Skip to main content
DIABASTE DWREAN DIG 199
TM 721
sec162
satpraxis 2022
AC25
now 33 2022

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

19 Απριλίου 2019 11:30

Ευρωπαϊκή Ένωση εναντίον Facebook για τις διαφημίσεις των Ευρωεκλογών

image?src=%7B%22file%22%3A%22wp content%2Fuploads%2F2022%2F04%2Fd3db506b58521d067cad98a60abecb66 XL

Οι αλλαγές που έχει προωθήσει το Facebook στην προσπάθεια του να αποκλείσει παρεμβολές στις εκλογικές διαδικασίες, προσπαθώντας να αποφύγει φαινόμενα όπως της Ρωσικής παρέμβασης στις αμερικανικές εκλογές του 2016, έχουν με τη σειρά τους δημιουργήσει προβλήματα στις Ευρωεκλογές

Οι αλλαγές που έχει προωθήσει το Facebook στην προσπάθεια του να αποκλείσει παρεμβολές στις εκλογικές διαδικασίες, προσπαθώντας να αποφύγει φαινόμενα όπως της Ρωσικής παρέμβασης στις αμερικανικές εκλογές του 2016, έχουν με τη σειρά τους δημιουργήσει προβλήματα στις Ευρωεκλογές

Κάτω από αυτό το πρίσμα, τα τρία θεσμικά όργανα της ΕΕ ζήτησαν από το Facebook να κάνει αλλαγές στην διαφημιστική του πολιτική, αναφέροντας “τεράστιες πολιτικές και θεσμικές συνέπειες”. Σύμφωνα με νέους κανόνες που τέθηκαν σε ισχύ αυτήν την εβδομάδα, το Facebook απαιτεί από όλους τους διαφημιστές να εγγραφούν στη χώρα όπου επιθυμούν να αγοράσουν πολιτική διαφήμιση, στο πλαίσιο μιας προσπάθειας περιορισμού της ξένης επιρροής στις εθνικές εκστρατείες. Ωστόσο, οι ισχύοντες κανόνες δεν είναι κατάλληλοι για το ευρωπαϊκό εκλογικό σύστημα, καθώς εμποδίζουν τα κόμματα και τα θεσμικά όργανα να διεξάγουν νόμιμες διασυνοριακές εκστρατείες εντός της ΕΕ, σύμφωνα με την επιστολή που απευθύνθηκε στον επικεφαλής της παγκόσμιας πολιτικής του Facebook Nick Clegg και υπογράφηκε από την τον Γενικό Γραμματέα της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, τον Martin Selmayr, καθώς και τους ομολόγους του από το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο και το Συμβούλιο της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

“Η πολιτική του Facebook εμποδίζει τους Ευρωπαίους πολιτικούς ηγέτες να χρησιμοποιήσουν το Facebook, το Facebook Messenger και το Instagram για τις κοινοτικές καμπάνιες επικοινωνίας τους”, αναφέρει η κοινή επιστολή των τριών θεσμικών οργάνων. “Η πολιτική αυτή θα έθετε τους πολιτικούς ηγέτες της ΕΕ στο ίδιο επίπεδο με τους ξένους φορείς που προσπαθούν να παρεμβαίνει στις εκλογές της ΕΕ”.

Οι νέοι κανόνες του Facebook επιβάλλουν πολύ αυστηρότερες απαιτήσεις στα γεωγραφικά όρια μιας δεδομένης καμπάνιας. Ένας διαφημιζόμενος πρέπει να παράσχει μια φυσική διεύθυνση, καθώς και έναν αριθμό τηλεφώνου και πιστωτική κάρτα, μεταξύ άλλων απαιτήσεων, στον κολοσσό των κοινωνικών μέσων πριν αγοράσει διαφημίσεις πολιτικού χαρακτήρα. Το πρόβλημα, όπως το βλέπει η ΕΕ, είναι ότι το σύστημα θα σταματήσει τους πολιτικούς από τη διαφήμιση μεταξύ των χωρών της ΕΕ, όταν οι εκλογές του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου τον επόμενο μήνα περιλαμβάνουν εκστρατείες πολιτικών ομάδων σε ολόκληρη την ΕΕ. 

Το πρόβλημα όπως αναφέρει η επιστολή, είναι ότι: “Το Facebook μεταφέρει το σύστημα ενιαίας δικαιοδοσίας των ΗΠΑ σε ευρωπαϊκό επίπεδο, προσδιορίζοντας τα μεμονωμένα κράτη μέλη ως αποκλειστική δικαιοδοσία για τις ευρωπαϊκές εκλογές, αγνοώντας έτσι το σύστημα κοινών αρμοδιοτήτων μεταξύ του επιπέδου της Ένωσης και του εθνικού επιπέδου”. 

Εκτός όμως από τα προβλήματα που προκύπτουν για τους πολιτικούς και τα κόμματα, υπάρχει πρόβλημα και για την ίδια την Ευρωπαϊκή Επιτροπή και το Ευρωκοινοβούλιο, καθώς δεν θα μπορούν να ενημερώνουν τους πολίτες σε όλη την Ευρώπη σχετικά με την συμμετοχή τους στις εκλογές ή ότι άλλο θα πρέπει να γνωρίζουν, καθώς θα μπορούν να απευθυνθούν μόνο στη χώρα στην οποία είναι εγγεγραμμένες. 

