Skip to main content
DIABASTE DWREAN DIG 188
TM 514
SECURITY REPORT 149
satpraxis 2022
now 33 2022

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

7 Φεβρουαρίου 2012 04:03

H DIGEA ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΠΟΒΑΘΜΙΣΗ ΤΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΣΗΜΑΤΟΣ ΤΟΥ ALTER

Γράφει: N.D
admin ajax.php?action=kernel&p=image&src=%7B%22file%22%3A%22wp content%2Fuploads%2F2022%2F05%2Fb9eca47d3d5e30f0d74193059336dc22 XL
Αξιότιμε κε Τ. Δ.,
με την από 31/01/2012 επιστολή σας (μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου) ζητάτε να ενημερωθείτε εγγράφως για «το λόγο που δεν έχετε κορυφαία ποιότητα εικόνας και ήχου για τον τηλεοπτικό σταθμό ALTER στον Πειραιά».Σε απάντηση του ερωτήματός σας, σας ενημερώνουμε ότι η διαφοροποίηση της ποιότητας σήματος του τηλεοπτικού σταθμού ALTER σχετίζεται με εμπιστευτικές πληροφορίες του συγκεκριμένου πελάτη μας, τις οποίες έχουμε υποχρέωση να μην γνωστοποιούμε σε τρίτους.Κατόπιν τούτου, αν επιθυμείτε να λάβετε περισσότερες πληροφορίες, παρακαλούμε όπως απευθυνθείτε στον τηλεοπτικό σταθμό ALTER.
Με εκτίμηση,
Τμήμα εξυπηρέτησης τηλεθεατών
Επιστολή τηλεθεατή προς DIGEA:
Αξιότιμοι Κύριοι,

