Skip to main content
DIABASTE DWREAN DIG 194
TM 626
SECURITY REPORT 152
satpraxis 2022
now 33 2022

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

27 Νοεμβρίου 2024 09:24
20 Ιανουαρίου 2011 02:00

Εντονη κινητικότητα στην τηλεοπτική αγορά

013b96eaa150d63a08a4c701862f7efe XL cba1b2a9
Επενδυτικές κινήσεις, παρά την ύφεση, αρχίζουν να εμφανίζονται στην τηλεοπτική αγορά, εν όψει του ψηφιακού περιβάλλοντος αλλά και της διεύρυνσης των δυνατοτήτων συνεργασίας μεταξύ καναλιών, που προωθεί η κυβέρνηση.
Ηδη οι μεγάλοι σταθμοί έχουν από καιρό αρχίσει τις επαφές προκειμένου να διερευνηθούν τα περιθώρια συνεργασίας με τον ανταγωνισμό ώστε να επιτευχθούν οικονομίες κλίμακας, ενώ από την άλλη πλευρά άλλες τηλεοπτικές επιχειρήσεις αναζητούν επενδυτικές ευκαιρίες, σε μικρότερους σταθμούς της περιοχής της πρωτεύουσας, με στόχο τη δημιουργία χαρτοφυλακίου εξειδικευμένων (στοχευμένων) καναλιών.
«Πράσινο φως»
Μόλις χθες το ΕΣΡ ανακοίνωσε την έκδοση άδειας για ψηφιακή εκπομπή στο πιλοτικό στάδιο, του τηλεοπτικού σταθμού Shop TV, καθώς και την έγκριση άδειας για μετάδοση περιεχομένου μέσα από ευρυζωνικά δίκτυα.
Επισημαίνεται ότι με την απόφαση αυτή, ουσιαστικά το Συμβούλιο αναιρεί παλαιότερη απόφασή του για ανάκληση λειτουργίας του σταθμού, για την οποία βέβαια το κανάλι έχει προσφύγει στο ΣτΕ πετυχαίνοντας και την προσωρινή αναστολή της εκτέλεσης της απόφασης, μέχρι την εκδίκασή της.
Το κανάλι μόλις πριν από λίγο καιρό άλλαξε χέρια και πέρασε στην εταιρεία Τηλεμάρκετινγκ Α.Ε. (62,5%), καθώς και στον Ιωάννη Σπανολιό (12,5%), αντιπρόεδρο του δ.σ., και τον Θεόδωρο Κατσίκη 25%.
Η εταιρεία Τηλεμάρκετινγκ Α.Ε. ανήκει στους Μαρία Κουρνιώτη (30,41%), Ιντέλλα Μαρκάκη (28,25%), Ελλήσποντος Α.Ε. (11,5%) -ανήκει στην οικογένεια Κοτσιώνη-, Λεωνίδα Ραψομανίκη (11,5%), ενώ οι υπόλοιποι μέτοχοι (Αθαν. Ευσταθιάδης, Ιωάν. Ευσταθιάδης, Ανδρονίκη Ευσταθιάδη, Ιωαν. Κουρνιώτη, Μάνος Μαρκάκης, Mivecom Ltd και Γεωργία Κουρνιώτη) κατέχουν ποσοστά μικρότερα του 5%.
Το κανάλι, το οποίο δραστηριοποιείται στο χώρο της προβολής των υπηρεσιών, με τις άδειες που απέκτησε χθες κάνει το πρώτο βήμα για έναρξη διαδραστικών διαφημιστικών υπηρεσιών, σε ένα περιβάλλον περισσότερο φιλικό παρά ποτέ για το χώρο της τηλεοπτικής διαφήμισης, μετά και την πρόσφατη ενσωμάτωση στην ελληνική νομοθεσία, της Οδηγίας της Ε.Ε. για τα οπτικοακουστικά.
Αξίζει να επισημανθεί ότι με τις νέες αλλαγές που προωθούνται θα μπορεί κανείς να «τρέχει» ένα τηλεοπτικό σταθμό με πολλαπλή αξιοποίηση, μηχανημάτων, πόρων κ.λπ.
Τα μερίδια διαφήμισης
Το ενδιαφέρον για περιεχόμενο γίνεται ολοένα και πιο έντονο εν όψει και της αύξησης του ανταγωνισμού, με την έναρξη, τους επόμενους μήνες, νέων πλατφορμών στον τομέα της παροχής συνδρομητικών τηλεοπτικών υπηρεσιών.
Επίσης και παρά τις μη ενθαρρυντικές εκτιμήσεις για τη συνολική διαφημιστική δαπάνη στην τηλεόραση εντός του έτους, δεν είναι λίγοι εκείνοι που εκτιμούν ότι το ενδεχόμενο αύξησης του μεριδίου των 6 από τα 7 κανάλια εθνικής εμβέλειας από τη διαφημιστική πίτα είναι πλέον ορατό.
Αυτό επειδή όπως επισημαίνουν, αναμένουν διόρθωση των στρεβλώσεων της αγοράς, εκτιμώντας ότι δύσκολα πλέον ορισμένοι σταθμοί θα ξεπεράσουν τις επιπτώσεις της κρίσης.
Το 2010, το μερίδιο αγοράς των καναλιών από τη διαφημιστική δαπάνη -με εξαίρεση το ΣΚΑΪ τα στοιχεία του οποίου δεν δίνονται στη δημοσιότητα- είναι: Mega 30%, ANT1 25,86%, Alpha 15,38%, Star 13,7%, Alter 9,99%, NET 3,74%, ET1 0,9%, Μακεδονία TV 0,27% και ET3 0,07%.
ΣΤΕΛΙΟΣ ΙΩΑΝΝΟΥ – sioan@naftemporiki.gr
 
