Skip to main content
TM 839
SECREPORT 169
satpraxis 2022
now 33 2022
19 Ιουνίου 2013 17:05

Ερώτηση του ΣΥΡΙΖΑ στη Βουλή για τον διαγωνισμό ανάδειξης ψηφιακών παρόχων

Γράφει: Σ.Χ.
image?src=%7B%22file%22%3A%22wp content%2Fuploads%2F2022%2F05%2Fc10c64c27e0606d1654b81b9bb482558 XL

Επερώτηση κατέθεσαν χθες στη Βουλή οι βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ, Δημήτρης Παπαδημούλης, Νίκος Βούτσης και Ζωή Κωνσταντοπούλου για τον διαγωνισμό ανάδειξης ψηφιακών παρόχων από την ΕΕΤΤ και τις διαδικασίες του, ιδιαίτερα σε σχέση και με τις εξελίξεις που τρέχουν στην ΕΡΤ. Η επερώτηση απευθύνεται στους Υπουργούς Οικονομικών, Ανάπτυξης, Ανταγωνιστικότητας, Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, και στον Υφυπουργό στον Πρωθυπουργό.

Αναλυτικά η ερώτηση έχει ως εξής:

ΕΡΩΤΗΣΗ

Προς τους κ.κ. Υπουργούς

– Οικονομικών
-Ανάπτυξης, Ανταγωνιστικότητας, Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων
– Υφυπουργό στον Πρωθυπουργό

Θέμα “Διαιώνιση του καθεστώτος διαπλοκής και κίνδυνοι για την Δημοκρατία μέσω του διαγωνισμού για τον πάροχο ψηφιακού τηλεοπτικού δικτύου”

Στις 30/6/2013 πρόκειται να προκηρυχθεί με το καθεστώς της ανοιχτής δημοπρασίας διαγωνισμός για την ανάδειξη των παρόχων του ψηφιακού τηλεοπτικού δικτύου, στο πλαίσιο της πλήρους μετάβασης στην ψηφιακή τηλεόραση.

Τα βήματα που ακολουθούνται στην διαδικασία της μετάβασης, όσο και το κείμενο του διαγωνισμού που βρίσκεται σε διαβούλευση, εγείρουν σοβαρότατα ερωτήματα σχετικά με τα επιδιωκόμενα από την Κυβέρνηση.

Ειδικότερα:

1. Η διαδικασία προχωρά με την ΕΡΤ σε καθεστώς δικαστικής και πολιτικής αμφισβήτησης, με την Κυβέρνηση να έχει αποπειραθεί ανεπιτυχώς να την κλείσει εν μια νυκτί. Και τούτο, μολονότι σύμφωνα με τις συνταγματικές επιταγές, αλλά και τα διεθνή ευρωπαϊκά πρότυπα, ο ρόλος της ΕΡΤ πρέπει να είναι προεξάρχων και πρωταρχικός στον καταμερισμό των συχνοτήτων, στον οποίο πρέπει να έχει λόγο και συμμετοχή. Τούτο προδήλως παρεμποδίζεται από την κατάργηση της νόμιμης εκπροσώπησής της αλλά και από την αμφισβήτηση του νομικού καθεστώτος των εργαζομένων της.

2. Γίνεται διαγωνισμός για πάροχο δικτύου χωρίς να έχει γίνει καθορισμός των παρόχων ψηφιακού τηλεοπτικού περιεχομένου, σε εθνικό και περιφερειακό επίπεδο, γεγονός αποτρεπτικό για κάθε σοβαρό ενδιαφερόμενο- επενδυτή, που θα θέλει να ξέρει ποιοι θα είναι οι πελάτες- δέκτες του δικτύου του.

