Skip to main content
TM 839
SECREPORT 169
satpraxis 2022
now 33 2022
5 Μαρτίου 2020 10:59

Η Αλεξανδρούπολη έμαθε τι σημαίνει να «ζεις» στο ίντερνετ

af83a233157dcf7bdb44bb7b65c66722 XL 1627b06d

Ένα βήμα πιο κοντά στον ψηφιακό κόσμο και τις αμέτρητες δυνατότητες που προσφέρει για την ανάπτυξη μιας επιχείρησης, ήρθε η τοπική κοινωνία της Αλεξανδρούπολης. Οι κάτοικοι της θρακικής πόλης έδωσαν δυναμικό «παρών» στο συνέδριο «Grow Your Business» που διοργάνωσε η COSMOTE…

Όλα όσα έγιναν στο «Grow Your Business» που διοργανώθηκε για πρώτη φορά στη θρακική πόλη από την COSMOTE – Η γνωριμία των επιχειρηματιών του τόπου με τον ψηφιακό μετασχηματισμό

Ένα βήμα πιο κοντά στον ψηφιακό κόσμο και τις αμέτρητες δυνατότητες που προσφέρει για την ανάπτυξη μιας επιχείρησης, ήρθε η τοπική κοινωνία της Αλεξανδρούπολης. Οι κάτοικοι της θρακικής πόλης έδωσαν δυναμικό «παρών» στο συνέδριο «Grow Your Business» που διοργάνωσε η COSMOTE την περασμένη Δευτέρα, δείχνοντας ότι παρά το γεγονός ότι η τοπική επιχειρηματική κοινότητα βρίσκεται σε επίπεδα γνωριμίας με τον λεγόμενο ψηφιακό μετασχηματισμό, η περιέργεια και η διάθεσή της για πιο ενεργή συμμετοχή στις εξελίξεις, παραμένει ζωντανή.

Οι θέσεις στην αίθουσα του Ramada Plaza καλύφθηκαν στο σύνολό τους από την έναρξη του εκπαιδευτικού σεμιναρίου, επιβεβαιώνοντας τη θέση των στελεχών της COSMOTE, ότι η ψηφιακή εποχή δεν αφορά μόνο στην καθημερινότητα της Αθήνας, αλλά ολόκληρης της χώρας. Ο επικεφαλής του Enterprise, Business Marketing & CRM του Ομίλου ΟΤΕ, Θάνος Φαλάγγας, εξήγησε αυτή τη θέση με τον πιο ξεκάθαρο τρόπο: «Οι νέες τεχνολογίες δεν συμβάλλουν μόνο στην ανάπτυξη της οικονομίας, αλλά και στον εκδημοκρατισμό της κοινωνίας». Για τον λόγο αυτό, άλλωστε, το Grow Your Business ταξιδεύει δωρεάν εδώ και τρία χρόνια στην Ελλάδα, σε μια προσπάθεια να ενθαρρύνει τη διάνθιση όλων των ανθρώπινων ιδεών -καινοτόμων και παραδοσιακών- ανεξάρτητα από τη γεωγραφική τους θέση.

«Ο άνθρωπος θα είναι πάντα πάνω και πίσω από όλα. Ο ανθρώπινος εγκέφαλος είναι ένα θαυμαστό πράγμα» τόνισε ο κ. Φαλάγγας στον διάλογό του με τους μικροεπιχειρηματίες της Αλεξανδρούπολης, σημειώνοντας όμως ότι δεν αρκεί μόνο μια ιδέα για να επιτευχθεί ο στόχος. Η τεχνολογία, κατά τον ίδιο, αποτελεί κομβικό παράγοντα για να γίνει η ιδέα πραγματικότητα, να βρει απήχηση στο επιχειρηματικό περιβάλλον και να αντέξει στο χρόνο. Χαρακτήρισε μάλιστα τα τεχνολογικά εργαλεία ως «περιουσία» του επιχειρηματία, καθώς «βοηθούν στην προσέλκυση του σωστού κοινού, στην οργάνωση και στη λήψη κατάλληλων αποφάσεων. Σε έναν ωκεανό από δεδομένα μπορούν να λειτουργήσουν, έτσι ώστε να χτιστεί η απαραίτητη σχέση με τον πελάτη», ανέφερε.

