Skip to main content
DIABASTE DWREAN DIG 188
TM 527
SECURITY REPORT 151
satpraxis 2022
now 33 2022

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

20 Ιανουαρίου 2011 03:00

Εντονη κινητικότητα στην τηλεοπτική αγορά

admin ajax.php?action=kernel&p=image&src=%7B%22file%22%3A%22wp content%2Fuploads%2F2022%2F05%2F013b96eaa150d63a08a4c701862f7efe XL
Επενδυτικές κινήσεις, παρά την ύφεση, αρχίζουν να εμφανίζονται στην τηλεοπτική αγορά, εν όψει του ψηφιακού περιβάλλοντος αλλά και της διεύρυνσης των δυνατοτήτων συνεργασίας μεταξύ καναλιών, που προωθεί η κυβέρνηση.
Ηδη οι μεγάλοι σταθμοί έχουν από καιρό αρχίσει τις επαφές προκειμένου να διερευνηθούν τα περιθώρια συνεργασίας με τον ανταγωνισμό ώστε να επιτευχθούν οικονομίες κλίμακας, ενώ από την άλλη πλευρά άλλες τηλεοπτικές επιχειρήσεις αναζητούν επενδυτικές ευκαιρίες, σε μικρότερους σταθμούς της περιοχής της πρωτεύουσας, με στόχο τη δημιουργία χαρτοφυλακίου εξειδικευμένων (στοχευμένων) καναλιών.
«Πράσινο φως»
Μόλις χθες το ΕΣΡ ανακοίνωσε την έκδοση άδειας για ψηφιακή εκπομπή στο πιλοτικό στάδιο, του τηλεοπτικού σταθμού Shop TV, καθώς και την έγκριση άδειας για μετάδοση περιεχομένου μέσα από ευρυζωνικά δίκτυα.
Επισημαίνεται ότι με την απόφαση αυτή, ουσιαστικά το Συμβούλιο αναιρεί παλαιότερη απόφασή του για ανάκληση λειτουργίας του σταθμού, για την οποία βέβαια το κανάλι έχει προσφύγει στο ΣτΕ πετυχαίνοντας και την προσωρινή αναστολή της εκτέλεσης της απόφασης, μέχρι την εκδίκασή της.
Το κανάλι μόλις πριν από λίγο καιρό άλλαξε χέρια και πέρασε στην εταιρεία Τηλεμάρκετινγκ Α.Ε. (62,5%), καθώς και στον Ιωάννη Σπανολιό (12,5%), αντιπρόεδρο του δ.σ., και τον Θεόδωρο Κατσίκη 25%.
Η εταιρεία Τηλεμάρκετινγκ Α.Ε. ανήκει στους Μαρία Κουρνιώτη (30,41%), Ιντέλλα Μαρκάκη (28,25%), Ελλήσποντος Α.Ε. (11,5%) -ανήκει στην οικογένεια Κοτσιώνη-, Λεωνίδα Ραψομανίκη (11,5%), ενώ οι υπόλοιποι μέτοχοι (Αθαν. Ευσταθιάδης, Ιωάν. Ευσταθιάδης, Ανδρονίκη Ευσταθιάδη, Ιωαν. Κουρνιώτη, Μάνος Μαρκάκης, Mivecom Ltd και Γεωργία Κουρνιώτη) κατέχουν ποσοστά μικρότερα του 5%.
Το κανάλι, το οποίο δραστηριοποιείται στο χώρο της προβολής των υπηρεσιών, με τις άδειες που απέκτησε χθες κάνει το πρώτο βήμα για έναρξη διαδραστικών διαφημιστικών υπηρεσιών, σε ένα περιβάλλον περισσότερο φιλικό παρά ποτέ για το χώρο της τηλεοπτικής διαφήμισης, μετά και την πρόσφατη ενσωμάτωση στην ελληνική νομοθεσία, της Οδηγίας της Ε.Ε. για τα οπτικοακουστικά.
Αξίζει να επισημανθεί ότι με τις νέες αλλαγές που προωθούνται θα μπορεί κανείς να «τρέχει» ένα τηλεοπτικό σταθμό με πολλαπλή αξιοποίηση, μηχανημάτων, πόρων κ.λπ.
Τα μερίδια διαφήμισης
Το ενδιαφέρον για περιεχόμενο γίνεται ολοένα και πιο έντονο εν όψει και της αύξησης του ανταγωνισμού, με την έναρξη, τους επόμενους μήνες, νέων πλατφορμών στον τομέα της παροχής συνδρομητικών τηλεοπτικών υπηρεσιών.
Επίσης και παρά τις μη ενθαρρυντικές εκτιμήσεις για τη συνολική διαφημιστική δαπάνη στην τηλεόραση εντός του έτους, δεν είναι λίγοι εκείνοι που εκτιμούν ότι το ενδεχόμενο αύξησης του μεριδίου των 6 από τα 7 κανάλια εθνικής εμβέλειας από τη διαφημιστική πίτα είναι πλέον ορατό.
Αυτό επειδή όπως επισημαίνουν, αναμένουν διόρθωση των στρεβλώσεων της αγοράς, εκτιμώντας ότι δύσκολα πλέον ορισμένοι σταθμοί θα ξεπεράσουν τις επιπτώσεις της κρίσης.
Το 2010, το μερίδιο αγοράς των καναλιών από τη διαφημιστική δαπάνη -με εξαίρεση το ΣΚΑΪ τα στοιχεία του οποίου δεν δίνονται στη δημοσιότητα- είναι: Mega 30%, ANT1 25,86%, Alpha 15,38%, Star 13,7%, Alter 9,99%, NET 3,74%, ET1 0,9%, Μακεδονία TV 0,27% και ET3 0,07%.
ΣΤΕΛΙΟΣ ΙΩΑΝΝΟΥ – sioan@naftemporiki.gr
 
