Skip to main content
7 Φεβρουαρίου 2012 04:03

H DIGEA ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΠΟΒΑΘΜΙΣΗ ΤΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΣΗΜΑΤΟΣ ΤΟΥ ALTER

Γράφει: N.D
image?src=%7B%22file%22%3A%22wp content%2Fuploads%2F2022%2F05%2Fb9eca47d3d5e30f0d74193059336dc22 XL
Αξιότιμε κε Τ. Δ.,
με την από 31/01/2012 επιστολή σας (μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου) ζητάτε να ενημερωθείτε εγγράφως για «το λόγο που δεν έχετε κορυφαία ποιότητα εικόνας και ήχου για τον τηλεοπτικό σταθμό ALTER στον Πειραιά».Σε απάντηση του ερωτήματός σας, σας ενημερώνουμε ότι η διαφοροποίηση της ποιότητας σήματος του τηλεοπτικού σταθμού ALTER σχετίζεται με εμπιστευτικές πληροφορίες του συγκεκριμένου πελάτη μας, τις οποίες έχουμε υποχρέωση να μην γνωστοποιούμε σε τρίτους.Κατόπιν τούτου, αν επιθυμείτε να λάβετε περισσότερες πληροφορίες, παρακαλούμε όπως απευθυνθείτε στον τηλεοπτικό σταθμό ALTER.
Με εκτίμηση,
Τμήμα εξυπηρέτησης τηλεθεατών
Επιστολή τηλεθεατή προς DIGEA:
Αξιότιμοι Κύριοι,