Στις 04/01/2012 κάλεσα στο 211 3007404 ρωτώντας αν κάλεσα το σωστό τηλεφωνικό αριθμό για να μάθω την αιτία που δεν βλέπω ALTER στον Πειραιά και να λάβω την απάντηση εγγράφως. Ενημερώθηκα πως μπορώ να πω το αίτημα μου και δίνοντας τα προσωπικά στοιχεία (Όνομα, e-mail) μου είπαν πως θα προωθούσαν το αίτημα μου στο αρμόδιο τμήμα της εταιρίας σας (DIGEA).
Από τη δική μου πλευρά τους ενημέρωσα πως για οποιοδήποτε πρόβλημα προκύψει ή την ανάγκη περισσότερων στοιχείων μου, να μου στείλουν ένα e-mail ενημέρωσης.
Μετά από αρκετά τηλέφωνα στο πιο πάνω νούμερο, ενημερώθηκα πως το αίτημα μου το έχει παραλάβει η DIGEA, δίνοντάς μου παράλληλα τον αριθμό του τηλεφωνικού κέντρου της εταιρίας σας (DIGEA) και προτρέποντάς με να καλέσω εκεί για τις πληροφορίες που ζητώ,όπως και έπραξα.
Μία ευγενική κυρία μου απάντησε και με ρώτησε πως θα μπορούσε να με εξυπηρετήσει,της είπα το πρόβλημα μου είναι ότι δεν βλέπω τον τηλεοπτικό σταθμό ALTER και με ενημέρωσε πως με συνδέει με το τεχνικό τμήμα της εταιρίας σας (DIGEA). Στην επικοινωνία μου με το τεχνικό τμήμα,εξηγώντας το πρόβλημα μου,ενημερώθηκα πως το πρόβλημα προκύπτει από τη μη πληρωμή της εταιρίας σας (DIGEA) από τον τηλεοπτικό σταθμό ALTER. Αμέσως είπα στον τεχνικό σας πως επιθυμώ την απάντηση εγγράφως, δυστυχώς όμως με πληροφόρισε πως κάτι τέτοιο είναι αδύνατο από μέρους του και αν θα ήθελα, για το συγκεκριμένο θέμα, καλό θα ήταν να μου απαντήσει η DIGEA μέσω του τμήματος δημοσίων σχέσεων,όπως και έπραξα ζητώντας από τον τεχνικό να με συνδέσει με το τηλεφωνικό κέντρο.
Στο τηλεφωνικό κέντρο ζήτησα να με συνδέσουν με το τμήμα δημοσίων σχέσεων και μου απάντησε η κυρία Κρ. η οποία δεν μου απάντησε στο ερώτημά μου και δίνοντάς της εκ νέου τα προσωπικά στοιχεία μου (Όνομα,e-mail και τηλέφωνο), τα οποία είχαν χαθεί μη γνωρίζοντας ποιος μπορεί να τα έχει,μου είπε πως θα επικοινωνούσε μαζί μου η κυρία Κο.
Η επικοινωνία αυτή από την πλευρά της κυρίας Κο. δεν έγινε ποτέ, μιας και από μόνος μου επικοινώνησα πάλι με την εταιρία σας (DIGEA) προκειμένου να μάθω τον λόγο της καθυστέρησης. Στην επικοινωνία αυτή είχα την τιμή να συνομιλήσω με την κυρία Κολιάδου η οποία με ενημέρωσε πως ποτέ δεν ενημερώθηκε για την επικοινωνία που είχα με την υφισταμένη της δύο (2) με τρεις (3) μέρες νωρίτερα. Ρωτώντας την να μάθω την αιτία που δεν βλέπω ALTER στον Πειραιά, μου είπε να γυρίσω τον δέκτη μου στην παραδοσιακή αναλογική μετάδοση.Λέγοντας της πως επιθυμώ να απολαμβάνω την κορυφαία ποιότητα εικόνας και ήχου της ψηφιακής μετάδοσης, την ρώτησα αν γνωρίζει τί διαφημίζουν (σαν εταιρία DIGEA) στον επίσημο ιστότοπο της εταιρίας σας (DIGEA) http://www.digea.gr/ και συγκεκριμένα στην ιστοσελίδα http://www.digea.gr/content002001.html Ερωτήσεις δηλαδή που χρήζουν εμπεριστατωμένες απαντήσεις.Αντ’ αυτού η κυρία Κολ. θεώρησε πως την ειρωνεύομαι και με έντονο, μη ψύχραιμο, τόνο μου είπε να στείλω το αίτημα μου εγγράφως στο info@digea.gr και η εταιρία σας θα κρίνει αν πρέπει να μου απαντήσει.Την ενημέρωσα για ότι έχει προηγηθεί (απο τις 04/01/2012 μέχρι και την ημέρα αυτή) και παρόλα αυτά μου είπε πως είναι δικό μου το λάθος επειδή το 211 3007404 είναι γραμμή παραπόνων τηλεφωνικού κέντρου. Μετά από την απάντηση αυτή, ρώτησα την κυρία Κο. αν δέχεται να ηχογραφήσω τη συνομιλία μας για να της θέσω και πάλι τις ίδιες ερωτήσεις και έλαβα την άρνησή της.Στη συνέχεια ρώτησα να μου πει το όνομα του προϊσταμένου της και μου είπε πως δεν έχει προϊστάμενο, επειδή αυτή είναι η διευθύντρια του τμήματος Marketing και Δημοσίων Σχέσεων της εταιρίας σας (DIGEA) Την ρώτησα να μου απαντήσει σε ποιον αναφέρετε και μου είπε στην Γενική Διεύθυνση που προΐσταται ο κύριος Γ. Μ.
Καλώντας εκ νέου στο τηλεφωνικό κέντρο της εταιρία σας (DIGEA) ζήτησα να με συνδέσουν με τον κύριο Μ., πράγμα που έγινε,αλλά αντί για τον κύριο Μ. μίλησα με την γραμματέα του η οποία με ενημέρωσε πως ο κύριος Μ. βρίσκετε σε επαγγελματική συνάντηση στο γραφείο του και δεν μπορεί να μου μιλήσει. Ρώτησα αν είναι εφικτό να μιλήσω μαζί του για να του εξιστορήσω όλα τα
παραπάνω, σαν ένας απλός ιδιώτης και όχι σαν ένα μεγάλο στέλεχος μιας εταιρίας και η γραμματέας του μου απάντησε βεβαίως, ρωτώντας με τα στοιχεία μου, τα οποία και έδωσα.Έκτοτε περιμένω τηλέφωνο από τον κύριο Μ. Από εσάς αιτούμαι να μου στείλετε γραπτώς στην διεύθυνση Αττικής 16 Τ.Κ, 16342 Ηλιούπολη στο όνομα Τ. Δ. επιστολή με την επωνυμία και τα διακριτικά στοιχεία της εταιρίας σας (DIGEA) ή απαντητικό e-mail στο λογαριασμό ******* που να με ενημερώνει το λόγο που δεν έχω κορυφαία ποιότητα εικόνας και ήχου για τον τηλεοπτικό σταθμό ALTER στον Πειραιά, αντ’ αυτού βλέπω είδωλα και χίονια με πάρα πολλά προβλήματα ήχου, τουλάχιστον από τις 04/01/2012 που είχα και την πρώτη επαφή με την εταιρία σας (DIGEA) μέχρι και σήμερα 31/01/2012 και ώρα 17:22 πμ

