DIGITAL TV 168
techmail
SECURITY REPORT 131
now 33 2022
satpraxis 2022
energiatec banner

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

8 Νοεμβρίου 2019 13:00

Έρευνα της PayPal για το mCommerce: Η Αξιοπιστία και οι Mobile & Social Αγορές ως Θέματα Πρωταρχικής Προτεραιότητας

admin

Σε πρόσφατη μελέτη που διεξήγαγε η Ipsos, κατόπιν ανάθεσης από την PayPal, διαπιστώσαμε τις τρέχουσες τάσεις στο κινητό ηλεκτρονικό εμπόριο (mCommerce) ανά τον κόσμο. Δεν αποτελεί έκπληξη το γεγονός ότι οι καταναλωτές πραγματοποιούν αγορές μέσω κινητών συσκευών με ταχύτερους ρυθμούς σε σχέση με το παρελθόν.

  • Σύμφωνα με τα αποτελέσματα της πρόσφατης έρευνας που διεξήγαγε η Ipsos για λογαριασμό της PayPal, οι καταναλωτές πραγματοποιούν αγορές μέσω κινητών συσκευών με ταχύτερους ρυθμούς σε σχέση με το παρελθόν.
  • Μεταξύ των βασικών τάσεων αναφορικά με τις συνήθειες του mobile shopping και την ετοιμότητα των εμπόρων, η ασφάλεια είναι υψίστης σημασίας στις αγγλόφωνες χώρες, όπως και το γεγονός ότι οι αγορές στις κοινωνικές πλατφόρμες αυξάνονται με πρωτοφανή ρυθμό.
  • Καθώς πλησιάζουμε στην εορταστική περίοδο με την μεγαλύτερη αγοραστική κίνηση παγκοσμίως, είναι σημαντικό για τους Έλληνες εμπόρους να εντοπίσουν τους διεθνείς πελάτες τους, το προφίλ τους, τι είδους προϊόντα αναζητούν στα ηλεκτρονικά καταστήματα και με ποιον τρόπο θα είναι οι ίδιοι σε θέση να ανταποκριθούν κατάλληλα στις ανάγκες τους.

Σε πρόσφατη μελέτη που διεξήγαγε η Ipsos, κατόπιν ανάθεσης από την PayPal, διαπιστώσαμε τις τρέχουσες τάσεις στο κινητό ηλεκτρονικό εμπόριο (mCommerce) ανά τον κόσμο. Δεν αποτελεί έκπληξη το γεγονός ότι οι καταναλωτές πραγματοποιούν αγορές μέσω κινητών συσκευών με ταχύτερους ρυθμούς σε σχέση με το παρελθόν. Αυτός είναι άλλωστε ο λόγος για τον οποίο εξετάσαμε ταυτόχρονα τις βασικές τάσεις που σχετίζονται με τις συνήθειες του mobile shopping σε συνδυασμό με την ετοιμότητα των εμπόρων, τον τρόπο με τον οποίο η ασφάλεια παραμένει θέμα κομβικής σημασίας στις αγγλόφωνες χώρες και το γεγονός ότι οι αγορές στις κοινωνικές πλατφόρμες αναπτύσσονται με πρωτοφανή ρυθμό. Τα νέα αυτά δεδομένα είναι ιδιαίτερα σημαντικά και για τους Έλληνες εμπόρους που επιδιώκουν να επεκτείνουν το διασυνοριακό αγοραστικό κοινό τους. Εκτός από την Ελλάδα, οι εγχώριοι έμποροι πραγματοποιούν πωλήσεις με PayPal κυρίως στις ΗΠΑ, το Ηνωμένο Βασίλειο, τη Γαλλία, τη Γερμανία και την Ιταλία.