Στις 04/01/2012 κάλεσα στο 211 3007404 ρωτώντας αν κάλεσα το σωστό τηλεφωνικό αριθμό για να μάθω την αιτία που δεν βλέπω ALTER στον Πειραιά και να λάβω την απάντηση εγγράφως. Ενημερώθηκα πως μπορώ να πω το αίτημα μου και δίνοντας τα προσωπικά στοιχεία (Όνομα, e-mail) μου είπαν πως θα προωθούσαν το αίτημα μου στο αρμόδιο τμήμα της εταιρίας σας (DIGEA).
Από τη δική μου πλευρά τους ενημέρωσα πως για οποιοδήποτε πρόβλημα προκύψει ή την ανάγκη περισσότερων στοιχείων μου, να μου στείλουν ένα e-mail ενημέρωσης.
Μετά από αρκετά τηλέφωνα στο πιο πάνω νούμερο, ενημερώθηκα πως το αίτημα μου το έχει παραλάβει η DIGEA, δίνοντάς μου παράλληλα τον αριθμό του τηλεφωνικού κέντρου της εταιρίας σας (DIGEA) και προτρέποντάς με να καλέσω εκεί για τις πληροφορίες που ζητώ,όπως και έπραξα.
Μία ευγενική κυρία μου απάντησε και με ρώτησε πως θα μπορούσε να με εξυπηρετήσει,της είπα το πρόβλημα μου είναι ότι δεν βλέπω τον τηλεοπτικό σταθμό ALTER και με ενημέρωσε πως με συνδέει με το τεχνικό τμήμα της εταιρίας σας (DIGEA). Στην επικοινωνία μου με το τεχνικό τμήμα,εξηγώντας το πρόβλημα μου,ενημερώθηκα πως το πρόβλημα προκύπτει από τη μη πληρωμή της εταιρίας σας (DIGEA) από τον τηλεοπτικό σταθμό ALTER. Αμέσως είπα στον τεχνικό σας πως επιθυμώ την απάντηση εγγράφως, δυστυχώς όμως με πληροφόρισε πως κάτι τέτοιο είναι αδύνατο από μέρους του και αν θα ήθελα, για το συγκεκριμένο θέμα, καλό θα ήταν να μου απαντήσει η DIGEA μέσω του τμήματος δημοσίων σχέσεων,όπως και έπραξα ζητώντας από τον τεχνικό να με συνδέσει με το τηλεφωνικό κέντρο.
Στο τηλεφωνικό κέντρο ζήτησα να με συνδέσουν με το τμήμα δημοσίων σχέσεων και μου απάντησε η κυρία Κρ. η οποία δεν μου απάντησε στο ερώτημά μου και δίνοντάς της εκ νέου τα προσωπικά στοιχεία μου (Όνομα,e-mail και τηλέφωνο), τα οποία είχαν χαθεί μη γνωρίζοντας ποιος μπορεί να τα έχει,μου είπε πως θα επικοινωνούσε μαζί μου η κυρία Κο.
Η επικοινωνία αυτή από την πλευρά της κυρίας Κο. δεν έγινε ποτέ, μιας και από μόνος μου επικοινώνησα πάλι με την εταιρία σας (DIGEA) προκειμένου να μάθω τον λόγο της καθυστέρησης. Στην επικοινωνία αυτή είχα την τιμή να συνομιλήσω με την κυρία Κολιάδου η οποία με ενημέρωσε πως ποτέ δεν ενημερώθηκε για την επικοινωνία που είχα με την υφισταμένη της δύο (2) με τρεις (3) μέρες νωρίτερα. Ρωτώντας την να μάθω την αιτία που δεν βλέπω ALTER στον Πειραιά, μου είπε να γυρίσω τον δέκτη μου στην παραδοσιακή αναλογική μετάδοση.Λέγοντας της πως επιθυμώ να απολαμβάνω την κορυφαία ποιότητα εικόνας και ήχου της ψηφιακής μετάδοσης, την ρώτησα αν γνωρίζει τί διαφημίζουν (σαν εταιρία DIGEA) στον επίσημο ιστότοπο της εταιρίας σας (DIGEA) http://www.digea.gr/ και συγκεκριμένα στην ιστοσελίδα http://www.digea.gr/content002001.html Ερωτήσεις δηλαδή που χρήζουν εμπεριστατωμένες απαντήσεις.Αντ’ αυτού η κυρία Κολ. θεώρησε πως την ειρωνεύομαι και με έντονο, μη ψύχραιμο, τόνο μου είπε να στείλω το αίτημα μου εγγράφως στο info@digea.gr και η εταιρία σας θα κρίνει αν πρέπει να μου απαντήσει.Την ενημέρωσα για ότι έχει προηγηθεί (απο τις 04/01/2012 μέχρι και την ημέρα αυτή) και παρόλα αυτά μου είπε πως είναι δικό μου το λάθος επειδή το 211 3007404 είναι γραμμή παραπόνων τηλεφωνικού κέντρου. Μετά από την απάντηση αυτή, ρώτησα την κυρία Κο. αν δέχεται να ηχογραφήσω τη συνομιλία μας για να της θέσω και πάλι τις ίδιες ερωτήσεις και έλαβα την άρνησή της.Στη συνέχεια ρώτησα να μου πει το όνομα του προϊσταμένου της και μου είπε πως δεν έχει προϊστάμενο, επειδή αυτή είναι η διευθύντρια του τμήματος Marketing και Δημοσίων Σχέσεων της εταιρίας σας (DIGEA) Την ρώτησα να μου απαντήσει σε ποιον αναφέρετε και μου είπε στην Γενική Διεύθυνση που προΐσταται ο κύριος Γ. Μ.
Καλώντας εκ νέου στο τηλεφωνικό κέντρο της εταιρία σας (DIGEA) ζήτησα να με συνδέσουν με τον κύριο Μ., πράγμα που έγινε,αλλά αντί για τον κύριο Μ. μίλησα με την γραμματέα του η οποία με ενημέρωσε πως ο κύριος Μ. βρίσκετε σε επαγγελματική συνάντηση στο γραφείο του και δεν μπορεί να μου μιλήσει. Ρώτησα αν είναι εφικτό να μιλήσω μαζί του για να του εξιστορήσω όλα τα
παραπάνω, σαν ένας απλός ιδιώτης και όχι σαν ένα μεγάλο στέλεχος μιας εταιρίας και η γραμματέας του μου απάντησε βεβαίως, ρωτώντας με τα στοιχεία μου, τα οποία και έδωσα.Έκτοτε περιμένω τηλέφωνο από τον κύριο Μ. Από εσάς αιτούμαι να μου στείλετε γραπτώς στην διεύθυνση Αττικής 16 Τ.Κ, 16342 Ηλιούπολη στο όνομα Τ. Δ. επιστολή με την επωνυμία και τα διακριτικά στοιχεία της εταιρίας σας (DIGEA) ή απαντητικό e-mail στο λογαριασμό ******* που να με ενημερώνει το λόγο που δεν έχω κορυφαία ποιότητα εικόνας και ήχου για τον τηλεοπτικό σταθμό ALTER στον Πειραιά, αντ’ αυτού βλέπω είδωλα και χίονια με πάρα πολλά προβλήματα ήχου, τουλάχιστον από τις 04/01/2012 που είχα και την πρώτη επαφή με την εταιρία σας (DIGEA) μέχρι και σήμερα 31/01/2012 και ώρα 17:22 πμ