Ευχαριστώ εκ των προτέρων

Με εκτίμηση,
Τ. Δ.
υ.γ. για τυχόν λάθος στα προαναφερθέντα ονόματα ζητώ εκ των προτέρων συγνώμη

http://ergazomenoialter.blogspot.com

Αξιότιμε κε Τ. Δ.,
με την από 31/01/2012 επιστολή σας (μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου) ζητάτε να ενημερωθείτε εγγράφως για «το λόγο που δεν έχετε κορυφαία ποιότητα εικόνας και ήχου για τον τηλεοπτικό σταθμό ALTER στον Πειραιά».Σε απάντηση του ερωτήματός σας, σας ενημερώνουμε ότι η διαφοροποίηση της ποιότητας σήματος του τηλεοπτικού σταθμού ALTER σχετίζεται με εμπιστευτικές πληροφορίες του συγκεκριμένου πελάτη μας, τις οποίες έχουμε υποχρέωση να μην γνωστοποιούμε σε τρίτους.Κατόπιν τούτου, αν επιθυμείτε να λάβετε περισσότερες πληροφορίες, παρακαλούμε όπως απευθυνθείτε στον τηλεοπτικό σταθμό ALTER.
Με εκτίμηση,
Τμήμα εξυπηρέτησης τηλεθεατών
Επιστολή τηλεθεατή προς DIGEA:
Αξιότιμοι Κύριοι,

