Skip to main content
21 Ιανουαρίου 2025 10:28

ΕΡΕΥΝΑ ΤΗΣ LG ΑΠΟΚΑΛΥΠΤΕΙ ΤΟ ΕΠΙΠΕΔΟ ΑΙΣΙΟΔΟΞΙΑΣ ΠΑΓΚΟΣΜΙΩΣ

lg logo 7abe1ee8

Η εταιρεία αποκαλύπτει τα τρία μεγαλύτερα ελπιδοφόρα θέματα παγκοσμίως: τεχνητή νοημοσύνη, ψυχαγωγία και υγειονομική περίθαλψη.

Σύμφωνα με την τελευταία έρευνα της LG Electronics (LG), το 48% των καταναλωτών δηλώνουν ότι είναι πιο αισιόδοξοι τώρα σε σχέση με έξι μήνες πριν.

Η έρευνα, η οποία διεξήχθη σε 16 χώρες, παρέχει εκτενή στοιχεία για την παγκόσμια αισιοδοξία, τους παράγοντες που την οδηγούν και τα πληθυσμιακά στρώματα που αισθάνονται πιο αισιόδοξα και ευτυχισμένα. Ο παγκόσμιος μέσος όρος αισιοδοξίας είναι 7,49/10. Διαπιστώθηκε ότι η Γαλλία, το Ηνωμένο Βασίλειο και η Αυστραλία συγκαταλέγονται μεταξύ των λιγότερο αισιόδοξων χωρών, σημειώνοντας βαθμολογία 14,5% κάτω από τον μέσο όρο. Αντίθετα, η Σαουδική Αραβία (12%% πάνω από το όριο), η Ινδία (10,8% πάνω από το όριο) και τα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα (8,1% πάνω από το όριο) ήταν οι πιο αισιόδοξες. Οι καταναλωτές ήταν πιο αισιόδοξοι για την προσωπική τους ανάπτυξη και εξέλιξη (69%) και την οικογενειακή δυναμική (66%), αλλά λιγότερο αισιόδοξοι για τα οικονομικά τους.

Η ψυχαγωγία, συμπεριλαμβανομένων των ταινιών, της τηλεόρασης, της μουσικής και της τέχνης, αναγνωρίστηκε ως ο πιο σημαντικός παράγοντας που οδηγεί στην αισιοδοξία (60%), ακολουθούμενη από την τεχνητή νοημοσύνη (56%). Λιγότεροι από τους μισούς ερωτηθέντες επέλεξαν τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης (48%), ενώ οι διεθνείς κρίσεις, όπως ο πόλεμος, προκάλεσαν τη μικρότερη αισιοδοξία.

Η LG διεξήγαγε την έρευνα για να υποστηρίξει και να κατανοήσει τη φύση της ευτυχίας, ευθυγραμμιζόμενη με τη φιλοσοφία της μάρκας της, Lifes Good. Τα αποτελέσματα αποτελούν μέρος της ευρύτερης προσπάθειας της LG να αξιολογήσει τις δυνατότητες και την επιρροή της αισιοδοξίας σε παγκόσμιο επίπεδο, αντανακλώντας την προσήλωση της εταιρείας στην ενίσχυση της αισιοδοξίας των καταναλωτών.

Η έρευνα αποκαλύπτει επίσης βασικές πτυχές της στάσης των γενεών απέναντι στην αισιοδοξία. Τόσο η αισιοδοξία όσο και η ευτυχία μειώνονται με την ηλικία, αν και διαπιστώθηκε ότι η τελευταία μειώνεται με βραδύτερο ρυθμό. Είναι ενδιαφέρον ότι, παρά το γεγονός ότι οι νεότερες ηλικιακές ομάδες σημείωσαν κατά μέσο όρο υψηλότερα ποσοστά ευτυχίας και αισιοδοξίας, τα άτομα κάτω των 18 ετών ανέφεραν μερικές από τις χαμηλότερες βαθμολογίες. Επιπλέον, το 50% της γενιάς Ζ εξέφρασε την άποψη ότι η αισιοδοξία μπορεί να είναι επιβλαβής, το υψηλότερο ποσοστό από κάθε άλλη ηλικιακή ομάδα. Αυτή η επιφυλακτικότητα μπορεί να οφείλεται στο στάδιο της ζωής τους, καθώς η Gen Zs είχε διπλάσιες πιθανότητες να διαφωνήσει σχετικά με την ύπαρξη των απαραίτητων εργαλείων για την επιτυχία (16%) σε σύγκριση με τους millennials.

