Skip to main content
TM 839
SECREPORT 169
satpraxis 2022
now 33 2022
27 Μαΐου 2013 16:08

Η απόφαση για το ΑΡΤ TV υπερβαίνει τα όρια….

Γράφει: Ματίνα Παπαχριστούδη
35b3ab2a19f46ac3056fff8ccff085c4 XL 755f3aad

Λάβρα κατά του Εθνικού Συμβουλίου Ραδιοτηλεόρασης για την απόφαση του να δώσει άδεια εκπομπής στο Χορτιάτη της Θεσσαλονίκης, με αποτέλεσμα να γίνεται πανελλαδικό κανάλι, εμφανίζεται η Ένωση Ιδιοκτητών ιδιωτικής τηλεόρασης.

Με σημερινή της ανακοίνωση μιλά για παράλειψη καθήκοντος, για υπέρβαση των ορίων νομιμότητας και θεσμικών δυνατοτήτων, ενώ αφήνει σαφείς αιχμές για το ρόλο και τη λειτουργία του ΕΣΡ.

Η παρέμβαση της ΕΙΤΗΣΣΕ την οποία μπορείτε να διαβάσετε ολόκληρη παρακάτω, γίνεται μετά από σωρεία αντιδράσεων που ξέσπασαν για την απόφαση του ΕΣΡ. Ήδη η αντιπρόεδρος του ΕΣΡ δημοσιογράφος Λίνα Αλεξίου, προσπάθησε να αιτιολογήσει την απόφαση με τον ισχυρισμό πως δεν έδωσε το όργανο πανελλαδική άδεια.

Το γεγονός όμως ότι το πρώην ΤΗΛΕ ΑΣΤΥ, νυν ΑΡΤ TV εκπέμπει ήδη σε όλη τη χώρα με ευρύ δίκτυο πομπών, χειροτερεύει την κατάσταση για τις προθέσεις και στοχεύσεις του ΕΣΡ. Όπως επισημαίνει και η Ένωση Ιδιοκτητών, οι εκπομπές αυτές ήταν «παράτυπες» και θα έπρεπε να επισύρουν βαρείς κυρώσεις για το κανάλι.

Αντί για αυτό η εκπομπή χρησιμοποιήθηκε ως επιχείρημα για την αδειοδότηση του στη Θεσσαλονίκη! Η ΕΙΤΗΣΣΕ θα προσφύγει και δικαστικά εναντίον της απόφασης του ΕΣΡ. Κομβικό σημείο αποτέλεσε η απαίτηση του ΑΡΤ TV να του δοθούν οι συχνότητες του Alter που έχει κλείσει!

Η ανακοίνωση της ΕΙΤΗΣΕΕ

Με αφορμή την απόφαση 241/2013 του Εθνικού Συμβουλίου Ραδιοτηλεόρασης, σύμφωνα με την οποία κρίνεται αναγκαίο να αποδοθεί μετά από παρέλευση 15 ετών το καθεστώς τηλεόρασης πανελλαδικής εμβέλειας στον τοπικό τηλεοπτικό σταθμό ART TV πρώην ΤΗΛΕΑΣΤΥ (Αττικής), η Ενωση Ιδιωτικών Τηλεοπτικών Σταθμών Εθνικής Εμβέλειας (ΕΙΤΗΣΕΕ) παρατηρεί τα ακόλουθα:

Τόσο το 1998 όσο και το 2003 το ΕΣΡ δεν αποδείχθηκε ικανό να αδειοδοτήσει τους τηλεοπτικούς σταθμούς που υπέβαλαν φακέλους συμμετοχής στους μόνους προκηρυχθέντες δημόσιους διαγωνισμούς, «λόγω εγγενών δυσχερειών» κατά τη διατύπωση της ίδιας της διοικητικής αρχής, προκαλώντας την κατάργηση των διαδικασιών. Μάλιστα, τη δεύτερη φορά, επικαλέσθηκε ως λόγο της μη αδειοδότησης την επικείμενη – σύμφωνα με πληροφορίες των μελών του – ενδεχόμενη τροποποίηση, στο μέλλον, της σχετικής νομοθεσίας. (Εκθεση Πεπραγμένων του ΕΣΡ για το 2005 προς την Βουλή των Ελλήνων, από 4/4/2006, σελίδα 26).