Ευχαριστώ εκ των προτέρων

Με εκτίμηση,
Τ. Δ.
υ.γ. για τυχόν λάθος στα προαναφερθέντα ονόματα ζητώ εκ των προτέρων συγνώμη

http://ergazomenoialter.blogspot.com

Αξιότιμε κε Τ. Δ.,
με την από 31/01/2012 επιστολή σας (μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου) ζητάτε να ενημερωθείτε εγγράφως για «το λόγο που δεν έχετε κορυφαία ποιότητα εικόνας και ήχου για τον τηλεοπτικό σταθμό ALTER στον Πειραιά».Σε απάντηση του ερωτήματός σας, σας ενημερώνουμε ότι η διαφοροποίηση της ποιότητας σήματος του τηλεοπτικού σταθμού ALTER σχετίζεται με εμπιστευτικές πληροφορίες του συγκεκριμένου πελάτη μας, τις οποίες έχουμε υποχρέωση να μην γνωστοποιούμε σε τρίτους.Κατόπιν τούτου, αν επιθυμείτε να λάβετε περισσότερες πληροφορίες, παρακαλούμε όπως απευθυνθείτε στον τηλεοπτικό σταθμό ALTER.
Με εκτίμηση,
Τμήμα εξυπηρέτησης τηλεθεατών
Επιστολή τηλεθεατή προς DIGEA:
Αξιότιμοι Κύριοι,

