Skip to main content
DIABASTE DWREAN DIG 195
TM 655
SECREP 159
satpraxis 2022
now 33 2022

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

21 Δεκεμβρίου 2010 02:00

«Εκπέμπει» νέα στρατηγική για το μέλλον η διοίκηση της ΕΡΤ

Γράφει: Ν.Δρικάκης
admin ajax.php?action=kernel&p=image&src=%7B%22file%22%3A%22wp content%2Fuploads%2F2022%2F05%2Fb537fb12c7a3e8b9261d4ed6396c7f74 XL
Τη λειτουργία της ΕΡΤ σε νέα βάση με καθεστώς πλήρους διαφάνειας, διαρκή δημοσιοποίηση των αποφάσεων που λαμβάνονται και των συμβάσεων που υπογράφονται στο Διαδίκτυο, αλλά και με πλήρη αποστασιοποίηση από κάθε πεδίο ανταγωνισμού με την ιδιωτική τηλεόραση, ανακοίνωσε χθες ο νέος διευθύνων σύμβουλος της ΕΡΤ, Λάμπης Ταγματάρχης, στην πρώτη συνάντησή του με τους δημοσιογράφους του χώρου των media και του τηλεοπτικού ρεπορτάζ.
Οπως ανέφερε ο κ. Ταγματάρχης, το όραμά του για την ΕΡΤ περιλαμβάνει την ανάκτηση του θεσμικού ρόλου του δημόσιου ραδιοτηλεοπτικού φορέα, όπως αυτό ορίζεται από το Σύνταγμα, ενώ, όπως χαρακτηριστικά είπε, δεν στοχεύει σε κανένα επίπεδο να ανταγωνιστεί την ιδιωτική τηλεόραση.
Σχολιάζοντας περαιτέρω, δήλωσε ότι η ΕΡΤ θα πρέπει να ενισχύσει το ενημερωτικό περιεχόμενό της, το ψυχαγωγικό περιεχόμενο και τις εκπομπές για τον πολιτισμό, ενώ, συνδέοντας το σχέδιο αυτό με τους διαθέσιμους πόρους, ανέφερε ότι η ΕΡΤ έχει άλλες πηγές εσόδων από τους ιδιώτες και διαφορετικό τρόπο διάθεσης των κεφαλαίων. «Εχουμε την ευθύνη να ανοίγουμε την πόρτα σε νέες ιδέες και νέα πρόσωπα, να ρισκάρουμε, να δίνουμε το διαφορετικό», είπε ο κ. Ταγματάρχης.
Η ΕΡΤ και η διαφήμιση
