Skip to main content
TM 839
SECREPORT 169
satpraxis 2022
now 33 2022
13 Δεκεμβρίου 2010 02:00

Γιώργος Μαθιός: Η ψηφιακή τηλεόραση είναι εθνική προσπάθεια

Γράφει: Δ.Ν
image?src=%7B%22file%22%3A%22wp content%2Fuploads%2F2022%2F05%2Fb1e621a0342caa27ff197076e7fde650 XL
Η επικοινωνία της επίγειας ψηφιακής τηλεοπτικής εκπομπής -και κατ’ επέκταση η προσαρμογή των πολιτών στη νέα τεχνολογία- είναι μια από τις μεγαλύτερες προκλήσεις που έχουν να αντιμετωπίσουν στα επόμενα δύο χρόνια η πολιτεία και οι ιδιωτικές επιχειρήσεις του χώρου της τηλεόρασης προκειμένου να αντεπεξέλθουν στο λεγόμενο «ψηφιακό στοίχημα».
Το κόστος της, σύμφωνα με τη διεθνή εμπειρία, ανέρχεται σε πολλά εκατομμύρια ευρώ, πράγμα που δεδομένης της συγκυρίας δυσκολεύει ακόμα περισσότερο τα πράγματα.
Ο Γιώργος Μαθιός, γενικός διευθυντής της Digea, της εταιρείας διαχείρισης ψηφιακού τηλεοπτικού σήματος που έχουν συστήσει οι 7 ιδιωτικοί τηλεοπτικοί σταθμοί της χώρας, μιλά στη «Ν», για το θέμα και επισημαίνει: την ελληνική ιδιαιτερότητα, τονίζει την ανάγκη υιοθέτησης εθνικής στρατηγικής και δηλώνει ότι το κόστος της επικοινωνίας στην Ελλάδα, με τις πιο συντηρητικές εκτιμήσεις, θα ξεπεράσει το ποσό των 30 εκατ. ευρώ.
Πόσο σημαντικός είναι ο ρόλος της επικοινωνίας στην ψηφιακή μετάβαση;
«Η διεθνής εμπειρία έχει αποδείξει ότι το δυσκολότερο κομμάτι της ψηφιακής μετάβασης έχει να κάνει με την προσαρμογή των πολιτών. Για το λόγο αυτό σε όλες τις χώρες έχει προβλεφθεί μια μακριά περίοδος παράλληλης μετάδοσης του αναλογικού και του ψηφιακού σήματος, συνοδευόμενη από συστηματική και εντατική επικοινωνία σε όλο το φάσμα των μέσων.
Η επικοινωνία αυτή έγινε πάντοτε σε συνεργασία της εμπορικής και της δημόσιας τηλεόρασης με τη συμμετοχή του κράτους σε ρόλο χρηματοδότη και διευκολυντικό προκειμένου να ξεπερνιούνται του όποιου προβλήματος πρόσβασης προς τον καταναλωτή, καθώς και να αποφεύγεται το όποιο μη παραγωγικό κόστος».
Αφού χρειάζεται η χρηματοδότηση του κράτους, δεν θα έπρεπε να αναλάβει την ευθύνη της επικοινωνίας αποκλειστικά;
«Χαρακτηριστικό είναι το αρνητικό παράδειγμα της Γαλλίας όπου για σειρά ετών το εγχείρημα το είχε αναλάβει αποκλειστικά το κράτος με εξαιρετικά απογοητευτικά αποτελέσματα δεδομένου ότι η επικοινωνία χάθηκε στα γρανάζια του Δημοσίου, στερείτο δημιουργικότητας και εξαντλήθηκε σε επανειλημμένες αποστολές ξύλινης αλληλογραφίας που κόστισε εκατομμύρια ευρώ. Μετά από 5 χρόνια κρατικής διαχείρισης η γνώση για το εγχείρημα δεν είχε ξεπεράσει το 30%!».