Οι έμποροι πρέπει να δώσουν προτεραιότητα στους διαύλους του mobile commerce για να κλείσουν το κενό της βελτιστοποίησης

Οι επιχειρήσεις οφείλουν να προσφέρουν βελτιστοποιημένες (optimized) εμπειρίες μέσω κινητών συσκευών, άπαξ και τους ενδιαφέρει να προσελκύσουν και να διατηρήσουν νεότερους καταναλωτές, όπως η Gen Z και η Gen Y. Σε όλες τις ηλικιακές ομάδες, σχεδόν το 80% των καταναλωτών που συμμετείχαν στην έρευνα έχει κάνει αγορές μέσω smartphone – εντούτοις, μόλις το 67% των επιχειρήσεων είναι βελτιστοποιημένο προκειμένου να αποδέχεται πληρωμές μέσω κινητών. Παρατηρείται, λοιπόν, ένα κενό της τάξης των 15 ποσοστιαίων μονάδων σε επιχειρήσεις που μένουν «εκτός παιχνιδιού», αφού δεν επωφελούνται από την εκρηκτική ανάπτυξη του κινητού ηλεκτρονικού εμπορίου.

«Η καλύτερη περίοδος από πλευράς αγοραστικής κίνησης ξεκινά σύντομα. Αυτή είναι μια θαυμάσια ευκαιρία για τους Έλληνες λιανεμπόρους να αναπτύξουν τη δραστηριότητά τους σε διεθνείς αγορές, να ανακαλύψουν τι αναζητούν οι ξένοι πελάτες και με ποιον τρόπο θα τους παροτρύνουν για να κάνουν τις αγορές τους από το δικό τους κατάστημα. Στην Ελλάδα, μόλις το 11% των μικρομεσαίων επιχειρήσεων εκμεταλλεύεται τα οφέλη των ευκαιριών που ενέχει η διαδικτυακή πώληση προϊόντων και υπηρεσιών – το ποσοστό αυτό είναι χαμηλότερο από τον μέσο όρο της Ε.Ε. που κυμαίνεται στο 17%[1]. Την ίδια στιγμή, όπως δείχνουν τα στοιχεία της PayPal, στην Ευρώπη, όσοι δραστηριοποιούνται στο διασυνοριακό εμπόριο κάνοντας μάλιστα χρήση PayPal, σημειώνουν πολύ ταχύτερο ρυθμό ανάπτυξης (14,3%), σε σύγκριση με τις παραδοσιακές επιχειρήσεις που λειτουργούν μόνο offline (2%)[2]», αναφέρει ο Marcin Glogowski, General Manager της PayPal για την Κεντρική & Ανατολική Ευρώπη.

Για εκατομμύρια μικρές επιχειρήσεις σε όλο τον κόσμο, η προσφορά μιας απρόσκοπτης κινητής εμπειρίας δεν αποτελεί προτεραιότητα για την εξασφάλιση της επιβίωσής τους. Ωστόσο, εάν οι επιχειρήσεις αυτές επικεντρώνονταν με τη δέουσα προσοχή στις mobile δυνατότητες, η απόφαση αυτή θα οδηγούσε σε λιγότερα εγκαταλελειμμένα καλάθια (abandoned shopping carts) και σε πωλήσεις από 15% περισσότερους δυνητικούς πελάτες.

Σε διεθνές επίπεδο:

  • Η Ινδία πρωτοπορεί στη χρήση του κινητού ηλεκτρονικού εμπορίου, με το 70% των ερωτηθέντων Ινδών καταναλωτών να προτιμά τη χρήση του κινητού για αγορές και το 81% των Ινδών εμπόρων να διαθέτει βελτιστοποιημένα κανάλια για mobile shopping από τους πελάτες.
  • Με ποσοστό 83%, η Ιταλία αποτελεί την κορυφαία ευρωπαϊκή αγορά για τους καταναλωτές που πραγματοποιούν ηλεκτρονικές αγορές μέσω smartphone. Παράλληλα, μόλις το 65% των ιταλικών επιχειρήσεων ανέφερε ότι διαθέτει ένα mobile optimized site ή εφαρμογή.
  • Στις ΗΠΑ, το 72% των καταναλωτών έχει κάνει χρήση smartphone για online πληρωμές, ενώ το 57% των επιχειρήσεων ανέφερε ότι παρέχει βελτιστοποιημένη εμπειρία κινητών αγορών. Πρόκειται για το δεύτερο χαμηλότερο ποσοστό ανάμεσα στις χώρες που συμμετείχαν στην έρευνα.