Παράλληλα, διαρκώς από το 1998 και μέχρι σήμερα, το ΕΣΡ, με σωρεία αποφάσεών του, αποφάσιζε επιβολή κυρώσεων που έφθαναν μέχρι την πλήρη διακοπή λειτουργίας των τηλεοπτικών και ραδιοφωνικών σταθμών που είτε λειτουργούσαν χωρίς άδεια, είτε εξέπεμπαν σε περιοχές πέραν αυτών που εδικαιούντο κατά το καθεστώς λειτουργίας τους είτε χρησιμοποιούσαν συχνότητες άλλες πέραν των εγκρινομένων από το ΕΣΡ. Σε αυτές τις αποφάσεις του ΕΣΡ περιλαμβάνονται και οι 220/2005 και 91/2006, με τις οποίες επιβλήθηκαν κυρώσεις στον συγκεκριμένο τηλεοπτικό σταθμό ακριβώς για τον λόγο της παράνομης μετάδοσης του προγράμματός του εκτός Αττικής.

Η ανεξάρτητη διοικητική αρχή, που της ανατέθηκε από το Σύνταγμα και τους κοινούς νόμους ο άμεσος έλεγχος του Κράτους και η αδειοδότηση των ραδιοτηλεοπτικών σταθμών, δεν συνυποβάλλει τον προϋπολογισμό του ΕΣΡ μαζί με την ογκώδη δημοσιοποιούμενη ετήσια Έκθεση Πεπραγμένων του προς την Βουλή των Ελλήνων. Η θητεία των μελών του ΕΣΡ, καίτοι προβλέπεται εκ του νόμου 4/ετής με ισόχρονη ανανέωση, διαρκώς παρατείνεται περαιτέρω με εμβόλιμες τροπολογίες/διατάξεις σε άσχετα νομοθετήματα, παρά τις σχετικές ακυρωτικές αποφάσεις του Συμβουλίου της Επικρατείας. Τα μέλη του ΕΣΡ διορίζονται από τη Βουλή των Ελλήνων (μάλιστα επιλέγονται με την πλειοψηφία των 4/5 της Διάσκεψης των Προέδρων της Βουλής). Οι πράξεις και οι παραλείψεις των μελών του ΕΣΡ ελέγχονται από τη Βουλή των Ελλήνων.

Με την 241/2013 απόφαση του ΕΣΡ, όλα τα μέλη του διαπίστωσαν ως αληθή περιστατικά τα οποία, κατά τον αιτούντα τηλεοπτικό σταθμό, που αναποδείκτως τα επικαλέστηκε, συνέβαιναν διαρκώς από το 1998 (!). Δηλαδή προχθές, 20/5/2013, όλα τα μέλη του ΕΣΡ διαπίστωσαν ότι ο τηλεοπτικός σταθμός από το 1998 μέχρι και σήμερα εκπέμπει ανελιπώς το 24/ωρο πρόγραμμά του άνευ αδείας από τη Θεσσαλονίκη. Μόνο που η «διαπίστωση» των γεγονότων αυτών (εάν τυχόν ήθελε υποτεθούν αληθή), συνιστά διαπίστωση πράξεων που επιφέρουν διοικητικές και ποινικές κυρώσεις με τη διαδικασία του αυτόφωρου σε βάρος του επικαλούμενου αυτές. Συνεπώς, είτε επί 15/ετία το ΕΣΡ εγνώριζε και δεν έπραττε τα δέοντα είτε δεν εγνώριζε διότι δεν ασκούσε τον άμεσο έλεγχο που του έχει ανατεθεί από το Κράτος.

