Skip to main content
TM 839
SECREPORT 169
satpraxis 2022
now 33 2022
20 Ιανουαρίου 2011 02:00

Εντονη κινητικότητα στην τηλεοπτική αγορά

image?src=%7B%22file%22%3A%22wp content%2Fuploads%2F2022%2F05%2F013b96eaa150d63a08a4c701862f7efe XL
Επενδυτικές κινήσεις, παρά την ύφεση, αρχίζουν να εμφανίζονται στην τηλεοπτική αγορά, εν όψει του ψηφιακού περιβάλλοντος αλλά και της διεύρυνσης των δυνατοτήτων συνεργασίας μεταξύ καναλιών, που προωθεί η κυβέρνηση.
Ηδη οι μεγάλοι σταθμοί έχουν από καιρό αρχίσει τις επαφές προκειμένου να διερευνηθούν τα περιθώρια συνεργασίας με τον ανταγωνισμό ώστε να επιτευχθούν οικονομίες κλίμακας, ενώ από την άλλη πλευρά άλλες τηλεοπτικές επιχειρήσεις αναζητούν επενδυτικές ευκαιρίες, σε μικρότερους σταθμούς της περιοχής της πρωτεύουσας, με στόχο τη δημιουργία χαρτοφυλακίου εξειδικευμένων (στοχευμένων) καναλιών.
«Πράσινο φως»
Μόλις χθες το ΕΣΡ ανακοίνωσε την έκδοση άδειας για ψηφιακή εκπομπή στο πιλοτικό στάδιο, του τηλεοπτικού σταθμού Shop TV, καθώς και την έγκριση άδειας για μετάδοση περιεχομένου μέσα από ευρυζωνικά δίκτυα.
Επισημαίνεται ότι με την απόφαση αυτή, ουσιαστικά το Συμβούλιο αναιρεί παλαιότερη απόφασή του για ανάκληση λειτουργίας του σταθμού, για την οποία βέβαια το κανάλι έχει προσφύγει στο ΣτΕ πετυχαίνοντας και την προσωρινή αναστολή της εκτέλεσης της απόφασης, μέχρι την εκδίκασή της.
Το κανάλι μόλις πριν από λίγο καιρό άλλαξε χέρια και πέρασε στην εταιρεία Τηλεμάρκετινγκ Α.Ε. (62,5%), καθώς και στον Ιωάννη Σπανολιό (12,5%), αντιπρόεδρο του δ.σ., και τον Θεόδωρο Κατσίκη 25%.
Η εταιρεία Τηλεμάρκετινγκ Α.Ε. ανήκει στους Μαρία Κουρνιώτη (30,41%), Ιντέλλα Μαρκάκη (28,25%), Ελλήσποντος Α.Ε. (11,5%) -ανήκει στην οικογένεια Κοτσιώνη-, Λεωνίδα Ραψομανίκη (11,5%), ενώ οι υπόλοιποι μέτοχοι (Αθαν. Ευσταθιάδης, Ιωάν. Ευσταθιάδης, Ανδρονίκη Ευσταθιάδη, Ιωαν. Κουρνιώτη, Μάνος Μαρκάκης, Mivecom Ltd και Γεωργία Κουρνιώτη) κατέχουν ποσοστά μικρότερα του 5%.
Το κανάλι, το οποίο δραστηριοποιείται στο χώρο της προβολής των υπηρεσιών, με τις άδειες που απέκτησε χθες κάνει το πρώτο βήμα για έναρξη διαδραστικών διαφημιστικών υπηρεσιών, σε ένα περιβάλλον περισσότερο φιλικό παρά ποτέ για το χώρο της τηλεοπτικής διαφήμισης, μετά και την πρόσφατη ενσωμάτωση στην ελληνική νομοθεσία, της Οδηγίας της Ε.Ε. για τα οπτικοακουστικά.
Αξίζει να επισημανθεί ότι με τις νέες αλλαγές που προωθούνται θα μπορεί κανείς να «τρέχει» ένα τηλεοπτικό σταθμό με πολλαπλή αξιοποίηση, μηχανημάτων, πόρων κ.λπ.
Τα μερίδια διαφήμισης
Το ενδιαφέρον για περιεχόμενο γίνεται ολοένα και πιο έντονο εν όψει και της αύξησης του ανταγωνισμού, με την έναρξη, τους επόμενους μήνες, νέων πλατφορμών στον τομέα της παροχής συνδρομητικών τηλεοπτικών υπηρεσιών.
Επίσης και παρά τις μη ενθαρρυντικές εκτιμήσεις για τη συνολική διαφημιστική δαπάνη στην τηλεόραση εντός του έτους, δεν είναι λίγοι εκείνοι που εκτιμούν ότι το ενδεχόμενο αύξησης του μεριδίου των 6 από τα 7 κανάλια εθνικής εμβέλειας από τη διαφημιστική πίτα είναι πλέον ορατό.
Αυτό επειδή όπως επισημαίνουν, αναμένουν διόρθωση των στρεβλώσεων της αγοράς, εκτιμώντας ότι δύσκολα πλέον ορισμένοι σταθμοί θα ξεπεράσουν τις επιπτώσεις της κρίσης.
Το 2010, το μερίδιο αγοράς των καναλιών από τη διαφημιστική δαπάνη -με εξαίρεση το ΣΚΑΪ τα στοιχεία του οποίου δεν δίνονται στη δημοσιότητα- είναι: Mega 30%, ANT1 25,86%, Alpha 15,38%, Star 13,7%, Alter 9,99%, NET 3,74%, ET1 0,9%, Μακεδονία TV 0,27% και ET3 0,07%.
ΣΤΕΛΙΟΣ ΙΩΑΝΝΟΥ – sioan@naftemporiki.gr
 
