Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookie ώστε να μπορούμε να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία χρήστη. Οι πληροφορίες cookie αποθηκεύονται στο πρόγραμμα περιήγησης σας και εκτελούν λειτουργίες όπως η ανάγνωση σας όταν επιστρέφετε στον ιστότοπο μας και η βοήθεια της ομάδας μας να κατανοήσει ποιες ενότητες του ιστοτόπου θεωρείτε πιο ενδιαφέρουσες και χρήσιμες.
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
ΕΡΕΥΝΑ ΤΗΣ LG ΑΠΟΚΑΛΥΠΤΕΙ ΤΟ ΕΠΙΠΕΔΟ ΑΙΣΙΟΔΟΞΙΑΣ ΠΑΓΚΟΣΜΙΩΣ
Η εταιρεία αποκαλύπτει τα τρία μεγαλύτερα ελπιδοφόρα θέματα παγκοσμίως: τεχνητή νοημοσύνη, ψυχαγωγία και υγειονομική περίθαλψη.
Σύμφωνα με την τελευταία έρευνα της LG Electronics (LG), το 48% των καταναλωτών δηλώνουν ότι είναι πιο αισιόδοξοι τώρα σε σχέση με έξι μήνες πριν.
Η έρευνα, η οποία διεξήχθη σε 16 χώρες, παρέχει εκτενή στοιχεία για την παγκόσμια αισιοδοξία, τους παράγοντες που την οδηγούν και τα πληθυσμιακά στρώματα που αισθάνονται πιο αισιόδοξα και ευτυχισμένα. Ο παγκόσμιος μέσος όρος αισιοδοξίας είναι 7,49/10. Διαπιστώθηκε ότι η Γαλλία, το Ηνωμένο Βασίλειο και η Αυστραλία συγκαταλέγονται μεταξύ των λιγότερο αισιόδοξων χωρών, σημειώνοντας βαθμολογία 14,5% κάτω από τον μέσο όρο. Αντίθετα, η Σαουδική Αραβία (12%% πάνω από το όριο), η Ινδία (10,8% πάνω από το όριο) και τα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα (8,1% πάνω από το όριο) ήταν οι πιο αισιόδοξες. Οι καταναλωτές ήταν πιο αισιόδοξοι για την προσωπική τους ανάπτυξη και εξέλιξη (69%) και την οικογενειακή δυναμική (66%), αλλά λιγότερο αισιόδοξοι για τα οικονομικά τους.
Η ψυχαγωγία, συμπεριλαμβανομένων των ταινιών, της τηλεόρασης, της μουσικής και της τέχνης, αναγνωρίστηκε ως ο πιο σημαντικός παράγοντας που οδηγεί στην αισιοδοξία (60%), ακολουθούμενη από την τεχνητή νοημοσύνη (56%). Λιγότεροι από τους μισούς ερωτηθέντες επέλεξαν τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης (48%), ενώ οι διεθνείς κρίσεις, όπως ο πόλεμος, προκάλεσαν τη μικρότερη αισιοδοξία.
Η LG διεξήγαγε την έρευνα για να υποστηρίξει και να κατανοήσει τη φύση της ευτυχίας, ευθυγραμμιζόμενη με τη φιλοσοφία της μάρκας της, Life‘s Good. Τα αποτελέσματα αποτελούν μέρος της ευρύτερης προσπάθειας της LG να αξιολογήσει τις δυνατότητες και την επιρροή της αισιοδοξίας σε παγκόσμιο επίπεδο, αντανακλώντας την προσήλωση της εταιρείας στην ενίσχυση της αισιοδοξίας των καταναλωτών.
Η έρευνα αποκαλύπτει επίσης βασικές πτυχές της στάσης των γενεών απέναντι στην αισιοδοξία. Τόσο η αισιοδοξία όσο και η ευτυχία μειώνονται με την ηλικία, αν και διαπιστώθηκε ότι η τελευταία μειώνεται με βραδύτερο ρυθμό. Είναι ενδιαφέρον ότι, παρά το γεγονός ότι οι νεότερες ηλικιακές ομάδες σημείωσαν κατά μέσο όρο υψηλότερα ποσοστά ευτυχίας και αισιοδοξίας, τα άτομα κάτω των 18 ετών ανέφεραν μερικές από τις χαμηλότερες βαθμολογίες. Επιπλέον, το 50% της γενιάς Ζ εξέφρασε την άποψη ότι η αισιοδοξία μπορεί να είναι επιβλαβής, το υψηλότερο ποσοστό από κάθε άλλη ηλικιακή ομάδα. Αυτή η επιφυλακτικότητα μπορεί να οφείλεται στο στάδιο της ζωής τους, καθώς η Gen Zs είχε διπλάσιες πιθανότητες να διαφωνήσει σχετικά με την ύπαρξη των απαραίτητων εργαλείων για την επιτυχία (16%) σε σύγκριση με τους millennials.
