Skip to main content
13 Απριλίου 2017 12:54

Έρευνα PayPal: Το κοινό των ηλεκτρονικών αθλημάτων στην Ελλάδα θα αυξηθεί σε ποσοστό 19% ανά έτος

admin ajax.php?action=kernel&p=image&src=%7B%22file%22%3A%22wp content%2Fuploads%2F2022%2F04%2F201cbedb0be3fc8a9d576654e7f24f9a XL

Μερικές μόλις εβδομάδες πριν από τον μεγάλο τελικό του World of Tanks από την Wargaming, ο οποίος φέτος θα διεξαχθεί στη Μόσχα με την υποστήριξη της PayPal, ανακοινώνουμε τα αποτελέσματα της ετήσιας έρευνας για τα ηλεκτρονικά αθλήματα. Η εν λόγω έρευνα διεξήχθη το 2017 από την SuperData Research για λογαριασμό της PayPal σε 12 ευρωπαϊκές αγορές, με σκοπό να εξετάσει…

  • Σύμφωνα με την πιο πρόσφατη έρευνα από την PayPal και τη SuperData1, τα έσοδα από τα ηλεκτρονικά αθλήματα στην Ευρώπη θα αγγίξουν τα 345 εκατομμύρια δολάρια το 2018.
  • Στην Ελλάδα το κοινό των eSports θα αυξηθεί με ποσοστό περίπου 19% ανά έτος.
  • Οι millennials αποτελούν το βασικό κοινό των ηλεκτρονικών αθλημάτων στην Ευρώπη, αφού απαρτίζουν πάνω από το μισό (62%) των συνολικών παικτών eSports.

Μερικές μόλις εβδομάδες πριν από τον μεγάλο τελικό του World of Tanks από την Wargaming, ο οποίος φέτος θα διεξαχθεί στη Μόσχα με την υποστήριξη της PayPal, ανακοινώνουμε τα αποτελέσματα της ετήσιας έρευνας για τα ηλεκτρονικά αθλήματα. Η εν λόγω έρευνα διεξήχθη το 2017 από την SuperData Research για λογαριασμό της PayPal σε 12 ευρωπαϊκές αγορές, με σκοπό να εξετάσει τα πιο πρόσφατα στοιχεία αναφορικά με μια από τις πλέον υποσχόμενες online βιομηχανίες.

H Σουηδία είναι πρώτη σε έσοδα από τα ηλεκτρονικά αθλήματα, ενώ η Γαλλία τροφοδοτεί την ανάπτυξη του κοινού

Η δημοτικότητα των ηλεκτρονικών αθλημάτων ανά την Ευρώπη ενισχύεται από ευρεία πρόσβαση στο διαδίκτυο και ιδιαίτερα από τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Πολλοί πιστεύουν πως τα eSports είναι πιο δημοφιλή στην Ανατολική Ασία, καθώς εκεί βρίσκονται και οι περισσότεροι χρήστες του internet2. Ωστόσο, και η Ευρώπη παρουσιάζει ταχύτατη ανάπτυξη στα ηλεκτρονικά αθλήματα.

Η έρευνα δείχνει ότι η βιομηχανία των ηλεκτρονικών αθλημάτων αναπτύσσεται με ταχείς ρυθμούς στην Ευρώπη και ότι το 2018 τα έσοδα θα ξεπεράσουν τα 345 εκατομμύρια δολάρια. Οι τέσσερις κορυφαίες χώρες μεταξύ αυτών που συμμετείχαν στην έρευνα είναι η Σουηδία (η πατρίδα ενός από τους πιο δημοφιλείς παίκτες των eSports, του YouTuber PewDiePie), η Ρωσία, η Γαλλία και το Ηνωμένο Βασίλειο – τόσο ως προς τα έσοδα της αγοράς των ηλεκτρονικών αθλημάτων, όσο και του αριθμού των θεατών τους. Στη Σουηδία, τα έσοδα από τα eSports ξεπέρασαν τα 40 εκατομμύρια δολάρια το 2016.

Στην Ελλάδα, το 2016 τα έσοδα άγγιξαν τα 790.000 δολάρια και αναμένεται να φτάσουν περίπου τα 889.000 δολάρια έως το 2018.

