Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookie ώστε να μπορούμε να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία χρήστη. Οι πληροφορίες cookie αποθηκεύονται στο πρόγραμμα περιήγησης σας και εκτελούν λειτουργίες όπως η ανάγνωση σας όταν επιστρέφετε στον ιστότοπο μας και η βοήθεια της ομάδας μας να κατανοήσει ποιες ενότητες του ιστοτόπου θεωρείτε πιο ενδιαφέρουσες και χρήσιμες.
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
2 Δεκεμβρίου 2024 10:15
2 Δεκεμβρίου 2024 09:39
2 Δεκεμβρίου 2024 09:35
2 Δεκεμβρίου 2024 09:28
2 Δεκεμβρίου 2024 09:23
2 Δεκεμβρίου 2024 09:12
2 Δεκεμβρίου 2024 09:06
2 Δεκεμβρίου 2024 08:55
20 Οκτωβρίου 2011 14:50
H διασυνδεδεμένη (ιντερνετική) τηλεόραση κερδίζει έδαφος σε ΗΠΑ-Ευρώπη
Γράφει: Γιάννης-Φίλιππος Δημητριάδης
Ο αριθμός των νοικοκυριών που χρησιμοποιούν το ίντερνετ για να δουν εκπομπές και ταινίες στην οθόνη της τηλεόρασής τους ξεπέρασε τα 42 εκατομμύρια στην «ζώνη ΗΠΑ-Ευρώπης». Η χρήση των διασυνδεδεμένων τηλεοράσεων είναι πάντως δύο φορές πιο διαδεδομένη στις ΗΠΑ παρά στην Ευρώπη. Το 20% των αμερικανών καταναλωτών που ρωτήθηκαν από την Strategy Analytics είχαν δεί ιντερνετικό περιεχόμενο με την τηλεόρασή τους τον τελευταίο μήνα, συγκρινόμενο με το 10% των Ευρωπαίων που δήλωσαν το ίδιο.
«Εκτιμούμε ότι αυτή η διαφορά αντικατοπτρίζει την σχετική δύναμη ψηφιακών υπηρεσιών όπως οι Netflix-Hulu στην Αμερικανική αγορά» δηλώνει η Stategy Analytics η οποία ενδιαφέρθηκε επίσης και για τον τρόπο με τον οποίο οι καταναλωτές μπαίνουν στο ίντερνετ με τις τηλεοράσεις τους: Στις ΗΠΑ οι παιχνιδοκονσόλες έρχονται πρώτες, ενώ στην Ευρώπη προτιμούν να συνδέσουν έναν υπολογιστή στην τηλεόραση, χρησιμοποιώντας καλώδιο HDMI. Και στις δύο περιοχές το στρήμιγκ που βασίζεται σε blu ray players που είναι συνδεδεμένα στο οικιακό δίκτυο είναι επίσης αρκετά διαδεδομένο.
Πηγή: telesatellite
Ο αριθμός των νοικοκυριών που χρησιμοποιούν το ίντερνετ για να δουν εκπομπές και ταινίες στην οθόνη της τηλεόρασής τους ξεπέρασε τα 42 εκατομμύρια στην «ζώνη ΗΠΑ-Ευρώπης». Η χρήση των διασυνδεδεμένων τηλεοράσεων είναι πάντως δύο φορές πιο διαδεδομένη στις ΗΠΑ παρά στην Ευρώπη. Το 20% των αμερικανών καταναλωτών που ρωτήθηκαν από την Strategy Analytics είχαν δεί ιντερνετικό περιεχόμενο με την τηλεόρασή τους τον τελευταίο μήνα, συγκρινόμενο με το 10% των Ευρωπαίων που δήλωσαν το ίδιο.
«Εκτιμούμε ότι αυτή η διαφορά αντικατοπτρίζει την σχετική δύναμη ψηφιακών υπηρεσιών όπως οι Netflix-Hulu στην Αμερικανική αγορά» δηλώνει η Stategy Analytics η οποία ενδιαφέρθηκε επίσης και για τον τρόπο με τον οποίο οι καταναλωτές μπαίνουν στο ίντερνετ με τις τηλεοράσεις τους: Στις ΗΠΑ οι παιχνιδοκονσόλες έρχονται πρώτες, ενώ στην Ευρώπη προτιμούν να συνδέσουν έναν υπολογιστή στην τηλεόραση, χρησιμοποιώντας καλώδιο HDMI. Και στις δύο περιοχές το στρήμιγκ που βασίζεται σε blu ray players που είναι συνδεδεμένα στο οικιακό δίκτυο είναι επίσης αρκετά διαδεδομένο.
Πηγή: telesatellite