Επενδυτικές κινήσεις, παρά την ύφεση, αρχίζουν να εμφανίζονται στην τηλεοπτική αγορά, εν όψει του ψηφιακού περιβάλλοντος αλλά και της διεύρυνσης των δυνατοτήτων συνεργασίας μεταξύ καναλιών, που προωθεί η κυβέρνηση.
Ηδη οι μεγάλοι σταθμοί έχουν από καιρό αρχίσει τις επαφές προκειμένου να διερευνηθούν τα περιθώρια συνεργασίας με τον ανταγωνισμό ώστε να επιτευχθούν οικονομίες κλίμακας, ενώ από την άλλη πλευρά άλλες τηλεοπτικές επιχειρήσεις αναζητούν επενδυτικές ευκαιρίες, σε μικρότερους σταθμούς της περιοχής της πρωτεύουσας, με στόχο τη δημιουργία χαρτοφυλακίου εξειδικευμένων (στοχευμένων) καναλιών.
«Πράσινο φως»
Μόλις χθες το ΕΣΡ ανακοίνωσε την έκδοση άδειας για ψηφιακή εκπομπή στο πιλοτικό στάδιο, του τηλεοπτικού σταθμού Shop TV, καθώς και την έγκριση άδειας για μετάδοση περιεχομένου μέσα από ευρυζωνικά δίκτυα.
Επισημαίνεται ότι με την απόφαση αυτή, ουσιαστικά το Συμβούλιο αναιρεί παλαιότερη απόφασή του για ανάκληση λειτουργίας του σταθμού, για την οποία βέβαια το κανάλι έχει προσφύγει στο ΣτΕ πετυχαίνοντας και την προσωρινή αναστολή της εκτέλεσης της απόφασης, μέχρι την εκδίκασή της.
Το κανάλι μόλις πριν από λίγο καιρό άλλαξε χέρια και πέρασε στην εταιρεία Τηλεμάρκετινγκ Α.Ε. (62,5%), καθώς και στον Ιωάννη Σπανολιό (12,5%), αντιπρόεδρο του δ.σ., και τον Θεόδωρο Κατσίκη 25%.
Η εταιρεία Τηλεμάρκετινγκ Α.Ε. ανήκει στους Μαρία Κουρνιώτη (30,41%), Ιντέλλα Μαρκάκη (28,25%), Ελλήσποντος Α.Ε. (11,5%) -ανήκει στην οικογένεια Κοτσιώνη-, Λεωνίδα Ραψομανίκη (11,5%), ενώ οι υπόλοιποι μέτοχοι (Αθαν. Ευσταθιάδης, Ιωάν. Ευσταθιάδης, Ανδρονίκη Ευσταθιάδη, Ιωαν. Κουρνιώτη, Μάνος Μαρκάκης, Mivecom Ltd και Γεωργία Κουρνιώτη) κατέχουν ποσοστά μικρότερα του 5%.
Το κανάλι, το οποίο δραστηριοποιείται στο χώρο της προβολής των υπηρεσιών, με τις άδειες που απέκτησε χθες κάνει το πρώτο βήμα για έναρξη διαδραστικών διαφημιστικών υπηρεσιών, σε ένα περιβάλλον περισσότερο φιλικό παρά ποτέ για το χώρο της τηλεοπτικής διαφήμισης, μετά και την πρόσφατη ενσωμάτωση στην ελληνική νομοθεσία, της Οδηγίας της Ε.Ε. για τα οπτικοακουστικά.
Αξίζει να επισημανθεί ότι με τις νέες αλλαγές που προωθούνται θα μπορεί κανείς να «τρέχει» ένα τηλεοπτικό σταθμό με πολλαπλή αξιοποίηση, μηχανημάτων, πόρων κ.λπ.
Τα μερίδια διαφήμισης
Το ενδιαφέρον για περιεχόμενο γίνεται ολοένα και πιο έντονο εν όψει και της αύξησης του ανταγωνισμού, με την έναρξη, τους επόμενους μήνες, νέων πλατφορμών στον τομέα της παροχής συνδρομητικών τηλεοπτικών υπηρεσιών.
Επίσης και παρά τις μη ενθαρρυντικές εκτιμήσεις για τη συνολική διαφημιστική δαπάνη στην τηλεόραση εντός του έτους, δεν είναι λίγοι εκείνοι που εκτιμούν ότι το ενδεχόμενο αύξησης του μεριδίου των 6 από τα 7 κανάλια εθνικής εμβέλειας από τη διαφημιστική πίτα είναι πλέον ορατό.
Αυτό επειδή όπως επισημαίνουν, αναμένουν διόρθωση των στρεβλώσεων της αγοράς, εκτιμώντας ότι δύσκολα πλέον ορισμένοι σταθμοί θα ξεπεράσουν τις επιπτώσεις της κρίσης.
Το 2010, το μερίδιο αγοράς των καναλιών από τη διαφημιστική δαπάνη -με εξαίρεση το ΣΚΑΪ τα στοιχεία του οποίου δεν δίνονται στη δημοσιότητα- είναι: Mega 30%, ANT1 25,86%, Alpha 15,38%, Star 13,7%, Alter 9,99%, NET 3,74%, ET1 0,9%, Μακεδονία TV 0,27% και ET3 0,07%.
ΣΤΕΛΙΟΣ ΙΩΑΝΝΟΥ – sioan@naftemporiki.gr
 