Η ασφάλεια και η αξιοπιστία παραμένουν σημαντικά εμπόδια για την υιοθέτηση σε όλες σχεδόν τις γεωγραφικές περιοχές

Η ασφάλεια, οι σχέσεις εμπιστοσύνης και η αξιοπιστία αποτελούν παράγοντες εξέχουσας σημασίας που απασχολούν τους καταναλωτές όταν φθάνει η στιγμή να αποφασίσουν για μια αγορά μέσω κινητού. Σε παγκόσμιο επίπεδο, το 51% των ερωτηθέντων καταναλωτών θα απέφευγε την εμπλοκή στο mobile commerce λόγω ανησυχίας σε σχέση με θέματα ασφαλείας, ορισμένες χώρες πάντως, όπως η Ιαπωνία, εκφράζουν τους λιγότερους προβληματισμούς, με ποσοστό σχεδόν στο ήμισυ (28%). Αντιθέτως, από τις αγορές που συμπεριλήφθηκαν στην έρευνα, οι πιο ανήσυχες και σκεπτικές για την ασφάλεια τη στιγμή αγοράς μέσω κινητού είναι το Ηνωμένο Βασίλειο (64%), η Αυστραλία (63%) και οι ΗΠΑ (58%) –  όλες τους αγγλόφωνες, μάλιστα. Και οι ίδιοι οι έμποροι έχουν εκφράσει σε μεγάλο βαθμό τον προβληματισμό τους για την ασφάλεια του mobile commerce – το κορυφαίο εμπόδιο για εκείνους, το οποίο και τους αποτρέπει να προβούν σε mobile optimization, είναι οι σχετικές με την ασφάλεια ανησυχίες, με 1 στους 5 να δηλώνει ότι διστάζει ή έχει ενδοιασμούς, λόγω της έγνοιας να διασφαλίσουν απόλυτα τα στοιχεία του πελατολογίου τους.

Οι έμποροι ανταποκρίνονται στη ζήτηση των καταναλωτών για το social commerce

Ανάμεσα στην προσφορά και τη ζήτηση για το κοινωνικό εμπόριο καταγράφεται ευθυγράμμιση, με 1 στους 3 ερωτηθέντες, τόσο εμπόρους όσο και καταναλωτές, να δηλώνει ότι κάνει χρήση του social commerce. Ωστόσο, η επικράτηση του social commerce ποικίλλει με βάση τη γεωγραφική περιοχή – με τη μεγαλύτερη δημοτικότητα να παρατηρείται στην Ινδία, όπου το 57% των καταναλωτών ανέφερε ότι το χρησιμοποιεί τους τελευταίους 6 μήνες. Όταν μιλάμε για τα είδη των κοινωνικών πλατφορμών που χρησιμοποιούνται συχνότερα σε παγκόσμιο επίπεδο, το Facebook, το Instagram και το WhatsApp βρίσκονται στις πρώτες θέσεις (το 35% των ερωτηθέντων που χρησιμοποιούν το κοινωνικό εμπόριο λαμβάνει χώρα σε πλατφόρμες του Facebook). Καθώς το κοινωνικό εμπόριο αυξάνεται σε δημοτικότητα, θα δίνεται ακόμα μεγαλύτερη προσοχή στα στοιχεία που συλλέγονται κατά τη διάρκεια της εμπειρίας του social shopping, καθώς και στις πιθανές επιπτώσεις του, ειδικά με δεδομένα που υποδεικνύουν ότι η ασφάλεια αποτελεί προτεραιότητα τόσο για τους καταναλωτές όσο και τους εμπόρους.