Επενδυτικές κινήσεις, παρά την ύφεση, αρχίζουν να εμφανίζονται στην τηλεοπτική αγορά, εν όψει του ψηφιακού περιβάλλοντος αλλά και της διεύρυνσης των δυνατοτήτων συνεργασίας μεταξύ καναλιών, που προωθεί η κυβέρνηση.
Ηδη οι μεγάλοι σταθμοί έχουν από καιρό αρχίσει τις επαφές προκειμένου να διερευνηθούν τα περιθώρια συνεργασίας με τον ανταγωνισμό ώστε να επιτευχθούν οικονομίες κλίμακας, ενώ από την άλλη πλευρά άλλες τηλεοπτικές επιχειρήσεις αναζητούν επενδυτικές ευκαιρίες, σε μικρότερους σταθμούς της περιοχής της πρωτεύουσας, με στόχο τη δημιουργία χαρτοφυλακίου εξειδικευμένων (στοχευμένων) καναλιών.
«Πράσινο φως»
Μόλις χθες το ΕΣΡ ανακοίνωσε την έκδοση άδειας για ψηφιακή εκπομπή στο πιλοτικό στάδιο, του τηλεοπτικού σταθμού Shop TV, καθώς και την έγκριση άδειας για μετάδοση περιεχομένου μέσα από ευρυζωνικά δίκτυα.
Επισημαίνεται ότι με την απόφαση αυτή, ουσιαστικά το Συμβούλιο αναιρεί παλαιότερη απόφασή του για ανάκληση λειτουργίας του σταθμού, για την οποία βέβαια το κανάλι έχει προσφύγει στο ΣτΕ πετυχαίνοντας και την προσωρινή αναστολή της εκτέλεσης της απόφασης, μέχρι την εκδίκασή της.
Το κανάλι μόλις πριν από λίγο καιρό άλλαξε χέρια και πέρασε στην εταιρεία Τηλεμάρκετινγκ Α.Ε. (62,5%), καθώς και στον Ιωάννη Σπανολιό (12,5%), αντιπρόεδρο του δ.σ., και τον Θεόδωρο Κατσίκη 25%.
Η εταιρεία Τηλεμάρκετινγκ Α.Ε. ανήκει στους Μαρία Κουρνιώτη (30,41%), Ιντέλλα Μαρκάκη (28,25%), Ελλήσποντος Α.Ε. (11,5%) -ανήκει στην οικογένεια Κοτσιώνη-, Λεωνίδα Ραψομανίκη (11,5%), ενώ οι υπόλοιποι μέτοχοι (Αθαν. Ευσταθιάδης, Ιωάν. Ευσταθιάδης, Ανδρονίκη Ευσταθιάδη, Ιωαν. Κουρνιώτη, Μάνος Μαρκάκης, Mivecom Ltd και Γεωργία Κουρνιώτη) κατέχουν ποσοστά μικρότερα του 5%.
Το κανάλι, το οποίο δραστηριοποιείται στο χώρο της προβολής των υπηρεσιών, με τις άδειες που απέκτησε χθες κάνει το πρώτο βήμα για έναρξη διαδραστικών διαφημιστικών υπηρεσιών, σε ένα περιβάλλον περισσότερο φιλικό παρά ποτέ για το χώρο της τηλεοπτικής διαφήμισης, μετά και την πρόσφατη ενσωμάτωση στην ελληνική νομοθεσία, της Οδηγίας της Ε.Ε. για τα οπτικοακουστικά.
Αξίζει να επισημανθεί ότι με τις νέες αλλαγές που προωθούνται θα μπορεί κανείς να «τρέχει» ένα τηλεοπτικό σταθμό με πολλαπλή αξιοποίηση, μηχανημάτων, πόρων κ.λπ.
Τα μερίδια διαφήμισης
Το ενδιαφέρον για περιεχόμενο γίνεται ολοένα και πιο έντονο εν όψει και της αύξησης του ανταγωνισμού, με την έναρξη, τους επόμενους μήνες, νέων πλατφορμών στον τομέα της παροχής συνδρομητικών τηλεοπτικών υπηρεσιών.
Επίσης και παρά τις μη ενθαρρυντικές εκτιμήσεις για τη συνολική διαφημιστική δαπάνη στην τηλεόραση εντός του έτους, δεν είναι λίγοι εκείνοι που εκτιμούν ότι το ενδεχόμενο αύξησης του μεριδίου των 6 από τα 7 κανάλια εθνικής εμβέλειας από τη διαφημιστική πίτα είναι πλέον ορατό.
Αυτό επειδή όπως επισημαίνουν, αναμένουν διόρθωση των στρεβλώσεων της αγοράς, εκτιμώντας ότι δύσκολα πλέον ορισμένοι σταθμοί θα ξεπεράσουν τις επιπτώσεις της κρίσης.
Το 2010, το μερίδιο αγοράς των καναλιών από τη διαφημιστική δαπάνη -με εξαίρεση το ΣΚΑΪ τα στοιχεία του οποίου δεν δίνονται στη δημοσιότητα- είναι: Mega 30%, ANT1 25,86%, Alpha 15,38%, Star 13,7%, Alter 9,99%, NET 3,74%, ET1 0,9%, Μακεδονία TV 0,27% και ET3 0,07%.
ΣΤΕΛΙΟΣ ΙΩΑΝΝΟΥ – sioan@naftemporiki.gr
 