Ο ρόλος των Μέσων Κοινωνικής Δικτύωσης

Οι νεότερες ηλικιακές ομάδες είναι πιο πιθανό να αναζητήσουν στο διαδίκτυο θετικό περιεχόμενο και ανθρώπους με τους οποίους έχουν κοινό τρόπο σκέψης για να βελτιώσουν την αισιοδοξία τους. Το 86% των καταναλωτών δηλώνει ότι τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης επηρεάζουν την προσωπική τους ζωή, ενώ το 67% δήλωσε ότι τα συγκεκριμένα μέσα επηρεάζουν την κοινωνία. Η γενιά Ζ είναι επίσης πιο πιθανό να μιλήσει σε ψυχολόγο, να επιδοθεί σε αγορές ή να προβεί σε δραστικές ενέργειες για να αντιμετωπίσει την αρνητικότητα, όπως η διαγραφή ενός λογαριασμού στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

Αντίθετα, οι ομάδες μεγαλύτερης ηλικίας τείνουν να αναζητούν ανέσεις εκτός σπιτιού, όπως το να περνούν χρόνο στην ύπαιθρο, να βλέπουν την οικογένεια ή να ασχολούνται με χόμπι. Οι νεότεροι εμφανίζονται πιο πρόθυμοι να αναζητήσουν άλλες μεθόδους για να ενισχύσουν την αισιοδοξία και την ευτυχία σε σύγκριση με τους μεγαλύτερης ηλικίας.

Optimism your feed

«Ως μάρκα που παθιάζεται με τη διάδοση της αισιοδοξίας, προσπαθούμε καθημερινά να είμαστε όσο το δυνατόν πιο πελατοκεντρικοί μπορούμε», δήλωσε ο Kim Hyo-eun, αντιπρόεδρος και επικεφαλής του τμήματος διαχείρισης μάρκας της LG. «Οι καταναλωτές θέλουν εργαλεία που να τροφοδοτούν την αισιοδοξία και την πίστη τους στο μέλλον και η παροχή αυτών των εργαλείων αποτελεί βασικό μέρος της αποστολής της LG. Γι’ αυτό το λόγο ξεκινήσαμε την εκστρατεία Optimism your feed, η οποία έδωσε τη δυνατότητα στους χρήστες να τραβήξουν περισσότερο αισιόδοξο περιεχόμενο στις ροές τους στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Η καμπάνια έχει αποδειχθεί ότι βοηθά τους καταναλωτές να ενισχύσουν τα θετικά συναισθήματα, με το 78% των ανθρώπων να δηλώνουν ότι αισθάνονται πιο αισιόδοξοι αφού είδαν την καμπάνια σε σχέση με την έκθεση πριν».

Η λίστα αναπαραγωγής «Optimism your feed» βρίσκεται στο παγκόσμιο κανάλι TikTok της LG (@lge_lifesgood) και στο παγκόσμιο κανάλι YouTube (@LGGlobal). Περισσότερες λεπτομέρειες μπορείτε να βρείτε στη σελίδα της καμπάνιας στο www.lg.com/lifesgood/ .

Μεθοδολογία έρευνας

Παγκόσμια έρευνα που διεξήχθη από την GWI

Η έρευνα πεδίου διεξήχθη από τις 26 Αυγούστου έως τις 7 Οκτωβρίου 2024.

Ηλικία: μεταξύ 16 – 64 ετών, όλα τα επίπεδα εισοδήματος

Μέγεθος δείγματος: 300 ερωτηθέντες σε κάθε μία από τις 16 αγορές, εκτός από 70 ερωτηθέντες στην KSA