Επενδυτικές κινήσεις, παρά την ύφεση, αρχίζουν να εμφανίζονται στην τηλεοπτική αγορά, εν όψει του ψηφιακού περιβάλλοντος αλλά και της διεύρυνσης των δυνατοτήτων συνεργασίας μεταξύ καναλιών, που προωθεί η κυβέρνηση.
Ηδη οι μεγάλοι σταθμοί έχουν από καιρό αρχίσει τις επαφές προκειμένου να διερευνηθούν τα περιθώρια συνεργασίας με τον ανταγωνισμό ώστε να επιτευχθούν οικονομίες κλίμακας, ενώ από την άλλη πλευρά άλλες τηλεοπτικές επιχειρήσεις αναζητούν επενδυτικές ευκαιρίες, σε μικρότερους σταθμούς της περιοχής της πρωτεύουσας, με στόχο τη δημιουργία χαρτοφυλακίου εξειδικευμένων (στοχευμένων) καναλιών.
«Πράσινο φως»
Μόλις χθες το ΕΣΡ ανακοίνωσε την έκδοση άδειας για ψηφιακή εκπομπή στο πιλοτικό στάδιο, του τηλεοπτικού σταθμού Shop TV, καθώς και την έγκριση άδειας για μετάδοση περιεχομένου μέσα από ευρυζωνικά δίκτυα.
Επισημαίνεται ότι με την απόφαση αυτή, ουσιαστικά το Συμβούλιο αναιρεί παλαιότερη απόφασή του για ανάκληση λειτουργίας του σταθμού, για την οποία βέβαια το κανάλι έχει προσφύγει στο ΣτΕ πετυχαίνοντας και την προσωρινή αναστολή της εκτέλεσης της απόφασης, μέχρι την εκδίκασή της.
Το κανάλι μόλις πριν από λίγο καιρό άλλαξε χέρια και πέρασε στην εταιρεία Τηλεμάρκετινγκ Α.Ε. (62,5%), καθώς και στον Ιωάννη Σπανολιό (12,5%), αντιπρόεδρο του δ.σ., και τον Θεόδωρο Κατσίκη 25%.
Η εταιρεία Τηλεμάρκετινγκ Α.Ε. ανήκει στους Μαρία Κουρνιώτη (30,41%), Ιντέλλα Μαρκάκη (28,25%), Ελλήσποντος Α.Ε. (11,5%) -ανήκει στην οικογένεια Κοτσιώνη-, Λεωνίδα Ραψομανίκη (11,5%), ενώ οι υπόλοιποι μέτοχοι (Αθαν. Ευσταθιάδης, Ιωάν. Ευσταθιάδης, Ανδρονίκη Ευσταθιάδη, Ιωαν. Κουρνιώτη, Μάνος Μαρκάκης, Mivecom Ltd και Γεωργία Κουρνιώτη) κατέχουν ποσοστά μικρότερα του 5%.
Το κανάλι, το οποίο δραστηριοποιείται στο χώρο της προβολής των υπηρεσιών, με τις άδειες που απέκτησε χθες κάνει το πρώτο βήμα για έναρξη διαδραστικών διαφημιστικών υπηρεσιών, σε ένα περιβάλλον περισσότερο φιλικό παρά ποτέ για το χώρο της τηλεοπτικής διαφήμισης, μετά και την πρόσφατη ενσωμάτωση στην ελληνική νομοθεσία, της Οδηγίας της Ε.Ε. για τα οπτικοακουστικά.
Αξίζει να επισημανθεί ότι με τις νέες αλλαγές που προωθούνται θα μπορεί κανείς να «τρέχει» ένα τηλεοπτικό σταθμό με πολλαπλή αξιοποίηση, μηχανημάτων, πόρων κ.λπ.
Τα μερίδια διαφήμισης
Το ενδιαφέρον για περιεχόμενο γίνεται ολοένα και πιο έντονο εν όψει και της αύξησης του ανταγωνισμού, με την έναρξη, τους επόμενους μήνες, νέων πλατφορμών στον τομέα της παροχής συνδρομητικών τηλεοπτικών υπηρεσιών.
Επίσης και παρά τις μη ενθαρρυντικές εκτιμήσεις για τη συνολική διαφημιστική δαπάνη στην τηλεόραση εντός του έτους, δεν είναι λίγοι εκείνοι που εκτιμούν ότι το ενδεχόμενο αύξησης του μεριδίου των 6 από τα 7 κανάλια εθνικής εμβέλειας από τη διαφημιστική πίτα είναι πλέον ορατό.
Αυτό επειδή όπως επισημαίνουν, αναμένουν διόρθωση των στρεβλώσεων της αγοράς, εκτιμώντας ότι δύσκολα πλέον ορισμένοι σταθμοί θα ξεπεράσουν τις επιπτώσεις της κρίσης.
Το 2010, το μερίδιο αγοράς των καναλιών από τη διαφημιστική δαπάνη -με εξαίρεση το ΣΚΑΪ τα στοιχεία του οποίου δεν δίνονται στη δημοσιότητα- είναι: Mega 30%, ANT1 25,86%, Alpha 15,38%, Star 13,7%, Alter 9,99%, NET 3,74%, ET1 0,9%, Μακεδονία TV 0,27% και ET3 0,07%.
ΣΤΕΛΙΟΣ ΙΩΑΝΝΟΥ – sioan@naftemporiki.gr
 