Ποιο είναι το ποσό που, κατά τη γνώμη σας, χρειάζεται για την επικοινωνία του ψηφιακού εγχειρήματος στην Ελλάδα, δεδομένου ότι διανύουμε και περίοδο οικονομικής κρίσης;
«Εχουν ακουστεί διάφοροι αριθμοί για το πόσο έχει στοιχίσει η επικοινωνία της μετάβασης στα διάφορα κράτη και αρκετοί είναι εκείνοι που σπεύδουν να ταυτίσουν τη χώρα με άλλες πληθυσμιακά όμοιες ευρωπαϊκές χώρες.
Ακολουθώντας μια επιστημονική προσέγγιση που δεν βασίζεται σε υπεραπλουστεύσεις, αρχίζουμε από το ότι η επίγεια εκπομπή στην Ελλάδα είναι πρωτεύον μέσο λήψης (αφορά στο 98% του πληθυσμού), ενώ αντίστοιχα σε άλλες ευρωπαϊκές χώρες η καλωδιακή πρόσβαση έχει το μεγαλύτερο μερίδιο. Κατά συνέπεια οι επικοινωνιακές ενέργειες άλλων χωρών, που ανέρχονται σε πολλά εκατομμύρια ευρώ, αφορούν ποσοστά πληθυσμού πολύ χαμηλότερα απ’ ό,τι στην Ελλάδα, που αφορά σχεδόν το σύνολο.
Στην Ελλάδα, λοιπόν, όταν κάνει μετάβαση, θα πρέπει να προσαρμοστεί το σύνολο του πληθυσμού. Επίσης έχουμε ένα από τα πιο περίπλοκα ανάγλυφα, που σε συνδυασμό με τις 15 και πλέον γειτνιάζουσες χώρες στα θέματα τηλεοπτικών εκπομπών, το δίκτυο γίνεται μια εξαιρετικά περίπλοκη υπόθεση με αποτέλεσμα να υπάρξουν αρκετές αλλαγές σε σχέση με την αναλογική.
Τα ανωτέρω, αλλά και το άναρχο περιβάλλον στο τηλεοπτικό πεδίο, λόγω της μη αδειοδότησης του χώρου για πάνω από 20 χρόνια, δεν επέτρεψαν τη μακρά περίοδο παράλληλης μετάδοσης ψηφιακού και αναλογικού σήματος στη χώρα μας.
Βάσει όλων των παραπάνω, δυστυχώς, το απαραίτητο νούμερο για το οποίο στην καλύτερη περίπτωση μιλάμε αρχίζει από τα 30 εκατομμύρια ευρώ.
Δεδομένης και της ευρύτερης οικονομικής κατάστασης, δεν πιστεύετε ότι το νούμερο αυτό είναι υψηλό;
«Πρέπει στην Ελλάδα να είμαστε για μια φορά σοβαροί και υπεύθυνοι σε ένα θέμα που αφορά στο σύνολο του ελληνικού πληθυσμού. Η μετάβαση δεν είναι προαιρετική. Είναι υποχρεωτική. Εχουμε ένα εξαιρετικά περίπλοκο μήνυμα που επιβάλλει κατανόηση του θέματος.
Συγκεκριμένα, κατανόηση του ότι το θέμα με αφορά, αποδοχή, κατανόηση του τι χρειάζεται να κάνω, αποδοχή του να το κάνω, να πάω στο κατάστημα και να ψωνίσω, κατανόηση του πότε θα μου συμβεί και βέβαια όλα αυτά τα βήματα να γίνουν για το 98% του πληθυσμού. Οποιο στέλεχος με στοιχειώδεις γνώσεις επικοινωνίας αναλάβει να λύσει το ανωτέρω πρόβλημα με 30 εκατομμύρια, μάλλον θα παραιτηθεί. Αν πάλι αναλάβει να το λύσει με 10 εκατ., επιτρέψτε μου να πω ότι μάλλον στερείται τη γνώση και την εμπειρία».