ΑΛΛΑ ΑΡΘΡΑ ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ

Η ΑΓΟΡΑ ΣΗΜΕΡΑ

Τεχνολογία Cast για ξενοδοχεία από την IDComs
Η διαδικασία casting μέσα στο δωμάτιο ενός ξενοδοχείου είναι μια τεχνολογία που βρίσκει ευρύτατη εφαρμογή σε όλες τις ευρωπαϊκές χώρες και αφορά στη δυνατότητα των επισκεπτών ενός καταλύματος να δ...
Fracarro UX-WB LTE
Η εταιρεία AstraSat ανακοινώνει την παραλαβή του νέου LNB της οικογένειας UX της ιταλικής Fracarro. Πρόκειται για το UX-WB LTE, ένα wideband LNB με 2 ξεχωριστές εξόδους, που η μία μεταφέρει όλα τα...
Ο αντίκτυπος της μετάβασης από DVB-T σε DVB-T2 και από HD σε UHD-4K στους αναλυτές φάσματος τηλεόρασης
Μία σημαντική τεχνολογική αλλαγή στη μετάδοση ψηφιακής τηλεόρασης θα είναι η μετάβαση από DVB-T σε DVB-T2. Η Promax επισημαίνει τον βασικό αντίκτυπο που θα έχει μία τέτοια αλλαγή στους αναλυτές φά...
Amiko A11 LINK
Η εταιρεία AstraSat ανακοινώνει την παραλαβή του Amiko A11 Link, μιας συσκευής που έρχεται σε μορφή HDMI TV stick και κρύβεται πίσω από την τηλεόραση, καθώς τοποθετείται απευθείας σε θύρα HDMI. Βα...
Συνέντευξη της IDComs στα πλαίσια της έκθεσης Creta Electronix 2024
Κατά τη διάρκεια της έκθεσης Creta Electronix 2024, στην οποία συμμετείχε η IDComs, στο διάστημα μεταξύ 2-3 Νοεμβρίου, ο Θανάσης Κυριακόπουλος, Managing Director, και ο Στάνισλαβ Ερμιζίδης, Networ...
Arli F Adaptors
Η εταιρεία AstraSat ανακοινώνει νέα παραλαβή βυσμάτων, η οποία περιλαμβάνει μεγάλη ποικιλία F adaptors που καλύπτουν όλες τις ανάγκες ομοαξονικών ζεύξεων. Πιο αναλυτικά, διατίθενται οι παρακάτω τύ...
Multiswitches Stand Alone & Cascade της Ikusi by Fagor
Μία εξαιρετική σειρά πολυδιακοπτών από την Ikusi by Fagor περιλαμβάνει μοντέλα Stand Alone και Cascade multiswitch για διανομή Sat-IF+Ter σε εγκαταστάσεις κάθε μεγέθους, με δυνατότητα επεκτάσεων α...
Fracarro MBJ3rFM+3UU 700
Η εταιρεία AstraSat ανακοινώνει την παραλαβή του Fracarro MBJ3rFM+3UU 700. Πρόκειται για ένα μοντέλο ενισχυτή τηλεόρασης πολλαπλών ζωνών εσωτερικού χώρου, με 3 εισόδους (FM+III+DAB, UHF), με ενίσχ...
MaxHub Pivot & MTR Certified Console
Η MaxHub εισάγει νέες τεχνολογίες που ολοκληρώνουν δυναμικά το Q4 του 2024, ανακοινώνοντας δύο μεγάλες εξελίξεις, το MaxHub Pivot και την κονσόλα MTR Certified. Η MaxHub καινοτομεί, συνεχίζοντας ν...
TP-Link ER706W-4G
Το ER706W-4G είναι ένα ασύρματο router της TP-Link, το οποίο παρέχει συνδεσιμότητα στο internet μέσω των κεραιών της κινητής τηλεφωνίας, με δυνατότητα υποστήριξης 4G+ Cat6. Η συσκευή διαθέτει μία ...
Διαθέσιμος ο νέος τιμοκατάλογος για τα προϊόντα Ikusi by Fagor
Είναι πλέον διαθέσιμος ο νέος τιμοκατάλογος για τα προϊόντα Ikusi by Fagor. Ο τιμοκατάλογος περιλαμβάνει τα γνωστά προϊόντα της Ikusi που είναι ακόμα σε παραγωγή και προϊόντα της Fagor, τα οποία σ...
Fracarro LP45F 700 5G & LP45 MINI 5G
Η εταιρεία AstraSat ανακοινώνει την παραλαβή των νέων κεραιών LP45F 700 5G και LP45 MINI 5G της Fracarro. Πρόκειται για λογαριθμικές προσυναρμολογημένες κεραίες για τη ζώνη των UHF, που χαρακτηρίζ...

ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΤΕΥΧΟΣ

Ψηφιακή Τηλεόραση, Ιανουάριος 2025
Κυκλοφορεί το νέο τεύχος Ιανουαρίου 2025 του περιοδικού “Ψηφιακή Τηλεόραση” μαζί με το “Security Report”. Το νέο τεύχος Ιανουαρίου του περιοδικού «Ψηφιακή Τηλεόραση» κυκλοφορεί πάντα μαζί με το...
HDMI Modulators
Η διανομή τηλεοπτικού προγράμματος μιας οπτικοακουστικής πηγής σε πολλαπλές τηλεοράσεις είναι ένα σενάριο που σήμερα εφαρμόζεται ευρύτατα τόσο στο σπίτι, όσο και στα ξενοδοχεία ή ακόμα και σε διάφ...
XENIA 2024
Η Ψηφιακή Τηλεόραση περιηγήθηκε στην XENIA 2024, που διοργανώθηκε Σάββατο 23 με Δευτέρα 25 Νοεμβρίου στο Metropolitan Expo. Πρόκειται για την ετήσια έκθεση, που είναι πλήρως αφιερωμένη στην τουρισ...
Sat & Zap Ιανουαρίου 2025
Πληθώρα ιρανικών καναλιών ως συνήθως (που εκπέμπονται από τις ΗΠΑ), αλλά και μερικά αγγλόφωνα από διάφορες χώρες. Η μεγαλύτερη κινητικότητα στους δορυφόρους κοντά στις 52 ανατολικά. AFV Ame...