ και η διαφήμιση
Ο διευθύνων σύμβουλος της ΕΡΤ, απαντώντας σε ερώτημα σχετικά με το αν θεωρεί ότι «μπορεί η ΕΡΤ να λειτουργήσει με το ποσό που παίρνει από το ανταποδοτικό τέλος» (ύψους 300 εκατ. ευρώ το χρόνο), απάντησε θετικά επισημαίνοντας παράλληλα, ότι η κατάσταση στην οικονομία της χώρας είναι τέτοια, που σε κάθε περίπτωση, «είτε μπορούμε είτε δεν μπορούμε θα πρέπει να κινηθούμε με αυτό το ποσό».
Σε διευκρινιστικές ερωτήσεις σχετικά με το αν αυτό σημαίνει ότι η ΕΡΤ θα αποσυρθεί από τη διαφημιστική αγορά, ανέφερε ότι δεν θα αποσυρθεί μεν στην παρούσα φάση, δεν θα ανταγωνιστεί ωστόσο στο πεδίο αυτό τους ιδιωτικούς σταθμούς. Χαρακτηριστικά δήλωσε : «Σε μια δύσκολη για την αγορά περίοδο, δεν θα πάω να πάρω διαφήμιση από τους ιδιώτες παρέχοντας χαμηλότερες τιμές ή ακολουθώντας άλλη ανάλογη πολιτική, παρά το ότι γνωρίζω πως θα μειωθούν τα έσοδα του φορέα και ενδεχομένως τα σημερινά 30 εκατ. ευρώ, να γίνουν 10 εκατ. ευρώ.
Η ΕΡΤ οφείλει να προσαρμόζεται σε ό,τι συμβαίνει στην τηλεοπτική αγορά. Σταδιακά δε, όπως έχει αναφέρει και ο αναπληρωτής υπουργός Πολιτισμού, Τ. Χυτήρης, η ΕΡΤ θα φύγει από τη διαφημιστική αγορά, πράγμα το οποίο το επιβάλλει και η Ευρωπαϊκή Ενωση», συμπλήρωσε.
Επί τάπητος ετέθη και το ενδεχόμενο της συρρίκνωσης υπηρεσιών της ΕΡΤ (σενάρια για μείωση του αριθμού των καναλιών, των ραδιοσταθμών και άλλων δραστηριοτήτων του φορέα, όπως η Ραδιοτηλεόραση για παράδειγμα), θέμα για το οποίο ο κ. Ταγματάρχης, ήταν κατηγορηματικός, διευκρινίζοντας ότι μια τέτοια απόφαση είναι πολιτική απόφαση την οποία δεν λαμβάνει ο ίδιος.
Αναφερόμενος πάντως στο θέμα του περιοδικού Ραδιοτηλεόραση, είπε μεταξύ άλλων ότι, αν μια δραστηριότητα δεν φέρνει έσοδα, θα πρέπει να εξεταστούν λύσεις που θα μπορούσαν να αντιστρέψουν την κατάσταση αυτή (όπως για παράδειγμα να εκδίδεται το περιοδικό μόνο ηλεκτρονικά), λαμβάνοντας βέβαια υπόψη και τη ιστορία του κάθε μέσου και την ανάγκη την οποία ως δημόσιο μέσο καλύπτει.