Η ΑΓΟΡΑ ΣΗΜΕΡΑ

Ομοαξονικά καλώδια Kathrein για αξιοπιστία, αποδοτικότητα και ανθεκτικότητα
Η σύνδεση δεν είναι απλώς τεχνολογία – είναι θέμα εμπιστοσύνης. Σε έναν κόσμο όπου η ποιότητα του σήματος και η σταθερότητα της μετάδοσης είναι κρίσιμη, τα καλώδια Kathrein προσφέρουν απόλυτη αξιοπι…
PROMAX TV Explorer NG
Είναι πλέον διαθέσιμο από την IDComs το πλήρες manual σε αρχείο PDF, για τον νέο επαναστατικό αναλυτή TV Explorer NG της PROMAX. Το συγκεκριμένο manual διαθέτει πάνω από 120 σελίδες με αναλυτικές πε…
ALE UC Solution
Η υβριδική εργασία αυξάνεται με ραγδαίο ρυθμό. Οι εργαζόμενοι εργάζονται και επικοινωνούν από όπου και αν βρίσκονται, χωρίς να κρίνεται απαραίτητη η φυσική παρουσία στον ίδιο χώρο. Με τη λύση ενοποι…
Akuvox Self-Organizing Network
Η Akuvox παρουσιάζει μια καινοτόμα προσέγγιση στον έλεγχο πρόσβασης για πολυκατοικίες και gated communities, με τη λύση Self-Organizing Network, σχεδιασμένη για να προσφέρει ευκολία, αποδοτικότητα κ…
EDISION διπλές πρίζες TV/R-SAT
Μια εξαιρετική νέα σειρά πριζών τηλεοπτικού και ραδιοφωνικού σήματος και αξεσουάρ είναι άμεσα διαθέσιμη από την EDISION. Οι πρίζες σχεδιάζονται και κατασκευάζονται από την EDISION, διαθέτουν εξαιρετ…
Multimedia Perspectives / Fagor COMPACT ROT 310C & ROR 260C
Η σειρά COMPACT της Multimedia Perspectives / Fagor περιλαμβάνει τον οπτικό πομπό ROT 310C και τον οπτικό δέκτη ROR 260C με ισχυρά χαρακτηριστικά και υψηλή αξιοπιστία, ενώ να σημειωθεί ότι τα παραπά…
Ομοαξονικά καλώδια της Multimedia Perspectives / Fagor
Στη νέα διευρυμένη γκάμα προϊόντων της IDComs συμπεριλαμβάνεται ένα σύνολο ιδιαίτερα αξιόλογων ομοαξονικών καλωδίων για όλες τις εφαρμογές λήψης και διανομής επίγειων και δορυφορικών τηλεοπτικών σημ…
Yeastar TB Series BRI VoIP Gateway
Η σειρά TB της Yeastar περιλαμβάνει τα TB200 και TB400, δύο συμπαγείς και αξιόπιστες αυτόνομες πύλες (gateways) VoIP που μετατρέπουν τις γραμμές ISDN BRI σε VoIP, επιτρέποντας σε επιχειρήσεις να ενσ…
Ruijie-Reyee RG-RAP62-Wall
Η συνδεσιμότητα είναι πλέον αναπόσπαστο κομμάτι της φιλοξενίας και το Ruijie-Reyee RG-RAP62-Wall δίνει τη λύση που κάθε ξενοδόχος χρειάζεται. Με τεχνολογία Wi-Fi 6 AX3000 και ταχύτητες έως 2.974Mbps…
Televes 552220 ενισχυτής γραμμής 3 εξόδων
O Televes 552220 είναι ένας ενισχυτής γραμμής τηλεοπτικού σήματος κατάλληλος για διαμερίσματα, με 3 εξόδους και αυτόματη αποκοπή παρεμβολών 5G / LTE. Διαθέτει 2 κύριες εξόδους και 1 για μία τοπική T…
TP-Link Omada OC220
Η σειρά εξειδικευμένων επιχειρηματικών λύσεων της TP-Link, Omada, μόλις κυκλοφόρησε τον OC220, έναν νέο ελεγκτή υλικού με 2,6 φορές ταχύτερη εκκίνηση από τον ελεγκτή προηγούμενης γενιάς. Μικρό κουτί…
Audien W-990B & W-176
Η εταιρεία KAL Electronics ανακοινώνει την παραλαβή των ηχείων W-990B μαζί με την κονσόλα χειρισμού W-176 της Audien, τα οποία έχουν σχεδιαστεί για να δημιουργούν ένα ολοκληρωμένο σετ ήχου, ιδανικό…

ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΤΕΥΧΟΣ

Ψηφιακή Τηλεόραση, τεύχος Δεκεμβρίου 2025
Το νέο τεύχος Δεκεμβρίου του περιοδικού «Ψηφιακή Τηλεόραση» κυκλοφορεί πάντα μαζί με το περιοδικό «Security Report», που ηγείται στην αγορά των ηλεκτρονικών συστημάτων ασφαλείας.  Θέματα Τεύχους…
Λίστες αναπαραγωγής M3U
Για τους χρήστες που αρέσκονται να χρησιμοποιούν την IPTV και όχι τον παραδοσιακό τρόπο της επίγειας λήψης για να βλέπουν τηλεόραση, οι λίστες αναπαραγωγής M3U αποτελούν ένα τέλειο εργαλείο που μπορ…
EDISION CAM-100
Ένα νέο μοντέλο EDISION ενισχυτή δοκιμάσαμε για να παρουσιάσουμε σε αυτό το τεύχος της Ψηφιακής Τηλεόρασης. Πρόκειται για τον CAM-100, έναν ποιοτικό κεντρικό ενισχυτή που διαθέτει μία είσοδο UHF για…
Kathrein UFX 12 & UFX 14
Η γερμανική Kathrein, που αποτελεί έναν αξιόπιστο και δυναμικό συνεργάτη για όσους επιδιώκουν αποτελεσματικότητα, καινοτομία και βιώσιμες λύσεις, παρουσιάζει δύο νέα μοντέλα διαμορφωτών, τα UFX 12 κ…
ARLI βάσεις TV
Η Astrasat διαθέτει σειρά βάσεων της ARLI για διάφορα μεγέθη τηλεοράσεων, όπως βάσεις τοίχου σταθερές ή με κλίση και περιστροφή που είναι σχεδιασμένες να μειώνουν την απόσταση της τηλεόρασης από τον…
Lemco HDMOD-7
Ένα νέο HDMI modulator της Lemco που κυκλοφόρησε πρόσφατα στην ελληνική αγορά, δοκιμάσαμε για να παρουσιάσουμε σε αυτό το τεύχος της Ψηφιακής Τηλεόρασης. Πρόκειται για το HDMOD-7, το οποίο συνδυάζει…
Sat & Zap, Δεκέμβριος 2025
Λίγα τα αξιόλογα ελεύθερα κανάλια του δορυφορικού τόξου – για να περνάει η ώρα θα προτείναμε το Strongman Champions League στις 13 Ανατολικά ή το δικαστικό Court TV στις 28.2 Ανατολικά. Για ποδοσφαι…
Επισκόπηση απορρήτου

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookie ώστε να μπορούμε να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία χρήστη. Οι πληροφορίες cookie αποθηκεύονται στο πρόγραμμα περιήγησης σας και εκτελούν λειτουργίες όπως η ανάγνωση σας όταν επιστρέφετε στον ιστότοπο μας και η βοήθεια της ομάδας μας να κατανοήσει ποιες ενότητες του ιστοτόπου θεωρείτε πιο ενδιαφέρουσες και χρήσιμες.