Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookie ώστε να μπορούμε να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία χρήστη. Οι πληροφορίες cookie αποθηκεύονται στο πρόγραμμα περιήγησης σας και εκτελούν λειτουργίες όπως η ανάγνωση σας όταν επιστρέφετε στον ιστότοπο μας και η βοήθεια της ομάδας μας να κατανοήσει ποιες ενότητες του ιστοτόπου θεωρείτε πιο ενδιαφέρουσες και χρήσιμες.
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
H SES χρησιμοποιεί την MIPTV για να προωθήσει την Ultra HD
Η SES ανακοίνωσε σήμερα στην παγκόσμια αγορά τηλεοπτικών παραγωγών MIPTV στις Κάννες το λανσάρισμα της πρωτοβουλίας «SES Ultra HD Experience», με την οποία προσκαλεί τους προμηθευτές περιεχομένου και τους τηλεοπτικούς οργανισμούς να συνεργαστούν μαζί της για να υποστηρίξουν την ανάπτυξη μίας αλυσίδας παραγωγής προστιθέμενης αξίας για την Ultra HD.
«Την ώρα που οι κατασκευαστές λανσάρουν όλο και μεγαλύτερες τηλεοράσεις με πιο προσιτές τιμές, οι καταναλωτές περιμένουν να έχουν και περιεχόμενο με τη μεγαλύτερη δυνατή ποιότητα εικόνας», είπε ο Norbert Hoelzle, αντιπρόεδρος της SES. «Ως ένας παγκόσμιος πάροχος δορυφορικών υπηρεσιών είναι ύψιστης σημασίας για τη SES να διαδραματίσει ένα καταλυτικό ρόλο ώστε να δώσει τη δυνατότητα στη βιομηχανία να αναπτύξει το οικοσύστημα της Ultra HD. Η πρόκληση για τους τηλεοπτικούς οργανισμούς είναι να έχουν πρόσβαση σε περιεχόμενο Ultra HD. Καθώς ο δορυφόρος είναι η καταλληλότερη υποδομή για τη διανομή εικόνων υψηλής ανάλυσης σε μεγάλα ακροατήρια, η SES είναι έτοιμη να υποστηρίξει τους παρόχους περιεχομένου και τους τηλεοπτικούς οργανισμούς στις δοκιμές των Ultra HD βίντεο και στη διανομή του περιεχομένου τους πριν η Ultra HD γίνει μία εμπορική πραγματικότητα μέσα στα επόμενα λίγα χρόνια.»
Με τη πρωτοβουλία «SES Ultra HD Experience», οι παραγωγοί περιεχομένου και τηλεοπτικοί οργανισμοί από όλο τον κόσμο προσκαλούνται να υποβάλουν βίντεο γυρισμένα σε Ultra HD μέσω μίας ειδικής ιστοσελίδας της SES, http://www.ses.com/ultrahd-experience , και να έχουν την ευκαιρία να εκπέμψουν και να δοκιμάσουν το περιεχόμενο τους σε ένα δορυφόρο της SES.
Πηγή: ses.com
Η SES ανακοίνωσε σήμερα στην παγκόσμια αγορά τηλεοπτικών παραγωγών MIPTV στις Κάννες το λανσάρισμα της πρωτοβουλίας «SES Ultra HD Experience», με την οποία προσκαλεί τους προμηθευτές περιεχομένου και τους τηλεοπτικούς οργανισμούς να συνεργαστούν μαζί της για να υποστηρίξουν την ανάπτυξη μίας αλυσίδας παραγωγής προστιθέμενης αξίας για την Ultra HD.
«Την ώρα που οι κατασκευαστές λανσάρουν όλο και μεγαλύτερες τηλεοράσεις με πιο προσιτές τιμές, οι καταναλωτές περιμένουν να έχουν και περιεχόμενο με τη μεγαλύτερη δυνατή ποιότητα εικόνας», είπε ο Norbert Hoelzle, αντιπρόεδρος της SES. «Ως ένας παγκόσμιος πάροχος δορυφορικών υπηρεσιών είναι ύψιστης σημασίας για τη SES να διαδραματίσει ένα καταλυτικό ρόλο ώστε να δώσει τη δυνατότητα στη βιομηχανία να αναπτύξει το οικοσύστημα της Ultra HD. Η πρόκληση για τους τηλεοπτικούς οργανισμούς είναι να έχουν πρόσβαση σε περιεχόμενο Ultra HD. Καθώς ο δορυφόρος είναι η καταλληλότερη υποδομή για τη διανομή εικόνων υψηλής ανάλυσης σε μεγάλα ακροατήρια, η SES είναι έτοιμη να υποστηρίξει τους παρόχους περιεχομένου και τους τηλεοπτικούς οργανισμούς στις δοκιμές των Ultra HD βίντεο και στη διανομή του περιεχομένου τους πριν η Ultra HD γίνει μία εμπορική πραγματικότητα μέσα στα επόμενα λίγα χρόνια.»
Με τη πρωτοβουλία «SES Ultra HD Experience», οι παραγωγοί περιεχομένου και τηλεοπτικοί οργανισμοί από όλο τον κόσμο προσκαλούνται να υποβάλουν βίντεο γυρισμένα σε Ultra HD μέσω μίας ειδικής ιστοσελίδας της SES, http://www.ses.com/ultrahd-experience , και να έχουν την ευκαιρία να εκπέμψουν και να δοκιμάσουν το περιεχόμενο τους σε ένα δορυφόρο της SES.
Πηγή: ses.com