Ανάμεσα στα πρόσθετα χρήσιμα ευρήματα της έρευνας, περιλαμβάνονται τα ακόλουθα:

  • Η δυνατότητα επιλογής από πλευράς του πελάτη είναι απαραίτητη: Ο κύριος λόγος για την εγκατάλειψη μιας αγοράς μέσω κινητών συσκευών πηγάζει από τους εμπόρους που δεν προσφέρουν την προτιμώμενη μέθοδο πληρωμής των πελατών. Στην πραγματικότητα, το 21% των ερωτηθέντων καταναλωτών παγκοσμίως εγκατέλειψε μια αγορά, μόνο και μόνο επειδή δεν ήταν διαθέσιμος ο τρόπος πληρωμής της προτίμησής του. Μεταξύ των ερωτηθέντων, το μεγαλύτερο ποσοστό των mobile shoppers χρησιμοποιεί PayPal για αγορές μέσω κινητού (53%), ενώ ακολουθεί ο αμέσως επόμενος πιο δημοφιλής τρόπος πληρωμής, δηλαδή η πιστωτική κάρτα (44%).
  • Οι instore εμπειρίες γίνονται mobile: Το 87% των ερωτηθέντων εμπόρων που προβαίνει σε πωλήσεις πρόσωπο με πρόσωπο (in-person) έχει αποδεχθεί συναλλαγές μέσω ανέπαφης πληρωμής – με το 50% των περιπτώσεων αυτών να πραγματοποιείται μέσω smartphone. Η Ινδία ηγείται όταν πρόκειται για in-store ανέπαφες αγορές, με το 98% των Ινδών εμπόρων ερωτηθέντων να έχει αποδεχθεί μια συναλλαγή μέσω smartphone ή wearable συσκευής τους τελευταίους 6 μήνες.
  • Οι γυναίκες δείχνουν τον δρόμο στην υιοθέτηση του mobile commerce:  Οι γυναίκες ανοίγουν τον δρόμο στην υιοθέτηση του mobile commerce, με το 48% εξ αυτών να προτιμά να κάνει online αγορές μέσω κινητής συσκευή, ενώ το αντίστοιχο ποσοστό των ανδρών κυμαίνεται στο 39%. Αναφορικά με την τοποθεσία, το 19% του γυναικείου πληθυσμού χρησιμοποιεί κινητή συσκευή για αγορές από τον χώρο εργασίας, ενώ το αντίστοιχο «ανδρικό» ποσοστό φθάνει το 26%.

Κάνοντας πράξη τα πολύτιμα αυτά στοιχεία-ευρήματα και επιλέγοντας τη συνεργασία με ειδικούς, όπως η PayPal, οι ιδιοκτήτες επιχειρήσεων θα είναι σε θέση να αισθανθούν κατάλληλα προετοιμασμένοι για να δοκιμαστούν και να καθιερωθούν στον κόσμο των διαδικτυακών πωλήσεων. Κοιτάζοντας στο μέλλον, από το 2020 και έπειτα, διαφαίνονται περισσότερες προοπτικές από ποτέ για τους εμπόρους, ενώ έρχονται αντιμέτωποι και καλύπτουν τις προτιμήσεις των αγορών με ιδιαιτερότητες. Οι έμποροι δύνανται να επωφεληθούν από την σταθερή άνοδο του mobile και του social commerce, με τη στήριξη ενός συνεργάτη, ο οποίος θα τους διευκολύνει στη δημιουργία καλύτερων ψηφιακών εμπειριών, καθώς και στην εξασφάλιση μεγαλύτερων πωλήσεων που θα οδηγήσει τελικά στην επιθυμητή ανάπτυξη.

Σήμερα, πάνω από 23 εκατομμύρια έμποροι βασίζονται στην PayPal για να χτίσουν, να τρέξουν και να βοηθήσουν στην ανάπτυξη της επιχείρησής τους. Η PayPal χρησιμεύει ως ένας έμπιστος συνεργάτης σε εμπόρους ανά τον κόσμο, προσφέροντας εργαλεία από μία ευρεία γκάμα προϊόντων, από την αποδοχή οποιουδήποτε τρόπου πληρωμής σε τουλάχιστον 200 διεθνείς αγορές, μετριάζοντας τις πιθανότητες απάτης και κινδύνων, έως τη χρήση προσαρμοσμένων υπηρεσιών που τους βοηθούν να πληρώνονται ταχύτερα – όπως η τιμολόγηση και πολλές άλλες δυνατότητες. Για περισσότερες πληροφορίες, επισκεφθείτε εδώ την επίσημη σελίδα με όλες τις λύσεις για την επιχείρησή σας.

