Skip to main content
DIABASTE DWREAN DIG 194
631
SECURITY REPORT 152
satpraxis 2022
now 33 2022

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

2 Δεκεμβρίου 2024 10:15
8 Νοεμβρίου 2019 12:00

Έρευνα της PayPal για το mCommerce: Η Αξιοπιστία και οι Mobile & Social Αγορές ως Θέματα Πρωταρχικής Προτεραιότητας

admin ajax.php?action=kernel&p=image&src=%7B%22file%22%3A%22wp content%2Fuploads%2F2022%2F04%2F08e8fbcc7e24d95f838d92d71e62c3c0 XL

Σε πρόσφατη μελέτη που διεξήγαγε η Ipsos, κατόπιν ανάθεσης από την PayPal, διαπιστώσαμε τις τρέχουσες τάσεις στο κινητό ηλεκτρονικό εμπόριο (mCommerce) ανά τον κόσμο. Δεν αποτελεί έκπληξη το γεγονός ότι οι καταναλωτές πραγματοποιούν αγορές μέσω κινητών συσκευών με ταχύτερους ρυθμούς σε σχέση με το παρελθόν.

  • Σύμφωνα με τα αποτελέσματα της πρόσφατης έρευνας που διεξήγαγε η Ipsos για λογαριασμό της PayPal, οι καταναλωτές πραγματοποιούν αγορές μέσω κινητών συσκευών με ταχύτερους ρυθμούς σε σχέση με το παρελθόν.
  • Μεταξύ των βασικών τάσεων αναφορικά με τις συνήθειες του mobile shopping και την ετοιμότητα των εμπόρων, η ασφάλεια είναι υψίστης σημασίας στις αγγλόφωνες χώρες, όπως και το γεγονός ότι οι αγορές στις κοινωνικές πλατφόρμες αυξάνονται με πρωτοφανή ρυθμό.
  • Καθώς πλησιάζουμε στην εορταστική περίοδο με την μεγαλύτερη αγοραστική κίνηση παγκοσμίως, είναι σημαντικό για τους Έλληνες εμπόρους να εντοπίσουν τους διεθνείς πελάτες τους, το προφίλ τους, τι είδους προϊόντα αναζητούν στα ηλεκτρονικά καταστήματα και με ποιον τρόπο θα είναι οι ίδιοι σε θέση να ανταποκριθούν κατάλληλα στις ανάγκες τους.

Σε πρόσφατη μελέτη που διεξήγαγε η Ipsos, κατόπιν ανάθεσης από την PayPal, διαπιστώσαμε τις τρέχουσες τάσεις στο κινητό ηλεκτρονικό εμπόριο (mCommerce) ανά τον κόσμο. Δεν αποτελεί έκπληξη το γεγονός ότι οι καταναλωτές πραγματοποιούν αγορές μέσω κινητών συσκευών με ταχύτερους ρυθμούς σε σχέση με το παρελθόν. Αυτός είναι άλλωστε ο λόγος για τον οποίο εξετάσαμε ταυτόχρονα τις βασικές τάσεις που σχετίζονται με τις συνήθειες του mobile shopping σε συνδυασμό με την ετοιμότητα των εμπόρων, τον τρόπο με τον οποίο η ασφάλεια παραμένει θέμα κομβικής σημασίας στις αγγλόφωνες χώρες και το γεγονός ότι οι αγορές στις κοινωνικές πλατφόρμες αναπτύσσονται με πρωτοφανή ρυθμό. Τα νέα αυτά δεδομένα είναι ιδιαίτερα σημαντικά και για τους Έλληνες εμπόρους που επιδιώκουν να επεκτείνουν το διασυνοριακό αγοραστικό κοινό τους. Εκτός από την Ελλάδα, οι εγχώριοι έμποροι πραγματοποιούν πωλήσεις με PayPal κυρίως στις ΗΠΑ, το Ηνωμένο Βασίλειο, τη Γαλλία, τη Γερμανία και την Ιταλία.

Οι έμποροι πρέπει να δώσουν προτεραιότητα στους διαύλους του mobile commerce για να κλείσουν το κενό της βελτιστοποίησης

Οι επιχειρήσεις οφείλουν να προσφέρουν βελτιστοποιημένες (optimized) εμπειρίες μέσω κινητών συσκευών, άπαξ και τους ενδιαφέρει να προσελκύσουν και να διατηρήσουν νεότερους καταναλωτές, όπως η Gen Z και η Gen Y. Σε όλες τις ηλικιακές ομάδες, σχεδόν το 80% των καταναλωτών που συμμετείχαν στην έρευνα έχει κάνει αγορές μέσω smartphone – εντούτοις, μόλις το 67% των επιχειρήσεων είναι βελτιστοποιημένο προκειμένου να αποδέχεται πληρωμές μέσω κινητών. Παρατηρείται, λοιπόν, ένα κενό της τάξης των 15 ποσοστιαίων μονάδων σε επιχειρήσεις που μένουν «εκτός παιχνιδιού», αφού δεν επωφελούνται από την εκρηκτική ανάπτυξη του κινητού ηλεκτρονικού εμπορίου.

