Skip to main content
10 Φεβρουαρίου 2012 17:41

Επιλέγουν nova για τα αθλητικά κανάλια

Γράφει: N.D
admin ajax.php?action=kernel&p=image&src=%7B%22file%22%3A%22wp content%2Fuploads%2F2022%2F05%2Ffe95ce28ba90c27e652899bf82c9cf6d XL

Τα αθλητικά κανάλια και τα κινηματογραφικά κανάλια είναι το κίνητρο για τους θεατές να γίνουν συνδρομητές της Nova. Όπως προκύπτει από την έρευνα διαρκείας που κάνει MRB για λογαριασμό της Forthnet οι βασικοί λόγοι να αποκτήσει το πακέτο της nova ήταν το Δεκέμβριο του 2010, κατά 49,2% τα αθλητικά προγράμματα, κατά 41% οι πολλοί αγώνες και ειδικά το ελληνικό πρωτάθλημα και κατά 40,2% η ποικιλία των κινηματογραφικών καναλιών. Είναι χαρακτηριστική η επίδραση της συμφωνία κεντρικής διαχείρισης της Forthnet με τη Super league ειδικά μετά την ένταξη του Ολυμπιακού . Το Δεκέμβριο του 2009, το ελληνικό πρωτάθλημα ήταν το κίνητρο για το 30,8% των ερωτηθέντων. Το Μάρτιο ανέβηκε στο 33,5% και το Ιουνίου του 2010 ανέβηκε στο 48,6% για να υποχωρήσει το Δεκέμβριο του 210, στο 41,5%, Γενικά το αθλητικό πρόγραμμα είναι ένας βασικός λόγος για την αγορά του πακέτου της nova αφού τον Ιούνιο του 2010, το ενδιαφέρον του κοινού έφτασε στο 50,1%. Αντιθέτως η μετάδοση των ελεύθερων καναλιών εθνικής εμβέλειας μέσω της nova δεν φαίνεται να είναι ο λόγος για να αγοράσει κάποιος το πακέτο και να τα παρακολουθήσει με καλύτερο σήμα. Πάντως γενικά η διείσδυση της συνδρομητικής τηλεόρασης στα ελληνικά νοικοκυριά παραμένει σε χαμηλά επίπεδα, μόλις στο 10% καθώς το κοινό είτε δεν ενδιαφέρεται να πληρώσει επιπλέόν χρήματα για να δει επιπλέον κανάλια είτε είναι ικανοποιημένο από το επίπεδο των ελεύθερων σταθμών. Στην Ολλανδία και τη Σουηδία, η συνδρομητική τηλεόραση καλύπτει σχεδόν το σύνολο των νοικοκυριών.

media industryΤα αθλητικά κανάλια και τα κινηματογραφικά κανάλια είναι το κίνητρο για τους θεατές να γίνουν συνδρομητές της Nova. Όπως προκύπτει από την έρευνα διαρκείας που κάνει MRB για λογαριασμό της Forthnet οι βασικοί λόγοι να αποκτήσει το πακέτο της nova ήταν το Δεκέμβριο του 2010, κατά 49,2% τα αθλητικά προγράμματα, κατά 41% οι πολλοί αγώνες και ειδικά το ελληνικό πρωτάθλημα και κατά 40,2% η ποικιλία των κινηματογραφικών καναλιών. Είναι χαρακτηριστική η επίδραση της συμφωνία κεντρικής διαχείρισης της Forthnet με τη Super league ειδικά μετά την ένταξη του Ολυμπιακού . Το Δεκέμβριο του 2009, το ελληνικό πρωτάθλημα ήταν το κίνητρο για το 30,8% των ερωτηθέντων. Το Μάρτιο ανέβηκε στο 33,5% και το Ιουνίου του 2010 ανέβηκε στο 48,6% για να υποχωρήσει το Δεκέμβριο του 210, στο 41,5%, Γενικά το αθλητικό πρόγραμμα είναι ένας βασικός λόγος για την αγορά του πακέτου της nova αφού τον Ιούνιο του 2010, το ενδιαφέρον του κοινού έφτασε στο 50,1%. Αντιθέτως η μετάδοση των ελεύθερων καναλιών εθνικής εμβέλειας μέσω της nova δεν φαίνεται να είναι ο λόγος για να αγοράσει κάποιος το πακέτο και να τα παρακολουθήσει με καλύτερο σήμα. Πάντως γενικά η διείσδυση της συνδρομητικής τηλεόρασης στα ελληνικά νοικοκυριά παραμένει σε χαμηλά επίπεδα, μόλις στο 10% καθώς το κοινό είτε δεν ενδιαφέρεται να πληρώσει επιπλέόν χρήματα για να δει επιπλέον κανάλια είτε είναι ικανοποιημένο από το επίπεδο των ελεύθερων σταθμών. Στην Ολλανδία και τη Σουηδία, η συνδρομητική τηλεόραση καλύπτει σχεδόν το σύνολο των νοικοκυριών.

