Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookie ώστε να μπορούμε να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία χρήστη. Οι πληροφορίες cookie αποθηκεύονται στο πρόγραμμα περιήγησης σας και εκτελούν λειτουργίες όπως η ανάγνωση σας όταν επιστρέφετε στον ιστότοπο μας και η βοήθεια της ομάδας μας να κατανοήσει ποιες ενότητες του ιστοτόπου θεωρείτε πιο ενδιαφέρουσες και χρήσιμες.
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
26 Ιουλίου 2024 10:29
26 Ιουλίου 2024 06:45
26 Ιουλίου 2024 06:38
26 Ιουλίου 2024 06:37
26 Ιουλίου 2024 06:34
26 Ιουλίου 2024 06:30
26 Ιουλίου 2024 06:25
26 Ιουλίου 2024 06:24
22 Μαρτίου 2022 14:06
Έρευνα Focus Bari | YouGov: Ένας στους δύο Έλληνες έχουν AD BLOCKER
![c3e5e8b3667bde768cb4622e1b3077d2 XL 5588593b](/wp-content/themes/yootheme/cache/55/c3e5e8b3667bde768cb4622e1b3077d2_XL-5588593b.jpeg)
Η Πανελλήνια Έρευνα Profiles διεξάγεται σε συνεχή βάση στην Ελλάδα από την Focus Bari | YouGov. Η πρόσφατη έκδοσή της τον Μάρτιο 2022 σε δείγμα 6.676 ατόμων έδειξε ότι:
– Σύμφωνα με την Έρευνα Profiles από την Focus Bari | YouGov –
Η Πανελλήνια Έρευνα Profiles διεξάγεται σε συνεχή βάση στην Ελλάδα από την Focus Bari | YouGov. Η πρόσφατη έκδοσή της τον Μάρτιο 2022 σε δείγμα 6.676 ατόμων έδειξε ότι:
- Πάνω από ένας στους δύο Έλληνες (52%) έχουν εγκαταστήσει ή/και χρησιμοποιούν Ad Blocker
- Η διείσδυση του Ad Blocker είναι θεαματικά ψηλότερη μεταξύ ανδρών και νεαρών ηλικιών, και…
- Πολύ πιο διαδεδομένη στους web browsers απ’ ότι στα κινητά
- Οι κύριοι λόγοι για τους οποίους οι Έλληνες έχουν εγκαταστήσει Ad Blocker είτε στον browser είτε στο κινητό τους είναι για να αποφύγουν τις ενοχλητικές / intrusive διαφημίσεις, για να προστατευτούν από ιούς ή κακόβουλα λογισμικά, να βελτιώσουν την εμπειρία περιήγησής τους και να αυξήσουν την online ασφάλειά τους
Δείτε όλη την παρουσίαση της έρευνας εδώ
Μάθετε περισσότερα για την έρευνα Profiles εδώ