«Η καλύτερη περίοδος από πλευράς αγοραστικής κίνησης ξεκινά σύντομα. Αυτή είναι μια θαυμάσια ευκαιρία για τους Έλληνες λιανεμπόρους να αναπτύξουν τη δραστηριότητά τους σε διεθνείς αγορές, να ανακαλύψουν τι αναζητούν οι ξένοι πελάτες και με ποιον τρόπο θα τους παροτρύνουν για να κάνουν τις αγορές τους από το δικό τους κατάστημα. Στην Ελλάδα, μόλις το 11% των μικρομεσαίων επιχειρήσεων εκμεταλλεύεται τα οφέλη των ευκαιριών που ενέχει η διαδικτυακή πώληση προϊόντων και υπηρεσιών – το ποσοστό αυτό είναι χαμηλότερο από τον μέσο όρο της Ε.Ε. που κυμαίνεται στο 17%[1]. Την ίδια στιγμή, όπως δείχνουν τα στοιχεία της PayPal, στην Ευρώπη, όσοι δραστηριοποιούνται στο διασυνοριακό εμπόριο κάνοντας μάλιστα χρήση PayPal, σημειώνουν πολύ ταχύτερο ρυθμό ανάπτυξης (14,3%), σε σύγκριση με τις παραδοσιακές επιχειρήσεις που λειτουργούν μόνο offline (2%)[2]», αναφέρει ο Marcin Glogowski, General Manager της PayPal για την Κεντρική & Ανατολική Ευρώπη.

Για εκατομμύρια μικρές επιχειρήσεις σε όλο τον κόσμο, η προσφορά μιας απρόσκοπτης κινητής εμπειρίας δεν αποτελεί προτεραιότητα για την εξασφάλιση της επιβίωσής τους. Ωστόσο, εάν οι επιχειρήσεις αυτές επικεντρώνονταν με τη δέουσα προσοχή στις mobile δυνατότητες, η απόφαση αυτή θα οδηγούσε σε λιγότερα εγκαταλελειμμένα καλάθια (abandoned shopping carts) και σε πωλήσεις από 15% περισσότερους δυνητικούς πελάτες.

Σε διεθνές επίπεδο:

  • Η Ινδία πρωτοπορεί στη χρήση του κινητού ηλεκτρονικού εμπορίου, με το 70% των ερωτηθέντων Ινδών καταναλωτών να προτιμά τη χρήση του κινητού για αγορές και το 81% των Ινδών εμπόρων να διαθέτει βελτιστοποιημένα κανάλια για mobile shopping από τους πελάτες.
  • Με ποσοστό 83%, η Ιταλία αποτελεί την κορυφαία ευρωπαϊκή αγορά για τους καταναλωτές που πραγματοποιούν ηλεκτρονικές αγορές μέσω smartphone. Παράλληλα, μόλις το 65% των ιταλικών επιχειρήσεων ανέφερε ότι διαθέτει ένα mobile optimized site ή εφαρμογή.
  • Στις ΗΠΑ, το 72% των καταναλωτών έχει κάνει χρήση smartphone για online πληρωμές, ενώ το 57% των επιχειρήσεων ανέφερε ότι παρέχει βελτιστοποιημένη εμπειρία κινητών αγορών. Πρόκειται για το δεύτερο χαμηλότερο ποσοστό ανάμεσα στις χώρες που συμμετείχαν στην έρευνα.

