Skip to main content
5 Μαρτίου 2020 10:59

Η Αλεξανδρούπολη έμαθε τι σημαίνει να «ζεις» στο ίντερνετ

admin ajax.php?action=kernel&p=image&src=%7B%22file%22%3A%22wp content%2Fuploads%2F2022%2F04%2Faf83a233157dcf7bdb44bb7b65c66722 XL

Ένα βήμα πιο κοντά στον ψηφιακό κόσμο και τις αμέτρητες δυνατότητες που προσφέρει για την ανάπτυξη μιας επιχείρησης, ήρθε η τοπική κοινωνία της Αλεξανδρούπολης. Οι κάτοικοι της θρακικής πόλης έδωσαν δυναμικό «παρών» στο συνέδριο «Grow Your Business» που διοργάνωσε η COSMOTE…

Όλα όσα έγιναν στο «Grow Your Business» που διοργανώθηκε για πρώτη φορά στη θρακική πόλη από την COSMOTE – Η γνωριμία των επιχειρηματιών του τόπου με τον ψηφιακό μετασχηματισμό

Ένα βήμα πιο κοντά στον ψηφιακό κόσμο και τις αμέτρητες δυνατότητες που προσφέρει για την ανάπτυξη μιας επιχείρησης, ήρθε η τοπική κοινωνία της Αλεξανδρούπολης. Οι κάτοικοι της θρακικής πόλης έδωσαν δυναμικό «παρών» στο συνέδριο «Grow Your Business» που διοργάνωσε η COSMOTE την περασμένη Δευτέρα, δείχνοντας ότι παρά το γεγονός ότι η τοπική επιχειρηματική κοινότητα βρίσκεται σε επίπεδα γνωριμίας με τον λεγόμενο ψηφιακό μετασχηματισμό, η περιέργεια και η διάθεσή της για πιο ενεργή συμμετοχή στις εξελίξεις, παραμένει ζωντανή.

Οι θέσεις στην αίθουσα του Ramada Plaza καλύφθηκαν στο σύνολό τους από την έναρξη του εκπαιδευτικού σεμιναρίου, επιβεβαιώνοντας τη θέση των στελεχών της COSMOTE, ότι η ψηφιακή εποχή δεν αφορά μόνο στην καθημερινότητα της Αθήνας, αλλά ολόκληρης της χώρας. Ο επικεφαλής του Enterprise, Business Marketing & CRM του Ομίλου ΟΤΕ, Θάνος Φαλάγγας, εξήγησε αυτή τη θέση με τον πιο ξεκάθαρο τρόπο: «Οι νέες τεχνολογίες δεν συμβάλλουν μόνο στην ανάπτυξη της οικονομίας, αλλά και στον εκδημοκρατισμό της κοινωνίας». Για τον λόγο αυτό, άλλωστε, το Grow Your Business ταξιδεύει δωρεάν εδώ και τρία χρόνια στην Ελλάδα, σε μια προσπάθεια να ενθαρρύνει τη διάνθιση όλων των ανθρώπινων ιδεών -καινοτόμων και παραδοσιακών- ανεξάρτητα από τη γεωγραφική τους θέση.

«Ο άνθρωπος θα είναι πάντα πάνω και πίσω από όλα. Ο ανθρώπινος εγκέφαλος είναι ένα θαυμαστό πράγμα» τόνισε ο κ. Φαλάγγας στον διάλογό του με τους μικροεπιχειρηματίες της Αλεξανδρούπολης, σημειώνοντας όμως ότι δεν αρκεί μόνο μια ιδέα για να επιτευχθεί ο στόχος. Η τεχνολογία, κατά τον ίδιο, αποτελεί κομβικό παράγοντα για να γίνει η ιδέα πραγματικότητα, να βρει απήχηση στο επιχειρηματικό περιβάλλον και να αντέξει στο χρόνο. Χαρακτήρισε μάλιστα τα τεχνολογικά εργαλεία ως «περιουσία» του επιχειρηματία, καθώς «βοηθούν στην προσέλκυση του σωστού κοινού, στην οργάνωση και στη λήψη κατάλληλων αποφάσεων. Σε έναν ωκεανό από δεδομένα μπορούν να λειτουργήσουν, έτσι ώστε να χτιστεί η απαραίτητη σχέση με τον πελάτη», ανέφερε.