Σύμφωνα με τις πληροφορίες, μια νέα Εθνική Επιτροπή συστάθηκε με πρωτοβουλία του υφυπουργού Μεταφορών, Σπ. Βούγια, για την αντιμετώπιση των θεμάτων της ψηφιακής μετάβασης. Στην Επιτροπή αυτή, εκτός από συναρμόδια υπουργεία, το ΕΣΡ και την ΕΕΤΤ συμμετέχει και η Digea, καθώς και οι άλλοι εμπλεκόμενοι ιδιωτικοί φορείς. Είστε σύμφωνοι με την προσπάθεια αυτή και τι πρέπει να γίνει ειδικότερα στον τομέα της επικοινωνίας;
«Είχαμε θέσει εξ αρχής την ανάγκη για ένα κεντρικό συντονιστικό φορέα. Σε ό,τι αφορά την επικοινωνία, πρέπει να οργανωθούν περιοδικές έρευνες κατανόησης, αποδοχής και προσαρμογής ώστε να προγραμματίζουμε με επιτυχία, πρέπει να αναπτυχθούν από το κράτος οι απαραίτητοι μηχανισμοί ώστε τα μηνύματα να φτάσουν στους σωστούς ανθρώπους τη σωστή στιγμή, πρέπει να κινητοποιηθεί εναρμονισμένα η τοπική αυτοδιοίκηση και οι μηχανισμοί της, πρέπει να δημιουργηθούν και να χρηματοδοτηθούν συνεργεία εθελοντών και διανομής αποκωδικοποιητών σε απομακρυσμένες περιοχές, συνεργεία τοπικής ενημέρωσης στα χωριά και τα νησιά, πρέπει να αναπτυχτούν οι μηχανισμοί για δωρεάν προσφορά αποκωδικοποιητών σε αναξιοπαθούντες και αδύναμες κοινωνικές ομάδες, πρέπει να τυπωθούν και να διανεμηθούν πόρτα πόρτα εκατομμύρια φυλλάδια με στοχευμένο μήνυμα, πρέπει να δημιουργηθεί call center επιδοτούμενο από το κράτος ώστε να μη χρειάζεται να πληρώνει ο πολίτης».
Εσείς στην Digea έχετε ήδη προχωρήσει στη δημιουργία καμπάνιας, αφού το κράτος ομολογουμένως καθυστέρησε. Το γεγονός αυτό βέβαια ήδη δημιουργεί ένα πλαίσιο σε ό,τι αφορά την επικοινωνία, αφού η οποιαδήποτε αλλαγή του μηνύματος μάλλον θα δημιουργήσει περισσότερα προβλήματα απ’ όσα θα λύσει. Πώς μπορεί το κράτος να εμπλακεί στην υπόθεση αυτή;
«Η Digea αντιμετώπισε με μεγάλη ευθύνη την ενημέρωση του κοινού σαν πρώτη προτεραιότητα της εταιρείας, αναλαμβάνοντας ένα μεγάλο κόστος, πρώτα απ’ όλα, γιατί ο σεβασμός προς τον τηλεθεατή είναι μια από τις αρχές μας.
Ενα χρόνο μετά, με την αξιέπαινη υποστήριξη του ΕΣΡ, η καμπάνια έχει γράψει πολλές χιλιάδες GRPs, έχει ταυτιστεί με το εγχείρημα, έχει αγαπηθεί από τους Ελληνες και έχει συμβάλει σε μεγάλο βαθμό στο να μπορούμε σήμερα στην Ελλάδα να μιλάμε για μετάβαση το 2013.
Η Digea έχει δηλώσει και στην πολιτεία επισήμως αλλά και σε άλλα φόρα ότι, λαμβάνοντας υπόψη την περίοδο οικονομικής δυσπραγίας, προσφέρει την “Οικογένεια Κλικλίκου” στη διαδικασία της μετάβασης, ενώ θα συνεισφέρει την τεχνογνωσία που διαθέτει στην επικοινωνία του συγκεκριμένου εγχειρήματος ώστε να εξακολουθήσουμε να έχουμε τα εξαιρετικά αποτελέσματα που έχουν επιτευχθεί μέχρι τώρα χωρίς περιττές δαπάνες από δημόσιο χρήμα για να «ξανα-ανακαλύψουμε» τον τροχό και βέβαια χωρίς καθυστερήσεις. Σε κάθε περίπτωση όμως η «Οικογένεια Κλικλίκου» θα είναι εκεί για να βοηθήσει τους Ελληνες σε αυτήν τη δύσκολη μετάβαση.
