Η Αγγελική Νικολούλη καθήλωσε και πάλι τους τηλεθεατές, αγγίζοντας μέχρι και 37,7%.
Η πολυβραβευμένη δημοσιογράφος, με τη μεθοδική και επίμονη έρευνά της, κατάφερε για μία ακόμα Παρασκευή να κερδίσει το ενδιαφέρον του τηλεοπτικού κοινού, γεγονός που αποτυπώνεται και στους πίνακες τηλεθέασης. Ειδικότερα, την Παρασκευή 2 Νοεμβρίου, το «Φως στο Τούνελ» έκοψε πρώτο το νήμα της τηλεθέασης, αγγίζοντας το 20,3% στο σύνολο κοινού, ενώ 1.196.000 τηλεθεατές το είδαν έστω για 1 λεπτό.
Η πολυβραβευμένη δημοσιογράφος, με τη μεθοδική και επίμονη έρευνά της, κατάφερε για μία ακόμα Παρασκευή να κερδίσει το ενδιαφέρον του τηλεοπτικού κοινού, γεγονός που αποτυπώνεται και στους πίνακες τηλεθέασης. Ειδικότερα, την Παρασκευή 2 Νοεμβρίου, το «Φως στο Τούνελ» έκοψε πρώτο το νήμα της τηλεθέασης, αγγίζοντας το 20,3% στο σύνολο κοινού, ενώ 1.196.000 τηλεθεατές το είδαν έστω για 1 λεπτό.
Η εκπομπή ήταν πρώτη και στο δυναμικό κοινό 18-54, όπου σημείωσε ποσοστό 19,8%. Ιδιαίτερη απήχηση είχε στις νεαρές γυναίκες ηλικίας 15-24, όπου κατέγραψε 37,7%!