Ορμώμενος από την πολύχρονη εμπειρία του σε θέσεις ευθύνης στον Όμιλο ΟΤΕ, που από εταιρεία τηλεπικοινωνιών εξελίχθηκε ταχεία σε εταιρεία τεχνολογίας, ο κ. Φαλάγγας κάλεσε τους εργαζόμενους στον Έβρο να στρέψουν το βλέμμα τους στις νέες τεχνολογίες και να τις αντιμετωπίσουν ως σύμμαχο για να παραμείνουν βιώσιμοι και ανταγωνιστικοί. ʼλλωστε, δεν χρειάζεται να είναι κανείς μεγάλος παίκτης για να ανταγωνιστεί ήδη δυνατά brands. Ανέφερε τα παραδείγματα της Nokia και της Kodak, ιστορικά brands που δεν αξιολόγησαν ορθά την τεχνολογική επανάσταση και κατέρρευσαν. Περιέγραψε τους όρους ΑΙ, Big Data, IOT και Cloud στην πραγματική χρήση τους και έδωσε tips προσέγγισης πελατών ανεξάρτητα από το είδος και το μέγεθος της επιχείρησης.

Στο άκρο της βορειοανατολικής Ελλάδας βρέθηκε και ο Μιχάλης Τσικνάκης, Διευθύνων Σύμβουλος της Cosmos Sport Α.Ε., της εταιρείας που ξεκίνησε από τρία αδέλφια στο Ηράκλειο της Κρήτης και επεκτάθηκε –στη διάρκεια της κρίσης – σε όλη την Ελλάδα. Η φράση «Grow Your Business» δεν θα μπορούσε να βρει καλύτερη εφαρμογή από την περίπτωση της Cosmos Sport και ο Τσικνάκης ταξίδεψε έως τον Έβρο για να μοιραστεί με τους επαγγελματίες του τόπου, το πώς μαζί με τα αδέλφια του μετασχημάτισαν το κατάστημα που ίδρυσε ο πατέρας τους στη δεκαετία του ’80 σε ένα πολυκαναλικό εγχείρημα, που συνδυάζει και αλληλοϋποστηρίζει φυσικές και ψηφιακές πωλήσεις. Μίλησε για τη δύναμη της τόλμης να αντιμετωπίζεις την κρίση ως ευκαιρία και να πολλαπλασιάζεις τις πωλήσεις και την κερδοφορία σου. Για την ευελιξία που προφέρει η επένδυση στην τεχνολογία στο μετασχηματισμό μιας επιχείρησης και για τη δυνατότητα λήψης γρήγορων αποφάσεων. Αξίζει να σημειωθεί ότι σήμερα η εταιρεία διατηρεί 27 καταστήματα σε όλη τη χώρα, απασχολεί σχεδόν 400 εργαζόμενους, υπερέχει στο e-commerce, πραγματοποιεί σχεδόν το μισό του τζίρου της online, ενώ δεν σταματά να στηρίζει την ψηφιακή εκπαίδευση του ανθρώπινου δυναμικού της.

Ο Βασίλης Βασιλειάδης, ιδρυτής της Vivid Vibes και σύμβουλος διαμόρφωσης εταιρικής κουλτούρας, έθεσε τα πλαίσια του επιχειρηματικού τρόπου σκέψης και ανέδειξε τη σημασία της ταυτότητας και του αποτυπώματος μιας εταιρείας στην αγορά. «Αν αύριο η επιχείρησή σας πάψει να υπάρχει, τι θα λείψει από τον κόσμο; Τι πρεσβεύετε; Και πάνω σε ποιες αξίες χτίζετε τη σχέση σας με το κοινό;». Με αυτές τις ερωτήσεις ξεκίνησε μια διαδραστική επικοινωνία με τους παρευρισκόμενους, κατά την οποία οι τελευταίοι προβληματίστηκαν δημιουργικά ως προς τις έννοιες «σκοπός», «αυθεντικότητα» και «συνέπεια», στο πεδίο δράσης τους. Το αποτέλεσμα ήταν να προκληθούν τα αισθητήρια όλων, σχετικά με τη στάση τους στην εν εξελίξει νέα πραγματικότητα.