 ‘’Τα ηλεκτρονικά αθλήματα είναι ένας τεράστιος τομέας αθλητισμού και ψυχαγωγίας για πολλούς ανθρώπους και είμαι πολύ χαρούμενος που η PayPal είναι ένας φυσικός συνεργάτης για εκατομμύρια παίκτες παγκοσμίως.’’ δηλώνει ο Matt Komorowski, Managing Directorτης PayPal για την Βόρεια και Κεντρική Ευρώπη. Η ελληνική αγορά των eSports διαθέται εξίσου μεγάλη δυναμική – εάν αναλογιστεί κανείς ότι το κοινό των ηλεκτρονικών αθλημάτων θα αποτελείται από 350.000 Έλληνες μέχρι το 2018, είναι προφανές πως πρέπει να δώσουμε ιδιαίτερη προσοχή και βαρύτητα στην βιομηχανία αυτή. Γνωρίζουμε πόσο σημαντικό είναι να παρέχουμε απρόσκοπτες πληρωμές για κάθε συναλλαγή, είτε πρόκειται για μια πληρωμή αεροπορικών εισιτηρίων ή για το μαγικό σπαθί του νάνου στο επίπεδο 99. Γι’ αυτό στηρίζουμε τους παίκτες των eSports με ασφαλείς και άνετες πληρωμές και επίσης παρέχουμε το Πρόγραμμα Προστασίας Καταναλωτή (Buyer Protection Program) για συναλλαγές που πληρούν τις προϋποθέσεις και κατ’επέκταση συμπράττουμε με συνεργάτες όπως η Wargaming που αποτελούν πηγή ψυχαγωγίας για εκατομμύρια φανατικούς fans των eSports ’’.

Τα ηλεκτρονικά αθλήματα είναι για τους millennials

Οι millennials είναι σήμερα μια από τις μεγαλύτερες γενιές καταναλωτών που δημιουργούν τάσεις σε πολλούς τομείς, συμπεριλαμβανομένων των ηλεκτρονικών παιχνιδιών. Σύμφωνα με τη SuperData, η βιομηχανία των ψηφιακών παιχνιδιών κυριαρχείται σχεδόν αποκλειστικά από τους Millennials – τα δύο μεγαλύτερα ηλικιακά γκρουπ που ενδιαφέρονται για τα eSports είναι μεταξύ 18-24 και 25-34 (αυτές οι κατηγορίες συνθέτουν από κοινού το 62% του κοινού). Μόνο το 10% των fans των eSports είναι άνω των 45 ετών. Στην Ελλάδα τα ηλεκτρονικά αθλήματα έχουν τους πιο πολλούς οπαδούς στις ηλικίες μεταξύ 18 και 34.

Παρότι η κατανομή των φύλων δείχνει πως οι άντρες απολαμβάνουν κατά κύριο λόγο τα ηλεκτρονικά αθλήματα (στην Ευρώπη το 84% των παικτών των eSports είναι άντρες σε σύγκριση με το 16% που είναι γυναίκες), στη Σουηδία, τη Γαλλία, το Ηνωμένο Βασίλειο και την Πολωνία, οι γυναίκες οπαδοί έχουν το μεγαλύτερο μερίδιο – 24%, 22%, 22% και 19% αντίστοιχα. Το μικρότερο μερίδιο το έχουν οι γυναίκες στο Ισραήλ με ποσοστό μόλις 10%.

 ‘’Τα ηλεκτρονικά αθλήματα έχουν αναδειχθεί σε ένα από τα πιο ενδιαφέροντα φαινόμενα της εποχής μας και είναι υπέροχο να βρίσκεσαι στο επίκεντρό τους με την PayPal, που ήταν μέρος αυτού του ταξιδιού από την αρχή, προσφέροντας κορυφαίες υπηρεσίες στους fans’’– δηλώνει εκ μέρους της Wargaming ο AtilaYesildag, Senior eSports Manager, EU.

Η έρευνα της SuperData έδειξε πως περίπου 33 εκατομμύρια άνθρωποι στη Βόρεια Αμερική παρακολουθούν τακτικά ηλεκτρονικά αθλήματα, με τους θεατές ηλικίας από 18 έως 34 ετών να συγκεντρώνουν το 71% των πιο δημοφιλών τίτλων ηλεκτρονικών αθλημάτων.

Στην Ελλάδα τα ηλεκτρονικά αθλήματα επέδειξαν πάνω από 262.000 μοναδικούς θεατές το 2016 και αυτός ο αριθμός αναμένεται να ξεπεράσει τους 351.000 χρήστες έως το 2018.

***

{gallery}19488{/gallery}

Μεθοδολογία

Για την πραγματοποίηση των μετρήσεων της αγοράς των ηλεκτρονικών αθλημάτων και των στοιχείων του κοινού η SuperData συλλέγει στοιχεία απευθείας από τις ομάδες των eSports, τις πλατφόρμες streaming, τις εμπορικές συναλλαγές προϊόντων eSports και τις μελέτες για την καταναλωτική συμπεριφορά.