media industry

ΑΛΛΑ ΑΡΘΡΑ ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ

Η ΑΓΟΡΑ ΣΗΜΕΡΑ

Αξιοποίηση της λήψης 4G/5G data σε δύσκολες περιοχές
Με ιδιαίτερη επιτυχία, πραγματοποιήθηκε το Σάββατο, 13 Ιουλίου 2024 το webinar της IDComs, με θέμα την «Αξιοποίηση της λήψης 4G/5G data σε δύσκολες περιοχές». Το webinar επικεντρώθηκε στην περιγρα...
Teletek UP01-SA & GUP04-SA
Η εταιρεία AstraSat ανακοινώνει νέα παραλαβή πριζών διανομής σήματος της Teletek. Πρόκειται για την UP01-SA (τερματική) και την GUP04-SA (διελεύσεως), οι οποίες είναι εξοπλισμένες με 3 εξόδους TV,...
CAST Connect
Η IDComs παρουσιάζει το CAST Connect, μία προηγμένη επαγγελματική λύση για streaming, όπως στο σπίτι, απευθείας στην οθόνη του δωματίου του ξενοδοχείου! Το επαγγελματικό σύστημα CAST Connect έχει ...
TP-Link SG2005P-PD
Η TP-Link παρουσιάζει το SG2005P-PD, ένα έξυπνο switch με 1 θύρα εισόδου PoE++ και 4 θύρες εξόδου PoE+, για απλοποιημένη ανάπτυξη δικτύου σε εξωτερικούς χώρους. Με τυπικό PoE Passthrough, που επεκ...
Audien ATA414BT
Η εταιρεία KAL Electronics ανακοινώνει την παραλαβή ενός νέου ενισχυτή Hi-Fi της Audien, του μοντέλου ATA414BT. Πρόκειται για έναν ολοκληρωμένο στερεοφωνικό ενισχυτή 4 καναλιών, με δυνατότητα σύνδ...
Τεχνολογία Cast για ξενοδοχεία από την IDComs
Η διαδικασία casting μέσα στο δωμάτιο ενός ξενοδοχείου είναι μια τεχνολογία που βρίσκει ευρύτατη εφαρμογή σε όλες τις ευρωπαϊκές χώρες και αφορά στη δυνατότητα των επισκεπτών ενός καταλύματος, να ...
Τα νέα της Mistral – Οδηγίες για μια καλή εγκατάσταση: Θωρακισμένοι ενισχυτές κεραίας
Συνεχίζοντας την περιγραφή των προϊόντων της Mistral, θα γίνει περιγραφή των ενισχυτών κεραίας. Οι ενισχυτές κεραίας χωρίζονται σε δύο κατηγορίες: 1) Ενισχυτές με ακροδέκτες χωρίς θωράκιση, οι ...
TP-Link Omada Cloud Essentials
Η TP-Link, ένας παγκόσμιος πρωτοπόρος στις λύσεις smart home και δικτύωσης, ανακοίνωσε την κυκλοφορία του Omada Cloud Essentials, μιας απλοποιημένης δωρεάν cloud διαχείρισης που έχει σχεδιαστεί γι...
DigiView DV-128
Η εταιρεία KAL Electronics ανακοινώνει την παραλαβή της νέας κεραίας DigiView DV-128. Πρόκειται για μια εξωτερική διπλή κεραία λήψης UHF, η οποία έχει ενσωματωμένο φίλτρο LTE 5G για προστασία απέν...
Amiko NXH-CO1 & NXH-C02
Η εταιρεία AstraSat ανακοινώνει νέα παραλαβή των combiners NXH-CO1 και NXH-CO2 της Amiko. Πρόκειται για μίκτες διανομής δορυφορικού και επίγειου ψηφιακού σήματος, οι οποίοι λειτουργούν σε εύρος ζώ...
Mestek DM97A+
Η εταιρεία KAL Electronics ανακοινώνει την παραλαβή του νέου Mestek DM97A+, ενός True RMS ψηφιακού πολυμέτρου υψηλής ακρίβειας με αυτόματες κλίμακες, που είναι ιδανικό για επαγγελματική και ερασιτ...
Fracarro AFI123T / AFI313T / MBj2rUUT2 / MBJ3r3UUT2 / MBJ3rFM+3UU 700
Νέα παραλαβή κεντρικών ενισχυτών από την AstraSat, που περιλαμβάνει τα εξής μοντέλα: AFI123T: Με 1 είσοδο, ενίσχυση 30dB, στάθμη εξόδου 113dBμV. AFI313T: Με 3 εισόδους, ενίσχυση 30dB, στάθμη εξόδο...

ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΤΕΥΧΟΣ

Ψηφιακή Τηλεόραση, Ιανουάριος 2025
Κυκλοφορεί το νέο τεύχος Ιανουαρίου 2025 του περιοδικού “Ψηφιακή Τηλεόραση” μαζί με το “Security Report”. Το νέο τεύχος Ιανουαρίου του περιοδικού «Ψηφιακή Τηλεόραση» κυκλοφορεί πάντα μαζί με το...
HDMI Modulators
Η διανομή τηλεοπτικού προγράμματος μιας οπτικοακουστικής πηγής σε πολλαπλές τηλεοράσεις είναι ένα σενάριο που σήμερα εφαρμόζεται ευρύτατα τόσο στο σπίτι, όσο και στα ξενοδοχεία ή ακόμα και σε διάφ...
XENIA 2024
Η Ψηφιακή Τηλεόραση περιηγήθηκε στην XENIA 2024, που διοργανώθηκε Σάββατο 23 με Δευτέρα 25 Νοεμβρίου στο Metropolitan Expo. Πρόκειται για την ετήσια έκθεση, που είναι πλήρως αφιερωμένη στην τουρισ...
Sat & Zap Ιανουαρίου 2025
Πληθώρα ιρανικών καναλιών ως συνήθως (που εκπέμπονται από τις ΗΠΑ), αλλά και μερικά αγγλόφωνα από διάφορες χώρες. Η μεγαλύτερη κινητικότητα στους δορυφόρους κοντά στις 52 ανατολικά. AFV Ame...