Skip to main content
DIABASTE DWREAN DIG 201
TM 746
SECREP 164
satpraxis 2022
now 33 2022

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

7 Φεβρουαρίου 2012 04:03

H DIGEA ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΠΟΒΑΘΜΙΣΗ ΤΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΣΗΜΑΤΟΣ ΤΟΥ ALTER

Γράφει: N.D
image?src=%7B%22file%22%3A%22wp content%2Fuploads%2F2022%2F05%2Fb9eca47d3d5e30f0d74193059336dc22 XL
Αξιότιμε κε Τ. Δ.,
με την από 31/01/2012 επιστολή σας (μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου) ζητάτε να ενημερωθείτε εγγράφως για «το λόγο που δεν έχετε κορυφαία ποιότητα εικόνας και ήχου για τον τηλεοπτικό σταθμό ALTER στον Πειραιά».Σε απάντηση του ερωτήματός σας, σας ενημερώνουμε ότι η διαφοροποίηση της ποιότητας σήματος του τηλεοπτικού σταθμού ALTER σχετίζεται με εμπιστευτικές πληροφορίες του συγκεκριμένου πελάτη μας, τις οποίες έχουμε υποχρέωση να μην γνωστοποιούμε σε τρίτους.Κατόπιν τούτου, αν επιθυμείτε να λάβετε περισσότερες πληροφορίες, παρακαλούμε όπως απευθυνθείτε στον τηλεοπτικό σταθμό ALTER.
Με εκτίμηση,
Τμήμα εξυπηρέτησης τηλεθεατών
Επιστολή τηλεθεατή προς DIGEA:
Αξιότιμοι Κύριοι,

