Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookie ώστε να μπορούμε να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία χρήστη. Οι πληροφορίες cookie αποθηκεύονται στο πρόγραμμα περιήγησης σας και εκτελούν λειτουργίες όπως η ανάγνωση σας όταν επιστρέφετε στον ιστότοπο μας και η βοήθεια της ομάδας μας να κατανοήσει ποιες ενότητες του ιστοτόπου θεωρείτε πιο ενδιαφέρουσες και χρήσιμες.
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Η Amazon αυξάνει τις δαπάνες για περιεχόμενο στο τρίτο τρίμηνο
Η Amazon αποκάλυψε τα σχέδιά της για αύξηση των επενδύσεων σε περιεχόμενο βίντεο για την υπηρεσία Prime Video κατά τη διάρκεια του 3ου τριμήνου, παρά την αναμενόμενη μείωση του καθαρού εισοδήματος κατά το δεύτερο τρίμηνο. Ο Brian Olsavsky, οικονομικός διευθυντής της εταιρείας, δήλωσε ότι η Amazon θα συνεχίσει να αξιοποιεί τη δυναμική της στον χώρο των βίντεο…
Η Amazon αποκάλυψε τα σχέδιά της για αύξηση των επενδύσεων σε περιεχόμενο βίντεο για την υπηρεσία Prime Video κατά τη διάρκεια του 3ου τριμήνου, παρά την αναμενόμενη μείωση του καθαρού εισοδήματος κατά το δεύτερο τρίμηνο.
Ο Brian Olsavsky, οικονομικός διευθυντής της εταιρείας, δήλωσε ότι η Amazon θα συνεχίσει να αξιοποιεί τη δυναμική της στον χώρο των βίντεο, αφού προχώρησε σε “ένα σημαντικό βήμα” στην δαπάνη για περιεχόμενο τους τελευταίους μήνες.
Κατά τη διάρκεια του δευτέρου τριμήνου, η Amazon ανακοίνωσε ότι οι δαπάνες για την τεχνολογία και το περιεχόμενο αυξήθηκαν κατά 51% σε ετήσια βάση στα 633 εκατ. δολάρια (540 εκατ. Ευρώ), ενώ τα έξοδα μάρκετινγκ αυξήθηκαν κατά 66% στα 133 εκατ. δολάρια. Οι συνολικές καθαρές πωλήσεις της Amazon αυξήθηκαν κατά 25% σε ετήσια βάση το δεύτερο τρίμηνο σε 38 δισ. δολάρια, αλλά τα καθαρά έσοδα μειώθηκαν κατά 77% στα $ 197 εκατ.
http://advanced-television.com/2017/07/31/amazon-to-increase-content-spend-in-q3/