Η Άρτεμις Λαμπρινίδη, επικεφαλής του τμήματος Online Marketing & Social Media Section Manager του Ομίλου ΟΤΕ, μίλησε για τη δύναμη των social media στην digital εποχή, ανεξάρτητα από το budget που μπορεί να διαθέσει ο ενδιαφερόμενος. Αφιέρωσε χρόνο για να δείξει στους παρευρισκόμενους του σεμιναρίου πώς λειτουργεί το κάθε ψηφιακό κανάλι στην επικοινωνία με το κοινό, ποια είναι η επίδρασή τους στην ελληνική πραγματικότητα, πώς αξίζει να αξιοποιούνται και πώς να δημιουργούν δημοφιλές περιεχόμενο. «Στήστε σωστά την εικόνα σας προς τα έξω. Είναι προτιμότερο να βρίσκεστε σε ένα κανάλι όπως πρέπει, παρά να διατηρείτε λογαριασμούς σε όλα τα social media, χωρίς ουσιαστική επαφή με τον κόσμο» σημείωσε μεταξύ άλλων η ίδια.

Ο Ηλίας Σούσης, Head of Domestic Market & YouTube στην Google Ελλάδος, Βουλγαρίας, Κύπρου και Μάλτας, ανέβηκε στη σκηνή του Grow Your Business και είπε τα πάντα γύρω από τη digital σχέση Google-επαγγελματιών: Πώς να αποκτήσεις διαφημιστικό χώρο στη Google. Πώς να δημιουργείς διαφημίσεις που στοχεύουν το κοινό σου και πώς να εμφανίζεσαι στην κορυφή των οργανικών αποτελεσμάτων της Google, όταν οι χρήστες αναζητούν κάτι σχετικό με την επιχείρησή σου. Πώς να σχεδιάζεις σωστές καμπάνιες, τι λέξεις-κλειδιά να χρησιμοποιείς και πώς να αναλύεις τα δεδομένα σχετικά με την επισκεψιμότητα του site σου, ώστε να κατανοήσεις τη συμπεριφορά του κοινού και να χαράσσεις καλύτερη στρατηγική. «Οι μαθηματικές ικανότητες μπορούν να αποδειχθούν πιο χρήσιμες από τη γνώση μάρκετινγκ» υπογράμμισε με νόημα.

«Σκεφθείτε διαφορετικά. Ριζοσπαστικά. Πηγαίνετε κόντρα στο κατεστημένο» είπε ο Χρήστος Λάτος, Γενικός Διευθυντής της OgilvyOne Worldwide Athens, από το βήμα του Grow Your Business. Αφού παρουσίασε τεχνολογικές καινοτομίες που αλλάζουν τους κανόνες του επιχειρείν, ξενάγησε τους εργαζόμενους της Αλεξανδρούπολης στον κόσμο της Επικοινωνίας και της Διαφήμισης, και πρόβαλλε δημιουργικές και αποτελεσματικές καμπάνιες από το εξωτερικό.

Πηγή: Πρώτο Θέμα

(Κώστας Παπαζαχαρίου, αναδημοσίευση 5/3/2020)