Η καμπάνια για την ψηφιακή είναι μια πρωτόγνωρη καμπάνια για τα ελληνικά δεδομένα που δεν έχουμε περιθώριο να την κάνουμε λάθος με πειραματισμούς. Δεν το αντέχει ο λαός και του το οφείλουμε».

Πηγή : H Ναυτεμπορική

Η επικοινωνία της επίγειας ψηφιακής τηλεοπτικής εκπομπής -και κατ’ επέκταση η προσαρμογή των πολιτών στη νέα τεχνολογία- είναι μια από τις μεγαλύτερες προκλήσεις που έχουν να αντιμετωπίσουν στα επόμενα δύο χρόνια η πολιτεία και οι ιδιωτικές επιχειρήσεις του χώρου της τηλεόρασης προκειμένου να αντεπεξέλθουν στο λεγόμενο «ψηφιακό στοίχημα».
Το κόστος της, σύμφωνα με τη διεθνή εμπειρία, ανέρχεται σε πολλά εκατομμύρια ευρώ, πράγμα που δεδομένης της συγκυρίας δυσκολεύει ακόμα περισσότερο τα πράγματα.
Ο Γιώργος Μαθιός, γενικός διευθυντής της Digea, της εταιρείας διαχείρισης ψηφιακού τηλεοπτικού σήματος που έχουν συστήσει οι 7 ιδιωτικοί τηλεοπτικοί σταθμοί της χώρας, μιλά στη «Ν», για το θέμα και επισημαίνει: την ελληνική ιδιαιτερότητα, τονίζει την ανάγκη υιοθέτησης εθνικής στρατηγικής και δηλώνει ότι το κόστος της επικοινωνίας στην Ελλάδα, με τις πιο συντηρητικές εκτιμήσεις, θα ξεπεράσει το ποσό των 30 εκατ. ευρώ.
Πόσο σημαντικός είναι ο ρόλος της επικοινωνίας στην ψηφιακή μετάβαση;
«Η διεθνής εμπειρία έχει αποδείξει ότι το δυσκολότερο κομμάτι της ψηφιακής μετάβασης έχει να κάνει με την προσαρμογή των πολιτών. Για το λόγο αυτό σε όλες τις χώρες έχει προβλεφθεί μια μακριά περίοδος παράλληλης μετάδοσης του αναλογικού και του ψηφιακού σήματος, συνοδευόμενη από συστηματική και εντατική επικοινωνία σε όλο το φάσμα των μέσων.
Η επικοινωνία αυτή έγινε πάντοτε σε συνεργασία της εμπορικής και της δημόσιας τηλεόρασης με τη συμμετοχή του κράτους σε ρόλο χρηματοδότη και διευκολυντικό προκειμένου να ξεπερνιούνται του όποιου προβλήματος πρόσβασης προς τον καταναλωτή, καθώς και να αποφεύγεται το όποιο μη παραγωγικό κόστος».
Αφού χρειάζεται η χρηματοδότηση του κράτους, δεν θα έπρεπε να αναλάβει την ευθύνη της επικοινωνίας αποκλειστικά;
«Χαρακτηριστικό είναι το αρνητικό παράδειγμα της Γαλλίας όπου για σειρά ετών το εγχείρημα το είχε αναλάβει αποκλειστικά το κράτος με εξαιρετικά απογοητευτικά αποτελέσματα δεδομένου ότι η επικοινωνία χάθηκε στα γρανάζια του Δημοσίου, στερείτο δημιουργικότητας και εξαντλήθηκε σε επανειλημμένες αποστολές ξύλινης αλληλογραφίας που κόστισε εκατομμύρια ευρώ. Μετά από 5 χρόνια κρατικής διαχείρισης η γνώση για το εγχείρημα δεν είχε ξεπεράσει το 30%!».