Η ασφάλεια και η αξιοπιστία παραμένουν σημαντικά εμπόδια για την υιοθέτηση σε όλες σχεδόν τις γεωγραφικές περιοχές

Η ασφάλεια, οι σχέσεις εμπιστοσύνης και η αξιοπιστία αποτελούν παράγοντες εξέχουσας σημασίας που απασχολούν τους καταναλωτές όταν φθάνει η στιγμή να αποφασίσουν για μια αγορά μέσω κινητού. Σε παγκόσμιο επίπεδο, το 51% των ερωτηθέντων καταναλωτών θα απέφευγε την εμπλοκή στο mobile commerce λόγω ανησυχίας σε σχέση με θέματα ασφαλείας, ορισμένες χώρες πάντως, όπως η Ιαπωνία, εκφράζουν τους λιγότερους προβληματισμούς, με ποσοστό σχεδόν στο ήμισυ (28%). Αντιθέτως, από τις αγορές που συμπεριλήφθηκαν στην έρευνα, οι πιο ανήσυχες και σκεπτικές για την ασφάλεια τη στιγμή αγοράς μέσω κινητού είναι το Ηνωμένο Βασίλειο (64%), η Αυστραλία (63%) και οι ΗΠΑ (58%) –  όλες τους αγγλόφωνες, μάλιστα. Και οι ίδιοι οι έμποροι έχουν εκφράσει σε μεγάλο βαθμό τον προβληματισμό τους για την ασφάλεια του mobile commerce – το κορυφαίο εμπόδιο για εκείνους, το οποίο και τους αποτρέπει να προβούν σε mobile optimization, είναι οι σχετικές με την ασφάλεια ανησυχίες, με 1 στους 5 να δηλώνει ότι διστάζει ή έχει ενδοιασμούς, λόγω της έγνοιας να διασφαλίσουν απόλυτα τα στοιχεία του πελατολογίου τους.

Οι έμποροι ανταποκρίνονται στη ζήτηση των καταναλωτών για το social commerce

Ανάμεσα στην προσφορά και τη ζήτηση για το κοινωνικό εμπόριο καταγράφεται ευθυγράμμιση, με 1 στους 3 ερωτηθέντες, τόσο εμπόρους όσο και καταναλωτές, να δηλώνει ότι κάνει χρήση του social commerce. Ωστόσο, η επικράτηση του social commerce ποικίλλει με βάση τη γεωγραφική περιοχή – με τη μεγαλύτερη δημοτικότητα να παρατηρείται στην Ινδία, όπου το 57% των καταναλωτών ανέφερε ότι το χρησιμοποιεί τους τελευταίους 6 μήνες. Όταν μιλάμε για τα είδη των κοινωνικών πλατφορμών που χρησιμοποιούνται συχνότερα σε παγκόσμιο επίπεδο, το Facebook, το Instagram και το WhatsApp βρίσκονται στις πρώτες θέσεις (το 35% των ερωτηθέντων που χρησιμοποιούν το κοινωνικό εμπόριο λαμβάνει χώρα σε πλατφόρμες του Facebook). Καθώς το κοινωνικό εμπόριο αυξάνεται σε δημοτικότητα, θα δίνεται ακόμα μεγαλύτερη προσοχή στα στοιχεία που συλλέγονται κατά τη διάρκεια της εμπειρίας του social shopping, καθώς και στις πιθανές επιπτώσεις του, ειδικά με δεδομένα που υποδεικνύουν ότι η ασφάλεια αποτελεί προτεραιότητα τόσο για τους καταναλωτές όσο και τους εμπόρους.

Ανάμεσα στα πρόσθετα χρήσιμα ευρήματα της έρευνας, περιλαμβάνονται τα ακόλουθα:

  • Η δυνατότητα επιλογής από πλευράς του πελάτη είναι απαραίτητη: Ο κύριος λόγος για την εγκατάλειψη μιας αγοράς μέσω κινητών συσκευών πηγάζει από τους εμπόρους που δεν προσφέρουν την προτιμώμενη μέθοδο πληρωμής των πελατών. Στην πραγματικότητα, το 21% των ερωτηθέντων καταναλωτών παγκοσμίως εγκατέλειψε μια αγορά, μόνο και μόνο επειδή δεν ήταν διαθέσιμος ο τρόπος πληρωμής της προτίμησής του. Μεταξύ των ερωτηθέντων, το μεγαλύτερο ποσοστό των mobile shoppers χρησιμοποιεί PayPal για αγορές μέσω κινητού (53%), ενώ ακολουθεί ο αμέσως επόμενος πιο δημοφιλής τρόπος πληρωμής, δηλαδή η πιστωτική κάρτα (44%).
  • Οι instore εμπειρίες γίνονται mobile: Το 87% των ερωτηθέντων εμπόρων που προβαίνει σε πωλήσεις πρόσωπο με πρόσωπο (in-person) έχει αποδεχθεί συναλλαγές μέσω ανέπαφης πληρωμής – με το 50% των περιπτώσεων αυτών να πραγματοποιείται μέσω smartphone. Η Ινδία ηγείται όταν πρόκειται για in-store ανέπαφες αγορές, με το 98% των Ινδών εμπόρων ερωτηθέντων να έχει αποδεχθεί μια συναλλαγή μέσω smartphone ή wearable συσκευής τους τελευταίους 6 μήνες.
  • Οι γυναίκες δείχνουν τον δρόμο στην υιοθέτηση του mobile commerce:  Οι γυναίκες ανοίγουν τον δρόμο στην υιοθέτηση του mobile commerce, με το 48% εξ αυτών να προτιμά να κάνει online αγορές μέσω κινητής συσκευή, ενώ το αντίστοιχο ποσοστό των ανδρών κυμαίνεται στο 39%. Αναφορικά με την τοποθεσία, το 19% του γυναικείου πληθυσμού χρησιμοποιεί κινητή συσκευή για αγορές από τον χώρο εργασίας, ενώ το αντίστοιχο «ανδρικό» ποσοστό φθάνει το 26%.