Ορμώμενος από την πολύχρονη εμπειρία του σε θέσεις ευθύνης στον Όμιλο ΟΤΕ, που από εταιρεία τηλεπικοινωνιών εξελίχθηκε ταχεία σε εταιρεία τεχνολογίας, ο κ. Φαλάγγας κάλεσε τους εργαζόμενους στον Έβρο να στρέψουν το βλέμμα τους στις νέες τεχνολογίες και να τις αντιμετωπίσουν ως σύμμαχο για να παραμείνουν βιώσιμοι και ανταγωνιστικοί. ʼλλωστε, δεν χρειάζεται να είναι κανείς μεγάλος παίκτης για να ανταγωνιστεί ήδη δυνατά brands. Ανέφερε τα παραδείγματα της Nokia και της Kodak, ιστορικά brands που δεν αξιολόγησαν ορθά την τεχνολογική επανάσταση και κατέρρευσαν. Περιέγραψε τους όρους ΑΙ, Big Data, IOT και Cloud στην πραγματική χρήση τους και έδωσε tips προσέγγισης πελατών ανεξάρτητα από το είδος και το μέγεθος της επιχείρησης.

Στο άκρο της βορειοανατολικής Ελλάδας βρέθηκε και ο Μιχάλης Τσικνάκης, Διευθύνων Σύμβουλος της Cosmos Sport Α.Ε., της εταιρείας που ξεκίνησε από τρία αδέλφια στο Ηράκλειο της Κρήτης και επεκτάθηκε –στη διάρκεια της κρίσης – σε όλη την Ελλάδα. Η φράση «Grow Your Business» δεν θα μπορούσε να βρει καλύτερη εφαρμογή από την περίπτωση της Cosmos Sport και ο Τσικνάκης ταξίδεψε έως τον Έβρο για να μοιραστεί με τους επαγγελματίες του τόπου, το πώς μαζί με τα αδέλφια του μετασχημάτισαν το κατάστημα που ίδρυσε ο πατέρας τους στη δεκαετία του ’80 σε ένα πολυκαναλικό εγχείρημα, που συνδυάζει και αλληλοϋποστηρίζει φυσικές και ψηφιακές πωλήσεις. Μίλησε για τη δύναμη της τόλμης να αντιμετωπίζεις την κρίση ως ευκαιρία και να πολλαπλασιάζεις τις πωλήσεις και την κερδοφορία σου. Για την ευελιξία που προφέρει η επένδυση στην τεχνολογία στο μετασχηματισμό μιας επιχείρησης και για τη δυνατότητα λήψης γρήγορων αποφάσεων. Αξίζει να σημειωθεί ότι σήμερα η εταιρεία διατηρεί 27 καταστήματα σε όλη τη χώρα, απασχολεί σχεδόν 400 εργαζόμενους, υπερέχει στο e-commerce, πραγματοποιεί σχεδόν το μισό του τζίρου της online, ενώ δεν σταματά να στηρίζει την ψηφιακή εκπαίδευση του ανθρώπινου δυναμικού της.

Ο Βασίλης Βασιλειάδης, ιδρυτής της Vivid Vibes και σύμβουλος διαμόρφωσης εταιρικής κουλτούρας, έθεσε τα πλαίσια του επιχειρηματικού τρόπου σκέψης και ανέδειξε τη σημασία της ταυτότητας και του αποτυπώματος μιας εταιρείας στην αγορά. «Αν αύριο η επιχείρησή σας πάψει να υπάρχει, τι θα λείψει από τον κόσμο; Τι πρεσβεύετε; Και πάνω σε ποιες αξίες χτίζετε τη σχέση σας με το κοινό;». Με αυτές τις ερωτήσεις ξεκίνησε μια διαδραστική επικοινωνία με τους παρευρισκόμενους, κατά την οποία οι τελευταίοι προβληματίστηκαν δημιουργικά ως προς τις έννοιες «σκοπός», «αυθεντικότητα» και «συνέπεια», στο πεδίο δράσης τους. Το αποτέλεσμα ήταν να προκληθούν τα αισθητήρια όλων, σχετικά με τη στάση τους στην εν εξελίξει νέα πραγματικότητα.

Η Άρτεμις Λαμπρινίδη, επικεφαλής του τμήματος Online Marketing & Social Media Section Manager του Ομίλου ΟΤΕ, μίλησε για τη δύναμη των social media στην digital εποχή, ανεξάρτητα από το budget που μπορεί να διαθέσει ο ενδιαφερόμενος. Αφιέρωσε χρόνο για να δείξει στους παρευρισκόμενους του σεμιναρίου πώς λειτουργεί το κάθε ψηφιακό κανάλι στην επικοινωνία με το κοινό, ποια είναι η επίδρασή τους στην ελληνική πραγματικότητα, πώς αξίζει να αξιοποιούνται και πώς να δημιουργούν δημοφιλές περιεχόμενο. «Στήστε σωστά την εικόνα σας προς τα έξω. Είναι προτιμότερο να βρίσκεστε σε ένα κανάλι όπως πρέπει, παρά να διατηρείτε λογαριασμούς σε όλα τα social media, χωρίς ουσιαστική επαφή με τον κόσμο» σημείωσε μεταξύ άλλων η ίδια.

