Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookie ώστε να μπορούμε να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία χρήστη. Οι πληροφορίες cookie αποθηκεύονται στο πρόγραμμα περιήγησης σας και εκτελούν λειτουργίες όπως η ανάγνωση σας όταν επιστρέφετε στον ιστότοπο μας και η βοήθεια της ομάδας μας να κατανοήσει ποιες ενότητες του ιστοτόπου θεωρείτε πιο ενδιαφέρουσες και χρήσιμες.
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Η Αμερική δεν εμπιστεύεται τους παρόχους ίντερνετ
Το βιώνουμε και εδώ στην Ελλάδα, αλλά και στην Αμερική η κατάσταση των συνδέσεων στο Internet δεν είναι ακριβώς όπως την περιγράφουν οι πάροχοι. Καλές οι υποσχέσεις των ISPs, αλλά μόνο οι χρήστες των υπηρεσιών μπορούν να δώσουν την πραγματική εικόνα. H Federal Communications Commission (FCC) είναι κάτι αντίστοιχο με την…
Το βιώνουμε και εδώ στην Ελλάδα, αλλά και στην Αμερική η κατάσταση των συνδέσεων στο Internet δεν είναι ακριβώς όπως την περιγράφουν οι πάροχοι. Καλές οι υποσχέσεις των ISPs, αλλά μόνο οι χρήστες των υπηρεσιών μπορούν να δώσουν την πραγματική εικόνα.
H Federal Communications Commission (FCC) είναι κάτι αντίστοιχο με την Εθνική Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων στη χώρα μας. Η Ομοσπονδιακή Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών στις ΗΠΑ ζητά από τους πολίτες να περιγράψουν τη σχέση τους με τον τηλεπικοινωνιακό τους πάροχο, έτσι ώστε να αντλήσει χρήσιμες πληροφορίες αναφορικά με την πραγματική ταχύτητα σύνδεσης στο Internet.
Προφανώς, είναι παγκόσμιο φαινόμενο το να υπάρχει μεγάλη απόσταση σε σχέση με τα όσα υπόσχεται ένας πάροχος και τα όσα προσφέρει τελικά σε πραγματικές συνθήκες. Η μέθοδος της FCC ζητά από τους πολίτες να δώσουν τη διεύθυνση τους και μετά μπορούν σε μία ειδική φόρμα να συμπληρώσουν την κατάσταση με την σύνδεση στο Internet.
O σκοπός της FCC είναι να θέσει νέα πρότυπα στο τι είναι αποδεκτό σε επίπεδο ταχύτητας σύνδεσης, ενώ παράλληλα θέλει να δει τις αποκλίσεις που υπάρχουν μεταξύ ονομαστικής και πραγματικής ταχύτητας broadband. Φανταστείτε τι… μαργαριτάρια θα έβγαιναν εάν γινόταν μία αντίστοιχη προσπάθεια στη χώρα μας…
Πηγή: techblog.gr
(Κώστας Παπαζαχαρίου, αναδημοσίευση 29/3/2021)