Στις 04/01/2012 κάλεσα στο 211 3007404 ρωτώντας αν κάλεσα το σωστό τηλεφωνικό αριθμό για να μάθω την αιτία που δεν βλέπω ALTER στον Πειραιά και να λάβω την απάντηση εγγράφως. Ενημερώθηκα πως μπορώ να πω το αίτημα μου και δίνοντας τα προσωπικά στοιχεία (Όνομα, e-mail) μου είπαν πως θα προωθούσαν το αίτημα μου στο αρμόδιο τμήμα της εταιρίας σας (DIGEA).
Από τη δική μου πλευρά τους ενημέρωσα πως για οποιοδήποτε πρόβλημα προκύψει ή την ανάγκη περισσότερων στοιχείων μου, να μου στείλουν ένα e-mail ενημέρωσης.
Μετά από αρκετά τηλέφωνα στο πιο πάνω νούμερο, ενημερώθηκα πως το αίτημα μου το έχει παραλάβει η DIGEA, δίνοντάς μου παράλληλα τον αριθμό του τηλεφωνικού κέντρου της εταιρίας σας (DIGEA) και προτρέποντάς με να καλέσω εκεί για τις πληροφορίες που ζητώ,όπως και έπραξα.
Μία ευγενική κυρία μου απάντησε και με ρώτησε πως θα μπορούσε να με εξυπηρετήσει,της είπα το πρόβλημα μου είναι ότι δεν βλέπω τον τηλεοπτικό σταθμό ALTER και με ενημέρωσε πως με συνδέει με το τεχνικό τμήμα της εταιρίας σας (DIGEA). Στην επικοινωνία μου με το τεχνικό τμήμα,εξηγώντας το πρόβλημα μου,ενημερώθηκα πως το πρόβλημα προκύπτει από τη μη πληρωμή της εταιρίας σας (DIGEA) από τον τηλεοπτικό σταθμό ALTER. Αμέσως είπα στον τεχνικό σας πως επιθυμώ την απάντηση εγγράφως, δυστυχώς όμως με πληροφόρισε πως κάτι τέτοιο είναι αδύνατο από μέρους του και αν θα ήθελα, για το συγκεκριμένο θέμα, καλό θα ήταν να μου απαντήσει η DIGEA μέσω του τμήματος δημοσίων σχέσεων,όπως και έπραξα ζητώντας από τον τεχνικό να με συνδέσει με το τηλεφωνικό κέντρο.
Στο τηλεφωνικό κέντρο ζήτησα να με συνδέσουν με το τμήμα δημοσίων σχέσεων και μου απάντησε η κυρία Κρ. η οποία δεν μου απάντησε στο ερώτημά μου και δίνοντάς της εκ νέου τα προσωπικά στοιχεία μου (Όνομα,e-mail και τηλέφωνο), τα οποία είχαν χαθεί μη γνωρίζοντας ποιος μπορεί να τα έχει,μου είπε πως θα επικοινωνούσε μαζί μου η κυρία Κο.
Η επικοινωνία αυτή από την πλευρά της κυρίας Κο. δεν έγινε ποτέ, μιας και από μόνος μου επικοινώνησα πάλι με την εταιρία σας (DIGEA) προκειμένου να μάθω τον λόγο της καθυστέρησης. Στην επικοινωνία αυτή είχα την τιμή να συνομιλήσω με την κυρία Κολιάδου η οποία με ενημέρωσε πως ποτέ δεν ενημερώθηκε για την επικοινωνία που είχα με την υφισταμένη της δύο (2) με τρεις (3) μέρες νωρίτερα. Ρωτώντας την να μάθω την αιτία που δεν βλέπω ALTER στον Πειραιά, μου είπε να γυρίσω τον δέκτη μου στην παραδοσιακή αναλογική μετάδοση.Λέγοντας της πως επιθυμώ να απολαμβάνω την κορυφαία ποιότητα εικόνας και ήχου της ψηφιακής μετάδοσης, την ρώτησα αν γνωρίζει τί διαφημίζουν (σαν εταιρία DIGEA) στον επίσημο ιστότοπο της εταιρίας σας (DIGEA) http://www.digea.gr/ και συγκεκριμένα στην ιστοσελίδα http://www.digea.gr/content002001.html Ερωτήσεις δηλαδή που χρήζουν εμπεριστατωμένες απαντήσεις.Αντ’ αυτού η κυρία Κολ. θεώρησε πως την ειρωνεύομαι και με έντονο, μη ψύχραιμο, τόνο μου είπε να στείλω το αίτημα μου εγγράφως στο info@digea.gr και η εταιρία σας θα κρίνει αν πρέπει να μου απαντήσει.Την ενημέρωσα για ότι έχει προηγηθεί (απο τις 04/01/2012 μέχρι και την ημέρα αυτή) και παρόλα αυτά μου είπε πως είναι δικό μου το λάθος επειδή το 211 3007404 είναι γραμμή παραπόνων τηλεφωνικού κέντρου. Μετά από την απάντηση αυτή, ρώτησα την κυρία Κο. αν δέχεται να ηχογραφήσω τη συνομιλία μας για να της θέσω και πάλι τις ίδιες ερωτήσεις και έλαβα την άρνησή της.Στη συνέχεια ρώτησα να μου πει το όνομα του προϊσταμένου της και μου είπε πως δεν έχει προϊστάμενο, επειδή αυτή είναι η διευθύντρια του τμήματος Marketing και Δημοσίων Σχέσεων της εταιρίας σας (DIGEA) Την ρώτησα να μου απαντήσει σε ποιον αναφέρετε και μου είπε στην Γενική Διεύθυνση που προΐσταται ο κύριος Γ. Μ.
Καλώντας εκ νέου στο τηλεφωνικό κέντρο της εταιρία σας (DIGEA) ζήτησα να με συνδέσουν με τον κύριο Μ., πράγμα που έγινε,αλλά αντί για τον κύριο Μ. μίλησα με την γραμματέα του η οποία με ενημέρωσε πως ο κύριος Μ. βρίσκετε σε επαγγελματική συνάντηση στο γραφείο του και δεν μπορεί να μου μιλήσει. Ρώτησα αν είναι εφικτό να μιλήσω μαζί του για να του εξιστορήσω όλα τα
παραπάνω, σαν ένας απλός ιδιώτης και όχι σαν ένα μεγάλο στέλεχος μιας εταιρίας και η γραμματέας του μου απάντησε βεβαίως, ρωτώντας με τα στοιχεία μου, τα οποία και έδωσα.Έκτοτε περιμένω τηλέφωνο από τον κύριο Μ. Από εσάς αιτούμαι να μου στείλετε γραπτώς στην διεύθυνση Αττικής 16 Τ.Κ, 16342 Ηλιούπολη στο όνομα Τ. Δ. επιστολή με την επωνυμία και τα διακριτικά στοιχεία της εταιρίας σας (DIGEA) ή απαντητικό e-mail στο λογαριασμό ******* που να με ενημερώνει το λόγο που δεν έχω κορυφαία ποιότητα εικόνας και ήχου για τον τηλεοπτικό σταθμό ALTER στον Πειραιά, αντ’ αυτού βλέπω είδωλα και χίονια με πάρα πολλά προβλήματα ήχου, τουλάχιστον από τις 04/01/2012 που είχα και την πρώτη επαφή με την εταιρία σας (DIGEA) μέχρι και σήμερα 31/01/2012 και ώρα 17:22 πμ