Ποιο είναι το ποσό που, κατά τη γνώμη σας, χρειάζεται για την επικοινωνία του ψηφιακού εγχειρήματος στην Ελλάδα, δεδομένου ότι διανύουμε και περίοδο οικονομικής κρίσης;
«Εχουν ακουστεί διάφοροι αριθμοί για το πόσο έχει στοιχίσει η επικοινωνία της μετάβασης στα διάφορα κράτη και αρκετοί είναι εκείνοι που σπεύδουν να ταυτίσουν τη χώρα με άλλες πληθυσμιακά όμοιες ευρωπαϊκές χώρες.
Ακολουθώντας μια επιστημονική προσέγγιση που δεν βασίζεται σε υπεραπλουστεύσεις, αρχίζουμε από το ότι η επίγεια εκπομπή στην Ελλάδα είναι πρωτεύον μέσο λήψης (αφορά στο 98% του πληθυσμού), ενώ αντίστοιχα σε άλλες ευρωπαϊκές χώρες η καλωδιακή πρόσβαση έχει το μεγαλύτερο μερίδιο. Κατά συνέπεια οι επικοινωνιακές ενέργειες άλλων χωρών, που ανέρχονται σε πολλά εκατομμύρια ευρώ, αφορούν ποσοστά πληθυσμού πολύ χαμηλότερα απ’ ό,τι στην Ελλάδα, που αφορά σχεδόν το σύνολο.
Στην Ελλάδα, λοιπόν, όταν κάνει μετάβαση, θα πρέπει να προσαρμοστεί το σύνολο του πληθυσμού. Επίσης έχουμε ένα από τα πιο περίπλοκα ανάγλυφα, που σε συνδυασμό με τις 15 και πλέον γειτνιάζουσες χώρες στα θέματα τηλεοπτικών εκπομπών, το δίκτυο γίνεται μια εξαιρετικά περίπλοκη υπόθεση με αποτέλεσμα να υπάρξουν αρκετές αλλαγές σε σχέση με την αναλογική.
Τα ανωτέρω, αλλά και το άναρχο περιβάλλον στο τηλεοπτικό πεδίο, λόγω της μη αδειοδότησης του χώρου για πάνω από 20 χρόνια, δεν επέτρεψαν τη μακρά περίοδο παράλληλης μετάδοσης ψηφιακού και αναλογικού σήματος στη χώρα μας.
Βάσει όλων των παραπάνω, δυστυχώς, το απαραίτητο νούμερο για το οποίο στην καλύτερη περίπτωση μιλάμε αρχίζει από τα 30 εκατομμύρια ευρώ.
Δεδομένης και της ευρύτερης οικονομικής κατάστασης, δεν πιστεύετε ότι το νούμερο αυτό είναι υψηλό;
«Πρέπει στην Ελλάδα να είμαστε για μια φορά σοβαροί και υπεύθυνοι σε ένα θέμα που αφορά στο σύνολο του ελληνικού πληθυσμού. Η μετάβαση δεν είναι προαιρετική. Είναι υποχρεωτική. Εχουμε ένα εξαιρετικά περίπλοκο μήνυμα που επιβάλλει κατανόηση του θέματος.
Συγκεκριμένα, κατανόηση του ότι το θέμα με αφορά, αποδοχή, κατανόηση του τι χρειάζεται να κάνω, αποδοχή του να το κάνω, να πάω στο κατάστημα και να ψωνίσω, κατανόηση του πότε θα μου συμβεί και βέβαια όλα αυτά τα βήματα να γίνουν για το 98% του πληθυσμού. Οποιο στέλεχος με στοιχειώδεις γνώσεις επικοινωνίας αναλάβει να λύσει το ανωτέρω πρόβλημα με 30 εκατομμύρια, μάλλον θα παραιτηθεί. Αν πάλι αναλάβει να το λύσει με 10 εκατ., επιτρέψτε μου να πω ότι μάλλον στερείται τη γνώση και την εμπειρία».