Κάνοντας πράξη τα πολύτιμα αυτά στοιχεία-ευρήματα και επιλέγοντας τη συνεργασία με ειδικούς, όπως η PayPal, οι ιδιοκτήτες επιχειρήσεων θα είναι σε θέση να αισθανθούν κατάλληλα προετοιμασμένοι για να δοκιμαστούν και να καθιερωθούν στον κόσμο των διαδικτυακών πωλήσεων. Κοιτάζοντας στο μέλλον, από το 2020 και έπειτα, διαφαίνονται περισσότερες προοπτικές από ποτέ για τους εμπόρους, ενώ έρχονται αντιμέτωποι και καλύπτουν τις προτιμήσεις των αγορών με ιδιαιτερότητες. Οι έμποροι δύνανται να επωφεληθούν από την σταθερή άνοδο του mobile και του social commerce, με τη στήριξη ενός συνεργάτη, ο οποίος θα τους διευκολύνει στη δημιουργία καλύτερων ψηφιακών εμπειριών, καθώς και στην εξασφάλιση μεγαλύτερων πωλήσεων που θα οδηγήσει τελικά στην επιθυμητή ανάπτυξη.

Σήμερα, πάνω από 23 εκατομμύρια έμποροι βασίζονται στην PayPal για να χτίσουν, να τρέξουν και να βοηθήσουν στην ανάπτυξη της επιχείρησής τους. Η PayPal χρησιμεύει ως ένας έμπιστος συνεργάτης σε εμπόρους ανά τον κόσμο, προσφέροντας εργαλεία από μία ευρεία γκάμα προϊόντων, από την αποδοχή οποιουδήποτε τρόπου πληρωμής σε τουλάχιστον 200 διεθνείς αγορές, μετριάζοντας τις πιθανότητες απάτης και κινδύνων, έως τη χρήση προσαρμοσμένων υπηρεσιών που τους βοηθούν να πληρώνονται ταχύτερα – όπως η τιμολόγηση και πολλές άλλες δυνατότητες. Για περισσότερες πληροφορίες, επισκεφθείτε εδώ την επίσημη σελίδα με όλες τις λύσεις για την επιχείρησή σας.