3. Στο μεταξύ οι ιδιωτικοί σταθμοί εξακολουθούν να λειτουργούν ανεξέλεγκτα, σε καθεστώς παράνομων διαδοχικών παρατάσεων των προσωρινών αδειών, χωρίς μέχρι σήμερα να έχει ρυθμισθεί νόμιμα το ραδιοτηλεοπτικό πεδίο. Εξάλλου, ενώ η νομοθεσία προβλέπει να αποδίδουν στο Κράτος το 2% των ακαθάριστων εσόδων τους για την χρήση των συχνοτήτων, που αποτελούν δημόσιο αγαθό, (Ν. 3592/2007), με αλλεπάλληλες υπουργικές αποφάσεις το 2% συρρικνώνεται στο 0,1%-0,2%, παρά τα προφανή και πρωτοφανή οφέλη που αποκομίζουν επί δεκαετίες οι άνω επιχειρήσεις από τη χρήση των συχνοτήτων και την διαφημιστική δαπάνη. Επιπλέον, ενώ ο Ν. 3845/2010 επιβάλλει φόρο 20% επί των διαφημιστικών εσόδων, η Κυβέρνηση προβαίνει σε διαρκείς χρονικές μεταθέσεις της καταβολής, με τροπολογίες σε άσχετα ν/σ, με τελευταία την ΠΝΠ της 31/12/2012, που μετέθεσε τον φόρο για το 2014, σε πλήρη αναντιστοιχία με τη ρητορεία περί αναγκαιότητας είσπραξης φόρων, αλλά και με τις φοροεπιδρομές που πραγματοποιούνται στους φτωχούς και αδύναμους πολίτες.

4. Το κείμενο που έχει τεθεί σε διαβούλευση προβαίνει στην αδιανόητη και υπονομευτική για το δημόσιο συμφέρον αφαίρεση συχνοτήτων από την ΕΡΤ προς όφελος των ιδιωτικών τηλεοπτικών σταθμών, γεγονός αυτοτελώς αντικείμενο στο Σύνταγμα. Η μείωση των συχνοτήτων της ΕΡΤ συνιστά ελεγκτέα ελάττωση της περιουσίας του Δημοσίου και ιδρύει ευθύνη εκείνων που την επιχειρούν.

5. Εξάλλου, το υπό διαβούλευση κείμενο ουσιαστικά προοιωνίζεται μια συρρικνωμένη ΕΡΤ, μακριά από τις τεχνολογίες του μέλλοντος, όπως το HD, που απαιτεί μεγαλύτερο εύρος συχνοτήτων.

6. Το υπό διαβούλευση κείμενο προωθεί την ιδέα του ενός μοναδικού παρόχου δικτύου (αντί περισσότερων), με το επιχείρημα πως είναι πιο συμφέρουσα επένδυση!!! Με άλλα λόγια, επιχειρηματολογεί υπέρ του παρόχου και όχι υπέρ του δημοσίου συμφέροντος, που προφανώς εξυπηρετείται καλύτερα αν υπάρξουν περισσότεροι πάροχοι. Επί περισσοτέρων παρόχων, είναι πρόδηλο ότι και οικονομικό όφελος θα υπάρξει για το δημόσιο, αλλά και θα αποτραπεί η δημιουργία μονοπωλίου, με αντίστοιχο όφελος για τους πολίτες ως τηλεθεατές και καταναλωτές, ενώ θα υπάρχει μεγαλύτερη ασφάλεια στις εκπομπές.

7. Το χρονοδιάγραμμα εγκατάστασης (ολοκλήρωση 156 πομπών σε 12 μήνες) παρίσταται ανέφικτο, αν σκεφτεί κανείς τον χρόνο παραγγελίας – παράδοσης και τις δυσκολίες εγκατάστασης στις ελληνικές γεωγραφικές συνθήκες. Πρόκειται για ένα ακόμη σημείο που λειτουργεί αποτρεπτικά για τους επενδυτές και παραπέμπει σε φωτογραφική επιλογή παρόχου.

Συμπερασματικά, όλα τα στοιχεία συγκλίνουν σε έναν φωτογραφικό διαγωνισμό, με στόχο να αναλάβει το έργο η κοινοπραξία Digea, που έχουν δημιουργήσει οι ιδιωτικοί τηλεοπτικοί σταθμοί με στόχο τον πλήρη έλεγχο των ψηφιακών τηλεοπτικών εκπομπών. Σημειωτέον ότι ήδη εγείρονται σοβαρότατα ερωτηματικά για τον εσπευσμένο τρόπο με τον οποίο καταργήθηκε η πρόσβαση στο αναλογικό σήμα, το περασμένο καλοκαίρι, με δεδομένη και την τοποθέτηση του Συνηγόρου του Καταναλωτή στην Επιτροπή Θεσμών και Διαφάνειας της Βουλής.