Στις 04/01/2012 κάλεσα στο 211 3007404 ρωτώντας αν κάλεσα το σωστό τηλεφωνικό αριθμό για να μάθω την αιτία που δεν βλέπω ALTER στον Πειραιά και να λάβω την απάντηση εγγράφως. Ενημερώθηκα πως μπορώ να πω το αίτημα μου και δίνοντας τα προσωπικά στοιχεία (Όνομα, e-mail) μου είπαν πως θα προωθούσαν το αίτημα μου στο αρμόδιο τμήμα της εταιρίας σας (DIGEA).
Από τη δική μου πλευρά τους ενημέρωσα πως για οποιοδήποτε πρόβλημα προκύψει ή την ανάγκη περισσότερων στοιχείων μου, να μου στείλουν ένα e-mail ενημέρωσης.
Μετά από αρκετά τηλέφωνα στο πιο πάνω νούμερο, ενημερώθηκα πως το αίτημα μου το έχει παραλάβει η DIGEA, δίνοντάς μου παράλληλα τον αριθμό του τηλεφωνικού κέντρου της εταιρίας σας (DIGEA) και προτρέποντάς με να καλέσω εκεί για τις πληροφορίες που ζητώ,όπως και έπραξα.
Μία ευγενική κυρία μου απάντησε και με ρώτησε πως θα μπορούσε να με εξυπηρετήσει,της είπα το πρόβλημα μου είναι ότι δεν βλέπω τον τηλεοπτικό σταθμό ALTER και με ενημέρωσε πως με συνδέει με το τεχνικό τμήμα της εταιρίας σας (DIGEA). Στην επικοινωνία μου με το τεχνικό τμήμα,εξηγώντας το πρόβλημα μου,ενημερώθηκα πως το πρόβλημα προκύπτει από τη μη πληρωμή της εταιρίας σας (DIGEA) από τον τηλεοπτικό σταθμό ALTER. Αμέσως είπα στον τεχνικό σας πως επιθυμώ την απάντηση εγγράφως, δυστυχώς όμως με πληροφόρισε πως κάτι τέτοιο είναι αδύνατο από μέρους του και αν θα ήθελα, για το συγκεκριμένο θέμα, καλό θα ήταν να μου απαντήσει η DIGEA μέσω του τμήματος δημοσίων σχέσεων,όπως και έπραξα ζητώντας από τον τεχνικό να με συνδέσει με το τηλεφωνικό κέντρο.
Στο τηλεφωνικό κέντρο ζήτησα να με συνδέσουν με το τμήμα δημοσίων σχέσεων και μου απάντησε η κυρία Κρ. η οποία δεν μου απάντησε στο ερώτημά μου και δίνοντάς της εκ νέου τα προσωπικά στοιχεία μου (Όνομα,e-mail και τηλέφωνο), τα οποία είχαν χαθεί μη γνωρίζοντας ποιος μπορεί να τα έχει,μου είπε πως θα επικοινωνούσε μαζί μου η κυρία Κο.
Η επικοινωνία αυτή από την πλευρά της κυρίας Κο. δεν έγινε ποτέ, μιας και από μόνος μου επικοινώνησα πάλι με την εταιρία σας (DIGEA) προκειμένου να μάθω τον λόγο της καθυστέρησης. Στην επικοινωνία αυτή είχα την τιμή να συνομιλήσω με την κυρία Κολιάδου η οποία με ενημέρωσε πως ποτέ δεν ενημερώθηκε για την επικοινωνία που είχα με την υφισταμένη της δύο (2) με τρεις (3) μέρες νωρίτερα. Ρωτώντας την να μάθω την αιτία που δεν βλέπω ALTER στον Πειραιά, μου είπε να γυρίσω τον δέκτη μου στην παραδοσιακή αναλογική μετάδοση.Λέγοντας της πως επιθυμώ να απολαμβάνω την κορυφαία ποιότητα εικόνας και ήχου της ψηφιακής μετάδοσης, την ρώτησα αν γνωρίζει τί διαφημίζουν (σαν εταιρία DIGEA) στον επίσημο ιστότοπο της εταιρίας σας (DIGEA) http://www.digea.gr/ και συγκεκριμένα στην ιστοσελίδα http://www.digea.gr/content002001.html Ερωτήσεις δηλαδή που χρήζουν εμπεριστατωμένες απαντήσεις.Αντ’ αυτού η κυρία Κολ. θεώρησε πως την ειρωνεύομαι και με έντονο, μη ψύχραιμο, τόνο μου είπε να στείλω το αίτημα μου εγγράφως στο info@digea.gr και η εταιρία σας θα κρίνει αν πρέπει να μου απαντήσει.Την ενημέρωσα για ότι έχει προηγηθεί (απο τις 04/01/2012 μέχρι και την ημέρα αυτή) και παρόλα αυτά μου είπε πως είναι δικό μου το λάθος επειδή το 211 3007404 είναι γραμμή παραπόνων τηλεφωνικού κέντρου. Μετά από την απάντηση αυτή, ρώτησα την κυρία Κο. αν δέχεται να ηχογραφήσω τη συνομιλία μας για να της θέσω και πάλι τις ίδιες ερωτήσεις και έλαβα την άρνησή της.Στη συνέχεια ρώτησα να μου πει το όνομα του προϊσταμένου της και μου είπε πως δεν έχει προϊστάμενο, επειδή αυτή είναι η διευθύντρια του τμήματος Marketing και Δημοσίων Σχέσεων της εταιρίας σας (DIGEA) Την ρώτησα να μου απαντήσει σε ποιον αναφέρετε και μου είπε στην Γενική Διεύθυνση που προΐσταται ο κύριος Γ. Μ.
Καλώντας εκ νέου στο τηλεφωνικό κέντρο της εταιρία σας (DIGEA) ζήτησα να με συνδέσουν με τον κύριο Μ., πράγμα που έγινε,αλλά αντί για τον κύριο Μ. μίλησα με την γραμματέα του η οποία με ενημέρωσε πως ο κύριος Μ. βρίσκετε σε επαγγελματική συνάντηση στο γραφείο του και δεν μπορεί να μου μιλήσει. Ρώτησα αν είναι εφικτό να μιλήσω μαζί του για να του εξιστορήσω όλα τα
παραπάνω, σαν ένας απλός ιδιώτης και όχι σαν ένα μεγάλο στέλεχος μιας εταιρίας και η γραμματέας του μου απάντησε βεβαίως, ρωτώντας με τα στοιχεία μου, τα οποία και έδωσα.Έκτοτε περιμένω τηλέφωνο από τον κύριο Μ. Από εσάς αιτούμαι να μου στείλετε γραπτώς στην διεύθυνση Αττικής 16 Τ.Κ, 16342 Ηλιούπολη στο όνομα Τ. Δ. επιστολή με την επωνυμία και τα διακριτικά στοιχεία της εταιρίας σας (DIGEA) ή απαντητικό e-mail στο λογαριασμό ******* που να με ενημερώνει το λόγο που δεν έχω κορυφαία ποιότητα εικόνας και ήχου για τον τηλεοπτικό σταθμό ALTER στον Πειραιά, αντ’ αυτού βλέπω είδωλα και χίονια με πάρα πολλά προβλήματα ήχου, τουλάχιστον από τις 04/01/2012 που είχα και την πρώτη επαφή με την εταιρία σας (DIGEA) μέχρι και σήμερα 31/01/2012 και ώρα 17:22 πμ