Προκύπτει ότι όλα τα μέλη της Ολομέλειας του ΕΣΡ παρέλειψαν να πράξουν το καθήκον τους (επιβολή διοικητικών κυρώσεων εκ μέρους του ΕΣΡ και πρόκληση εισαγγελικής έρευνας). Αυτές οι συμπεριφορές είναι ελεγκτέες κατά τον ποινικό κώδικα (ενδεικτικά: 259 ΠΚ) εφόσον, δια της παραλείψεως, τρίτος ωφελείται παρανόμως.

Ετι περαιτέρω, τα 4 μέλη της πλειοψηφίας (που υποδείχθηκαν τόσο από τη συμπολίτευση όσο και από την αντιπολίτευση) αποφάσισαν να υπερβούν τα εσκαμμένα και να σφετερισθούν τις αρμοδιότητες τόσο της νομοθετικής όσο και της δικαστικής εξουσίας, συμπληρώνοντας και ερμηνεύοντας το νομοθέτη, με τις φράσεις του αιτιολογικού της απόφασης: “… Πρόδηλο είναι ότι εκ παραδρομής στην ως άνω διάταξη του Νόμου, δεν αναφέρονται και οι τηλεοπτικοί σταθμοί εθνικής εμβέλειας. Εν όψει του ακούσιου νομοθετικού κενού πρέπει να τύχει αναλογικής εφαρμογής η ως άνω διάταξη του Νόμου και επί των τηλεοπτικών σταθμών οι οποίοι λειτουργούσαν στην Επικράτεια κατά το χρόνο εκδόσεως του Νόμου, και είχαν υποβάλει εμπροθέσμως αίτηση προς χορήγηση αδείας λειτουργίας τηλεοπτικού σταθμού εθνικής εμβέλειας …”.

Η απόφαση 241/2013 του ΕΣΡ στερείται νομικής αιτιολογίας, υπολαμβάνει ως αληθή ανύπαρκτα και αναπόδεικτα περιστατικά και υπερβαίνει τα όρια της νομοθετικής εξουσιοδότησης και των αρμοδιοτήτων του οργάνου αυτού. Για την διαφύλαξη των συμφερόντων τους οι θιγόμενοι διοικούμενοι – φορείς του ιδιωτικού τομέα – θα εξαντλήσουν, ο καθένας κατά το έννομο συμφέρον του, τα προσφερόμενα μέσα δικαστικής προστασίας τους. Ελπίζουμε, οι αρμόδιοι για την προστασία των συμφερόντων του δημόσιου τομέα, να πράξουν, αντίστοιχα, όσα τους επιτάσσονται από το Σύνταγμα και τους νόμους.

Αθήνα, 27 Μαίου 2013Λάβρα κατά του Εθνικού Συμβουλίου Ραδιοτηλεόρασης για την απόφαση του να δώσει άδεια εκπομπής στο Χορτιάτη της Θεσσαλονίκης, με αποτέλεσμα να γίνεται πανελλαδικό κανάλι, εμφανίζεται η Ένωση Ιδιοκτητών ιδιωτικής τηλεόρασης.

Με σημερινή της ανακοίνωση μιλά για παράλειψη καθήκοντος, για υπέρβαση των ορίων νομιμότητας και θεσμικών δυνατοτήτων, ενώ αφήνει σαφείς αιχμές για το ρόλο και τη λειτουργία του ΕΣΡ.

Η παρέμβαση της ΕΙΤΗΣΣΕ την οποία μπορείτε να διαβάσετε ολόκληρη παρακάτω, γίνεται μετά από σωρεία αντιδράσεων που ξέσπασαν για την απόφαση του ΕΣΡ. Ήδη η αντιπρόεδρος του ΕΣΡ δημοσιογράφος Λίνα Αλεξίου, προσπάθησε να αιτιολογήσει την απόφαση με τον ισχυρισμό πως δεν έδωσε το όργανο πανελλαδική άδεια.