Ερωτώνται, συνεπώς, οι κκ. Υπουργοί:

1. Πώς σκοπεύουν να διασφαλίσουν το δημοκρατικό αγαθό μίας ισχυρής δημόσιας τηλεόρασης, προχωρώντας στον διαγωνισμό ψηφιακού παρόχου δικτύου με την ΕΡΤ σε καθεστώς αμφισβήτησης και παρεμποδιζόμενη από την Κυβέρνηση να παρέμβει στην διαδικασία;

2. Πώς σκοπεύουν να εξασφαλίσουν την υποδομή για την ψηφιακή δημόσια τηλεόραση; Ποιος θα εγκαταστήσει τους πομπούς της; Πώς θα διασφαλισθεί η απρόσκοπτη λειτουργία τους και η ανεξαρτησία τους από ιδιωτικά συμφέροντα; Πως θα προχωρήσουν αυτά τα θέματα με την ΕΡΤ σε καθεστώς αμφισβήτησης και υπονόμευσης από την Κυβέρνηση;

3. Με βάση τις παρατηρήσεις 1 έως 6 του παραπάνω κειμένου, πώς διασφαλίζεται η αμερόληπτη διεξαγωγή του διαγωνισμού και το μέγιστο όφελος για το δημόσιο;

4. Τι σκοπεύει να πράξει η Κυβέρνηση και με ποιο χρονοδιάγραμμα ώστε να διευθετηθεί το απόλυτα άναρχο τηλεοπτικό τοπίο; Για ποιό λόγο δεν προχώρησε σε καθορισμό των παρόχων περιεχομένου πριν τον πάροχο δικτύου; Για ποιό λόγο διαιωνίζεται η παράνομη λειτουργία των ιδιωτικών σταθμών; Γιατί αναβάλλεται διαρκώς η απαίτηση από το δημόσιο των ποσών που οφείλονται τόσο για την χρήση συχνοτήτων όσο και για τα διαφημιστικά έσοδα;

5. Εξετάζει η κυβέρνηση την λύση της αναβολής του διαγωνισμού για τον πάροχο δικτύου ψηφιακής τηλεόρασης για προφανείς λόγους προστασίας του δημοσίου συμφέροντος;

Οι ερωτώντες Βουλευτές

Δημήτριος Παπαδημούλης
Νικόλαος Βούτσης
Ζωή Κωνσταντοπούλου

Επερώτηση κατέθεσαν χθες στη Βουλή οι βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ, Δημήτρης Παπαδημούλης, Νίκος Βούτσης και Ζωή Κωνσταντοπούλου για τον διαγωνισμό ανάδειξης ψηφιακών παρόχων από την ΕΕΤΤ και τις διαδικασίες του, ιδιαίτερα σε σχέση και με τις εξελίξεις που τρέχουν στην ΕΡΤ. Η επερώτηση απευθύνεται στους Υπουργούς Οικονομικών, Ανάπτυξης, Ανταγωνιστικότητας, Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, και στον Υφυπουργό στον Πρωθυπουργό.

Αναλυτικά η ερώτηση έχει ως εξής:

ΕΡΩΤΗΣΗ

Προς τους κ.κ. Υπουργούς

– Οικονομικών
-Ανάπτυξης, Ανταγωνιστικότητας, Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων
– Υφυπουργό στον Πρωθυπουργό

Θέμα “Διαιώνιση του καθεστώτος διαπλοκής και κίνδυνοι για την Δημοκρατία μέσω του διαγωνισμού για τον πάροχο ψηφιακού τηλεοπτικού δικτύου”

Στις 30/6/2013 πρόκειται να προκηρυχθεί με το καθεστώς της ανοιχτής δημοπρασίας διαγωνισμός για την ανάδειξη των παρόχων του ψηφιακού τηλεοπτικού δικτύου, στο πλαίσιο της πλήρους μετάβασης στην ψηφιακή τηλεόραση.