[1] PayPal, The new European Tigers White Paper

[2] PayPal

ΑΛΛΑ ΑΡΘΡΑ ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ

Η ΑΓΟΡΑ ΣΗΜΕΡΑ

  • ENGEL 2.20m  

    ENGEL 2.20m  

    Η εταιρεία Astra Sat ανακοινώνει νέα παραλαβή δορυφορικών κατόπτρων αλουμινίου 2,20 μέτρων. Πρόκειται για prime focus παραβολικά κάτοπτρα της Engel, τα οποία έχουν διάμετρο 220 εκατοστών, βάρος αν...
  • IKUSI SZB+550

    IKUSI SZB+550

    Το πακέτο «Άρης» είναι ένα πλήρες Modular Headend IKUSI με τη σειρά SZB+550, με 3 μονάδες SZB+550, μαζί με το κατάλληλο τροφοδοτικό και τη βάση του. Το συγκεκριμένο πακέτο είναι το πιο δημοφιλές α...
  • AVM WireGuard

    AVM WireGuard

    Η πρόσβαση στο FRITZ!Box, το σύστημα NAS ή άλλες συσκευές του οικιακού δικτύου εν κινήσει, μπορεί να γίνει δυνατή με ένα ασφαλές εικονικό ιδιωτικό δίκτυο (VPN). Με τη νέα δυνατότητα WireGuard της ...
  • ANGA PS-6800ACT

    ANGA PS-6800ACT

    Η εταιρεία STAM Electronics ανακοινώνει την παραλαβή του νέου ANGA PS-6800ACT, το οποίο είναι ένα εργαλείο ειδικά σχεδιασμένο για εγκαταστάτες συστημάτων παρακολούθησης. Πρόκειται για ένα φορητό C...
  • MELICONI AMP 200 

    MELICONI AMP 200 

    Ο ψηφιακός ενισχυτής σήματος της Meliconi, ενισχύει πάνω από 10 φορές (20dB) το αναλογικό ή ψηφιακό τηλεοπτικό σήμα που προέρχεται από μια εξωτερική κεραία. Αυτό επιτρέπει στο σήμα να διανεμηθεί σ...
  • FAGOR AML 920 DC kit

    FAGOR AML 920 DC kit

    Σε διαθεσιμότητα από την AMF Electronics ο ενισχυτής ιστού AML 920 DC της Fagor που ανήκει στη σειρά MASTIO. Πρόκειται για έναν επαγγελματικό ενισχυτή που έχει ενσωματωμένο φίλτρο LTE 700MHZ και ε...
  • <strong>TRIAX TDcH Compact Headend 22STC-I</strong>

    TRIAX TDcH Compact Headend 22STC-I

    Κατασκευασμένο τόσο για τοποθέτηση σε τοίχο, όσο και για rack 19", το TDcH 22STC-I είναι εξοπλισμένο με 4 εισόδους DVB-S/S2, 1 είσοδο DVB-T/T2/C, 16 transmodulators DVB-S2X, 6 transmodulators DVB-...
  • FRITZ!OS 7.50  – Ανακοινώθηκε στην IFA 2022 η νέα έκδοση λογισμικού

    FRITZ!OS 7.50  – Ανακοινώθηκε στην IFA 2022 η νέα έκδοση λογισμικού

    Στην έκθεση IFA 2022 που έγινε στο Βερολίνο, η AVM ανακοίνωσε την κυκλοφορία της νέας έκδοσης του λογισμικού FRITZ!OS, που είναι η 7.50. Η ολοκληρωμένη ενημέρωση FRITZ!OS 7.50 θα φέρει περίπου 100...
  • <strong>INFOMIR MAG522W3 – </strong><strong>Νέο</strong><strong> MAG </strong><strong>με</strong><strong> </strong><strong>ενσωματωμένο</strong><strong> Wi-Fi 2T2R ac</strong>

    INFOMIR MAG522W3 – Νέο MAG με ενσωματωμένο Wi-Fi 2T2R ac

    Η εταιρεία TRONIX ανακοινώνει την παραλαβή του νέου μοντέλου της Infomir, του MAG 522W3. Πρόκειται για την τροποποιημένη έκδοση του μοντέλου MAG522 που περιλαμβάνει ενσωματωμένη μονάδα Wi-Fi διπλή...
  • <strong>Επαναφορτιζόμενοι φακοί υψηλής απόδοσης</strong><strong> </strong><strong>8009 / 8061 / 9021</strong><strong></strong>

