Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookie ώστε να μπορούμε να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία χρήστη. Οι πληροφορίες cookie αποθηκεύονται στο πρόγραμμα περιήγησης σας και εκτελούν λειτουργίες όπως η ανάγνωση σας όταν επιστρέφετε στον ιστότοπο μας και η βοήθεια της ομάδας μας να κατανοήσει ποιες ενότητες του ιστοτόπου θεωρείτε πιο ενδιαφέρουσες και χρήσιμες.
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Έρευνα: Η Netflix προηγείται της Amazon στην αφομοίωση χρηστών
Σύμφωνα με το GlobalWebIndex, το 20% των χρηστών του Διαδικτύου παρακολουθούν το Amazon Prime Video κάθε μήνα, είτε από τον δικό τους λογαριασμό είτε μέσω κάποιου άλλου, αλλά αυτό απέχει ακόμα από το 37% που λένε το ίδιο για το Netflix. Καθώς οι Amazon και Netflix συνεχίζουν να κονταροχτυπιούνται στις διεθνείς αγορές, το GlobalWebIndex εξετάζει ποια είναι η απόδοση…
Σύμφωνα με το GlobalWebIndex, το 20% των χρηστών του Διαδικτύου παρακολουθούν το Amazon Prime Video κάθε μήνα, είτε από τον δικό τους λογαριασμό είτε μέσω κάποιου άλλου, αλλά αυτό απέχει ακόμα από το 37% που λένε το ίδιο για το Netflix.
Καθώς οι Amazon και Netflix συνεχίζουν να κονταροχτυπιούνται στις διεθνείς αγορές, το GlobalWebIndex εξετάζει ποια είναι η απόδοση των μεγάλων αυτών ονομάτων σε όλο τον κόσμο, υποστηρίζοντας ότι η Amazon πρέπει να διατηρήσει την εστίασή της στην απόκτηση πελατών εάν θέλει να ανταγωνιστεί το Netflix με οποιονδήποτε τρόπο.
Η Amazon ενεργεί ως πραγματικός αντίπαλος της Netflix στην περιοχή της Ασίας – Ειρηνικού (APAC), χάρη στην εντυπωσιακή χρήση της στην αστική Ινδία, όπου η υπηρεσία έχει σημαντικά χαμηλότερη τιμολόγηση από την Netflix, αλλά παραμένει μια μικρότερη δύναμη στη Λατινική Αμερική. Σε άλλες περιοχές το GlobalWebIndex περιγράφει ως “εντυπωσιακό” ότι το ένα τέταρτο των χρηστών στη Βόρεια Αμερική χρησιμοποιεί το Amazon Prime Video κάθε μήνα, αν και αυτό εξακολουθεί να επισκιάζεται από το 61% που αναφέρει η Netflix.
Ανά αγορά, η Netflix κατέχει σταθερή θέση στην Αμερική, ενώ η Amazon λειτουργεί πιο δυναμικά στις αγορές όπου είναι διαθέσιμη για το μεγαλύτερο χρονικό διάστημα (ΗΠΑ, Ηνωμένο Βασίλειο και Γερμανία). Αλλά όπως έδειξε το παράδειγμα των δωρεάν δοκιμών και των έντονα μειωμένων προσφορών της στην Ινδία, μπορεί να έχει μεγάλο αντίκτυπο στις νέες αγορές όπου είναι πρόθυμη να τιμολογήσει επιθετικά.
http://advanced-television.com/2017/09/08/research-netflix-heads-amazon-in-user-take-up/