Ο διευθύνων σύμβουλος της ΕΡΤ, απαντώντας σε ερώτημα σχετικά με το αν θεωρεί ότι «μπορεί η ΕΡΤ να λειτουργήσει με το ποσό που παίρνει από το ανταποδοτικό τέλος» (ύψους 300 εκατ. ευρώ το χρόνο), απάντησε θετικά επισημαίνοντας παράλληλα, ότι η κατάσταση στην οικονομία της χώρας είναι τέτοια, που σε κάθε περίπτωση, «είτε μπορούμε είτε δεν μπορούμε θα πρέπει να κινηθούμε με αυτό το ποσό».
Σε διευκρινιστικές ερωτήσεις σχετικά με το αν αυτό σημαίνει ότι η ΕΡΤ θα αποσυρθεί από τη διαφημιστική αγορά, ανέφερε ότι δεν θα αποσυρθεί μεν στην παρούσα φάση, δεν θα ανταγωνιστεί ωστόσο στο πεδίο αυτό τους ιδιωτικούς σταθμούς. Χαρακτηριστικά δήλωσε : «Σε μια δύσκολη για την αγορά περίοδο, δεν θα πάω να πάρω διαφήμιση από τους ιδιώτες παρέχοντας χαμηλότερες τιμές ή ακολουθώντας άλλη ανάλογη πολιτική, παρά το ότι γνωρίζω πως θα μειωθούν τα έσοδα του φορέα και ενδεχομένως τα σημερινά 30 εκατ. ευρώ, να γίνουν 10 εκατ. ευρώ.
Η ΕΡΤ οφείλει να προσαρμόζεται σε ό,τι συμβαίνει στην τηλεοπτική αγορά. Σταδιακά δε, όπως έχει αναφέρει και ο αναπληρωτής υπουργός Πολιτισμού, Τ. Χυτήρης, η ΕΡΤ θα φύγει από τη διαφημιστική αγορά, πράγμα το οποίο το επιβάλλει και η Ευρωπαϊκή Ενωση», συμπλήρωσε.
Επί τάπητος ετέθη και το ενδεχόμενο της συρρίκνωσης υπηρεσιών της ΕΡΤ (σενάρια για μείωση του αριθμού των καναλιών, των ραδιοσταθμών και άλλων δραστηριοτήτων του φορέα, όπως η Ραδιοτηλεόραση για παράδειγμα), θέμα για το οποίο ο κ. Ταγματάρχης, ήταν κατηγορηματικός, διευκρινίζοντας ότι μια τέτοια απόφαση είναι πολιτική απόφαση την οποία δεν λαμβάνει ο ίδιος.
Αναφερόμενος πάντως στο θέμα του περιοδικού Ραδιοτηλεόραση, είπε μεταξύ άλλων ότι, αν μια δραστηριότητα δεν φέρνει έσοδα, θα πρέπει να εξεταστούν λύσεις που θα μπορούσαν να αντιστρέψουν την κατάσταση αυτή (όπως για παράδειγμα να εκδίδεται το περιοδικό μόνο ηλεκτρονικά), λαμβάνοντας βέβαια υπόψη και τη ιστορία του κάθε μέσου και την ανάγκη την οποία ως δημόσιο μέσο καλύπτει.