Ευχαριστώ εκ των προτέρων

Με εκτίμηση,
Τ. Δ.
υ.γ. για τυχόν λάθος στα προαναφερθέντα ονόματα ζητώ εκ των προτέρων συγνώμη

http://ergazomenoialter.blogspot.com

Αξιότιμε κε Τ. Δ.,
με την από 31/01/2012 επιστολή σας (μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου) ζητάτε να ενημερωθείτε εγγράφως για «το λόγο που δεν έχετε κορυφαία ποιότητα εικόνας και ήχου για τον τηλεοπτικό σταθμό ALTER στον Πειραιά».Σε απάντηση του ερωτήματός σας, σας ενημερώνουμε ότι η διαφοροποίηση της ποιότητας σήματος του τηλεοπτικού σταθμού ALTER σχετίζεται με εμπιστευτικές πληροφορίες του συγκεκριμένου πελάτη μας, τις οποίες έχουμε υποχρέωση να μην γνωστοποιούμε σε τρίτους.Κατόπιν τούτου, αν επιθυμείτε να λάβετε περισσότερες πληροφορίες, παρακαλούμε όπως απευθυνθείτε στον τηλεοπτικό σταθμό ALTER.
Με εκτίμηση,
Τμήμα εξυπηρέτησης τηλεθεατών
Επιστολή τηλεθεατή προς DIGEA:
Αξιότιμοι Κύριοι,