Ο Ηλίας Σούσης, Head of Domestic Market & YouTube στην Google Ελλάδος, Βουλγαρίας, Κύπρου και Μάλτας, ανέβηκε στη σκηνή του Grow Your Business και είπε τα πάντα γύρω από τη digital σχέση Google-επαγγελματιών: Πώς να αποκτήσεις διαφημιστικό χώρο στη Google. Πώς να δημιουργείς διαφημίσεις που στοχεύουν το κοινό σου και πώς να εμφανίζεσαι στην κορυφή των οργανικών αποτελεσμάτων της Google, όταν οι χρήστες αναζητούν κάτι σχετικό με την επιχείρησή σου. Πώς να σχεδιάζεις σωστές καμπάνιες, τι λέξεις-κλειδιά να χρησιμοποιείς και πώς να αναλύεις τα δεδομένα σχετικά με την επισκεψιμότητα του site σου, ώστε να κατανοήσεις τη συμπεριφορά του κοινού και να χαράσσεις καλύτερη στρατηγική. «Οι μαθηματικές ικανότητες μπορούν να αποδειχθούν πιο χρήσιμες από τη γνώση μάρκετινγκ» υπογράμμισε με νόημα.

«Σκεφθείτε διαφορετικά. Ριζοσπαστικά. Πηγαίνετε κόντρα στο κατεστημένο» είπε ο Χρήστος Λάτος, Γενικός Διευθυντής της OgilvyOne Worldwide Athens, από το βήμα του Grow Your Business. Αφού παρουσίασε τεχνολογικές καινοτομίες που αλλάζουν τους κανόνες του επιχειρείν, ξενάγησε τους εργαζόμενους της Αλεξανδρούπολης στον κόσμο της Επικοινωνίας και της Διαφήμισης, και πρόβαλλε δημιουργικές και αποτελεσματικές καμπάνιες από το εξωτερικό.

Πηγή: Πρώτο Θέμα

(Κώστας Παπαζαχαρίου, αναδημοσίευση 5/3/2020)

Η ΑΓΟΡΑ ΣΗΜΕΡΑ

Ομοαξονικά καλώδια της Multimedia Perspectives / Fagor
Στη νέα διευρυμένη γκάμα προϊόντων της IDComs συμπεριλαμβάνεται ένα σύνολο ιδιαίτερα αξιόλογων ομοαξονικών καλωδίων για όλες τις εφαρμογές λήψης και διανομής επίγειων και δορυφορικών τηλεοπτικών σημ…
Yeastar TB Series BRI VoIP Gateway
Η σειρά TB της Yeastar περιλαμβάνει τα TB200 και TB400, δύο συμπαγείς και αξιόπιστες αυτόνομες πύλες (gateways) VoIP που μετατρέπουν τις γραμμές ISDN BRI σε VoIP, επιτρέποντας σε επιχειρήσεις να ενσ…
Ruijie-Reyee RG-RAP62-Wall
Η συνδεσιμότητα είναι πλέον αναπόσπαστο κομμάτι της φιλοξενίας και το Ruijie-Reyee RG-RAP62-Wall δίνει τη λύση που κάθε ξενοδόχος χρειάζεται. Με τεχνολογία Wi-Fi 6 AX3000 και ταχύτητες έως 2.974Mbps…
Televes 552220 ενισχυτής γραμμής 3 εξόδων
O Televes 552220 είναι ένας ενισχυτής γραμμής τηλεοπτικού σήματος κατάλληλος για διαμερίσματα, με 3 εξόδους και αυτόματη αποκοπή παρεμβολών 5G / LTE. Διαθέτει 2 κύριες εξόδους και 1 για μία τοπική T…
TP-Link Omada OC220
Η σειρά εξειδικευμένων επιχειρηματικών λύσεων της TP-Link, Omada, μόλις κυκλοφόρησε τον OC220, έναν νέο ελεγκτή υλικού με 2,6 φορές ταχύτερη εκκίνηση από τον ελεγκτή προηγούμενης γενιάς. Μικρό κουτί…
Audien W-990B & W-176
Η εταιρεία KAL Electronics ανακοινώνει την παραλαβή των ηχείων W-990B μαζί με την κονσόλα χειρισμού W-176 της Audien, τα οποία έχουν σχεδιαστεί για να δημιουργούν ένα ολοκληρωμένο σετ ήχου, ιδανικό…
Τα νέα της Mistral – Οδηγίες για μια καλή εγκατάσταση: Ενισχυτές κεντρικής κεραίας
Οι ενισχυτές κεντρικής κεραίας διατίθενται σε δύο διαφορετικές κατηγορίες. Η πρώτη κατηγορία είναι αυτή της οποίας οι ενισχυτές έχουν μία έξοδο και η άλλη κατηγορία είναι αυτή με τους ενισχυτές που…
EDISION HDMI MODULATOR 3in1 mini loop
Το EDISION HDMI MODULATOR 3in1 mini loop είναι ένας ολοκαίνουριος ψηφιακός διαμορφωτής, με το γνωστό mini μέγεθος του EDISION modulator, τώρα με περισσότερα χαρακτηριστικά και ακόμα περισσότερες επι…
TP-Link Omada Network 6.0
Η TP-Link ανακοινώνει ταυτόχρονες αναβαθμίσεις στο Omada Network 6.0 – σχεδιασμένο για MSP, SI και εγκαταστάτες – μαζί με το αναβαθμισμένο Omada App 5.0. Και οι δύο αναβαθμίσεις απλοποιούν τις καθημ…
Bridge Cable TDC101 / TGC302 / TMC202
Η εταιρεία KAL Electronics ανακοινώνει την παραλαβή των νέων καλωδίων TDC101, TGC302 και TMC202, τα οποία είναι καλώδια μικροφώνου υψηλής ποιότητας της Bridge Cable σε κουλούρες των 100 μέτρων. Διαθ…
Kathrein MP4060 & MS4060
Η Kathrein, ηγέτιδα στην τεχνολογία τηλεπικοινωνιών, προσφέρει δύο προϊόντα που κάνουν κάθε επαγγελματική εγκατάσταση απλή, οργανωμένη και αξιόπιστη. Στιβαρή βάση MP4060 για κάθε εξοπλισμό: Η διά…
Multimedia Perspectives / Fagor COMPACT Series
Η σειρά COMPACT της Multimedia Perspectives / Fagor περιλαμβάνει τον οπτικό πομπό ROT 310C και τον οπτικό δέκτη ROR 260C, με ισχυρά χαρακτηριστικά και υψηλή αξιοπιστία, ενώ να σημειωθεί ότι τα παραπ…

ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΤΕΥΧΟΣ

Ψηφιακή Τηλεόραση, τεύχος Δεκεμβρίου 2025
Το νέο τεύχος Δεκεμβρίου του περιοδικού «Ψηφιακή Τηλεόραση» κυκλοφορεί πάντα μαζί με το περιοδικό «Security Report», που ηγείται στην αγορά των ηλεκτρονικών συστημάτων ασφαλείας.  Θέματα Τεύχους…
Λίστες αναπαραγωγής M3U
Για τους χρήστες που αρέσκονται να χρησιμοποιούν την IPTV και όχι τον παραδοσιακό τρόπο της επίγειας λήψης για να βλέπουν τηλεόραση, οι λίστες αναπαραγωγής M3U αποτελούν ένα τέλειο εργαλείο που μπορ…
EDISION CAM-100
Ένα νέο μοντέλο EDISION ενισχυτή δοκιμάσαμε για να παρουσιάσουμε σε αυτό το τεύχος της Ψηφιακής Τηλεόρασης. Πρόκειται για τον CAM-100, έναν ποιοτικό κεντρικό ενισχυτή που διαθέτει μία είσοδο UHF για…
Kathrein UFX 12 & UFX 14
Η γερμανική Kathrein, που αποτελεί έναν αξιόπιστο και δυναμικό συνεργάτη για όσους επιδιώκουν αποτελεσματικότητα, καινοτομία και βιώσιμες λύσεις, παρουσιάζει δύο νέα μοντέλα διαμορφωτών, τα UFX 12 κ…
ARLI βάσεις TV
Η Astrasat διαθέτει σειρά βάσεων της ARLI για διάφορα μεγέθη τηλεοράσεων, όπως βάσεις τοίχου σταθερές ή με κλίση και περιστροφή που είναι σχεδιασμένες να μειώνουν την απόσταση της τηλεόρασης από τον…
Lemco HDMOD-7
Ένα νέο HDMI modulator της Lemco που κυκλοφόρησε πρόσφατα στην ελληνική αγορά, δοκιμάσαμε για να παρουσιάσουμε σε αυτό το τεύχος της Ψηφιακής Τηλεόρασης. Πρόκειται για το HDMOD-7, το οποίο συνδυάζει…
Sat & Zap, Δεκέμβριος 2025
Λίγα τα αξιόλογα ελεύθερα κανάλια του δορυφορικού τόξου – για να περνάει η ώρα θα προτείναμε το Strongman Champions League στις 13 Ανατολικά ή το δικαστικό Court TV στις 28.2 Ανατολικά. Για ποδοσφαι…
Επισκόπηση απορρήτου

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookie ώστε να μπορούμε να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία χρήστη. Οι πληροφορίες cookie αποθηκεύονται στο πρόγραμμα περιήγησης σας και εκτελούν λειτουργίες όπως η ανάγνωση σας όταν επιστρέφετε στον ιστότοπο μας και η βοήθεια της ομάδας μας να κατανοήσει ποιες ενότητες του ιστοτόπου θεωρείτε πιο ενδιαφέρουσες και χρήσιμες.