Το γεγονός όμως ότι το πρώην ΤΗΛΕ ΑΣΤΥ, νυν ΑΡΤ TV εκπέμπει ήδη σε όλη τη χώρα με ευρύ δίκτυο πομπών, χειροτερεύει την κατάσταση για τις προθέσεις και στοχεύσεις του ΕΣΡ. Όπως επισημαίνει και η Ένωση Ιδιοκτητών, οι εκπομπές αυτές ήταν «παράτυπες» και θα έπρεπε να επισύρουν βαρείς κυρώσεις για το κανάλι.

Αντί για αυτό η εκπομπή χρησιμοποιήθηκε ως επιχείρημα για την αδειοδότηση του στη Θεσσαλονίκη! Η ΕΙΤΗΣΣΕ θα προσφύγει και δικαστικά εναντίον της απόφασης του ΕΣΡ. Κομβικό σημείο αποτέλεσε η απαίτηση του ΑΡΤ TV να του δοθούν οι συχνότητες του Alter που έχει κλείσει!

Η ανακοίνωση της ΕΙΤΗΣΕΕ

Με αφορμή την απόφαση 241/2013 του Εθνικού Συμβουλίου Ραδιοτηλεόρασης, σύμφωνα με την οποία κρίνεται αναγκαίο να αποδοθεί μετά από παρέλευση 15 ετών το καθεστώς τηλεόρασης πανελλαδικής εμβέλειας στον τοπικό τηλεοπτικό σταθμό ART TV πρώην ΤΗΛΕΑΣΤΥ (Αττικής), η Ενωση Ιδιωτικών Τηλεοπτικών Σταθμών Εθνικής Εμβέλειας (ΕΙΤΗΣΕΕ) παρατηρεί τα ακόλουθα:

Τόσο το 1998 όσο και το 2003 το ΕΣΡ δεν αποδείχθηκε ικανό να αδειοδοτήσει τους τηλεοπτικούς σταθμούς που υπέβαλαν φακέλους συμμετοχής στους μόνους προκηρυχθέντες δημόσιους διαγωνισμούς, «λόγω εγγενών δυσχερειών» κατά τη διατύπωση της ίδιας της διοικητικής αρχής, προκαλώντας την κατάργηση των διαδικασιών. Μάλιστα, τη δεύτερη φορά, επικαλέσθηκε ως λόγο της μη αδειοδότησης την επικείμενη – σύμφωνα με πληροφορίες των μελών του – ενδεχόμενη τροποποίηση, στο μέλλον, της σχετικής νομοθεσίας. (Εκθεση Πεπραγμένων του ΕΣΡ για το 2005 προς την Βουλή των Ελλήνων, από 4/4/2006, σελίδα 26).

Παράλληλα, διαρκώς από το 1998 και μέχρι σήμερα, το ΕΣΡ, με σωρεία αποφάσεών του, αποφάσιζε επιβολή κυρώσεων που έφθαναν μέχρι την πλήρη διακοπή λειτουργίας των τηλεοπτικών και ραδιοφωνικών σταθμών που είτε λειτουργούσαν χωρίς άδεια, είτε εξέπεμπαν σε περιοχές πέραν αυτών που εδικαιούντο κατά το καθεστώς λειτουργίας τους είτε χρησιμοποιούσαν συχνότητες άλλες πέραν των εγκρινομένων από το ΕΣΡ. Σε αυτές τις αποφάσεις του ΕΣΡ περιλαμβάνονται και οι 220/2005 και 91/2006, με τις οποίες επιβλήθηκαν κυρώσεις στον συγκεκριμένο τηλεοπτικό σταθμό ακριβώς για τον λόγο της παράνομης μετάδοσης του προγράμματός του εκτός Αττικής.