Σχετικά με την PayPal

Τροφοδοτούμενη από την θεμελιώδη πεποίθηση πως η πρόσβαση σε χρηματοοικονομικές υπηρεσίες δημιουργεί ευκαιρίες, η PayPal (Nasdaq: PYPL) επικεντρώνεται στον εκδημοκρατισμό των χρηματοοικονομικών υπηρεσιών και την ενδυνάμωση των ιδιωτών και των επιχειρήσεων, προκειμένου τόσο να ενταχθούν όσο και να ευδοκιμήσουν στην παγκόσμια οικονομία.Η ανοιχτή ψηφιακή μας πλατφόρμα πληρωμών παρέχει στους σχεδόν 200 εκατομμύρια ενεργούς λογαριασμούς πελατών της PayPal την εμπιστοσύνη να συνδεθούν και να πραγματοποιήσουν συναλλαγές με νέους και ισχυρούς τρόπους, είτε online, μέσω κινητής συσκευής, εφαρμογής ή δια ζώσης. Μέσω ενός συνδυασμού τεχνολογικής καινοτομίας και στρατηγικών συνεργασιών, η PayPal δημιουργεί καλύτερους τρόπους για την διαχείριση και μεταφορά χρημάτων και προσφέρει επιλογές και ευελιξία κατά την αποστολή και λήψη πληρωμών και αποπληρωμών. Διαθέσιμη σε πάνω από 200 αγορές ανά τον κόσμο, η πλατφόρμα της PayPal, συμπεριλαμβανομένων των Braintree, Venmo και Xoom, επιτρέπει σε καταναλωτές και εμπόρους να λαμβάνουν χρήματα σε τουλάχιστον 100 νομίσματα, να κάνουν αναλήψεις κεφαλαίων σε 56 νομίσματα και να διατηρούν χρηματικά υπόλοιπα στον PayPal λογαριασμό τους σε 25 νομίσματα. Για περισσότερες πληροφορίες για την PayPal, επισκεφθείτε την ιστοσελίδα https://www.paypal.com/about. Για πληροφορίες οικονομικού περιεχομένου σχετικά με την PYPL επισκεφθείτε τον ιστότοπο https://investor.paypal-corp.com.

Σχετικά με την Super Data Research

Η SuperData, η οποία ιδρύθηκε από βετεράνους ερευνητές της βιομηχανίας των παιχνιδιών, είναι η κορυφαία εταιρεία που πραγματοποιεί έρευνες αγοράς και συλλέγει στοιχεία καλύπτοντας τον τομέα παιχνιδιών, VR, AR, eSports και μέσων αναπαραγωγής. Κάνοντας χρήση ψηφιακών point-of-sale στοιχείων που συγκεντρώνονται από publishers, προγραμματιστές και παρόχους υπηρεσιών πληρωμής, οι αναλύσεις της SuperData βασίζονται στην δαπάνη σχεδόν 78 εκατομμυρίων διαδικτυακών παικτών παγκοσμίως, σε συνδυασμό με τα ποιοτικά στοιχεία των καταναλωτών. Η SuperData βοηθάει τους πελάτες της να κατανοήσουν τι παίζουν οι άνθρωποι, να τους φέρει κοντά τους και να επενδύσουν σε εκείνους.