Αν και το ίδιο το Facebook έχει αναφέρει ότι θα έχει την διακριτική ευχέρεια να επιτρέψει την διασυνοριακή πολιτική διαφήμιση σαν “εμπορική επιλογή”, οι ευρωπαϊκοί φορείς στην επιστολή τους αναφέρουν πως η εταιρεία θα πρέπει να επανεξετάσει την προσέγγιση της επικαλούμενη “τεράστιες πολιτικές και θεσμικές συνέπειες”. 

Παρά το γεγονός ότι η Ευρώπη είναι στο πλευρό του Facebook στην προσπάθεια του να ελέγξει τις ξένες παρεμβάσεις σε εκλογικές διαδικασίες και τις προσπάθειες χειραγώγησης ή εμπλοκής στις Ευρωπαϊκές εκλογές, δεν γίνεται το Facebook να αντιμετωπίζει την Ευρώπη το ίδιο με τις ΗΠΑ, καθώς το καθεστώς είναι διαφορετικό. “καταλαβαίνουμε το γεγονός ότι το Facebook προσπαθεί να εκπληρώσει τις δεσμεύσεις και τους όρους της Ευρωπαϊκής Ένωσης για την παραπληροφόρηση, όμως ο τρόπος που επέλεξε να το κάνει δημιουργεί άσκοπα εμπόδια και δεν προστατεύει τις ευρωεκλογές από εξωτερικές επιρροές” δήλωσε η Αυστριακή υποψήφια Μαρκέτα Γκρεγκόροβα. 

Κόμματα όπως το Ευρωπαϊκό Λαϊκό κόμμα και το ALDE για παράδειγμα, λειτουργούν κάτω από την Ευρωπαϊκή ομπρέλα, καθώς είναι εγγεγραμμένα στο Βέλγιο αλλά τα συμβαλλόμενα μέρη τους είναι εγκατεστημένα σε όλες τις χώρε της ΕΕ. Σύμφωνα με τους κανόνες του Facebook για τις πολιτικές διαφημίσεις, τέτοιες οργανώσεις θα μπορούν να αγοράζουν διαφημίσεις μόνο στο Βέλγιο, όπου και είναι εγγεγραμμένα. 

Από την μεριά του το Facebook υπεραμύνθηκε της πολιτικής του και δήλωσε πως δεν έχει σκοπό να κάνει κάποια αλλαγή. “Εξετάσαμε τους διάφορους κινδύνους και καταλήξαμε στο συμπέρασμα ότι η σωστή λύση για την καλύτερη προστασία από τις ξένες παρεμβολές είναι να επιτρέπεται να μπαίνουν διαφημίσεις σε μια χώρα της Ευρώπης από ανθρώπους ή οργανώσεις που έχουν επιβεβαιωμένα έδρα σε αυτή τη χώρα”. 

Στην περίπτωση που το Facebook δεν αλλάξει στάση, τότε το κόστος διαφήμισης για τα πολιτικά κόμματα και τους πολιτικούς πρόκειται να αυξηθεί κατά πολύ, ενώ στην περίπτωση που κάποιο κόμμα αποφασίσει να εξουσιοδοτήσει τα εθνικά μέλη του να πληρώνουν διαφημίσεις στη χώρα που δραστηριοποιούνται, τότε κινδυνεύουν να βρεθούν υπόλογοι προς τους κανόνες χρηματοδότησης της ΕΕ, οι οποία από το 2004 και μετά θέτουν ένα όριο για τις χρηματικές συνεισφορές των εθνικών μελών. 

