Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookie ώστε να μπορούμε να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία χρήστη. Οι πληροφορίες cookie αποθηκεύονται στο πρόγραμμα περιήγησης σας και εκτελούν λειτουργίες όπως η ανάγνωση σας όταν επιστρέφετε στον ιστότοπο μας και η βοήθεια της ομάδας μας να κατανοήσει ποιες ενότητες του ιστοτόπου θεωρείτε πιο ενδιαφέρουσες και χρήσιμες.
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
ΕΡΤ: Στην Design Park ο επανασχεδιασμός των logos
Η εταιρεία Design Park ορίστηκε προσωρινή ανάδοχος του διαγωνισμού με αντικείμενο την προμήθεια υπηρεσιών επανασχεδιασμού των λογοτύπων της ΕΡΤ, λόγω της πλέον συμφέρουσας προσφοράς βάσει της βέλτιστης σχέσης ποιότητας – τιμής, με συνολικό κόστος 52.500 ευρώ, πλέον ΦΠΑ. Η ΕΡΤ, με τη σύναψη της προκηρυσσόμενης σύμβασης για την παροχή της υπηρεσίας επανασχεδιασμού του λογοτύπου…
Η εταιρεία Design Park ορίστηκε προσωρινή ανάδοχος του διαγωνισμού με αντικείμενο την προμήθεια υπηρεσιών επανασχεδιασμού των λογοτύπων της ΕΡΤ, λόγω της πλέον συμφέρουσας προσφοράς βάσει της βέλτιστης σχέσης ποιότητας – τιμής, με συνολικό κόστος 52.500 ευρώ, πλέον ΦΠΑ.
Η ΕΡΤ, με τη σύναψη της προκηρυσσόμενης σύμβασης για την παροχή της υπηρεσίας επανασχεδιασμού του λογοτύπου, της νέας αισθητικής ταυτότητας των καναλιών της και του rebranding της υβριδικής υπηρεσίας και της on demand πλατφόρμας της, επιδιώκει, μεταξύ άλλων, την ανάδειξη και βελτίωση της εικόνας του κύρους της ως εθνικού δημόσιου ραδιοτηλεοπτικού φορέα, την καταξίωση του brand name της στο εσωτερικό και στο διεθνές κοινό, καθώς και την ανάδειξη της λειτουργίας της ως «ανοικτής, προσβάσιμης και διαδραστικής δημόσιας ραδιοτηλεόρασης». Βασικός πυλώνας επικοινωνίας της νέας σύγχρονης εικόνας της ΕΡΤ είναι το μήνυμα ότι «η EΡΤ αλλάζει και εισέρχεται στη νέα τηλεοπτική εποχή».
Υπενθυμίζεται ότι αντικείμενο της σύμβασης είναι η δημιουργία λογοτύπων για την ΕΡΤ1, την ΕΡΤ2, την ΕΡΤ3 και την ΕΡΤSports. Στο μεταξύ, η ΕΡΤ προκηρύσσει ανοικτό ηλεκτρονικό διαγωνισμό, με αντικείμενο την παροχή υπηρεσιών καταγραφής των διαφημιστικών μηνυμάτων που προβάλλονται από όλα τα μέσα της ΕΡΤ, με συνολικό προϋπολογισμό 118.662 ευρώ. Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να καταθέτουν τις προσφορές τους έως τις 20 Ιουλίου 2020.
Πηγή: advertising.gr