[1] PayPal, The new European Tigers White Paper

[2] PayPal

ΑΛΛΑ ΑΡΘΡΑ ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ

Η ΑΓΟΡΑ ΣΗΜΕΡΑ

Γιατί τα πεδιόμετρα Promax Ranger αποτελούν «ελβετικό σουγιά» των μετρήσεων
Ποιος δεν θυμάται τον ατρόμητο Angus MacGyver, ο οποίος, με μεγάλη πείρα και δεξιότητες, κουβαλούσε πάντα μαζί του τον ελβετικό σουγιά του στρατού για να σώσει την κατάσταση σε αμέτρητα σενάρια. Μ...
Grandstream GSC3574/3575
Η Grandstream συνεχίζει να ενδυναμώνει τη σειρά των συστημάτων ελέγχου εγκαταστάσεων και θυροτηλεοράσεών της, με την κυκλοφορία των νέων μοντέλων GSC3574 σε λευκό χρώμα και GSC3575 σε μαύρο. Η Par...
Αξιοποίηση της λήψης 4G/5G data σε δύσκολες περιοχές
«Αξιοποίηση της λήψης 4G/5G data σε δύσκολες περιοχές». Το webinar επικεντρώθηκε στην περιγραφή της τεχνολογίας με την οποία μπορούμε να έχουμε internet σε απομακρυσμένα σημεία, όπου δεν έχουμε αξ...
Amiko NXH-CO1 & NXH-C02
Η εταιρεία AstraSat ανακοινώνει νέα παραλαβή των combiners NXH-CO1 και NXH-CO2 της Amiko. Πρόκειται για μίκτες διανομής δορυφορικού και επίγειου ψηφιακού σήματος, οι οποίοι λειτουργούν σε εύρος ζώ...
Οι επίσημοι εισαγωγείς – διανομείς της Ikusi σε Ελλάδα και Κύπρο
Η IDComs - Ikusi Hellas εκφράζοντας την πολιτική της Ikusi για την Ελλάδα, την Κύπρο και τα Βαλκάνια, έχει εδώ και δεκαετίες δημιουργήσει στην κάθε περιοχή τις κατάλληλες δομές που της επιτρέπουν ...
Teletek UP01-SA & GUP04-SA
Η εταιρεία AstraSat ανακοινώνει νέα παραλαβή πριζών διανομής σήματος της Teletek. Πρόκειται για την UP01-SA (τερματική) και την GUP04-SA (διελεύσεως), οι οποίες είναι εξοπλισμένες με 3 εξόδους TV-...
Redline S150 HD
Η εταιρεία AstraSat ανακοινώνει την παραλαβή του Redline S150 HD. Πρόκειται για έναν οικονομικό δορυφορικό δέκτη με ανάλυση Full HD και λειτουργία τυφλής αναζήτησης υπηρεσιών. Χάρη στην υποστήριξη...
TP-Link EAP772
Το EAP772 είναι ένα επαγγελματικό Access Point Wi-Fi 7 τριών ζωνών της TP-Link, με εξαιρετικά λεπτή σχεδίαση που εξασφαλίζει κορυφαία σύνδεση με συνολική απόδοση έως και 9,3Gbps. Η συνολική απόδοσ...
GJ-1600
Η εταιρεία KAL Electronics ανακοινώνει την παραλαβή της GJ-1600, μιας τροχήλατης βάσης δαπέδου που είναι ιδανική για τηλεοράσεις με μέγεθος οθόνης από 32 έως 65 ίντσες. Είναι σχεδιασμένη για ευκολ...
Μετρήσεις δικτύων κινητής τηλεφωνίας 4G και 5G με τον Atlas NG της Promax
Ο Atlas NG της Promax είναι ο καθολικός αναλυτής εκπομπής που μπορεί να χρησιμοποιηθεί σε όλα τα στάδια της αλυσίδας μετάδοσης, από το στούντιο έως τα τελικά σημεία. Η νέα επιλογή μέτρησης δικτύων...
Supervoice SVC-WBT41
Το Supervoice SVC-WBT41 είναι ένα επαγγελματικό, ασύρματο μονοφωνικό ακουστικό κεφαλής Bluetooth V5.2, με προηγμένη τεχνολογία Ai dual-mic noise cancelling και πολυτελές design, με εξαιρετικά ελαφ...
Redline RL-SP8624G
Το RL-SP8624G είναι ένα Ethernet PoE Switch της Redline, που χρησιμοποιείται για την επέκταση ενός ενσύρματου δικτύου. Εκεί που οι θύρες του router δεν επαρκούν για τις ενσύρματες συνδέσεις όλων τ...

ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΤΕΥΧΟΣ

Ψηφιακή Τηλεόραση, Δεκέμβριος 2024
Κυκλοφορεί το νέο τεύχος Δεκεμβρίου 2024 του περιοδικού “Ψηφιακή Τηλεόραση” μαζί με το “Security Report”. Το νέο τεύχος Δεκεμβρίου του περιοδικού «Ψηφιακή Τηλεόραση» κυκλοφορεί πάντα μαζί με το...
Creta Electronix 2024
Σάββατο 2 και Κυριακή 3 Νοεμβρίου 2024, έλαβε χώρα στο Διεθνές Εκθεσιακό Κέντρο Κρήτης ένα ιδιαιτέρως επιτυχημένο κλαδικό διήμερο: Η έκθεση Creta Electronix 2024, η δεύτερη κλαδική έκθεση συστημάτ...
Grandstream DP755
Η επικοινωνία, τόσο μεταξύ υπαλλήλων όσο και με πελάτες, είναι κρίσιμη για όλες τις επιχειρήσεις. Η ανάγκη για προϊόντα που μπορούν να καλύψουν αυτές τις απαιτήσεις είναι ζωτικής σημασίας. Για να...
Sat & Zap, Δεκέμβριος 2024
Αρκετά νέα κανάλια αυτόν τον μήνα, με το ενδιαφέρον να επικεντρώνεται στα αγγλόφωνα, όπως το αμερικανικό One America News κ.λπ. Επίσης, τουλάχιστον στα Δυτικά της χώρας, αλλά πιθανότατα και στα Νό...