ΑΛΛΑ ΑΡΘΡΑ ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ

Η ΑΓΟΡΑ ΣΗΜΕΡΑ

Τα νέα της Mistral: Οδηγίες για μια καλή εγκατάσταση – Θωρακισμένοι ενισχυτές κεραίας
Συνεχίζοντας την περιγραφή των προϊόντων της Mistral, θα γίνει περιγραφή των ενισχυτών κεραίας. Οι ενισχυτές κεραίας χωρίζονται σε δύο κατηγορίες: 1) Ενισχυτές με ακροδέκτες χωρίς θωράκιση, οι οπο...
TP-Link SX3032F
Η TP-Link παρουσιάζει το SX3032F, ένα διαχειριζόμενο switch με συνολική χωρητικότητα 640Gbps, το οποίο έχει σχεδιαστεί για να ανταποκρίνεται στις απαιτήσεις των σύγχρονων δικτυακών περιβαλλόντων. ...
Audien BT-525TB & BT-525TW
Η εταιρεία KAL Electronics ανακοινώνει την παραλαβή των νέων ηχείων BT-525TB (μαύρου χρώματος) και BT-525TW (λευκού χρώματος) της Audien. Πρόκειται για αδιάβροχα πλαστικά ηχεία 2 δρόμων ισχύος 50 ...
Arli Keystone-14718
Η εταιρεία AstraSat ανακοινώνει την παραλαβή πριζών Keystone-14718 της Arli. Πρόκειται για universal πρίζες δικτύου που ενσωματώνουν μία υποδοχή για θύρα CAT 8.1 RJ45. Διαθέτει πλαίσιο λευκού χρώμ...
Engel AC0565E
Η εταιρεία AstraSat ανακοινώνει την παραλαβή της νέας βάσης Engel AC0565. Πρόκειται για μια πολύ καλής ποιότητας επιτραπέζια βάση για τηλεοράσεις 32 έως 65 ιντσών, με μέγιστο βάρος 40 κιλών. Είναι...
Brateck LDT66-T02V / LDT03-23MA / LDT66-T024
Η εταιρεία Stam Electronics ανακοινώνει την παραλαβή νέων βάσεων της Brateck, που είναι κατάλληλες για TV, PC και monitor. Αναλυτικά, περιλαμβάνονται τα εξής μοντέλα: LDT66-T02V: Βάση γραφείου ...
Καμπάνια για τα όργανα της PROMAX μέχρι τέλος Δεκεμβρίου
Μία ειδική καμπάνια για τα όργανα της PROMAX – με την ευκαιρία της συμμετοχής της IDComs στην Creta Electronix 2024 – έχει ξεκινήσει από 1η Νοεμβρίου, με διάρκεια μέχρι τέλος Δεκεμβρίου και αφορά ...
V-Tech Z2025 T2 H265
Η εταιρεία AstraSat ανακοινώνει την παραλαβή του νέου επίγειου ψηφιακού δέκτη V-Tech Z2025 T2 H265. Πρόκειται για έναν οικονομικό δέκτη MPEG-4 με ανάλυση Full HD (1080p), ελληνικό και εύκολο στη χ...
Νέος κατάλογος προϊόντων IKUSI by FAGOR από την IDComs
Είναι πλέον διαθέσιμος ο νέος κατάλογος προϊόντων IKUSI by FAGOR μετά τη συγχώνευση των δύο εταιρειών. Ο κατάλογος περιέχει στο μεγαλύτερο ποσοστό τα προϊόντα της IKUSI που γνωρίζουν οι περισσότερ...
Anga Free TV 1, 2 & 4 Combo
Η εταιρεία Stam Electronics ανακοινώνει νέα παραλαβή τηλεχειριστηρίων μάρκας Anga της σειράς Free TV. Πρόκειται για πολύ ποιοτικά και εργονομικά σχεδιασμένα τηλεχειριστήρια που προγραμματίζονται μ...
TP-Link EAP772
Το EAP772 είναι ένα επαγγελματικό Access Point Wi-Fi 7 τριών ζωνών της TP-Link, με εξαιρετικά λεπτή σχεδίαση που εξασφαλίζει κορυφαία σύνδεση με συνολική απόδοση έως και 9,3Gbps. Η συνολική απόδοσ...
Redline CPE-800
εξωτερική κεραία Wi-Fi, που ουσιαστικά λειτουργεί σαν ασύρματο Access Point για μετάδοση δεδομένων σε μεγάλες αποστάσεις. Διαθέτει απολαβή 23dBi και ισχύ ασύρματης μετάδοσης 26dBm, παρέχοντας έναν...

ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΤΕΥΧΟΣ

Ψηφιακή Τηλεόραση, Ιανουάριος 2025
Κυκλοφορεί το νέο τεύχος Ιανουαρίου 2025 του περιοδικού “Ψηφιακή Τηλεόραση” μαζί με το “Security Report”. Το νέο τεύχος Ιανουαρίου του περιοδικού «Ψηφιακή Τηλεόραση» κυκλοφορεί πάντα μαζί με το...
HDMI Modulators
Η διανομή τηλεοπτικού προγράμματος μιας οπτικοακουστικής πηγής σε πολλαπλές τηλεοράσεις είναι ένα σενάριο που σήμερα εφαρμόζεται ευρύτατα τόσο στο σπίτι, όσο και στα ξενοδοχεία ή ακόμα και σε διάφ...
XENIA 2024
Η Ψηφιακή Τηλεόραση περιηγήθηκε στην XENIA 2024, που διοργανώθηκε Σάββατο 23 με Δευτέρα 25 Νοεμβρίου στο Metropolitan Expo. Πρόκειται για την ετήσια έκθεση, που είναι πλήρως αφιερωμένη στην τουρισ...
Sat & Zap Ιανουαρίου 2025
Πληθώρα ιρανικών καναλιών ως συνήθως (που εκπέμπονται από τις ΗΠΑ), αλλά και μερικά αγγλόφωνα από διάφορες χώρες. Η μεγαλύτερη κινητικότητα στους δορυφόρους κοντά στις 52 ανατολικά. AFV Ame...