Πηγή : η Ναυτεμπορική

Τη λειτουργία της ΕΡΤ σε νέα βάση με καθεστώς πλήρους διαφάνειας, διαρκή δημοσιοποίηση των αποφάσεων που λαμβάνονται και των συμβάσεων που υπογράφονται στο Διαδίκτυο, αλλά και με πλήρη αποστασιοποίηση από κάθε πεδίο ανταγωνισμού με την ιδιωτική τηλεόραση, ανακοίνωσε χθες ο νέος διευθύνων σύμβουλος της ΕΡΤ, Λάμπης Ταγματάρχης, στην πρώτη συνάντησή του με τους δημοσιογράφους του χώρου των media και του τηλεοπτικού ρεπορτάζ.
Οπως ανέφερε ο κ. Ταγματάρχης, το όραμά του για την ΕΡΤ περιλαμβάνει την ανάκτηση του θεσμικού ρόλου του δημόσιου ραδιοτηλεοπτικού φορέα, όπως αυτό ορίζεται από το Σύνταγμα, ενώ, όπως χαρακτηριστικά είπε, δεν στοχεύει σε κανένα επίπεδο να ανταγωνιστεί την ιδιωτική τηλεόραση.
Σχολιάζοντας περαιτέρω, δήλωσε ότι η ΕΡΤ θα πρέπει να ενισχύσει το ενημερωτικό περιεχόμενό της, το ψυχαγωγικό περιεχόμενο και τις εκπομπές για τον πολιτισμό, ενώ, συνδέοντας το σχέδιο αυτό με τους διαθέσιμους πόρους, ανέφερε ότι η ΕΡΤ έχει άλλες πηγές εσόδων από τους ιδιώτες και διαφορετικό τρόπο διάθεσης των κεφαλαίων. «Εχουμε την ευθύνη να ανοίγουμε την πόρτα σε νέες ιδέες και νέα πρόσωπα, να ρισκάρουμε, να δίνουμε το διαφορετικό», είπε ο κ. Ταγματάρχης.
Η ΕΡΤ και η διαφήμιση
Ο διευθύνων σύμβουλος της ΕΡΤ, απαντώντας σε ερώτημα σχετικά με το αν θεωρεί ότι «μπορεί η ΕΡΤ να λειτουργήσει με το ποσό που παίρνει από το ανταποδοτικό τέλος» (ύψους 300 εκατ. ευρώ το χρόνο), απάντησε θετικά επισημαίνοντας παράλληλα, ότι η κατάσταση στην οικονομία της χώρας είναι τέτοια, που σε κάθε περίπτωση, «είτε μπορούμε είτε δεν μπορούμε θα πρέπει να κινηθούμε με αυτό το ποσό».
Σε διευκρινιστικές ερωτήσεις σχετικά με το αν αυτό σημαίνει ότι η ΕΡΤ θα αποσυρθεί από τη διαφημιστική αγορά, ανέφερε ότι δεν θα αποσυρθεί μεν στην παρούσα φάση, δεν θα ανταγωνιστεί ωστόσο στο πεδίο αυτό τους ιδιωτικούς σταθμούς. Χαρακτηριστικά δήλωσε : «Σε μια δύσκολη για την αγορά περίοδο, δεν θα πάω να πάρω διαφήμιση από τους ιδιώτες παρέχοντας χαμηλότερες τιμές ή ακολουθώντας άλλη ανάλογη πολιτική, παρά το ότι γνωρίζω πως θα μειωθούν τα έσοδα του φορέα και ενδεχομένως τα σημερινά 30 εκατ. ευρώ, να γίνουν 10 εκατ. ευρώ.
Η ΕΡΤ οφείλει να προσαρμόζεται σε ό,τι συμβαίνει στην τηλεοπτική αγορά. Σταδιακά δε, όπως έχει αναφέρει και ο αναπληρωτής υπουργός Πολιτισμού, Τ. Χυτήρης, η ΕΡΤ θα φύγει από τη διαφημιστική αγορά, πράγμα το οποίο το επιβάλλει και η Ευρωπαϊκή Ενωση», συμπλήρωσε.
Επί τάπητος ετέθη και το ενδεχόμενο της συρρίκνωσης υπηρεσιών της ΕΡΤ (σενάρια για μείωση του αριθμού των καναλιών, των ραδιοσταθμών και άλλων δραστηριοτήτων του φορέα, όπως η Ραδιοτηλεόραση για παράδειγμα), θέμα για το οποίο ο κ. Ταγματάρχης, ήταν κατηγορηματικός, διευκρινίζοντας ότι μια τέτοια απόφαση είναι πολιτική απόφαση την οποία δεν λαμβάνει ο ίδιος.
Αναφερόμενος πάντως στο θέμα του περιοδικού Ραδιοτηλεόραση, είπε μεταξύ άλλων ότι, αν μια δραστηριότητα δεν φέρνει έσοδα, θα πρέπει να εξεταστούν λύσεις που θα μπορούσαν να αντιστρέψουν την κατάσταση αυτή (όπως για παράδειγμα να εκδίδεται το περιοδικό μόνο ηλεκτρονικά), λαμβάνοντας βέβαια υπόψη και τη ιστορία του κάθε μέσου και την ανάγκη την οποία ως δημόσιο μέσο καλύπτει.