Ο ρόλος των Μέσων Κοινωνικής Δικτύωσης
Οι νεότερες ηλικιακές ομάδες είναι πιο πιθανό να αναζητήσουν στο διαδίκτυο θετικό περιεχόμενο και ανθρώπους με τους οποίους έχουν κοινό τρόπο σκέψης για να βελτιώσουν την αισιοδοξία τους. Το 86% των καταναλωτών δηλώνει ότι τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης επηρεάζουν την προσωπική τους ζωή, ενώ το 67% δήλωσε ότι τα συγκεκριμένα μέσα επηρεάζουν την κοινωνία. Η γενιά Ζ είναι επίσης πιο πιθανό να μιλήσει σε ψυχολόγο, να επιδοθεί σε αγορές ή να προβεί σε δραστικές ενέργειες για να αντιμετωπίσει την αρνητικότητα, όπως η διαγραφή ενός λογαριασμού στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.
Αντίθετα, οι ομάδες μεγαλύτερης ηλικίας τείνουν να αναζητούν ανέσεις εκτός σπιτιού, όπως το να περνούν χρόνο στην ύπαιθρο, να βλέπουν την οικογένεια ή να ασχολούνται με χόμπι. Οι νεότεροι εμφανίζονται πιο πρόθυμοι να αναζητήσουν άλλες μεθόδους για να ενισχύσουν την αισιοδοξία και την ευτυχία σε σύγκριση με τους μεγαλύτερης ηλικίας.
Optimism your feed
«Ως μάρκα που παθιάζεται με τη διάδοση της αισιοδοξίας, προσπαθούμε καθημερινά να είμαστε όσο το δυνατόν πιο πελατοκεντρικοί μπορούμε», δήλωσε ο Kim Hyo-eun, αντιπρόεδρος και επικεφαλής του τμήματος διαχείρισης μάρκας της LG. «Οι καταναλωτές θέλουν εργαλεία που να τροφοδοτούν την αισιοδοξία και την πίστη τους στο μέλλον και η παροχή αυτών των εργαλείων αποτελεί βασικό μέρος της αποστολής της LG. Γι’ αυτό το λόγο ξεκινήσαμε την εκστρατεία ‘Optimism your feed‘, η οποία έδωσε τη δυνατότητα στους χρήστες να τραβήξουν περισσότερο αισιόδοξο περιεχόμενο στις ροές τους στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Η καμπάνια έχει αποδειχθεί ότι βοηθά τους καταναλωτές να ενισχύσουν τα θετικά συναισθήματα, με το 78% των ανθρώπων να δηλώνουν ότι αισθάνονται πιο αισιόδοξοι αφού είδαν την καμπάνια σε σχέση με την έκθεση πριν».
Η λίστα αναπαραγωγής «Optimism your feed» βρίσκεται στο παγκόσμιο κανάλι TikTok της LG (@lge_lifesgood) και στο παγκόσμιο κανάλι YouTube (@LGGlobal). Περισσότερες λεπτομέρειες μπορείτε να βρείτε στη σελίδα της καμπάνιας στο www.lg.com/lifesgood/ .
Μεθοδολογία έρευνας
Παγκόσμια έρευνα που διεξήχθη από την GWI
Η έρευνα πεδίου διεξήχθη από τις 26 Αυγούστου έως τις 7 Οκτωβρίου 2024.
Ηλικία: μεταξύ 16 – 64 ετών, όλα τα επίπεδα εισοδήματος
Μέγεθος δείγματος: 300 ερωτηθέντες σε κάθε μία από τις 16 αγορές, εκτός από 70 ερωτηθέντες στην KSA