Τα βήματα που ακολουθούνται στην διαδικασία της μετάβασης, όσο και το κείμενο του διαγωνισμού που βρίσκεται σε διαβούλευση, εγείρουν σοβαρότατα ερωτήματα σχετικά με τα επιδιωκόμενα από την Κυβέρνηση.

Ειδικότερα:

1. Η διαδικασία προχωρά με την ΕΡΤ σε καθεστώς δικαστικής και πολιτικής αμφισβήτησης, με την Κυβέρνηση να έχει αποπειραθεί ανεπιτυχώς να την κλείσει εν μια νυκτί. Και τούτο, μολονότι σύμφωνα με τις συνταγματικές επιταγές, αλλά και τα διεθνή ευρωπαϊκά πρότυπα, ο ρόλος της ΕΡΤ πρέπει να είναι προεξάρχων και πρωταρχικός στον καταμερισμό των συχνοτήτων, στον οποίο πρέπει να έχει λόγο και συμμετοχή. Τούτο προδήλως παρεμποδίζεται από την κατάργηση της νόμιμης εκπροσώπησής της αλλά και από την αμφισβήτηση του νομικού καθεστώτος των εργαζομένων της.

2. Γίνεται διαγωνισμός για πάροχο δικτύου χωρίς να έχει γίνει καθορισμός των παρόχων ψηφιακού τηλεοπτικού περιεχομένου, σε εθνικό και περιφερειακό επίπεδο, γεγονός αποτρεπτικό για κάθε σοβαρό ενδιαφερόμενο- επενδυτή, που θα θέλει να ξέρει ποιοι θα είναι οι πελάτες- δέκτες του δικτύου του.

3. Στο μεταξύ οι ιδιωτικοί σταθμοί εξακολουθούν να λειτουργούν ανεξέλεγκτα, σε καθεστώς παράνομων διαδοχικών παρατάσεων των προσωρινών αδειών, χωρίς μέχρι σήμερα να έχει ρυθμισθεί νόμιμα το ραδιοτηλεοπτικό πεδίο. Εξάλλου, ενώ η νομοθεσία προβλέπει να αποδίδουν στο Κράτος το 2% των ακαθάριστων εσόδων τους για την χρήση των συχνοτήτων, που αποτελούν δημόσιο αγαθό, (Ν. 3592/2007), με αλλεπάλληλες υπουργικές αποφάσεις το 2% συρρικνώνεται στο 0,1%-0,2%, παρά τα προφανή και πρωτοφανή οφέλη που αποκομίζουν επί δεκαετίες οι άνω επιχειρήσεις από τη χρήση των συχνοτήτων και την διαφημιστική δαπάνη. Επιπλέον, ενώ ο Ν. 3845/2010 επιβάλλει φόρο 20% επί των διαφημιστικών εσόδων, η Κυβέρνηση προβαίνει σε διαρκείς χρονικές μεταθέσεις της καταβολής, με τροπολογίες σε άσχετα ν/σ, με τελευταία την ΠΝΠ της 31/12/2012, που μετέθεσε τον φόρο για το 2014, σε πλήρη αναντιστοιχία με τη ρητορεία περί αναγκαιότητας είσπραξης φόρων, αλλά και με τις φοροεπιδρομές που πραγματοποιούνται στους φτωχούς και αδύναμους πολίτες.

4. Το κείμενο που έχει τεθεί σε διαβούλευση προβαίνει στην αδιανόητη και υπονομευτική για το δημόσιο συμφέρον αφαίρεση συχνοτήτων από την ΕΡΤ προς όφελος των ιδιωτικών τηλεοπτικών σταθμών, γεγονός αυτοτελώς αντικείμενο στο Σύνταγμα. Η μείωση των συχνοτήτων της ΕΡΤ συνιστά ελεγκτέα ελάττωση της περιουσίας του Δημοσίου και ιδρύει ευθύνη εκείνων που την επιχειρούν.

5. Εξάλλου, το υπό διαβούλευση κείμενο ουσιαστικά προοιωνίζεται μια συρρικνωμένη ΕΡΤ, μακριά από τις τεχνολογίες του μέλλοντος, όπως το HD, που απαιτεί μεγαλύτερο εύρος συχνοτήτων.