Στις 04/01/2012 κάλεσα στο 211 3007404 ρωτώντας αν κάλεσα το σωστό τηλεφωνικό αριθμό για να μάθω την αιτία που δεν βλέπω ALTER στον Πειραιά και να λάβω την απάντηση εγγράφως. Ενημερώθηκα πως μπορώ να πω το αίτημα μου και δίνοντας τα προσωπικά στοιχεία (Όνομα, e-mail) μου είπαν πως θα προωθούσαν το αίτημα μου στο αρμόδιο τμήμα της εταιρίας σας (DIGEA).
Από τη δική μου πλευρά τους ενημέρωσα πως για οποιοδήποτε πρόβλημα προκύψει ή την ανάγκη περισσότερων στοιχείων μου, να μου στείλουν ένα e-mail ενημέρωσης.
Μετά από αρκετά τηλέφωνα στο πιο πάνω νούμερο, ενημερώθηκα πως το αίτημα μου το έχει παραλάβει η DIGEA, δίνοντάς μου παράλληλα τον αριθμό του τηλεφωνικού κέντρου της εταιρίας σας (DIGEA) και προτρέποντάς με να καλέσω εκεί για τις πληροφορίες που ζητώ,όπως και έπραξα.
Μία ευγενική κυρία μου απάντησε και με ρώτησε πως θα μπορούσε να με εξυπηρετήσει,της είπα το πρόβλημα μου είναι ότι δεν βλέπω τον τηλεοπτικό σταθμό ALTER και με ενημέρωσε πως με συνδέει με το τεχνικό τμήμα της εταιρίας σας (DIGEA). Στην επικοινωνία μου με το τεχνικό τμήμα,εξηγώντας το πρόβλημα μου,ενημερώθηκα πως το πρόβλημα προκύπτει από τη μη πληρωμή της εταιρίας σας (DIGEA) από τον τηλεοπτικό σταθμό ALTER. Αμέσως είπα στον τεχνικό σας πως επιθυμώ την απάντηση εγγράφως, δυστυχώς όμως με πληροφόρισε πως κάτι τέτοιο είναι αδύνατο από μέρους του και αν θα ήθελα, για το συγκεκριμένο θέμα, καλό θα ήταν να μου απαντήσει η DIGEA μέσω του τμήματος δημοσίων σχέσεων,όπως και έπραξα ζητώντας από τον τεχνικό να με συνδέσει με το τηλεφωνικό κέντρο.
Στο τηλεφωνικό κέντρο ζήτησα να με συνδέσουν με το τμήμα δημοσίων σχέσεων και μου απάντησε η κυρία Κρ. η οποία δεν μου απάντησε στο ερώτημά μου και δίνοντάς της εκ νέου τα προσωπικά στοιχεία μου (Όνομα,e-mail και τηλέφωνο), τα οποία είχαν χαθεί μη γνωρίζοντας ποιος μπορεί να τα έχει,μου είπε πως θα επικοινωνούσε μαζί μου η κυρία Κο.
Η επικοινωνία αυτή από την πλευρά της κυρίας Κο. δεν έγινε ποτέ, μιας και από μόνος μου επικοινώνησα πάλι με την εταιρία σας (DIGEA) προκειμένου να μάθω τον λόγο της καθυστέρησης. Στην επικοινωνία αυτή είχα την τιμή να συνομιλήσω με την κυρία Κολιάδου η οποία με ενημέρωσε πως ποτέ δεν ενημερώθηκε για την επικοινωνία που είχα με την υφισταμένη της δύο (2) με τρεις (3) μέρες νωρίτερα. Ρωτώντας την να μάθω την αιτία που δεν βλέπω ALTER στον Πειραιά, μου είπε να γυρίσω τον δέκτη μου στην παραδοσιακή αναλογική μετάδοση.Λέγοντας της πως επιθυμώ να απολαμβάνω την κορυφαία ποιότητα εικόνας και ήχου της ψηφιακής μετάδοσης, την ρώτησα αν γνωρίζει τί διαφημίζουν (σαν εταιρία DIGEA) στον επίσημο ιστότοπο της εταιρίας σας (DIGEA) http://www.digea.gr/ και συγκεκριμένα στην ιστοσελίδα http://www.digea.gr/content002001.html Ερωτήσεις δηλαδή που χρήζουν εμπεριστατωμένες απαντήσεις.Αντ’ αυτού η κυρία Κολ. θεώρησε πως την ειρωνεύομαι και με έντονο, μη ψύχραιμο, τόνο μου είπε να στείλω το αίτημα μου εγγράφως στο info@digea.gr και η εταιρία σας θα κρίνει αν πρέπει να μου απαντήσει.Την ενημέρωσα για ότι έχει προηγηθεί (απο τις 04/01/2012 μέχρι και την ημέρα αυτή) και παρόλα αυτά μου είπε πως είναι δικό μου το λάθος επειδή το 211 3007404 είναι γραμμή παραπόνων τηλεφωνικού κέντρου. Μετά από την απάντηση αυτή, ρώτησα την κυρία Κο. αν δέχεται να ηχογραφήσω τη συνομιλία μας για να της θέσω και πάλι τις ίδιες ερωτήσεις και έλαβα την άρνησή της.Στη συνέχεια ρώτησα να μου πει το όνομα του προϊσταμένου της και μου είπε πως δεν έχει προϊστάμενο, επειδή αυτή είναι η διευθύντρια του τμήματος Marketing και Δημοσίων Σχέσεων της εταιρίας σας (DIGEA) Την ρώτησα να μου απαντήσει σε ποιον αναφέρετε και μου είπε στην Γενική Διεύθυνση που προΐσταται ο κύριος Γ. Μ.
Καλώντας εκ νέου στο τηλεφωνικό κέντρο της εταιρία σας (DIGEA) ζήτησα να με συνδέσουν με τον κύριο Μ., πράγμα που έγινε,αλλά αντί για τον κύριο Μ. μίλησα με την γραμματέα του η οποία με ενημέρωσε πως ο κύριος Μ. βρίσκετε σε επαγγελματική συνάντηση στο γραφείο του και δεν μπορεί να μου μιλήσει. Ρώτησα αν είναι εφικτό να μιλήσω μαζί του για να του εξιστορήσω όλα τα
παραπάνω, σαν ένας απλός ιδιώτης και όχι σαν ένα μεγάλο στέλεχος μιας εταιρίας και η γραμματέας του μου απάντησε βεβαίως, ρωτώντας με τα στοιχεία μου, τα οποία και έδωσα.Έκτοτε περιμένω τηλέφωνο από τον κύριο Μ. Από εσάς αιτούμαι να μου στείλετε γραπτώς στην διεύθυνση Αττικής 16 Τ.Κ, 16342 Ηλιούπολη στο όνομα Τ. Δ. επιστολή με την επωνυμία και τα διακριτικά στοιχεία της εταιρίας σας (DIGEA) ή απαντητικό e-mail στο λογαριασμό ******* που να με ενημερώνει το λόγο που δεν έχω κορυφαία ποιότητα εικόνας και ήχου για τον τηλεοπτικό σταθμό ALTER στον Πειραιά, αντ’ αυτού βλέπω είδωλα και χίονια με πάρα πολλά προβλήματα ήχου, τουλάχιστον από τις 04/01/2012 που είχα και την πρώτη επαφή με την εταιρία σας (DIGEA) μέχρι και σήμερα 31/01/2012 και ώρα 17:22 πμ

