Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookie ώστε να μπορούμε να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία χρήστη. Οι πληροφορίες cookie αποθηκεύονται στο πρόγραμμα περιήγησης σας και εκτελούν λειτουργίες όπως η ανάγνωση σας όταν επιστρέφετε στον ιστότοπο μας και η βοήθεια της ομάδας μας να κατανοήσει ποιες ενότητες του ιστοτόπου θεωρείτε πιο ενδιαφέρουσες και χρήσιμες.
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Επιλέγουν nova για τα αθλητικά κανάλια
Τα αθλητικά κανάλια και τα κινηματογραφικά κανάλια είναι το κίνητρο για τους θεατές να γίνουν συνδρομητές της Nova. Όπως προκύπτει από την έρευνα διαρκείας που κάνει MRB για λογαριασμό της Forthnet οι βασικοί λόγοι να αποκτήσει το πακέτο της nova ήταν το Δεκέμβριο του 2010, κατά 49,2% τα αθλητικά προγράμματα, κατά 41% οι πολλοί αγώνες και ειδικά το ελληνικό πρωτάθλημα και κατά 40,2% η ποικιλία των κινηματογραφικών καναλιών. Είναι χαρακτηριστική η επίδραση της συμφωνία κεντρικής διαχείρισης της Forthnet με τη Super league ειδικά μετά την ένταξη του Ολυμπιακού . Το Δεκέμβριο του 2009, το ελληνικό πρωτάθλημα ήταν το κίνητρο για το 30,8% των ερωτηθέντων. Το Μάρτιο ανέβηκε στο 33,5% και το Ιουνίου του 2010 ανέβηκε στο 48,6% για να υποχωρήσει το Δεκέμβριο του 210, στο 41,5%, Γενικά το αθλητικό πρόγραμμα είναι ένας βασικός λόγος για την αγορά του πακέτου της nova αφού τον Ιούνιο του 2010, το ενδιαφέρον του κοινού έφτασε στο 50,1%. Αντιθέτως η μετάδοση των ελεύθερων καναλιών εθνικής εμβέλειας μέσω της nova δεν φαίνεται να είναι ο λόγος για να αγοράσει κάποιος το πακέτο και να τα παρακολουθήσει με καλύτερο σήμα. Πάντως γενικά η διείσδυση της συνδρομητικής τηλεόρασης στα ελληνικά νοικοκυριά παραμένει σε χαμηλά επίπεδα, μόλις στο 10% καθώς το κοινό είτε δεν ενδιαφέρεται να πληρώσει επιπλέόν χρήματα για να δει επιπλέον κανάλια είτε είναι ικανοποιημένο από το επίπεδο των ελεύθερων σταθμών. Στην Ολλανδία και τη Σουηδία, η συνδρομητική τηλεόραση καλύπτει σχεδόν το σύνολο των νοικοκυριών.
media industryΤα αθλητικά κανάλια και τα κινηματογραφικά κανάλια είναι το κίνητρο για τους θεατές να γίνουν συνδρομητές της Nova. Όπως προκύπτει από την έρευνα διαρκείας που κάνει MRB για λογαριασμό της Forthnet οι βασικοί λόγοι να αποκτήσει το πακέτο της nova ήταν το Δεκέμβριο του 2010, κατά 49,2% τα αθλητικά προγράμματα, κατά 41% οι πολλοί αγώνες και ειδικά το ελληνικό πρωτάθλημα και κατά 40,2% η ποικιλία των κινηματογραφικών καναλιών. Είναι χαρακτηριστική η επίδραση της συμφωνία κεντρικής διαχείρισης της Forthnet με τη Super league ειδικά μετά την ένταξη του Ολυμπιακού . Το Δεκέμβριο του 2009, το ελληνικό πρωτάθλημα ήταν το κίνητρο για το 30,8% των ερωτηθέντων. Το Μάρτιο ανέβηκε στο 33,5% και το Ιουνίου του 2010 ανέβηκε στο 48,6% για να υποχωρήσει το Δεκέμβριο του 210, στο 41,5%, Γενικά το αθλητικό πρόγραμμα είναι ένας βασικός λόγος για την αγορά του πακέτου της nova αφού τον Ιούνιο του 2010, το ενδιαφέρον του κοινού έφτασε στο 50,1%. Αντιθέτως η μετάδοση των ελεύθερων καναλιών εθνικής εμβέλειας μέσω της nova δεν φαίνεται να είναι ο λόγος για να αγοράσει κάποιος το πακέτο και να τα παρακολουθήσει με καλύτερο σήμα. Πάντως γενικά η διείσδυση της συνδρομητικής τηλεόρασης στα ελληνικά νοικοκυριά παραμένει σε χαμηλά επίπεδα, μόλις στο 10% καθώς το κοινό είτε δεν ενδιαφέρεται να πληρώσει επιπλέόν χρήματα για να δει επιπλέον κανάλια είτε είναι ικανοποιημένο από το επίπεδο των ελεύθερων σταθμών. Στην Ολλανδία και τη Σουηδία, η συνδρομητική τηλεόραση καλύπτει σχεδόν το σύνολο των νοικοκυριών.
media industry