H Disney επενδύει 500 εκατομμύρια δολάρια σε online βίντεο
Η Disney στο μέλλον θα βασίζεται όλο και περισσότερο στο online βίντεο. Για το σκοπό αυτό επένδυσε 500 εκατομμύρια δολάρια σε μία εταιρεία που εξειδικεύεται στα βίντεο του YouTube. Πρόκειται για μία σαφή ένδειξη της δύναμης των διαδικτυακών μέσων ενημέρωσης: η Disney έδωσε 500 εκατομμύρια δολάρια…
Η Disney στο μέλλον θα βασίζεται όλο και περισσότερο στο online βίντεο. Για το σκοπό αυτό επένδυσε 500 εκατομμύρια δολάρια σε μία εταιρεία που εξειδικεύεται στα βίντεο του YouTube.
Πρόκειται για μία σαφή ένδειξη της δύναμης των διαδικτυακών μέσων ενημέρωσης: η Disney έδωσε 500 εκατομμύρια δολάρια (γύρω στα 362,5 εκατομμύρια ευρώ) για μία πάροχο βίντεο στο YouTube που ονομάζεται Maker Studios. Οι ιδιοκτήτες της Maker Studios μπορούν να ελπίζουν ότι θα εισπράξουν 450 εκατομμύρια δολάρια επιπλέον, εάν πληρούνται συγκεκριμένοι χρηματοοικονομικοί όροι, όπως προκύπτει από μία ανακοίνωση αργά τη Δευτέρα. Η Maker Studios διαχειρίζεται μία πλατφόρμα βίντεο του YouTube με 55.000 κανάλια με 380 εκατομμύρια χρήστες. Τα βίντεο κλιπ της πλατφόρμας προβάλλονται σήμερα 5,5 δισεκατομμύρια φορές το μήνα, υποστηρίζει η ανακοίνωση.
H Disney ήθελε να στηριχθεί σε μία εξειδικευμένη εταιρεία υπηρεσιών βίντεο για να φέρει και το δικό της περιεχόμενο online, λέει ο Kevin Mayer, διευθυντής στρατηγικής της Wall Street Journal. Πέρα από αυτό, ο γίγαντας των μέσων ενημέρωσης θα εξετάσει αν η μορφή και οι αστέρες της online βίντεο σκηνής ταιριάζουν με το δικό της πρόγραμμα.
Οι μεγάλες εταιρείες μίντια εδώ και καιρό έχουν στο στόχαστρο τους τις επιχειρήσεις του online βίντεο, αλλά καμία μέχρι σήμερα δεν έδωσε τόσα χρήματα όσα η Disney. Η DreamWorks εξασφάλισε πέρυσι την Awesomeness TV, ανταγωνίστρια της Maker Studios, για 150 εκατομμύρια δολάρια. H Warner Bros έδωσε πριν λίγες ημέρες ένα κλάσμα από αυτό το ποσό (18 εκατομμύρια δολάρια) για το δίκτυο της Machinima, εταιρεία που εξειδικεύεται σε βίντεο για παιχνίδια για υπολογιστές και παιχνιδοκονσόλες.
Πηγή: digitalfernsehen.de