Ευχαριστώ εκ των προτέρων

Με εκτίμηση,
Τ. Δ.
υ.γ. για τυχόν λάθος στα προαναφερθέντα ονόματα ζητώ εκ των προτέρων συγνώμη

http://ergazomenoialter.blogspot.com

ΑΛΛΑ ΑΡΘΡΑ ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ

Η ΑΓΟΡΑ ΣΗΜΕΡΑ

Τα νέα της Mistral: Οδηγίες για μια καλή εγκατάσταση: Ενισχυτής γραμμής L1x112
Συνεχίζοντας την περιγραφή των προϊόντων της Mistral, μετά τους ενισχυτές κεραίας θα γίνει περιγραφή των ενισχυτών γραμμής. Οι ενισχυτές γραμμής διατίθενται σε τέσσερις κατηγορίες. Ο κάθε ένας έχει…
PROMAX ATLaS NG
Έχει προστεθεί μία τέταρτη ομάδα εκπαιδευτικών video με ελληνική περιγραφή για το πεδιόμετρο - ναυαρχίδα PROMAX ATLaS NG. Τα συγκεκριμένα video έχουν προστεθεί στην Playlist Promax ATLaS NG - Εκπαιδ…
EDISION CAM-100
Νέος κεντρικός ενισχυτής από την EDISION, με σύγχρονα τεχνικά χαρακτηριστικά και υψηλή αισθητική! Πρόκειται για το μοντέλο CAM-100, έναν ενισχυτή επίγειων ψηφιακών καναλιών DVB-T/T2, για μεγάλες εγκ…
TP-Link EAP653
Το EAP653 είναι ένα AX3000 Access Point οροφής με συμπαγή σχεδιασμό, ιδανικό για επαγγελματικά σενάρια που απαιτούν υψηλή απόδοση, όπως ξενοδοχεία, γραφεία, εμπορικά πολυκαταστήματα, αίθουσες συσκέψ…
Audien DAMP5
Η εταιρεία KAL Electronics ανακοινώνει την παραλαβή του νέου ενισχυτή Hi-Fi, Audien DAMP5. Πρόκειται για έναν ψηφιακό ενισχυτή υψηλής απόδοσης (CLASS D), με τεχνολογία DAC. Διαθέτει πανέμορφο σχεδια…
Έτοιμα επαγγελματικά πακέτα IKUSI IKUGaF και IDComs Linear
Η αναμετάδοση των επίγειων τηλεοπτικών προγραμμάτων αποτελεί για την Ελλάδα ένα ιδιαίτερα σημαντικό πρόβλημα για αρκετές περιοχές, οι οποίες έχουν ονομαστεί «λευκές περιοχές» λόγω αδυναμίας λήψης κυ…
TP-Link EAP653
Το EAP653 είναι ένα AX3000 Access Point οροφής με συμπαγή σχεδιασμό, ιδανικό για επαγγελματικά σενάρια που απαιτούν υψηλή απόδοση, όπως ξενοδοχεία, γραφεία, εμπορικά πολυκαταστήματα, αίθουσες συσκέψ…
Τα νέα της Mistral: Οδηγίες για μια καλή εγκατάσταση: Ενισχυτής γραμμής L1x112
Συνεχίζοντας την περιγραφή των προϊόντων της Mistral, μετά τους ενισχυτές κεραίας θα γίνει περιγραφή των ενισχυτών γραμμής. Οι ενισχυτές γραμμής διατίθενται σε τέσσερις κατηγορίες. Ο κάθε ένας έχει…
PROMAX ATLaS NG
Έχει προστεθεί μία τέταρτη ομάδα εκπαιδευτικών video με ελληνική περιγραφή για το πεδιόμετρο - ναυαρχίδα PROMAX ATLaS NG. Τα συγκεκριμένα video έχουν προστεθεί στην Playlist Promax ATLaS NG - Εκπαιδ…
EDISION CAM-100
Νέος κεντρικός ενισχυτής από την EDISION, με σύγχρονα τεχνικά χαρακτηριστικά και υψηλή αισθητική! Πρόκειται για το μοντέλο CAM-100, έναν ενισχυτή επίγειων ψηφιακών καναλιών DVB-T/T2, για μεγάλες εγκ…
Audien DAMP5
Η εταιρεία KAL Electronics ανακοινώνει την παραλαβή του νέου ενισχυτή Hi-Fi, Audien DAMP5. Πρόκειται για έναν ψηφιακό ενισχυτή υψηλής απόδοσης (CLASS D), με τεχνολογία DAC. Διαθέτει πανέμορφο σχεδια…
Έτοιμα επαγγελματικά πακέτα IKUSI IKUGaF και IDComs Linear
Η αναμετάδοση των επίγειων τηλεοπτικών προγραμμάτων αποτελεί για την Ελλάδα ένα ιδιαίτερα σημαντικό πρόβλημα για αρκετές περιοχές, οι οποίες έχουν ονομαστεί «λευκές περιοχές» λόγω αδυναμίας λήψης κυ…

ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΤΕΥΧΟΣ

Ψηφιακή Τηλεόραση, Ιούνιος 2025
Κυκλοφορεί το νέο τεύχος Ιουνίου 2025 του περιοδικού “Ψηφιακή Τηλεόραση” μαζί με το “Security Report”. Το νέο τεύχος Ιουνίου του περιοδικού «Ψηφιακή Τηλεόραση» κυκλοφορεί πάντα μαζί με το περιοδι…
Wi-Fi & AI
Η εποχή που ζούμε περιλαμβάνει έναν εξαιρετικά συνδεδεμένο κόσμο, έναν κόσμο που εξαρτάται ολοένα και περισσότερο από τις ασύρματες τεχνολογίες για ευκολία και κινητικότητα. Το σημερινό Wi-Fi έχει ε…
EDISION Κεντρικός Ενισχυτής CAM-300
Ένας νέος κεντρικός ενισχυτής της EDISION κυκλοφόρησε πρόσφατα στην ελληνική αγορά, προσαρμοσμένος στις σύγχρονες ανάγκες που έχουν διαμορφωθεί από την απόδοση του φάσματος των 700MHz στην κινητή τη…
Audien DJ-1001UFB
Ένα νέο σύστημα ήχου επαγγελματικών προδιαγραφών κυκλοφόρησε πρόσφατα στην ελληνική αγορά. Πρόκειται για το Audien DJ-1001UFB, μία κονσόλα - μίκτης DJ 5x καναλιών, με πολλαπλές δυνατότητες σύνδεσης…
Sat & Zap, Ιούνιος 2025
Γερμανικό το ενδιαφέρον αυτόν τον μήνα με τα νέα ελεύθερα κανάλια της Wedo, που όμως υποπτευόμαστε ότι θα κλειδώσουν σύντομα. Ενδιαφέροντα και τα αγγλικά μουσικά κανάλια της Now στις 28.2 Ανατολικά…
Επισκόπηση απορρήτου

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookie ώστε να μπορούμε να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία χρήστη. Οι πληροφορίες cookie αποθηκεύονται στο πρόγραμμα περιήγησης σας και εκτελούν λειτουργίες όπως η ανάγνωση σας όταν επιστρέφετε στον ιστότοπο μας και η βοήθεια της ομάδας μας να κατανοήσει ποιες ενότητες του ιστοτόπου θεωρείτε πιο ενδιαφέρουσες και χρήσιμες.