6. Το υπό διαβούλευση κείμενο προωθεί την ιδέα του ενός μοναδικού παρόχου δικτύου (αντί περισσότερων), με το επιχείρημα πως είναι πιο συμφέρουσα επένδυση!!! Με άλλα λόγια, επιχειρηματολογεί υπέρ του παρόχου και όχι υπέρ του δημοσίου συμφέροντος, που προφανώς εξυπηρετείται καλύτερα αν υπάρξουν περισσότεροι πάροχοι. Επί περισσοτέρων παρόχων, είναι πρόδηλο ότι και οικονομικό όφελος θα υπάρξει για το δημόσιο, αλλά και θα αποτραπεί η δημιουργία μονοπωλίου, με αντίστοιχο όφελος για τους πολίτες ως τηλεθεατές και καταναλωτές, ενώ θα υπάρχει μεγαλύτερη ασφάλεια στις εκπομπές.

7. Το χρονοδιάγραμμα εγκατάστασης (ολοκλήρωση 156 πομπών σε 12 μήνες) παρίσταται ανέφικτο, αν σκεφτεί κανείς τον χρόνο παραγγελίας – παράδοσης και τις δυσκολίες εγκατάστασης στις ελληνικές γεωγραφικές συνθήκες. Πρόκειται για ένα ακόμη σημείο που λειτουργεί αποτρεπτικά για τους επενδυτές και παραπέμπει σε φωτογραφική επιλογή παρόχου.

Συμπερασματικά, όλα τα στοιχεία συγκλίνουν σε έναν φωτογραφικό διαγωνισμό, με στόχο να αναλάβει το έργο η κοινοπραξία Digea, που έχουν δημιουργήσει οι ιδιωτικοί τηλεοπτικοί σταθμοί με στόχο τον πλήρη έλεγχο των ψηφιακών τηλεοπτικών εκπομπών. Σημειωτέον ότι ήδη εγείρονται σοβαρότατα ερωτηματικά για τον εσπευσμένο τρόπο με τον οποίο καταργήθηκε η πρόσβαση στο αναλογικό σήμα, το περασμένο καλοκαίρι, με δεδομένη και την τοποθέτηση του Συνηγόρου του Καταναλωτή στην Επιτροπή Θεσμών και Διαφάνειας της Βουλής.

Ερωτώνται, συνεπώς, οι κκ. Υπουργοί:

1. Πώς σκοπεύουν να διασφαλίσουν το δημοκρατικό αγαθό μίας ισχυρής δημόσιας τηλεόρασης, προχωρώντας στον διαγωνισμό ψηφιακού παρόχου δικτύου με την ΕΡΤ σε καθεστώς αμφισβήτησης και παρεμποδιζόμενη από την Κυβέρνηση να παρέμβει στην διαδικασία;

2. Πώς σκοπεύουν να εξασφαλίσουν την υποδομή για την ψηφιακή δημόσια τηλεόραση; Ποιος θα εγκαταστήσει τους πομπούς της; Πώς θα διασφαλισθεί η απρόσκοπτη λειτουργία τους και η ανεξαρτησία τους από ιδιωτικά συμφέροντα; Πως θα προχωρήσουν αυτά τα θέματα με την ΕΡΤ σε καθεστώς αμφισβήτησης και υπονόμευσης από την Κυβέρνηση;

3. Με βάση τις παρατηρήσεις 1 έως 6 του παραπάνω κειμένου, πώς διασφαλίζεται η αμερόληπτη διεξαγωγή του διαγωνισμού και το μέγιστο όφελος για το δημόσιο;

4. Τι σκοπεύει να πράξει η Κυβέρνηση και με ποιο χρονοδιάγραμμα ώστε να διευθετηθεί το απόλυτα άναρχο τηλεοπτικό τοπίο; Για ποιό λόγο δεν προχώρησε σε καθορισμό των παρόχων περιεχομένου πριν τον πάροχο δικτύου; Για ποιό λόγο διαιωνίζεται η παράνομη λειτουργία των ιδιωτικών σταθμών; Γιατί αναβάλλεται διαρκώς η απαίτηση από το δημόσιο των ποσών που οφείλονται τόσο για την χρήση συχνοτήτων όσο και για τα διαφημιστικά έσοδα;