Ευχαριστώ εκ των προτέρων

Με εκτίμηση,
Τ. Δ.
υ.γ. για τυχόν λάθος στα προαναφερθέντα ονόματα ζητώ εκ των προτέρων συγνώμη

http://ergazomenoialter.blogspot.com

ΑΛΛΑ ΑΡΘΡΑ ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ

Η ΑΓΟΡΑ ΣΗΜΕΡΑ

EDISION USB Wi-Fi EDI-MEGA 2
Το EDISION USB Wi-Fi Dongle είναι ξανά διαθέσιμο, με νέες προδιαγραφές και τεχνικά χαρακτηριστικά. Το USB Wi-Fi EDI-MEGA 2 είναι το ολοκαίνουριο μοντέλο, με νέο επεξεργαστή MTK7601, ταχύτητα έως 150…
Grandstream WP856
Το νέο Smart IP Phone WP856 της Grandstream με ενσωματωμένο Dual-Band Wi-Fi 6 και barcode scanner, προσφέρει μία all-in-one λύση. Το WP856 είναι ένα Wi-Fi smartphone με ενσωματωμένο σαρωτή που προσφ…
PROMAX HD RANGER & RANGERNeo
Ένα από τα πιο ενδιαφέροντα προβλήματα στην επίγεια ψηφιακή λήψη, είναι τα λεγόμενα σήματα «ηχώ» ή διεθνώς Echoes, τα οποία μπορούν να εμφανιστούν σε δίκτυα MFN και SFN. Δίκτυα πολλαπλών συχνοτήτ…
JollyLine Replacement στο B2B EDISION
Νέα εισαγωγή τηλεχειριστήριων JollyLine Replacement! Νέες καλύτερες τιμές χονδρικής στα τηλεχειριστήρια άμεσης αντικατάστασης JollyLine στο B2B site της EDISION. Πρόκειται για τηλεχειριστήρια υπέρυθ…
IKUSI by FAGOR WAF 210
Ο ενισχυτής WAF 210 (Ref. 35150) είναι ένας broadband ενισχυτής υψηλής στάθμης εξόδου, ιδανικός για την ενίσχυση όλων των τηλεοπτικών καναλιών σε κεντρικές εγκαταστάσεις. Βασικά χαρακτηριστικά: •…
Συνέντευξη της IDComs στα πλαίσια της Salonica Electronix 2025
Κατά τη διάρκεια της έκθεσης Salonica Electronix 2025, στην οποία συμμετείχε η IDComs στο διάστημα μεταξύ 15-16 Μαρτίου, ο Στάνισλαβ Ερμιζίδης, Network & System Engineer της IDComs, και ο Κωνστα…
Wi-Tek WI-AP718M(V2)
Το WI-AP718M(V2) της Wi-Tek είναι ένα ισχυρό Wi-Fi Mesh Access Point, κατάλληλο για όσους χρειάζονται αξιόπιστη και γρήγορη κάλυψη Wi-Fi σε μεγάλους χώρους, με ευκολία στη διαχείριση και επεκτασιμότ…
MAXHUB XBoard V7
Η MAXHUB επανέρχεται δυναμικά, παρουσιάζοντας τη νέα, απόλυτα αναβαθμισμένη σειρά Interactive Flat Panels (IFPs), XBoard V7. Πρόκειται για την πιο προηγμένη πλατφόρμα συνεργασίας της εταιρείας, που…
EDISION ομοαξονικά καλώδια RG6
Η νέα σειρά ομοαξονικών καλωδίων της EDISION σάς προσφέρει μια εξαιρετική ομάδα κωδικών ομοαξονικού τύπου RG6, σε διάφορες έτοιμες ποσότητες, με νέα τεχνικά χαρακτηριστικά και πλεονεκτήματα, για να…
TP-Link EAP613
Το EAP613 της TP-Link είναι ένα AX1800 Access Point οροφής με Wi-Fi 6 υψηλής απόδοσης, που επιτρέπει σε περισσότερες συνδεδεμένες συσκευές να μπορούν να απολαμβάνουν μεγαλύτερες ταχύτητες, μικρότερη…
Πολυδιακόπτες Stand Alone & Cascade της IKUSI by FAGOR
Μία εξαιρετική σειρά πολυδιακοπτών από την IKUSI by FAGOR περιλαμβάνει μοντέλα Stand Alone και Cascade multiswitch για διανομή Sat-IF+Ter σε εγκαταστάσεις κάθε μεγέθους με δυνατότητα επεκτάσεων ανάλ…
Wi-TekWI-POL5800-08
Το WI-POL5800-08 της Wi-Tek είναι ένα υψηλής απόδοσης τερματικό οπτικής γραμμής GPON για λύσεις POL. Αποτελεί τον πυρήνα των πλήρως οπτικών λύσεων για την εξέλιξη των δικτύων επόμενης γενιάς. Παρέχε…

ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΤΕΥΧΟΣ

Ψηφιακή Τηλεόραση, Ιούλιος 2025
Το νέο τεύχος Ιουλίου του περιοδικού «Ψηφιακή Τηλεόραση» κυκλοφορεί πάντα μαζί με το περιοδικό «Security Report», που ηγείται στην αγορά των ηλεκτρονικών συστημάτων ασφαλείας. Θέματα Τεύχους Ε…
Ενισχυτές τηλεοπτικού σήματος
Η λήψη του τηλεοπτικού σήματος ενδέχεται σε ορισμένες περιπτώσεις να αντιμετωπίζει προβλήματα, σε βαθμό τέτοιο που η τηλεόραση να μην μπορεί να συντονίζεται στα επίγεια ψηφιακά κανάλια που εκπέμπουν…
Mercusys MR80X
Το Mercusys MR80X είναι ένα Wi-Fi 6 router, το οποίο απευθύνεται σε χρήστες που επιζητούν υψηλές ταχύτητες, σταθερότητα δικτύου και σύγχρονες λειτουργίες ασφαλείας, χωρίς να ξοδέψουν μια περιουσία…
Sat & Zap, Ιούλιος 2025
Η Ευρώπη λάμπει διά της απουσίας της στον ελεύθερο δορυφορικό ορίζοντα, και μόνο κάποια αγγλόφωνα ή γαλλόφωνα αφρικανικά κανάλια συνεχίζουν να εμφανίζονται. Στα αξιοπερίεργα, το ορθόδοξο ουκρανικό κ…
Επισκόπηση απορρήτου

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookie ώστε να μπορούμε να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία χρήστη. Οι πληροφορίες cookie αποθηκεύονται στο πρόγραμμα περιήγησης σας και εκτελούν λειτουργίες όπως η ανάγνωση σας όταν επιστρέφετε στον ιστότοπο μας και η βοήθεια της ομάδας μας να κατανοήσει ποιες ενότητες του ιστοτόπου θεωρείτε πιο ενδιαφέρουσες και χρήσιμες.