Σύμφωνα με τις πληροφορίες, μια νέα Εθνική Επιτροπή συστάθηκε με πρωτοβουλία του υφυπουργού Μεταφορών, Σπ. Βούγια, για την αντιμετώπιση των θεμάτων της ψηφιακής μετάβασης. Στην Επιτροπή αυτή, εκτός από συναρμόδια υπουργεία, το ΕΣΡ και την ΕΕΤΤ συμμετέχει και η Digea, καθώς και οι άλλοι εμπλεκόμενοι ιδιωτικοί φορείς. Είστε σύμφωνοι με την προσπάθεια αυτή και τι πρέπει να γίνει ειδικότερα στον τομέα της επικοινωνίας;
«Είχαμε θέσει εξ αρχής την ανάγκη για ένα κεντρικό συντονιστικό φορέα. Σε ό,τι αφορά την επικοινωνία, πρέπει να οργανωθούν περιοδικές έρευνες κατανόησης, αποδοχής και προσαρμογής ώστε να προγραμματίζουμε με επιτυχία, πρέπει να αναπτυχθούν από το κράτος οι απαραίτητοι μηχανισμοί ώστε τα μηνύματα να φτάσουν στους σωστούς ανθρώπους τη σωστή στιγμή, πρέπει να κινητοποιηθεί εναρμονισμένα η τοπική αυτοδιοίκηση και οι μηχανισμοί της, πρέπει να δημιουργηθούν και να χρηματοδοτηθούν συνεργεία εθελοντών και διανομής αποκωδικοποιητών σε απομακρυσμένες περιοχές, συνεργεία τοπικής ενημέρωσης στα χωριά και τα νησιά, πρέπει να αναπτυχτούν οι μηχανισμοί για δωρεάν προσφορά αποκωδικοποιητών σε αναξιοπαθούντες και αδύναμες κοινωνικές ομάδες, πρέπει να τυπωθούν και να διανεμηθούν πόρτα πόρτα εκατομμύρια φυλλάδια με στοχευμένο μήνυμα, πρέπει να δημιουργηθεί call center επιδοτούμενο από το κράτος ώστε να μη χρειάζεται να πληρώνει ο πολίτης».
Εσείς στην Digea έχετε ήδη προχωρήσει στη δημιουργία καμπάνιας, αφού το κράτος ομολογουμένως καθυστέρησε. Το γεγονός αυτό βέβαια ήδη δημιουργεί ένα πλαίσιο σε ό,τι αφορά την επικοινωνία, αφού η οποιαδήποτε αλλαγή του μηνύματος μάλλον θα δημιουργήσει περισσότερα προβλήματα απ’ όσα θα λύσει. Πώς μπορεί το κράτος να εμπλακεί στην υπόθεση αυτή;
«Η Digea αντιμετώπισε με μεγάλη ευθύνη την ενημέρωση του κοινού σαν πρώτη προτεραιότητα της εταιρείας, αναλαμβάνοντας ένα μεγάλο κόστος, πρώτα απ’ όλα, γιατί ο σεβασμός προς τον τηλεθεατή είναι μια από τις αρχές μας.
Ενα χρόνο μετά, με την αξιέπαινη υποστήριξη του ΕΣΡ, η καμπάνια έχει γράψει πολλές χιλιάδες GRPs, έχει ταυτιστεί με το εγχείρημα, έχει αγαπηθεί από τους Ελληνες και έχει συμβάλει σε μεγάλο βαθμό στο να μπορούμε σήμερα στην Ελλάδα να μιλάμε για μετάβαση το 2013.
Η Digea έχει δηλώσει και στην πολιτεία επισήμως αλλά και σε άλλα φόρα ότι, λαμβάνοντας υπόψη την περίοδο οικονομικής δυσπραγίας, προσφέρει την “Οικογένεια Κλικλίκου” στη διαδικασία της μετάβασης, ενώ θα συνεισφέρει την τεχνογνωσία που διαθέτει στην επικοινωνία του συγκεκριμένου εγχειρήματος ώστε να εξακολουθήσουμε να έχουμε τα εξαιρετικά αποτελέσματα που έχουν επιτευχθεί μέχρι τώρα χωρίς περιττές δαπάνες από δημόσιο χρήμα για να «ξανα-ανακαλύψουμε» τον τροχό και βέβαια χωρίς καθυστερήσεις. Σε κάθε περίπτωση όμως η «Οικογένεια Κλικλίκου» θα είναι εκεί για να βοηθήσει τους Ελληνες σε αυτήν τη δύσκολη μετάβαση.