Πηγή : η Ναυτεμπορική

Τη λειτουργία της ΕΡΤ σε νέα βάση με καθεστώς πλήρους διαφάνειας, διαρκή δημοσιοποίηση των αποφάσεων που λαμβάνονται και των συμβάσεων που υπογράφονται στο Διαδίκτυο, αλλά και με πλήρη αποστασιοποίηση από κάθε πεδίο ανταγωνισμού με την ιδιωτική τηλεόραση, ανακοίνωσε χθες ο νέος διευθύνων σύμβουλος της ΕΡΤ, Λάμπης Ταγματάρχης, στην πρώτη συνάντησή του με τους δημοσιογράφους του χώρου των media και του τηλεοπτικού ρεπορτάζ.
Οπως ανέφερε ο κ. Ταγματάρχης, το όραμά του για την ΕΡΤ περιλαμβάνει την ανάκτηση του θεσμικού ρόλου του δημόσιου ραδιοτηλεοπτικού φορέα, όπως αυτό ορίζεται από το Σύνταγμα, ενώ, όπως χαρακτηριστικά είπε, δεν στοχεύει σε κανένα επίπεδο να ανταγωνιστεί την ιδιωτική τηλεόραση.
Σχολιάζοντας περαιτέρω, δήλωσε ότι η ΕΡΤ θα πρέπει να ενισχύσει το ενημερωτικό περιεχόμενό της, το ψυχαγωγικό περιεχόμενο και τις εκπομπές για τον πολιτισμό, ενώ, συνδέοντας το σχέδιο αυτό με τους διαθέσιμους πόρους, ανέφερε ότι η ΕΡΤ έχει άλλες πηγές εσόδων από τους ιδιώτες και διαφορετικό τρόπο διάθεσης των κεφαλαίων. «Εχουμε την ευθύνη να ανοίγουμε την πόρτα σε νέες ιδέες και νέα πρόσωπα, να ρισκάρουμε, να δίνουμε το διαφορετικό», είπε ο κ. Ταγματάρχης.
Η ΕΡΤ και η διαφήμιση
Ο διευθύνων σύμβουλος της ΕΡΤ, απαντώντας σε ερώτημα σχετικά με το αν θεωρεί ότι «μπορεί η ΕΡΤ να λειτουργήσει με το ποσό που παίρνει από το ανταποδοτικό τέλος» (ύψους 300 εκατ. ευρώ το χρόνο), απάντησε θετικά επισημαίνοντας παράλληλα, ότι η κατάσταση στην οικονομία της χώρας είναι τέτοια, που σε κάθε περίπτωση, «είτε μπορούμε είτε δεν μπορούμε θα πρέπει να κινηθούμε με αυτό το ποσό».
Σε διευκρινιστικές ερωτήσεις σχετικά με το αν αυτό σημαίνει ότι η ΕΡΤ θα αποσυρθεί από τη διαφημιστική αγορά, ανέφερε ότι δεν θα αποσυρθεί μεν στην παρούσα φάση, δεν θα ανταγωνιστεί ωστόσο στο πεδίο αυτό τους ιδιωτικούς σταθμούς. Χαρακτηριστικά δήλωσε : «Σε μια δύσκολη για την αγορά περίοδο, δεν θα πάω να πάρω διαφήμιση από τους ιδιώτες παρέχοντας χαμηλότερες τιμές ή ακολουθώντας άλλη ανάλογη πολιτική, παρά το ότι γνωρίζω πως θα μειωθούν τα έσοδα του φορέα και ενδεχομένως τα σημερινά 30 εκατ. ευρώ, να γίνουν 10 εκατ. ευρώ.
Η ΕΡΤ οφείλει να προσαρμόζεται σε ό,τι συμβαίνει στην τηλεοπτική αγορά. Σταδιακά δε, όπως έχει αναφέρει και ο αναπληρωτής υπουργός Πολιτισμού, Τ. Χυτήρης, η ΕΡΤ θα φύγει από τη διαφημιστική αγορά, πράγμα το οποίο το επιβάλλει και η Ευρωπαϊκή Ενωση», συμπλήρωσε.
Επί τάπητος ετέθη και το ενδεχόμενο της συρρίκνωσης υπηρεσιών της ΕΡΤ (σενάρια για μείωση του αριθμού των καναλιών, των ραδιοσταθμών και άλλων δραστηριοτήτων του φορέα, όπως η Ραδιοτηλεόραση για παράδειγμα), θέμα για το οποίο ο κ. Ταγματάρχης, ήταν κατηγορηματικός, διευκρινίζοντας ότι μια τέτοια απόφαση είναι πολιτική απόφαση την οποία δεν λαμβάνει ο ίδιος.
Αναφερόμενος πάντως στο θέμα του περιοδικού Ραδιοτηλεόραση, είπε μεταξύ άλλων ότι, αν μια δραστηριότητα δεν φέρνει έσοδα, θα πρέπει να εξεταστούν λύσεις που θα μπορούσαν να αντιστρέψουν την κατάσταση αυτή (όπως για παράδειγμα να εκδίδεται το περιοδικό μόνο ηλεκτρονικά), λαμβάνοντας βέβαια υπόψη και τη ιστορία του κάθε μέσου και την ανάγκη την οποία ως δημόσιο μέσο καλύπτει.