Στις 04/01/2012 κάλεσα στο 211 3007404 ρωτώντας αν κάλεσα το σωστό τηλεφωνικό αριθμό για να μάθω την αιτία που δεν βλέπω ALTER στον Πειραιά και να λάβω την απάντηση εγγράφως. Ενημερώθηκα πως μπορώ να πω το αίτημα μου και δίνοντας τα προσωπικά στοιχεία (Όνομα, e-mail) μου είπαν πως θα προωθούσαν το αίτημα μου στο αρμόδιο τμήμα της εταιρίας σας (DIGEA).
Από τη δική μου πλευρά τους ενημέρωσα πως για οποιοδήποτε πρόβλημα προκύψει ή την ανάγκη περισσότερων στοιχείων μου, να μου στείλουν ένα e-mail ενημέρωσης.
Μετά από αρκετά τηλέφωνα στο πιο πάνω νούμερο, ενημερώθηκα πως το αίτημα μου το έχει παραλάβει η DIGEA, δίνοντάς μου παράλληλα τον αριθμό του τηλεφωνικού κέντρου της εταιρίας σας (DIGEA) και προτρέποντάς με να καλέσω εκεί για τις πληροφορίες που ζητώ,όπως και έπραξα.
Μία ευγενική κυρία μου απάντησε και με ρώτησε πως θα μπορούσε να με εξυπηρετήσει,της είπα το πρόβλημα μου είναι ότι δεν βλέπω τον τηλεοπτικό σταθμό ALTER και με ενημέρωσε πως με συνδέει με το τεχνικό τμήμα της εταιρίας σας (DIGEA). Στην επικοινωνία μου με το τεχνικό τμήμα,εξηγώντας το πρόβλημα μου,ενημερώθηκα πως το πρόβλημα προκύπτει από τη μη πληρωμή της εταιρίας σας (DIGEA) από τον τηλεοπτικό σταθμό ALTER. Αμέσως είπα στον τεχνικό σας πως επιθυμώ την απάντηση εγγράφως, δυστυχώς όμως με πληροφόρισε πως κάτι τέτοιο είναι αδύνατο από μέρους του και αν θα ήθελα, για το συγκεκριμένο θέμα, καλό θα ήταν να μου απαντήσει η DIGEA μέσω του τμήματος δημοσίων σχέσεων,όπως και έπραξα ζητώντας από τον τεχνικό να με συνδέσει με το τηλεφωνικό κέντρο.
Στο τηλεφωνικό κέντρο ζήτησα να με συνδέσουν με το τμήμα δημοσίων σχέσεων και μου απάντησε η κυρία Κρ. η οποία δεν μου απάντησε στο ερώτημά μου και δίνοντάς της εκ νέου τα προσωπικά στοιχεία μου (Όνομα,e-mail και τηλέφωνο), τα οποία είχαν χαθεί μη γνωρίζοντας ποιος μπορεί να τα έχει,μου είπε πως θα επικοινωνούσε μαζί μου η κυρία Κο.
Η επικοινωνία αυτή από την πλευρά της κυρίας Κο. δεν έγινε ποτέ, μιας και από μόνος μου επικοινώνησα πάλι με την εταιρία σας (DIGEA) προκειμένου να μάθω τον λόγο της καθυστέρησης. Στην επικοινωνία αυτή είχα την τιμή να συνομιλήσω με την κυρία Κολιάδου η οποία με ενημέρωσε πως ποτέ δεν ενημερώθηκε για την επικοινωνία που είχα με την υφισταμένη της δύο (2) με τρεις (3) μέρες νωρίτερα. Ρωτώντας την να μάθω την αιτία που δεν βλέπω ALTER στον Πειραιά, μου είπε να γυρίσω τον δέκτη μου στην παραδοσιακή αναλογική μετάδοση.Λέγοντας της πως επιθυμώ να απολαμβάνω την κορυφαία ποιότητα εικόνας και ήχου της ψηφιακής μετάδοσης, την ρώτησα αν γνωρίζει τί διαφημίζουν (σαν εταιρία DIGEA) στον επίσημο ιστότοπο της εταιρίας σας (DIGEA) http://www.digea.gr/ και συγκεκριμένα στην ιστοσελίδα http://www.digea.gr/content002001.html Ερωτήσεις δηλαδή που χρήζουν εμπεριστατωμένες απαντήσεις.Αντ’ αυτού η κυρία Κολ. θεώρησε πως την ειρωνεύομαι και με έντονο, μη ψύχραιμο, τόνο μου είπε να στείλω το αίτημα μου εγγράφως στο info@digea.gr και η εταιρία σας θα κρίνει αν πρέπει να μου απαντήσει.Την ενημέρωσα για ότι έχει προηγηθεί (απο τις 04/01/2012 μέχρι και την ημέρα αυτή) και παρόλα αυτά μου είπε πως είναι δικό μου το λάθος επειδή το 211 3007404 είναι γραμμή παραπόνων τηλεφωνικού κέντρου. Μετά από την απάντηση αυτή, ρώτησα την κυρία Κο. αν δέχεται να ηχογραφήσω τη συνομιλία μας για να της θέσω και πάλι τις ίδιες ερωτήσεις και έλαβα την άρνησή της.Στη συνέχεια ρώτησα να μου πει το όνομα του προϊσταμένου της και μου είπε πως δεν έχει προϊστάμενο, επειδή αυτή είναι η διευθύντρια του τμήματος Marketing και Δημοσίων Σχέσεων της εταιρίας σας (DIGEA) Την ρώτησα να μου απαντήσει σε ποιον αναφέρετε και μου είπε στην Γενική Διεύθυνση που προΐσταται ο κύριος Γ. Μ.
Καλώντας εκ νέου στο τηλεφωνικό κέντρο της εταιρία σας (DIGEA) ζήτησα να με συνδέσουν με τον κύριο Μ., πράγμα που έγινε,αλλά αντί για τον κύριο Μ. μίλησα με την γραμματέα του η οποία με ενημέρωσε πως ο κύριος Μ. βρίσκετε σε επαγγελματική συνάντηση στο γραφείο του και δεν μπορεί να μου μιλήσει. Ρώτησα αν είναι εφικτό να μιλήσω μαζί του για να του εξιστορήσω όλα τα
παραπάνω, σαν ένας απλός ιδιώτης και όχι σαν ένα μεγάλο στέλεχος μιας εταιρίας και η γραμματέας του μου απάντησε βεβαίως, ρωτώντας με τα στοιχεία μου, τα οποία και έδωσα.Έκτοτε περιμένω τηλέφωνο από τον κύριο Μ. Από εσάς αιτούμαι να μου στείλετε γραπτώς στην διεύθυνση Αττικής 16 Τ.Κ, 16342 Ηλιούπολη στο όνομα Τ. Δ. επιστολή με την επωνυμία και τα διακριτικά στοιχεία της εταιρίας σας (DIGEA) ή απαντητικό e-mail στο λογαριασμό ******* που να με ενημερώνει το λόγο που δεν έχω κορυφαία ποιότητα εικόνας και ήχου για τον τηλεοπτικό σταθμό ALTER στον Πειραιά, αντ’ αυτού βλέπω είδωλα και χίονια με πάρα πολλά προβλήματα ήχου, τουλάχιστον από τις 04/01/2012 που είχα και την πρώτη επαφή με την εταιρία σας (DIGEA) μέχρι και σήμερα 31/01/2012 και ώρα 17:22 πμ