Η ανεξάρτητη διοικητική αρχή, που της ανατέθηκε από το Σύνταγμα και τους κοινούς νόμους ο άμεσος έλεγχος του Κράτους και η αδειοδότηση των ραδιοτηλεοπτικών σταθμών, δεν συνυποβάλλει τον προϋπολογισμό του ΕΣΡ μαζί με την ογκώδη δημοσιοποιούμενη ετήσια Έκθεση Πεπραγμένων του προς την Βουλή των Ελλήνων. Η θητεία των μελών του ΕΣΡ, καίτοι προβλέπεται εκ του νόμου 4/ετής με ισόχρονη ανανέωση, διαρκώς παρατείνεται περαιτέρω με εμβόλιμες τροπολογίες/διατάξεις σε άσχετα νομοθετήματα, παρά τις σχετικές ακυρωτικές αποφάσεις του Συμβουλίου της Επικρατείας. Τα μέλη του ΕΣΡ διορίζονται από τη Βουλή των Ελλήνων (μάλιστα επιλέγονται με την πλειοψηφία των 4/5 της Διάσκεψης των Προέδρων της Βουλής). Οι πράξεις και οι παραλείψεις των μελών του ΕΣΡ ελέγχονται από τη Βουλή των Ελλήνων.

Με την 241/2013 απόφαση του ΕΣΡ, όλα τα μέλη του διαπίστωσαν ως αληθή περιστατικά τα οποία, κατά τον αιτούντα τηλεοπτικό σταθμό, που αναποδείκτως τα επικαλέστηκε, συνέβαιναν διαρκώς από το 1998 (!). Δηλαδή προχθές, 20/5/2013, όλα τα μέλη του ΕΣΡ διαπίστωσαν ότι ο τηλεοπτικός σταθμός από το 1998 μέχρι και σήμερα εκπέμπει ανελιπώς το 24/ωρο πρόγραμμά του άνευ αδείας από τη Θεσσαλονίκη. Μόνο που η «διαπίστωση» των γεγονότων αυτών (εάν τυχόν ήθελε υποτεθούν αληθή), συνιστά διαπίστωση πράξεων που επιφέρουν διοικητικές και ποινικές κυρώσεις με τη διαδικασία του αυτόφωρου σε βάρος του επικαλούμενου αυτές. Συνεπώς, είτε επί 15/ετία το ΕΣΡ εγνώριζε και δεν έπραττε τα δέοντα είτε δεν εγνώριζε διότι δεν ασκούσε τον άμεσο έλεγχο που του έχει ανατεθεί από το Κράτος.

Προκύπτει ότι όλα τα μέλη της Ολομέλειας του ΕΣΡ παρέλειψαν να πράξουν το καθήκον τους (επιβολή διοικητικών κυρώσεων εκ μέρους του ΕΣΡ και πρόκληση εισαγγελικής έρευνας). Αυτές οι συμπεριφορές είναι ελεγκτέες κατά τον ποινικό κώδικα (ενδεικτικά: 259 ΠΚ) εφόσον, δια της παραλείψεως, τρίτος ωφελείται παρανόμως.

Ετι περαιτέρω, τα 4 μέλη της πλειοψηφίας (που υποδείχθηκαν τόσο από τη συμπολίτευση όσο και από την αντιπολίτευση) αποφάσισαν να υπερβούν τα εσκαμμένα και να σφετερισθούν τις αρμοδιότητες τόσο της νομοθετικής όσο και της δικαστικής εξουσίας, συμπληρώνοντας και ερμηνεύοντας το νομοθέτη, με τις φράσεις του αιτιολογικού της απόφασης: “… Πρόδηλο είναι ότι εκ παραδρομής στην ως άνω διάταξη του Νόμου, δεν αναφέρονται και οι τηλεοπτικοί σταθμοί εθνικής εμβέλειας. Εν όψει του ακούσιου νομοθετικού κενού πρέπει να τύχει αναλογικής εφαρμογής η ως άνω διάταξη του Νόμου και επί των τηλεοπτικών σταθμών οι οποίοι λειτουργούσαν στην Επικράτεια κατά το χρόνο εκδόσεως του Νόμου, και είχαν υποβάλει εμπροθέσμως αίτηση προς χορήγηση αδείας λειτουργίας τηλεοπτικού σταθμού εθνικής εμβέλειας …”.