Πηγή : η Ναυτεμπορική

ΑΛΛΑ ΑΡΘΡΑ ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ

Η ΑΓΟΡΑ ΣΗΜΕΡΑ

Τεχνολογία Cast για ξενοδοχεία από την IDComs
Η διαδικασία casting μέσα στο δωμάτιο ενός ξενοδοχείου είναι μια τεχνολογία που βρίσκει ευρύτατη εφαρμογή σε όλες τις ευρωπαϊκές χώρες και αφορά στη δυνατότητα των επισκεπτών ενός καταλύματος να δ...
Fracarro UX-WB LTE
Η εταιρεία AstraSat ανακοινώνει την παραλαβή του νέου LNB της οικογένειας UX της ιταλικής Fracarro. Πρόκειται για το UX-WB LTE, ένα wideband LNB με 2 ξεχωριστές εξόδους, που η μία μεταφέρει όλα τα...
Ο αντίκτυπος της μετάβασης από DVB-T σε DVB-T2 και από HD σε UHD-4K στους αναλυτές φάσματος τηλεόρασης
Μία σημαντική τεχνολογική αλλαγή στη μετάδοση ψηφιακής τηλεόρασης θα είναι η μετάβαση από DVB-T σε DVB-T2. Η Promax επισημαίνει τον βασικό αντίκτυπο που θα έχει μία τέτοια αλλαγή στους αναλυτές φά...
Amiko A11 LINK
Η εταιρεία AstraSat ανακοινώνει την παραλαβή του Amiko A11 Link, μιας συσκευής που έρχεται σε μορφή HDMI TV stick και κρύβεται πίσω από την τηλεόραση, καθώς τοποθετείται απευθείας σε θύρα HDMI. Βα...
Συνέντευξη της IDComs στα πλαίσια της έκθεσης Creta Electronix 2024
Κατά τη διάρκεια της έκθεσης Creta Electronix 2024, στην οποία συμμετείχε η IDComs, στο διάστημα μεταξύ 2-3 Νοεμβρίου, ο Θανάσης Κυριακόπουλος, Managing Director, και ο Στάνισλαβ Ερμιζίδης, Networ...
Arli F Adaptors
Η εταιρεία AstraSat ανακοινώνει νέα παραλαβή βυσμάτων, η οποία περιλαμβάνει μεγάλη ποικιλία F adaptors που καλύπτουν όλες τις ανάγκες ομοαξονικών ζεύξεων. Πιο αναλυτικά, διατίθενται οι παρακάτω τύ...
Multiswitches Stand Alone & Cascade της Ikusi by Fagor
Μία εξαιρετική σειρά πολυδιακοπτών από την Ikusi by Fagor περιλαμβάνει μοντέλα Stand Alone και Cascade multiswitch για διανομή Sat-IF+Ter σε εγκαταστάσεις κάθε μεγέθους, με δυνατότητα επεκτάσεων α...
Fracarro MBJ3rFM+3UU 700
Η εταιρεία AstraSat ανακοινώνει την παραλαβή του Fracarro MBJ3rFM+3UU 700. Πρόκειται για ένα μοντέλο ενισχυτή τηλεόρασης πολλαπλών ζωνών εσωτερικού χώρου, με 3 εισόδους (FM+III+DAB, UHF), με ενίσχ...
MaxHub Pivot & MTR Certified Console
Η MaxHub εισάγει νέες τεχνολογίες που ολοκληρώνουν δυναμικά το Q4 του 2024, ανακοινώνοντας δύο μεγάλες εξελίξεις, το MaxHub Pivot και την κονσόλα MTR Certified. Η MaxHub καινοτομεί, συνεχίζοντας ν...
TP-Link ER706W-4G
Το ER706W-4G είναι ένα ασύρματο router της TP-Link, το οποίο παρέχει συνδεσιμότητα στο internet μέσω των κεραιών της κινητής τηλεφωνίας, με δυνατότητα υποστήριξης 4G+ Cat6. Η συσκευή διαθέτει μία ...
Διαθέσιμος ο νέος τιμοκατάλογος για τα προϊόντα Ikusi by Fagor
Είναι πλέον διαθέσιμος ο νέος τιμοκατάλογος για τα προϊόντα Ikusi by Fagor. Ο τιμοκατάλογος περιλαμβάνει τα γνωστά προϊόντα της Ikusi που είναι ακόμα σε παραγωγή και προϊόντα της Fagor, τα οποία σ...
Fracarro LP45F 700 5G & LP45 MINI 5G
Η εταιρεία AstraSat ανακοινώνει την παραλαβή των νέων κεραιών LP45F 700 5G και LP45 MINI 5G της Fracarro. Πρόκειται για λογαριθμικές προσυναρμολογημένες κεραίες για τη ζώνη των UHF, που χαρακτηρίζ...

ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΤΕΥΧΟΣ

Ψηφιακή Τηλεόραση, Φεβρουάριος 2025
Κυκλοφορεί το νέο τεύχος Φεβρουαρίου 2025 του περιοδικού “Ψηφιακή Τηλεόραση” μαζί με το “Security Report”. Το νέο τεύχος Φεβρουαρίου του περιοδικού «Ψηφιακή Τηλεόραση» κυκλοφορεί πάντα μαζί με ...
Managed vs Unmanaged Switch
Οι μεταγωγείς δικτύου, που είναι γνωστοί διεθνώς ως Network ή Ethernet Switch, αποτελούν σημαντικά στοιχεία της υποδομής δικτύου επειδή συνδέουν συσκευές (στις οποίες μπορεί να περιλαμβάνονται και...