ΑΛΛΑ ΑΡΘΡΑ ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ

Η ΑΓΟΡΑ ΣΗΜΕΡΑ

Τα νέα της Mistral – Οδηγίες για μια καλή εγκατάσταση: Ενισχυτής κεραίας 2U30
Συνεχίζοντας την περιγραφή των προϊόντων της Mistral, θα γίνει περιγραφή των ενισχυτών κεραίας. Οι ενισχυτές κεραίας χωρίζονται σε δύο κατηγορίες: 1) Οι ενισχυτές με ακροδέκτες χωρίς θωράκιση, ...
Tesla XT850
Η εταιρεία AstraSat ανακοινώνει την παραλαβή του νέου Tesla MediaBox XT850. Πρόκειται για ένα Android TV Box που είναι ταυτόχρονα και DVB-T2 HEVC (H.265) δέκτης, συμβατός με το νέο πρότυπο επίγεια...
SatLink ST-6502
Η εταιρεία Tronix ανακοινώνει την παραλαβή του νέου modulator ST-6502 της SatLink. Πρόκειται για έναν διαμορφωτή ενός καναλιού σε mini μέγεθος, ο οποίος έχει σχεδιαστεί για οικιακή ψυχαγωγία, ξενο...
Fracarro UX-WB LTE
Η εταιρεία AstraSat ανακοινώνει την παραλαβή του νέου LNB της οικογένειας UX της ιταλικής Fracarro. Πρόκειται για το UX-WB LTE, ένα wideband LNB με 2 ξεχωριστές εξόδους, που η μία μεταφέρει όλα τα...
AVM Geofencing
Η τελευταία ενημέρωση του FRITZ!App Smart Home προσθέτει μια λειτουργία που ζητείται συχνά: Το geofencing. Σας επιτρέπει να εκτελείτε ενέργειες στο έξυπνο σπίτι σας όταν εισέρχεστε ή εξέρχεστε από...
Amiko A11 Link
Αναζητείτε έναν προηγμένο τρόπο για να απολαύσετε το αγαπημένο σας περιεχόμενο, είτε πρόκειται για ζωντανή τηλεόραση, είτε για ταινίες ή ραδιόφωνο; Μην ψάχνετε άλλο! Το Amiko A11 Link 4K TV Stick ...
Fracarro D-Matrix 4S FTA
Δεν γίνεται να αφήσετε τους φιλοξενούμενούς σας χωρίς τηλεόραση. Η ιταλική Fracarro έρχεται να δώσει τη λύση με το νέο Compact Headend D-Matrix 4S FTA, το οποίο προορίζεται για σύνδεση σε τηλεοράσ...
AVM FRITZ!Fon X6
Το FRITZ!Fon X6 εντυπωσιάζει με τη μοντέρνα σχεδίασή του σε κομψή λευκή και μαύρη έκδοση, ενώ διαθέτει μεγάλη έγχρωμη οθόνη 2,4” υψηλής αντίθεσης για τέλεια αναγνωσιμότητα. Ο χρήστης μπορεί να βλέ...
Solray S01C, S02B & S03C Series
Η εταιρεία KAL Electronics ανακοινώνει νέες παραλαβές προϊόντων που περιλαμβάνουν σειρές φωτιστικών LED της Solray. Πρόκειται για πλήρως ανεξάρτητα συστήματα φωτισμού που αποτελούνται από προβολέα...