Η καμπάνια για την ψηφιακή είναι μια πρωτόγνωρη καμπάνια για τα ελληνικά δεδομένα που δεν έχουμε περιθώριο να την κάνουμε λάθος με πειραματισμούς. Δεν το αντέχει ο λαός και του το οφείλουμε».

Πηγή : H Ναυτεμπορική

Η ΑΓΟΡΑ ΣΗΜΕΡΑ

Ομοαξονικά καλώδια Kathrein για αξιοπιστία, αποδοτικότητα και ανθεκτικότητα
Η σύνδεση δεν είναι απλώς τεχνολογία – είναι θέμα εμπιστοσύνης. Σε έναν κόσμο όπου η ποιότητα του σήματος και η σταθερότητα της μετάδοσης είναι κρίσιμη, τα καλώδια Kathrein προσφέρουν απόλυτη αξιοπι…
PROMAX TV Explorer NG
Είναι πλέον διαθέσιμο από την IDComs το πλήρες manual σε αρχείο PDF, για τον νέο επαναστατικό αναλυτή TV Explorer NG της PROMAX. Το συγκεκριμένο manual διαθέτει πάνω από 120 σελίδες με αναλυτικές πε…
ALE UC Solution
Η υβριδική εργασία αυξάνεται με ραγδαίο ρυθμό. Οι εργαζόμενοι εργάζονται και επικοινωνούν από όπου και αν βρίσκονται, χωρίς να κρίνεται απαραίτητη η φυσική παρουσία στον ίδιο χώρο. Με τη λύση ενοποι…
Akuvox Self-Organizing Network
Η Akuvox παρουσιάζει μια καινοτόμα προσέγγιση στον έλεγχο πρόσβασης για πολυκατοικίες και gated communities, με τη λύση Self-Organizing Network, σχεδιασμένη για να προσφέρει ευκολία, αποδοτικότητα κ…
EDISION διπλές πρίζες TV/R-SAT
Μια εξαιρετική νέα σειρά πριζών τηλεοπτικού και ραδιοφωνικού σήματος και αξεσουάρ είναι άμεσα διαθέσιμη από την EDISION. Οι πρίζες σχεδιάζονται και κατασκευάζονται από την EDISION, διαθέτουν εξαιρετ…
Multimedia Perspectives / Fagor COMPACT ROT 310C & ROR 260C
Η σειρά COMPACT της Multimedia Perspectives / Fagor περιλαμβάνει τον οπτικό πομπό ROT 310C και τον οπτικό δέκτη ROR 260C με ισχυρά χαρακτηριστικά και υψηλή αξιοπιστία, ενώ να σημειωθεί ότι τα παραπά…
Ομοαξονικά καλώδια της Multimedia Perspectives / Fagor
Στη νέα διευρυμένη γκάμα προϊόντων της IDComs συμπεριλαμβάνεται ένα σύνολο ιδιαίτερα αξιόλογων ομοαξονικών καλωδίων για όλες τις εφαρμογές λήψης και διανομής επίγειων και δορυφορικών τηλεοπτικών σημ…
Yeastar TB Series BRI VoIP Gateway
Η σειρά TB της Yeastar περιλαμβάνει τα TB200 και TB400, δύο συμπαγείς και αξιόπιστες αυτόνομες πύλες (gateways) VoIP που μετατρέπουν τις γραμμές ISDN BRI σε VoIP, επιτρέποντας σε επιχειρήσεις να ενσ…
Ruijie-Reyee RG-RAP62-Wall
Η συνδεσιμότητα είναι πλέον αναπόσπαστο κομμάτι της φιλοξενίας και το Ruijie-Reyee RG-RAP62-Wall δίνει τη λύση που κάθε ξενοδόχος χρειάζεται. Με τεχνολογία Wi-Fi 6 AX3000 και ταχύτητες έως 2.974Mbps…
Televes 552220 ενισχυτής γραμμής 3 εξόδων
O Televes 552220 είναι ένας ενισχυτής γραμμής τηλεοπτικού σήματος κατάλληλος για διαμερίσματα, με 3 εξόδους και αυτόματη αποκοπή παρεμβολών 5G / LTE. Διαθέτει 2 κύριες εξόδους και 1 για μία τοπική T…