Πηγή : η Ναυτεμπορική

ΑΛΛΑ ΑΡΘΡΑ ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ

Η ΑΓΟΡΑ ΣΗΜΕΡΑ

TP-Link EAP653
Το EAP653 είναι ένα AX3000 Access Point οροφής με συμπαγή σχεδιασμό, ιδανικό για επαγγελματικά σενάρια που απαιτούν υψηλή απόδοση, όπως ξενοδοχεία, γραφεία, εμπορικά πολυκαταστήματα, αίθουσες συσκέψ…
Τα νέα της Mistral: Οδηγίες για μια καλή εγκατάσταση: Ενισχυτής γραμμής L1x112
Συνεχίζοντας την περιγραφή των προϊόντων της Mistral, μετά τους ενισχυτές κεραίας θα γίνει περιγραφή των ενισχυτών γραμμής. Οι ενισχυτές γραμμής διατίθενται σε τέσσερις κατηγορίες. Ο κάθε ένας έχει…
PROMAX ATLaS NG
Έχει προστεθεί μία τέταρτη ομάδα εκπαιδευτικών video με ελληνική περιγραφή για το πεδιόμετρο - ναυαρχίδα PROMAX ATLaS NG. Τα συγκεκριμένα video έχουν προστεθεί στην Playlist Promax ATLaS NG - Εκπαιδ…
EDISION CAM-100
Νέος κεντρικός ενισχυτής από την EDISION, με σύγχρονα τεχνικά χαρακτηριστικά και υψηλή αισθητική! Πρόκειται για το μοντέλο CAM-100, έναν ενισχυτή επίγειων ψηφιακών καναλιών DVB-T/T2, για μεγάλες εγκ…
Audien DAMP5
Η εταιρεία KAL Electronics ανακοινώνει την παραλαβή του νέου ενισχυτή Hi-Fi, Audien DAMP5. Πρόκειται για έναν ψηφιακό ενισχυτή υψηλής απόδοσης (CLASS D), με τεχνολογία DAC. Διαθέτει πανέμορφο σχεδια…
Έτοιμα επαγγελματικά πακέτα IKUSI IKUGaF και IDComs Linear
Η αναμετάδοση των επίγειων τηλεοπτικών προγραμμάτων αποτελεί για την Ελλάδα ένα ιδιαίτερα σημαντικό πρόβλημα για αρκετές περιοχές, οι οποίες έχουν ονομαστεί «λευκές περιοχές» λόγω αδυναμίας λήψης κυ…
Infomir MAG555
Η εταιρεία Tronix ανακοινώνει νέα παραλαβή του πρόσφατου μοντέλου της Infomir, του MAG555. Πρόκειται για μια ευέλικτη συσκευή που μετατρέπει οποιαδήποτε τηλεόραση σε κόμβο ψυχαγωγίας. Με υποστήριξη…
Ruijie-Reyee e-Lighten
Στη σημερινή ταχύτατη ψηφιακή εποχή, η αξιόπιστη και αδιάκοπη σύνδεση στο διαδίκτυο είναι απαραίτητη τόσο για τα σπίτια, τα διαμερίσματα, τις πολυκατοικίες, όσο και για τις επιχειρήσεις, και, εφόσον…
IKUSI FLOW Smart Headend
εκατοντάδες ξενοδοχειακές μονάδες στην Ελλάδα και δεκάδες χιλιάδες στο εξωτερικό, καθώς αποτελεί ένα υπόδειγμα τεχνολογίας διανομής τηλεοπτικών καναλιών, τόσο μέσω IP όσο και μέσω RF. Οι υπηρεσίες δ…
SatLink ST6988
Η εταιρεία Tronix ανακοινώνει την παραλαβή του νέου οργάνου ST-6988 της SatLink. Πρόκειται για έναν φορητό μετρητή χειρός, που είναι συμβατός με DVB-S/S2/T/T2 και MPEG-2 H.265/HEVC (10 Bit). Με το σ…
Supervoice SVC-WBT41
Τα τελευταία χρόνια έχει αναδειχθεί η ανάγκη για καθαρή επικοινωνία μεταξύ των υπαλλήλων των επιχειρήσεων, αλλά σαφώς και με τους πελάτες των έκαστων εταιρειών. Είτε πρόκειται για κέντρο τηλεπικοινω…
TP-Link Omada ER706W-4G
Το ER706W-4G είναι ένα ασύρματο router της TP-Link, το οποίο παρέχει συνδεσιμότητα στο internet μέσω των κεραιών της κινητής τηλεφωνίας, με δυνατότητα υποστήριξης 4G+ Cat6. Η συσκευή διαθέτει μία υπ…

ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΤΕΥΧΟΣ

Ψηφιακή Τηλεόραση, Ιούνιος 2025
Κυκλοφορεί το νέο τεύχος Ιουνίου 2025 του περιοδικού “Ψηφιακή Τηλεόραση” μαζί με το “Security Report”. Το νέο τεύχος Ιουνίου του περιοδικού «Ψηφιακή Τηλεόραση» κυκλοφορεί πάντα μαζί με το περιοδι…
Wi-Fi & AI
Η εποχή που ζούμε περιλαμβάνει έναν εξαιρετικά συνδεδεμένο κόσμο, έναν κόσμο που εξαρτάται ολοένα και περισσότερο από τις ασύρματες τεχνολογίες για ευκολία και κινητικότητα. Το σημερινό Wi-Fi έχει ε…
EDISION Κεντρικός Ενισχυτής CAM-300
Ένας νέος κεντρικός ενισχυτής της EDISION κυκλοφόρησε πρόσφατα στην ελληνική αγορά, προσαρμοσμένος στις σύγχρονες ανάγκες που έχουν διαμορφωθεί από την απόδοση του φάσματος των 700MHz στην κινητή τη…
Audien DJ-1001UFB
Ένα νέο σύστημα ήχου επαγγελματικών προδιαγραφών κυκλοφόρησε πρόσφατα στην ελληνική αγορά. Πρόκειται για το Audien DJ-1001UFB, μία κονσόλα - μίκτης DJ 5x καναλιών, με πολλαπλές δυνατότητες σύνδεσης…
Sat & Zap, Ιούνιος 2025
Γερμανικό το ενδιαφέρον αυτόν τον μήνα με τα νέα ελεύθερα κανάλια της Wedo, που όμως υποπτευόμαστε ότι θα κλειδώσουν σύντομα. Ενδιαφέροντα και τα αγγλικά μουσικά κανάλια της Now στις 28.2 Ανατολικά…
Επισκόπηση απορρήτου

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookie ώστε να μπορούμε να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία χρήστη. Οι πληροφορίες cookie αποθηκεύονται στο πρόγραμμα περιήγησης σας και εκτελούν λειτουργίες όπως η ανάγνωση σας όταν επιστρέφετε στον ιστότοπο μας και η βοήθεια της ομάδας μας να κατανοήσει ποιες ενότητες του ιστοτόπου θεωρείτε πιο ενδιαφέρουσες και χρήσιμες.