5. Εξετάζει η κυβέρνηση την λύση της αναβολής του διαγωνισμού για τον πάροχο δικτύου ψηφιακής τηλεόρασης για προφανείς λόγους προστασίας του δημοσίου συμφέροντος;

Οι ερωτώντες Βουλευτές

Δημήτριος Παπαδημούλης
Νικόλαος Βούτσης
Ζωή Κωνσταντοπούλου

Η ΑΓΟΡΑ ΣΗΜΕΡΑ

Ομοαξονικά καλώδια Kathrein για αξιοπιστία, αποδοτικότητα και ανθεκτικότητα
Η σύνδεση δεν είναι απλώς τεχνολογία – είναι θέμα εμπιστοσύνης. Σε έναν κόσμο όπου η ποιότητα του σήματος και η σταθερότητα της μετάδοσης είναι κρίσιμη, τα καλώδια Kathrein προσφέρουν απόλυτη αξιοπι…
PROMAX TV Explorer NG
Είναι πλέον διαθέσιμο από την IDComs το πλήρες manual σε αρχείο PDF, για τον νέο επαναστατικό αναλυτή TV Explorer NG της PROMAX. Το συγκεκριμένο manual διαθέτει πάνω από 120 σελίδες με αναλυτικές πε…
ALE UC Solution
Η υβριδική εργασία αυξάνεται με ραγδαίο ρυθμό. Οι εργαζόμενοι εργάζονται και επικοινωνούν από όπου και αν βρίσκονται, χωρίς να κρίνεται απαραίτητη η φυσική παρουσία στον ίδιο χώρο. Με τη λύση ενοποι…
Akuvox Self-Organizing Network
Η Akuvox παρουσιάζει μια καινοτόμα προσέγγιση στον έλεγχο πρόσβασης για πολυκατοικίες και gated communities, με τη λύση Self-Organizing Network, σχεδιασμένη για να προσφέρει ευκολία, αποδοτικότητα κ…
EDISION διπλές πρίζες TV/R-SAT
Μια εξαιρετική νέα σειρά πριζών τηλεοπτικού και ραδιοφωνικού σήματος και αξεσουάρ είναι άμεσα διαθέσιμη από την EDISION. Οι πρίζες σχεδιάζονται και κατασκευάζονται από την EDISION, διαθέτουν εξαιρετ…
Multimedia Perspectives / Fagor COMPACT ROT 310C & ROR 260C
Η σειρά COMPACT της Multimedia Perspectives / Fagor περιλαμβάνει τον οπτικό πομπό ROT 310C και τον οπτικό δέκτη ROR 260C με ισχυρά χαρακτηριστικά και υψηλή αξιοπιστία, ενώ να σημειωθεί ότι τα παραπά…
Ομοαξονικά καλώδια της Multimedia Perspectives / Fagor
Στη νέα διευρυμένη γκάμα προϊόντων της IDComs συμπεριλαμβάνεται ένα σύνολο ιδιαίτερα αξιόλογων ομοαξονικών καλωδίων για όλες τις εφαρμογές λήψης και διανομής επίγειων και δορυφορικών τηλεοπτικών σημ…
Yeastar TB Series BRI VoIP Gateway
Η σειρά TB της Yeastar περιλαμβάνει τα TB200 και TB400, δύο συμπαγείς και αξιόπιστες αυτόνομες πύλες (gateways) VoIP που μετατρέπουν τις γραμμές ISDN BRI σε VoIP, επιτρέποντας σε επιχειρήσεις να ενσ…
Ruijie-Reyee RG-RAP62-Wall
Η συνδεσιμότητα είναι πλέον αναπόσπαστο κομμάτι της φιλοξενίας και το Ruijie-Reyee RG-RAP62-Wall δίνει τη λύση που κάθε ξενοδόχος χρειάζεται. Με τεχνολογία Wi-Fi 6 AX3000 και ταχύτητες έως 2.974Mbps…
Televes 552220 ενισχυτής γραμμής 3 εξόδων
O Televes 552220 είναι ένας ενισχυτής γραμμής τηλεοπτικού σήματος κατάλληλος για διαμερίσματα, με 3 εξόδους και αυτόματη αποκοπή παρεμβολών 5G / LTE. Διαθέτει 2 κύριες εξόδους και 1 για μία τοπική T…
TP-Link Omada OC220
Η σειρά εξειδικευμένων επιχειρηματικών λύσεων της TP-Link, Omada, μόλις κυκλοφόρησε τον OC220, έναν νέο ελεγκτή υλικού με 2,6 φορές ταχύτερη εκκίνηση από τον ελεγκτή προηγούμενης γενιάς. Μικρό κουτί…
Audien W-990B & W-176
Η εταιρεία KAL Electronics ανακοινώνει την παραλαβή των ηχείων W-990B μαζί με την κονσόλα χειρισμού W-176 της Audien, τα οποία έχουν σχεδιαστεί για να δημιουργούν ένα ολοκληρωμένο σετ ήχου, ιδανικό…

ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΤΕΥΧΟΣ

Ψηφιακή Τηλεόραση, τεύχος Δεκεμβρίου 2025
Το νέο τεύχος Δεκεμβρίου του περιοδικού «Ψηφιακή Τηλεόραση» κυκλοφορεί πάντα μαζί με το περιοδικό «Security Report», που ηγείται στην αγορά των ηλεκτρονικών συστημάτων ασφαλείας.  Θέματα Τεύχους…
Λίστες αναπαραγωγής M3U
Για τους χρήστες που αρέσκονται να χρησιμοποιούν την IPTV και όχι τον παραδοσιακό τρόπο της επίγειας λήψης για να βλέπουν τηλεόραση, οι λίστες αναπαραγωγής M3U αποτελούν ένα τέλειο εργαλείο που μπορ…
EDISION CAM-100
Ένα νέο μοντέλο EDISION ενισχυτή δοκιμάσαμε για να παρουσιάσουμε σε αυτό το τεύχος της Ψηφιακής Τηλεόρασης. Πρόκειται για τον CAM-100, έναν ποιοτικό κεντρικό ενισχυτή που διαθέτει μία είσοδο UHF για…
Kathrein UFX 12 & UFX 14
Η γερμανική Kathrein, που αποτελεί έναν αξιόπιστο και δυναμικό συνεργάτη για όσους επιδιώκουν αποτελεσματικότητα, καινοτομία και βιώσιμες λύσεις, παρουσιάζει δύο νέα μοντέλα διαμορφωτών, τα UFX 12 κ…
ARLI βάσεις TV
Η Astrasat διαθέτει σειρά βάσεων της ARLI για διάφορα μεγέθη τηλεοράσεων, όπως βάσεις τοίχου σταθερές ή με κλίση και περιστροφή που είναι σχεδιασμένες να μειώνουν την απόσταση της τηλεόρασης από τον…
Lemco HDMOD-7
Ένα νέο HDMI modulator της Lemco που κυκλοφόρησε πρόσφατα στην ελληνική αγορά, δοκιμάσαμε για να παρουσιάσουμε σε αυτό το τεύχος της Ψηφιακής Τηλεόρασης. Πρόκειται για το HDMOD-7, το οποίο συνδυάζει…
Sat & Zap, Δεκέμβριος 2025
Λίγα τα αξιόλογα ελεύθερα κανάλια του δορυφορικού τόξου – για να περνάει η ώρα θα προτείναμε το Strongman Champions League στις 13 Ανατολικά ή το δικαστικό Court TV στις 28.2 Ανατολικά. Για ποδοσφαι…
Επισκόπηση απορρήτου

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookie ώστε να μπορούμε να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία χρήστη. Οι πληροφορίες cookie αποθηκεύονται στο πρόγραμμα περιήγησης σας και εκτελούν λειτουργίες όπως η ανάγνωση σας όταν επιστρέφετε στον ιστότοπο μας και η βοήθεια της ομάδας μας να κατανοήσει ποιες ενότητες του ιστοτόπου θεωρείτε πιο ενδιαφέρουσες και χρήσιμες.