ΑΛΛΑ ΑΡΘΡΑ ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ

Η ΑΓΟΡΑ ΣΗΜΕΡΑ

Γιατί τα πεδιόμετρα Promax Ranger αποτελούν «ελβετικό σουγιά» των μετρήσεων
Ποιος δεν θυμάται τον ατρόμητο Angus MacGyver, ο οποίος, με μεγάλη πείρα και δεξιότητες, κουβαλούσε πάντα μαζί του τον ελβετικό σουγιά του στρατού για να σώσει την κατάσταση σε αμέτρητα σενάρια. Μ...
Grandstream GSC3574/3575
Η Grandstream συνεχίζει να ενδυναμώνει τη σειρά των συστημάτων ελέγχου εγκαταστάσεων και θυροτηλεοράσεών της, με την κυκλοφορία των νέων μοντέλων GSC3574 σε λευκό χρώμα και GSC3575 σε μαύρο. Η Par...
Αξιοποίηση της λήψης 4G/5G data σε δύσκολες περιοχές
«Αξιοποίηση της λήψης 4G/5G data σε δύσκολες περιοχές». Το webinar επικεντρώθηκε στην περιγραφή της τεχνολογίας με την οποία μπορούμε να έχουμε internet σε απομακρυσμένα σημεία, όπου δεν έχουμε αξ...
Amiko NXH-CO1 & NXH-C02
Η εταιρεία AstraSat ανακοινώνει νέα παραλαβή των combiners NXH-CO1 και NXH-CO2 της Amiko. Πρόκειται για μίκτες διανομής δορυφορικού και επίγειου ψηφιακού σήματος, οι οποίοι λειτουργούν σε εύρος ζώ...
Οι επίσημοι εισαγωγείς – διανομείς της Ikusi σε Ελλάδα και Κύπρο
Η IDComs - Ikusi Hellas εκφράζοντας την πολιτική της Ikusi για την Ελλάδα, την Κύπρο και τα Βαλκάνια, έχει εδώ και δεκαετίες δημιουργήσει στην κάθε περιοχή τις κατάλληλες δομές που της επιτρέπουν ...
Teletek UP01-SA & GUP04-SA
Η εταιρεία AstraSat ανακοινώνει νέα παραλαβή πριζών διανομής σήματος της Teletek. Πρόκειται για την UP01-SA (τερματική) και την GUP04-SA (διελεύσεως), οι οποίες είναι εξοπλισμένες με 3 εξόδους TV-...
Redline S150 HD
Η εταιρεία AstraSat ανακοινώνει την παραλαβή του Redline S150 HD. Πρόκειται για έναν οικονομικό δορυφορικό δέκτη με ανάλυση Full HD και λειτουργία τυφλής αναζήτησης υπηρεσιών. Χάρη στην υποστήριξη...
TP-Link EAP772
Το EAP772 είναι ένα επαγγελματικό Access Point Wi-Fi 7 τριών ζωνών της TP-Link, με εξαιρετικά λεπτή σχεδίαση που εξασφαλίζει κορυφαία σύνδεση με συνολική απόδοση έως και 9,3Gbps. Η συνολική απόδοσ...