    Επαναφορτιζόμενοι φακοί υψηλής απόδοσης 8009 / 8061 / 9021

    Η εταιρεία KAL Electronics ανακοινώνει την παραλαβή μιας νέας σειράς επαναφορτιζόμενων φακών που είναι ιδανικοί για διάφορες χρήσεις σε εσωτερικούς και εξωτερικούς χώρους. Πρόκειται για τα μοντέλα...
  • <strong>Lemco – </strong><strong>Εκπαιδευτικά σεμινάρια 2022</strong>

    Lemco – Εκπαιδευτικά σεμινάρια 2022

    Στο πλαίσιο της διαρκούς ενημέρωσης για νέες τεχνολογικές λύσεις, η Lemco διοργανώνει διαδικτυακά σεμινάρια (webinars) με την παρακάτω θεματολογία: · Νέα σειρά headend - Compact Line 2 · IPT...
  • Astra Sat – συμμετοχή στην ENERGIA.TEC

    Astra Sat – συμμετοχή στην ENERGIA.TEC

    Η εταιρεία Astra Sat ανακοινώνει ότι θα συμμετέχει στην 4η ENERGIA.TEC, η οποία θα πραγματοποιηθεί από τις 21 έως τις 23 Οκτωβρίου στο εκθεσιακό κέντρο M.E.C. στην Παιανία και αναμένεται να ξεπερά...

ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΤΕΥΧΟΣ

  • Κυκλοφορεί το τεύχος Οκτωβρίου 2022 του περιοδικού “Ψηφιακή Τηλεόραση” μαζί με το “Security Report”

    Κυκλοφορεί το τεύχος Οκτωβρίου 2022 του περιοδικού “Ψηφιακή Τηλεόραση” μαζί με το “Security Report”

    Το νέο τεύχος Οκτωβρίου 2022 του περιοδικού «Ψηφιακή Τηλεόραση» κυκλοφορεί πάντα μαζί με το περιοδικό «Security Report», που ηγείται στην αγορά των ηλεκτρονικών συστημάτων ασφαλείας. Μετά από έ...
  • Αθλητικός τηλεοπτικός χάρτης 2022-23

    Αθλητικός τηλεοπτικός χάρτης 2022-23

    Μετά από ένα τηλεοπτικά κενό καλοκαίρι που πέρασε χωρίς τη διεξαγωγή κάποιας από τις σπουδαίες διεθνείς διοργανώσεις που παραδοσιακά πραγματοποιούνται τέτοια εποχή, φτάσαμε στη νέα αθλητική σεζόν ...
  • Semi-Automated Offside Technology

    Semi-Automated Offside Technology

    Όπως επιβεβαίωσε επίσημα η FIFA, μια νέα τεχνολογία που βασίζεται σε τεχνητή νοημοσύνη (AI) θα χρησιμοποιηθεί στο Παγκόσμιο Κύπελλο του Κατάρ, το οποίο θα διεξαχθεί από 21 Νοεμβρίου έως 18 Δεκεμβρ...
  • OPPO Reno7 Lite 5G

    OPPO Reno7 Lite 5G

    Η κινέζικη εταιρεία OPPO, ένας από τους μεγαλύτερους στον κόσμο κατασκευαστές smartphone, κάνει την είσοδό της στην ελληνική αγορά με την παρουσίαση ενός νέου της μοντέλου. Πρόκειται για το OPPO R...
ΤΑ ΠΑΝΤΑ
ΓΙΑ ΤΗΝ
ΔΟΡΥΦΟΡΙΚΗ
ΨΗΦΙΑΚΗ
ΚΑΙ HD TV

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
LIBRA PRESS
Καυκάσου 145, Αθήνα, 11364



ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΑ ΔΕΛΤΙΑ


Digitaltvinfo.gr - Τα πάντα για τη δορυφορική, ψηφιακή και HD TV
Libra Press © Copyright 2022 | All Rights Reserved
Dual Design