Ευχαριστώ εκ των προτέρων

Με εκτίμηση,
Τ. Δ.
υ.γ. για τυχόν λάθος στα προαναφερθέντα ονόματα ζητώ εκ των προτέρων συγνώμη

http://ergazomenoialter.blogspot.com

ΑΛΛΑ ΑΡΘΡΑ ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ

Η ΑΓΟΡΑ ΣΗΜΕΡΑ

AVM FRITZ!Powerline 1240 AX
Ιδιαίτερο χαρακτηριστικό, του νέου σετ FRITZ!Powerline 1240 AX WLAN set είναι το νέο Wi-Fi 6. Αυτό συνεπάγεται ότι μπορείτε να αναβαθμίσετε το οικιακό σας δίκτυο με Gigabit μέσω της ηλεκτρικής καλ...
TP-Link SG6428XHP & SG6654XHP
Τα SG6428XHP και SG6654XHP είναι δύο προηγμένης τεχνολογίας, ευέλικτα PoE+ switches της TP-Link, με διαχείριση L3, τα οποία έχουν κατασκευαστεί για απαιτήσεις δικτύωσης επαγγελματικού επιπέδου, με...
Αλκαλικές μπαταρίες Grundig από την KAL Electronics
Η εταιρεία KAL Electronics ανακοινώνει την παραλαβή πλήρους σειράς μπαταριών Grundig. Περιλαμβάνει αλκαλικές μπαταρίες όλων των μεγεθών, για γενική χρήση σε όλες τις μικροσυσκευές. Διαθέτουν μέγισ...
Ikusi MOD-203
H Ikusi παρουσίασε πρόσφατα ένα νέο ποιοτικό μοντέλο Digital HD Modulator, το MOD-203, το οποίο μετατρέπει σήμα από HDMI και AV σε DVB-T COFDM, με πλήρεις δυνατότητες παραμετροποίησης του σήματος ...
Tesla XG500
Απολαύστε εξαιρετική ψυχαγωγία πολυμέσων με το Tesla MediaBox XG500, ένα Android TV Box με πιστοποιημένο λειτουργικό σύστημα Google TV. Η πιστοποίηση αυτή εγγυάται την ομαλή λειτουργία και τις τακ...
Sonora Terra Digital
Η Sonora Terra Digital είναι μια κεραία με συμπαγή και μοντέρνο σχεδιασμό, κατάλληλη για χρήση σε εξωτερικούς χώρους, ώστε να απολαμβάνετε σταθερή σύνδεση και εικόνα υψηλής ποιότητας! Είναι κατάλλ...
Ekselans EK CAST
Το EK CAST βελτιώνει την εμπειρία πολυμέσων των φιλοξενούμενων στα δωμάτια του ξενοδοχείου (ή/και νοσοκομείου, γηροκομείου κ.λπ.), επιτρέποντάς τους να απολαμβάνουν τόσο το δικό τους περιεχόμενο π...
Huayu 0143
Αν χάλασε το τηλεχειριστήριο του αποκωδικοποιητή σας MAG, δεν χρειάζεται να ανησυχείτε, καθώς η KAL Electronics έχει τη λύση! Διαθέτει το Huayu 0143, που είναι ένα οικονομικό τηλεχειριστήριο αντικ...
Tesla XT850
Η εταιρεία AstraSat ανακοινώνει την παραλαβή του νέου Tesla MediaBox XT850. Πρόκειται για ένα Android TV Box που είναι ταυτόχρονα και DVB-T2 HEVC (H.265) δέκτης, συμβατός με το νέο πρότυπο επίγεια...
D-Link DMS-106XT
Απολαύστε αξιόπιστο ενσύρματο Ethernet 10 Gigabit, με πέντε θύρες 2.5 Gigabit, λειτουργία Turbo για ιεράρχηση QoS βάσει θυρών, καθώς και πολύχρωμο φωτισμό LED, που σας επιτρέπουν να εξαλείψετε τα ...
Digitalbox 8200 HD FTA
Ένας νέος δέκτης κυκλοφορεί στην ελληνική αγορά από την Ψηφιακή Τεχνολογία Α.Ε.Β.Ε. Πρόκειται για τον Digitalbox 8200 HD FTA, έναν οικονομικό δορυφορικό δέκτη με DVB-S2 tuner που έχει σχεδιαστεί γ...
Η Panel TV μαγνήτισε τους επαγγελματίες στην Athens Electronix 2024
Νέο παράθυρο στην πληροφόρηση των επαγγελματιών ψηφιακών λύσεων άνοιξε η Panel TV με τη συμμετοχή της και την παρουσίαση νέων καινοτόμων ψηφιακών τεχνολογιών στη μεγαλύτερη κλαδική έκθεση συστημάτ...

ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΤΕΥΧΟΣ

Ψηφιακή Τηλεόραση, Ιούνιος 2024
Κυκλοφορεί το νέο τεύχος Ιουνίου 2024 του περιοδικού "Ψηφιακή Τηλεόραση" μαζί με το "Security Report" Το νέο τεύχος Ιουνίου του περιοδικού «Ψηφιακή Τηλεόραση» κυκλοφορεί πάντα μαζί με το περιοδ...
UEFA EURO 2024 GERMANY
Η ώρα για το μεγαλύτερο αθλητικό ραντεβού της τετραετίας στην Ευρώπη έφτασε! Για έναν ολόκληρο μήνα, από 14 Ιουνίου έως 14 Ιουλίου, η καρδιά της ποδοσφαιρικής Ευρώπης θα χτυπάει στα γήπεδα της Γερ...
Η PartnerNET διανέμει αποκλειστικά τα προϊόντα της MaxHub σε Ελλάδα και Κύπρο
H PartnerNET παρουσιάζει την εταιρεία MaxHub, η οποία αναμένεται να επαναπροσδιορίσει τον χώρο των επικοινωνιών (communication) και της έξυπνης συνεργασίας (collaboration) για τις επιχειρήσεις. Με...
Octagon Spirit Pro
Η γερμανική Octagon διευρύνει την γκάμα των HDTV δεκτών της, παρουσιάζοντας τη version 2 του μοντέλου Spirit, τον Octagon Spirit Pro. Πρόκειται για έναν δέκτη IP με επίσημο λειτουργικό σύστημα And...
Ekselans MD HD Easy Twin 122013
Έναν ολοκαίνουργιο στην ελληνική αγορά ψηφιακό διαμορφωτή, που διαθέτει πολλές και σημαντικές καινοτομίες, δοκιμάσαμε για να παρουσιάσουμε στο τεύχος αυτού του μήνα. Πρόκειται για τον MD HD Easy T...
SAT & ZAP, Ιούνιος 2024
Η πικρή αλήθεια είναι ότι το streaming τείνει να υποκαταστήσει και στους DXersτη δορυφορική λήψη ως μέθοδο zapping. Παρ’ όλα αυτά μπορείτε ακόμη να βρείτε κανάλια που δεν μεταδίδονται ιντερνετικά…...