TP-Link Omada OC220
Η σειρά εξειδικευμένων επιχειρηματικών λύσεων της TP-Link, Omada, μόλις κυκλοφόρησε τον OC220, έναν νέο ελεγκτή υλικού με 2,6 φορές ταχύτερη εκκίνηση από τον ελεγκτή προηγούμενης γενιάς. Μικρό κουτί…
Audien W-990B & W-176
Η εταιρεία KAL Electronics ανακοινώνει την παραλαβή των ηχείων W-990B μαζί με την κονσόλα χειρισμού W-176 της Audien, τα οποία έχουν σχεδιαστεί για να δημιουργούν ένα ολοκληρωμένο σετ ήχου, ιδανικό…

ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΤΕΥΧΟΣ

Ψηφιακή Τηλεόραση, τεύχος Δεκεμβρίου 2025
Το νέο τεύχος Δεκεμβρίου του περιοδικού «Ψηφιακή Τηλεόραση» κυκλοφορεί πάντα μαζί με το περιοδικό «Security Report», που ηγείται στην αγορά των ηλεκτρονικών συστημάτων ασφαλείας.  Θέματα Τεύχους…
Λίστες αναπαραγωγής M3U
Για τους χρήστες που αρέσκονται να χρησιμοποιούν την IPTV και όχι τον παραδοσιακό τρόπο της επίγειας λήψης για να βλέπουν τηλεόραση, οι λίστες αναπαραγωγής M3U αποτελούν ένα τέλειο εργαλείο που μπορ…
EDISION CAM-100
Ένα νέο μοντέλο EDISION ενισχυτή δοκιμάσαμε για να παρουσιάσουμε σε αυτό το τεύχος της Ψηφιακής Τηλεόρασης. Πρόκειται για τον CAM-100, έναν ποιοτικό κεντρικό ενισχυτή που διαθέτει μία είσοδο UHF για…
Kathrein UFX 12 & UFX 14
Η γερμανική Kathrein, που αποτελεί έναν αξιόπιστο και δυναμικό συνεργάτη για όσους επιδιώκουν αποτελεσματικότητα, καινοτομία και βιώσιμες λύσεις, παρουσιάζει δύο νέα μοντέλα διαμορφωτών, τα UFX 12 κ…
ARLI βάσεις TV
Η Astrasat διαθέτει σειρά βάσεων της ARLI για διάφορα μεγέθη τηλεοράσεων, όπως βάσεις τοίχου σταθερές ή με κλίση και περιστροφή που είναι σχεδιασμένες να μειώνουν την απόσταση της τηλεόρασης από τον…
Lemco HDMOD-7
Ένα νέο HDMI modulator της Lemco που κυκλοφόρησε πρόσφατα στην ελληνική αγορά, δοκιμάσαμε για να παρουσιάσουμε σε αυτό το τεύχος της Ψηφιακής Τηλεόρασης. Πρόκειται για το HDMOD-7, το οποίο συνδυάζει…
Sat & Zap, Δεκέμβριος 2025
Λίγα τα αξιόλογα ελεύθερα κανάλια του δορυφορικού τόξου – για να περνάει η ώρα θα προτείναμε το Strongman Champions League στις 13 Ανατολικά ή το δικαστικό Court TV στις 28.2 Ανατολικά. Για ποδοσφαι…
Επισκόπηση απορρήτου

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookie ώστε να μπορούμε να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία χρήστη. Οι πληροφορίες cookie αποθηκεύονται στο πρόγραμμα περιήγησης σας και εκτελούν λειτουργίες όπως η ανάγνωση σας όταν επιστρέφετε στον ιστότοπο μας και η βοήθεια της ομάδας μας να κατανοήσει ποιες ενότητες του ιστοτόπου θεωρείτε πιο ενδιαφέρουσες και χρήσιμες.