H Samsung ξοδεύει 14 δισεκατομμύρια δολάρια για διαφήμιση
Η Samsung Electronics αναμένεται να ξοδέψει έως 14 δισεκατομμύρια δολάρια σε διαφήμιση και προώθηση των προϊόντων της φέτος. Η κορεατική εταιρεία, που έχει κεφαλαιοποίηση 227 δισεκατομμυρίων δολαρίων, δεν έχει κρύψει ότι σκοπεύει να συνεχίσει την επιθετική πολιτική μάρκετινγκ και προώθησης, καθώς επιθυμεί να κάνει το εταιρικό της σήμα τόσο επιθυμητό, όσο αυτό της Apple.
H Samsung ξοδεύει μεγαλύτερο ποσοστό από τα ετήσια έσοδα της σε διαφήμιση και προώθηση από οποιαδήποτε άλλη εταιρεία που βρίσκεται στις 20 πρώτες θέσεις παγκοσμίως σε όγκο πωλήσεων, συγκεκριμένα ξοδεύει το 5,4% σύμφωνα με τα στοιχεία του Thomson Reuters. Η Apple ξοδεύει το 0,6% των ετήσιων εσόδων και η General Motors το 3,5%.
Η Samsung δήλωσε στο Reuters ότι θα συνεχίσει να εκμεταλλεύεται την ισχύ του εταιρικού της ονόματος για να διατηρήσει τη δυναμική ανάπτυξης, ενώ εστιάζει τις προσπάθειες της στη βελτιστοποίηση της αποδοτικότητας των διαφημιστικών δραστηριοτήτων της.
Πηγή: advanced-television.com
Η Samsung Electronics αναμένεται να ξοδέψει έως 14 δισεκατομμύρια δολάρια σε διαφήμιση και προώθηση των προϊόντων της φέτος. Η κορεατική εταιρεία, που έχει κεφαλαιοποίηση 227 δισεκατομμυρίων δολαρίων, δεν έχει κρύψει ότι σκοπεύει να συνεχίσει την επιθετική πολιτική μάρκετινγκ και προώθησης, καθώς επιθυμεί να κάνει το εταιρικό της σήμα τόσο επιθυμητό, όσο αυτό της Apple.
H Samsung ξοδεύει μεγαλύτερο ποσοστό από τα ετήσια έσοδα της σε διαφήμιση και προώθηση από οποιαδήποτε άλλη εταιρεία που βρίσκεται στις 20 πρώτες θέσεις παγκοσμίως σε όγκο πωλήσεων, συγκεκριμένα ξοδεύει το 5,4% σύμφωνα με τα στοιχεία του Thomson Reuters. Η Apple ξοδεύει το 0,6% των ετήσιων εσόδων και η General Motors το 3,5%.
Η Samsung δήλωσε στο Reuters ότι θα συνεχίσει να εκμεταλλεύεται την ισχύ του εταιρικού της ονόματος για να διατηρήσει τη δυναμική ανάπτυξης, ενώ εστιάζει τις προσπάθειες της στη βελτιστοποίηση της αποδοτικότητας των διαφημιστικών δραστηριοτήτων της.
Πηγή: advanced-television.com