GJ-1600
Η εταιρεία KAL Electronics ανακοινώνει την παραλαβή της GJ-1600, μιας τροχήλατης βάσης δαπέδου που είναι ιδανική για τηλεοράσεις με μέγεθος οθόνης από 32 έως 65 ίντσες. Είναι σχεδιασμένη για ευκολ...
Μετρήσεις δικτύων κινητής τηλεφωνίας 4G και 5G με τον Atlas NG της Promax
Ο Atlas NG της Promax είναι ο καθολικός αναλυτής εκπομπής που μπορεί να χρησιμοποιηθεί σε όλα τα στάδια της αλυσίδας μετάδοσης, από το στούντιο έως τα τελικά σημεία. Η νέα επιλογή μέτρησης δικτύων...
Supervoice SVC-WBT41
Το Supervoice SVC-WBT41 είναι ένα επαγγελματικό, ασύρματο μονοφωνικό ακουστικό κεφαλής Bluetooth V5.2, με προηγμένη τεχνολογία Ai dual-mic noise cancelling και πολυτελές design, με εξαιρετικά ελαφ...
Redline RL-SP8624G
Το RL-SP8624G είναι ένα Ethernet PoE Switch της Redline, που χρησιμοποιείται για την επέκταση ενός ενσύρματου δικτύου. Εκεί που οι θύρες του router δεν επαρκούν για τις ενσύρματες συνδέσεις όλων τ...

ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΤΕΥΧΟΣ

Ψηφιακή Τηλεόραση, Δεκέμβριος 2024
Κυκλοφορεί το νέο τεύχος Δεκεμβρίου 2024 του περιοδικού “Ψηφιακή Τηλεόραση” μαζί με το “Security Report”. Το νέο τεύχος Δεκεμβρίου του περιοδικού «Ψηφιακή Τηλεόραση» κυκλοφορεί πάντα μαζί με το...
Creta Electronix 2024
Σάββατο 2 και Κυριακή 3 Νοεμβρίου 2024, έλαβε χώρα στο Διεθνές Εκθεσιακό Κέντρο Κρήτης ένα ιδιαιτέρως επιτυχημένο κλαδικό διήμερο: Η έκθεση Creta Electronix 2024, η δεύτερη κλαδική έκθεση συστημάτ...
Grandstream DP755
Η επικοινωνία, τόσο μεταξύ υπαλλήλων όσο και με πελάτες, είναι κρίσιμη για όλες τις επιχειρήσεις. Η ανάγκη για προϊόντα που μπορούν να καλύψουν αυτές τις απαιτήσεις είναι ζωτικής σημασίας. Για να...
Sat & Zap, Δεκέμβριος 2024
Αρκετά νέα κανάλια αυτόν τον μήνα, με το ενδιαφέρον να επικεντρώνεται στα αγγλόφωνα, όπως το αμερικανικό One America News κ.λπ. Επίσης, τουλάχιστον στα Δυτικά της χώρας, αλλά πιθανότατα και στα Νό...