1 European eSports Market, SuperData 2016.

2 Statista.com, Number of Internet users worldwide 2017, by region.

ΑΛΛΑ ΑΡΘΡΑ ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ

Η ΑΓΟΡΑ ΣΗΜΕΡΑ

Τα νέα της Mistral: Οδηγίες για μια καλή εγκατάσταση – Ενισχυτής κεραίας U35Auto
Συνεχίζοντας την περιγραφή των προϊόντων της Mistral, θα περιγράψουμε σε αυτό το τεύχος τους ενισχυτές κεραίας. Οι ενισχυτές κεραίας χωρίζονται σε δύο κατηγορίες: 1) Οι ενισχυτές με ακροδέκτες ...
TP-Link EAP683 UR AX6000
Το TP-Link Omada EAP683 UR ξεχωρίζει ως μια αξιόπιστη λύση στην κατηγορία των συσκευών δικτύου, συνδυάζοντας συνδεσιμότητα υψηλής ταχύτητας, προηγμένη ασφάλεια και απρόσκοπτη διαχείριση δικτύου. Μ...
Ikusi ENC-108
Η Ikusi, συνεχίζοντας τον σχεδιασμό και την υλοποίηση νέων προϊόντων, παρουσιάζει το ENC-108 με 8 εισόδους HDMI, τα σήματα των οποίων μπορούν να μετατραπούν σε 8 streams IP σε SPTS (unicast ή mult...
Redline S30 HEVC
Η εταιρεία AstraSat ανακοινώνει την παραλαβή του νέου δέκτη της Redline, S30 HEVC. Πρόκειται για έναν οικονομικό δέκτη Full HD που είναι εξοπλισμένος με DVB-T2 tuner και υποστηρίζει συμπίεση H.265...
Ikusi IKUGaF
Η Ikusi καλύπτει με τον καλύτερο τρόπο τις ανάγκες τηλεοπτικής αναμετάδοσης προγραμμάτων, με τα έτοιμα επαγγελματικά πακέτα IKUGaF που διαθέτει για τα Gap Fillers. Τα έτοιμα πακέτα IKUGaF είνα...
ANGA PS series
Η εταιρεία Stam Electronics ανακοινώνει νέα παραλαβή σειράς ποιοτικών κεραιών ANGA. Πρόκειται για τη σειρά PS, η οποία περιλαμβάνει εξωτερικές και εσωτερικές κεραίες που είναι κατάλληλες για επίγε...
Amiko MIRA X-4200
Ο Amiko MiraX HiS-4200 είναι ένας κορυφαίος Linux 4K UHD media streamer, που σας επιτρέπει να απολαμβάνετε τα αγαπημένα σας προγράμματα σε 4K UHD. Αυτός ο media streamer υποστηρίζει μεταξύ άλλων τ...
KAL KL-60
Η εταιρεία KAL Electronics ανακοινώνει την παραλαβή του νέου τηλεχειριστηρίου KL-60. Πρόκειται για ένα προγραμματιζόμενο τηλεχειριστήριο 4:1, το οποίο προγραμματίζεται μέσω μονάδας υπέρυθρων από τ...
Promax ATLaS NG
Η Promax έχει δημιουργήσει μία σειρά εκπαιδευτικών video για τον κορυφαίο αναλυτή φάσματος ATLaS NG. Στα συγκεκριμένα video, περιγράφονται όλες οι λειτουργίες του αναλυτή, καθώς και ο τρόπος που δ...
SatLink COL5141A
Ο κωδικοποιητής COL5141A 4 σε 1 της SatLink είναι μια επαγγελματική συσκευή κωδικοποίησης και πολυπλεξίας ήχου και video με ισχυρή λειτουργικότητα. Διαθέτει διεπαφές εισόδου 4 καναλιών CVBS video ...
AVM FRITZ!DECT 350
Προσαρμόστε το FRITZ!DECT 350 σε πόρτες ή παράθυρα και αμέσως θα ανιχνεύσει αν είναι ανοικτά ή κλειστά. Αποτελώντας έναυσμα για την επακόλουθη λειτουργία προϊόντων FRITZ!DECT και συμβατών συσκευών...
KAL K-320
Η εταιρεία KAL Electronics ανακοινώνει την παραλαβή του K-320, ενός ασύρματου ανιχνευτή κίνησης υποδοχής με εμβέλεια ανίχνευσης κίνησης 3 έως 7 μέτρων και γωνία κάλυψης 100°. Είναι ιδανικός για τη...

ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΤΕΥΧΟΣ

Ψηφιακή Τηλεόραση, τεύχος Ιουλίου 2024
Κυκλοφορεί το νέο τεύχος Ιουλίου 2024 του περιοδικού "Ψηφιακή Τηλεόραση" μαζί με το "Security Report" Το νέο τεύχος Ιουλίου του περιοδικού «Ψηφιακή Τηλεόραση» κυκλοφορεί πάντα μαζί με το περιοδ...
Διανομή σήματος HDMI στο σπίτι
Για τη θέαση τηλεοπτικών προγραμμάτων υψηλής ανάλυσης μέσω ενός δέκτη, IPTV Box, αποκωδικοποιητή συνδρομητικής πλατφόρμας ή οποιασδήποτε άλλης εξωτερικής πηγής, απαιτείται μόνο η σύνδεσή τους στην...
CRETA ELECTRONIX 2024
Μετά την τεράστια επιτυχία των κλαδικών εκθέσεων Salonica Electronix 2023 και Athens Electronix 2024, που πραγματοποιήθηκαν για τρίτη φορά σε Θεσσαλονίκη και Αθήνα, αντίστοιχα, και έσπασαν κάθε ρε...
Fracarro D-Matrix 4S FTA
Την πιο πρόσφατη μονάδα της οικογένειας των Headend της ιταλικής Fracarro, δοκιμάσαμε για να παρουσιάσουμε στο τεύχος αυτού του μήνα. Πρόκειται για το D-Matrix 4S FTA, ένα Compact Headend που έρχε...
Amiko MIRA X-4200
Ένα νέο μοντέλο της σειράς OTT της Amiko δοκιμάσαμε για να παρουσιάσουμε στο τεύχος αυτού του μήνα. Πρόκειται για το MIRA X-4200, ένα Set-Top Box που βασίζεται σε λειτουργικό σύστημα Linux και προ...
Sat & Zap, Ιούλιος 2024
Αρκετά νέα κανάλια στις 28 ανατολικά, ενώ και πάλι το Ιράν εμφανίζεται με νέα κανάλια εξωτερικού, μη εγκεκριμένα φυσικά από το θεοκρατικό καθεστώς… Al Mayadeen HD Hot Bird 13G – 13 East 11....