https://emea.gr/

ΑΛΛΑ ΑΡΘΡΑ ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ

Η ΑΓΟΡΑ ΣΗΜΕΡΑ

Τα νέα της Mistral: Οδηγίες για μια καλή εγκατάσταση: Ενισχυτής γραμμής L269
Συνεχίζοντας την περιγραφή των προϊόντων της Mistral, μετά τους ενισχυτές κεραίας θα γίνει περιγραφή των ενισχυτών γραμμής. Οι ενισχυτές γραμμής διατίθενται σε τέσσερις κατηγορίες. Ο καθένας έχει τα…
IKUSI by FAGOR IPolo SIT 402/422
Η σειρά IPolo SIT της IKUSI by FAGOR περιλαμβάνει 2 μοντέλα SAT to IP Streamers για rack 19”, προκειμένου να επιτυγχάνεται διανομή δορυφορικών καναλιών σε δίκτυο Ethernet. Πρόκειται για τα μοντέλα S…
TP-Link Omada EAP772-Outdoor
Το νέο σημείο πρόσβασης EAP772-Outdoor από τη σειρά Omada της TP-Link παρέχει μια λύση δικτύου Wi-Fi που είναι ευέλικτη, στιβαρή, εύκολη στην ανάπτυξη και διαχειρίσιμη. Είναι σχεδιασμένο για εγκατάσ…
IKUSI by FAGOR IPolo TIT 402/422
Η σειρά IPolo TIT της IKUSI by FAGOR περιλαμβάνει 2 μοντέλα TER to IP Streamers για rack 19”, προκειμένου να επιτυγχάνεται διανομή επίγειων ψηφιακών καναλιών σε δίκτυο Ethernet. Πρόκειται για τα μον…
Prolink PLT-288B
Η εταιρεία KAL Electronics ανακοινώνει την παραλαβή της νέας σειράς καλωδίων PLT-288B της Prolink. Πρόκειται για νέας γενιάς ενεργά οπτικά καλώδια HDMI σε HDMI με βύσματα 24 επίχρυσων επαφών, τα οπο…
IKUSI by FAGOR STT 8000
Η IKUSI by FAGOR έχει παρουσιάσει 4 ιδιαίτερα ενδιαφέροντα μοντέλα Transmodulators της σειράς STT 8000, για αλλαγή διαμόρφωσης από DVB-S/S2 QPSK/8PSK σε DVB-T COFDM στην μπάντα 47-862 MHz. Τα μοντέλ…
IKUSI by FAGOR IPolo SIT 402/422
Η σειρά IPolo SIT της IKUSI by FAGOR περιλαμβάνει 2 μοντέλα SAT to IP Streamers για rack 19”, προκειμένου να επιτυγχάνεται διανομή δορυφορικών καναλιών σε δίκτυο Ethernet. Πρόκειται για τα μοντέλα S…
Τα νέα της Mistral: Οδηγίες για μια καλή εγκατάσταση: Ενισχυτής γραμμής Mini Line
Συνεχίζοντας την περιγραφή των προϊόντων της Mistral, μετά τους ενισχυτές κεραίας θα γίνει περιγραφή των ενισχυτών γραμμής. Οι ενισχυτές γραμμής διατίθενται σε τέσσερις κατηγορίες. Ο καθένας έχει τα…
Akubela HyPanel Lux Knob
Η τελευταία καινοτομία της Akubela, το HyPanel Lux Knob συνδυάζει κορυφαία τεχνολογία με εκλεπτυσμένο σχεδιασμό, προσφέροντας μια νέα διάσταση στην εμπειρία του έξυπνου κτιρίου. Σε μια εποχή όπου η…
Ekselans ODU LTE 4G router
Στην Ελλάδα υπάρχουν πολυάριθμα μικρά ξενοδοχεία, αλλά και ενοικιαζόμενα δωμάτια για τις περιόδους των διακοπών και όχι μόνο. Μία ιδιαίτερα σημαντική υπηρεσία που πρέπει να παρέχει κάθε μικρό ξενοδο…
Grandstream GRP2610(P)
Η τεχνολογία συνεχίζει να εξελίσσεται με γρήγορους ρυθμούς, και όλες οι επιχειρήσεις που βασίζονται στην επικοινωνία αναζητούν λύσεις που θα βοηθήσουν στο να παραμείνουν ανταγωνιστικές. Ένα από τα π…
Promax MD-200C
Η Promax – εκτός από κορυφαία πεδιόμετρα – παράγει μία ευρεία γκάμα οργάνων μέτρησης για όλες τις εφαρμογές. Ένα χαρακτηριστικό παράδειγμα είναι το ψηφιακό επιτραπέζιο πολύμετρο MD-200C, το οποίο φέ…

ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΤΕΥΧΟΣ

Ψηφιακή Τηλεόραση, Μάιος 2025
Κυκλοφορεί το νέο τεύχος Μαΐου 2025 του περιοδικού “Ψηφιακή Τηλεόραση” μαζί με το “Security Report”. Το νέο τεύχος Μαΐου του περιοδικού «Ψηφιακή Τηλεόραση» κυκλοφορεί πάντα μαζί με το περιοδικό «…
Salonica Electronix 2025
Σάββατο 15 και Κυριακή 16 Μαρίου 2025, στο Porto Palace Hotel Thessaloniki διεξήχθη το μεγαλύτερο event της αγοράς συστημάτων ασφαλείας, τηλεόρασης, δικτύων και τεχνολογίας ξενοδοχείων για το 2025…
Sat & Zap, Μάιος 2025
Ο ισχυρός Astra 1P στις 19.2 ανατολικά έχει ήδη αντικαταστήσει πλήρως τον παλιό 1ΚR και μερικώς τον 1Μ. Αρκετά εύκολη και η λήψη των ρωσικών καναλιών στις 80 ανατολικά. 3 Sat HD Astra 1P – 19…
Επισκόπηση απορρήτου

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookie ώστε να μπορούμε να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία χρήστη. Οι πληροφορίες cookie αποθηκεύονται στο πρόγραμμα περιήγησης σας και εκτελούν λειτουργίες όπως η ανάγνωση σας όταν επιστρέφετε στον ιστότοπο μας και η βοήθεια της ομάδας μας να κατανοήσει ποιες ενότητες του ιστοτόπου θεωρείτε πιο ενδιαφέρουσες και χρήσιμες.