Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookie ώστε να μπορούμε να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία χρήστη. Οι πληροφορίες cookie αποθηκεύονται στο πρόγραμμα περιήγησης σας και εκτελούν λειτουργίες όπως η ανάγνωση σας όταν επιστρέφετε στον ιστότοπο μας και η βοήθεια της ομάδας μας να κατανοήσει ποιες ενότητες του ιστοτόπου θεωρείτε πιο ενδιαφέρουσες και χρήσιμες.
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
HOL :Ταινίες, παιχνίδια και στοίχημα από το σπίτι
Η οικονομική δυσπραγία θέλει ψυχαγωγία και η HOL επιχειρε,ί για δεύτερη φορά, την επέκτασή της στη συνδρομητική τηλεόρασης. Η HOL TV με «όπλο» τη χαμηλή συνδρομή των 8 ευρώ για τους πελάτες της,. επιχειρεί να διευρύνει τη συνδρομητική της βάση, προσφέροντας ένα πακέτο με διεθνή δίκτυα (Euronews, Discovery Channel, ESPN κ.α.) τα προγράμματα της ΕΡΤ και την υπηρεσία βιντεοκλάμπ (επιπλέον χρέωση 2,.99 ευρώ τη μέρα) και δωρεάν το Warner TV , ενώ βρίσκεται σε συζητήσεις και με τη Digea.
Η στρατηγική της HOL βασίζεται στην διαπίστωση της σκληρής οικονομικής πραγματικότητας. Σε έρευνα που διεξήγαγε το Καλοκαίρι εντόπισε πως οι μόνοι τομείς που έχουν άνοδο είναι το delivery (σουβλάκι) τα είδη κάμπινκ και τα βίντεοκλάμπ. Η εταιρεία αν και δεν δεν έχει σχέση με την παραδοσιακή τηλεόραση, θέλει να χρησιμοποιήσει την τηλεοπτική συσκευή διαδραστικά προσθέτοντας διάφορες υπηρεσίες ψυχαγωγίας. Καθώς λοιπόν για το επόμενο διάστημα όλα θα διεξάγονται για λόγους κόστους, εντός σπιτιών, με άξονες το Internet και την τηλεόραση, η HOL κάνει το επόμενο βήμα. Εκτός από την τηλεόραση και το βιντεοκλάμπ σε συνεργασία με το media room της Microsoft θα παρέχει μια αμφίδρομη πλατφόρμα με δυνατότητες όπως τα παιχνίδια, το στοίχημα , η διαχείριση περιεχομένου, social media. Βασικοί άξονες του εγχειρήματος είναι η έμφαση στο περιεχόμενο στο ποιοτικό εμπορικό προϊόν, με ταινίες πρώτης προβολής και η υψηλής Ευκρίνειας εικόνα, ποντάροντας σε ένα πεδίο που δεν έχει άμεση σχέση με τον αθλητισμό
Η εταιρεία ,σύμφωνα με την παρουσίαση που έγινε χθες, διαθέτει το δεύτερο σε δύναμη ιδιόκτητο δίκτυο οπτικών ινών σε 50 νομούς της χώρας, με 450.000 πελάτες, έχοντας το 28,5% της αγοράς στη σταθερή τηλεφωνία, απασχολώντας 820 άτομα.(media industry)Η οικονομική δυσπραγία θέλει ψυχαγωγία και η HOL επιχειρε,ί για δεύτερη φορά, την επέκτασή της στη συνδρομητική τηλεόρασης. Η HOL TV με «όπλο» τη χαμηλή συνδρομή των 8 ευρώ για τους πελάτες της,. επιχειρεί να διευρύνει τη συνδρομητική της βάση, προσφέροντας ένα πακέτο με διεθνή δίκτυα (Euronews, Discovery Channel, ESPN κ.α.) τα προγράμματα της ΕΡΤ και την υπηρεσία βιντεοκλάμπ (επιπλέον χρέωση 2,.99 ευρώ τη μέρα) και δωρεάν το Warner TV , ενώ βρίσκεται σε συζητήσεις και με τη Digea.
Η στρατηγική της HOL βασίζεται στην διαπίστωση της σκληρής οικονομικής πραγματικότητας. Σε έρευνα που διεξήγαγε το Καλοκαίρι εντόπισε πως οι μόνοι τομείς που έχουν άνοδο είναι το delivery (σουβλάκι) τα είδη κάμπινκ και τα βίντεοκλάμπ. Η εταιρεία αν και δεν δεν έχει σχέση με την παραδοσιακή τηλεόραση, θέλει να χρησιμοποιήσει την τηλεοπτική συσκευή διαδραστικά προσθέτοντας διάφορες υπηρεσίες ψυχαγωγίας. Καθώς λοιπόν για το επόμενο διάστημα όλα θα διεξάγονται για λόγους κόστους, εντός σπιτιών, με άξονες το Internet και την τηλεόραση, η HOL κάνει το επόμενο βήμα. Εκτός από την τηλεόραση και το βιντεοκλάμπ σε συνεργασία με το media room της Microsoft θα παρέχει μια αμφίδρομη πλατφόρμα με δυνατότητες όπως τα παιχνίδια, το στοίχημα , η διαχείριση περιεχομένου, social media. Βασικοί άξονες του εγχειρήματος είναι η έμφαση στο περιεχόμενο στο ποιοτικό εμπορικό προϊόν, με ταινίες πρώτης προβολής και η υψηλής Ευκρίνειας εικόνα, ποντάροντας σε ένα πεδίο που δεν έχει άμεση σχέση με τον αθλητισμό
Η εταιρεία ,σύμφωνα με την παρουσίαση που έγινε χθες, διαθέτει το δεύτερο σε δύναμη ιδιόκτητο δίκτυο οπτικών ινών σε 50 νομούς της χώρας, με 450.000 πελάτες, έχοντας το 28,5% της αγοράς στη σταθερή τηλεφωνία, απασχολώντας 820 άτομα.(media industry)