TP-Link EAP623-Outdoor HD AX1800
Το EAP623-Outdoor HD είναι ένα Access Point εξωτερικού χώρου από τη σειρά EAP της TP-Link, που υποστηρίζει το πρότυπο Wi-Fi 6 με μέγιστη ταχύτητα μετάδοσης δεδομένων έως και 1,8Gbps (574Mbps στα 2...
Ikusi ENC-108
Η Ikusi, συνεχίζοντας τον σχεδιασμό και την υλοποίηση νέων προϊόντων, παρουσιάζει το ENC-108 με 8 εισόδους HDMI, τα σήματα των οποίων μπορούν να μετατραπούν σε 8 streams IP σε SPTS (unicast ή mult...
Fracarro PAS4117101
Η εταιρεία AstraSat ανακοινώνει την παραλαβή του νέου καλωδίου PAS4117101 της ιταλικής Fracarro. Πρόκειται για υψηλής ποιότητας ομοαξονικό καλώδιο εξωτερικού χώρου, με τριπλή θωράκιση, διάμετρο 6,...

ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΤΕΥΧΟΣ

Ψηφιακή Τηλεόραση, Ιούνιος 2024
Κυκλοφορεί το νέο τεύχος Ιουνίου 2024 του περιοδικού "Ψηφιακή Τηλεόραση" μαζί με το "Security Report" Το νέο τεύχος Ιουνίου του περιοδικού «Ψηφιακή Τηλεόραση» κυκλοφορεί πάντα μαζί με το περιοδ...
UEFA EURO 2024 GERMANY
Η ώρα για το μεγαλύτερο αθλητικό ραντεβού της τετραετίας στην Ευρώπη έφτασε! Για έναν ολόκληρο μήνα, από 14 Ιουνίου έως 14 Ιουλίου, η καρδιά της ποδοσφαιρικής Ευρώπης θα χτυπάει στα γήπεδα της Γερ...
Η PartnerNET διανέμει αποκλειστικά τα προϊόντα της MaxHub σε Ελλάδα και Κύπρο
H PartnerNET παρουσιάζει την εταιρεία MaxHub, η οποία αναμένεται να επαναπροσδιορίσει τον χώρο των επικοινωνιών (communication) και της έξυπνης συνεργασίας (collaboration) για τις επιχειρήσεις. Με...
Octagon Spirit Pro
Η γερμανική Octagon διευρύνει την γκάμα των HDTV δεκτών της, παρουσιάζοντας τη version 2 του μοντέλου Spirit, τον Octagon Spirit Pro. Πρόκειται για έναν δέκτη IP με επίσημο λειτουργικό σύστημα And...
Ekselans MD HD Easy Twin 122013
Έναν ολοκαίνουργιο στην ελληνική αγορά ψηφιακό διαμορφωτή, που διαθέτει πολλές και σημαντικές καινοτομίες, δοκιμάσαμε για να παρουσιάσουμε στο τεύχος αυτού του μήνα. Πρόκειται για τον MD HD Easy T...
SAT & ZAP, Ιούνιος 2024
Η πικρή αλήθεια είναι ότι το streaming τείνει να υποκαταστήσει και στους DXersτη δορυφορική λήψη ως μέθοδο zapping. Παρ’ όλα αυτά μπορείτε ακόμη να βρείτε κανάλια που δεν μεταδίδονται ιντερνετικά…...