Η απόφαση 241/2013 του ΕΣΡ στερείται νομικής αιτιολογίας, υπολαμβάνει ως αληθή ανύπαρκτα και αναπόδεικτα περιστατικά και υπερβαίνει τα όρια της νομοθετικής εξουσιοδότησης και των αρμοδιοτήτων του οργάνου αυτού. Για την διαφύλαξη των συμφερόντων τους οι θιγόμενοι διοικούμενοι – φορείς του ιδιωτικού τομέα – θα εξαντλήσουν, ο καθένας κατά το έννομο συμφέρον του, τα προσφερόμενα μέσα δικαστικής προστασίας τους. Ελπίζουμε, οι αρμόδιοι για την προστασία των συμφερόντων του δημόσιου τομέα, να πράξουν, αντίστοιχα, όσα τους επιτάσσονται από το Σύνταγμα και τους νόμους.

Αθήνα, 27 Μαίου 2013

Η ΑΓΟΡΑ ΣΗΜΕΡΑ

Τα νέα της Mistral – Οδηγίες για μια καλή εγκατάσταση: Ενισχυτές κεντρικής κεραίας
Οι ενισχυτές κεντρικής κεραίας διατίθενται σε δύο διαφορετικές κατηγορίες. Η πρώτη κατηγορία είναι αυτή της οποίας οι ενισχυτές έχουν μία έξοδο και η άλλη κατηγορία είναι αυτή με τους ενισχυτές που…
EDISION HDMI MODULATOR 3in1 mini loop
Το EDISION HDMI MODULATOR 3in1 mini loop είναι ένας ολοκαίνουριος ψηφιακός διαμορφωτής, με το γνωστό mini μέγεθος του EDISION modulator, τώρα με περισσότερα χαρακτηριστικά και ακόμα περισσότερες επι…
TP-Link Omada Network 6.0
Η TP-Link ανακοινώνει ταυτόχρονες αναβαθμίσεις στο Omada Network 6.0 – σχεδιασμένο για MSP, SI και εγκαταστάτες – μαζί με το αναβαθμισμένο Omada App 5.0. Και οι δύο αναβαθμίσεις απλοποιούν τις καθημ…
Bridge Cable TDC101 / TGC302 / TMC202
Η εταιρεία KAL Electronics ανακοινώνει την παραλαβή των νέων καλωδίων TDC101, TGC302 και TMC202, τα οποία είναι καλώδια μικροφώνου υψηλής ποιότητας της Bridge Cable σε κουλούρες των 100 μέτρων. Διαθ…
Kathrein MP4060 & MS4060
Η Kathrein, ηγέτιδα στην τεχνολογία τηλεπικοινωνιών, προσφέρει δύο προϊόντα που κάνουν κάθε επαγγελματική εγκατάσταση απλή, οργανωμένη και αξιόπιστη. Στιβαρή βάση MP4060 για κάθε εξοπλισμό: Η διά…
Multimedia Perspectives / Fagor COMPACT Series
Η σειρά COMPACT της Multimedia Perspectives / Fagor περιλαμβάνει τον οπτικό πομπό ROT 310C και τον οπτικό δέκτη ROR 260C, με ισχυρά χαρακτηριστικά και υψηλή αξιοπιστία, ενώ να σημειωθεί ότι τα παραπ…
Grandstream GCC6000 Series
Στην εποχή της ψηφιακής μεταμόρφωσης, οι επιχειρήσεις καλούνται να διαχειριστούν ένα πολύπλοκο περιβάλλον επικοινωνίας, ασφάλειας και δικτύωσης. Η νέα σειρά GCC6000 της Grandstream επαναπροσδιορίζει…
EDISION τριπλές πρίζες TV-R-SAT
Νέα, ολοκαίνουρια μοντέλα τριπλών πριζών για διανομή τηλεοπτικού και ραδιοφωνικού σήματος είναι άμεσα διαθέσιμα από την EDISION. Πρόκειται για μια εξαιρετική νέα σειρά τριπλών πριζών TV-R-SAT, σχεδι…
Νέα σειρά LNB της Emme Esse από την AstraSat
Η εταιρεία AstraSat ανακοινώνει την παραλαβή νέας σειράς LNB της Emme Esse. Περιλαμβάνει τα μοντέλα Single 80185KM, Twin 80189KM και Quad 80199KM, για παροχή σήματος σε 1, 2 και 4 ανεξάρτητους χρήστ…
Multimedia Perspectives / Fagor DIGIT 25 D2
H DIGIT 25 D2 είναι μία επίγεια κεραία που προσφέρει υψηλό κέρδος και υψηλή μηχανική αντοχή για ψηφιακή τηλεοπτική λήψη σε ατομικές, αλλά και σε κεντρικές εγκαταστάσεις. Η συγκεκριμένη επίγεια κεραί…
PROMAX TV Explorer NG
Είναι πλέον διαθέσιμο το πλήρες manual σε αρχείο PDF, για τον νέο επαναστατικό αναλυτή TV Explorer NG από την PROMAX. Το συγκεκριμένο manual διαθέτει πάνω από 120 σελίδες με αναλυτικές περιγραφές γι…
Rexer X Power RXBA2
Η εταιρεία Stam Electronics ανακοινώνει νέα παραλαβή της σειράς μπαταριών 1,5V Rexer X Power RXBA2. Πρόκειται για αλκαλικές μπαταρίες extra ισχύος, μεγέθους AA και AAA, οι οποίες διατίθενται σε συσκ…

ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΤΕΥΧΟΣ

Ψηφιακή Τηλεόραση, τεύχος Δεκεμβρίου 2025
Το νέο τεύχος Δεκεμβρίου του περιοδικού «Ψηφιακή Τηλεόραση» κυκλοφορεί πάντα μαζί με το περιοδικό «Security Report», που ηγείται στην αγορά των ηλεκτρονικών συστημάτων ασφαλείας.  Θέματα Τεύχους…
Λίστες αναπαραγωγής M3U
Για τους χρήστες που αρέσκονται να χρησιμοποιούν την IPTV και όχι τον παραδοσιακό τρόπο της επίγειας λήψης για να βλέπουν τηλεόραση, οι λίστες αναπαραγωγής M3U αποτελούν ένα τέλειο εργαλείο που μπορ…
EDISION CAM-100
Ένα νέο μοντέλο EDISION ενισχυτή δοκιμάσαμε για να παρουσιάσουμε σε αυτό το τεύχος της Ψηφιακής Τηλεόρασης. Πρόκειται για τον CAM-100, έναν ποιοτικό κεντρικό ενισχυτή που διαθέτει μία είσοδο UHF για…
Kathrein UFX 12 & UFX 14
Η γερμανική Kathrein, που αποτελεί έναν αξιόπιστο και δυναμικό συνεργάτη για όσους επιδιώκουν αποτελεσματικότητα, καινοτομία και βιώσιμες λύσεις, παρουσιάζει δύο νέα μοντέλα διαμορφωτών, τα UFX 12 κ…
ARLI βάσεις TV
Η Astrasat διαθέτει σειρά βάσεων της ARLI για διάφορα μεγέθη τηλεοράσεων, όπως βάσεις τοίχου σταθερές ή με κλίση και περιστροφή που είναι σχεδιασμένες να μειώνουν την απόσταση της τηλεόρασης από τον…
Lemco HDMOD-7
Ένα νέο HDMI modulator της Lemco που κυκλοφόρησε πρόσφατα στην ελληνική αγορά, δοκιμάσαμε για να παρουσιάσουμε σε αυτό το τεύχος της Ψηφιακής Τηλεόρασης. Πρόκειται για το HDMOD-7, το οποίο συνδυάζει…
Sat & Zap, Δεκέμβριος 2025
Λίγα τα αξιόλογα ελεύθερα κανάλια του δορυφορικού τόξου – για να περνάει η ώρα θα προτείναμε το Strongman Champions League στις 13 Ανατολικά ή το δικαστικό Court TV στις 28.2 Ανατολικά. Για ποδοσφαι…
Επισκόπηση απορρήτου

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookie ώστε να μπορούμε να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία χρήστη. Οι πληροφορίες cookie αποθηκεύονται στο πρόγραμμα περιήγησης σας και εκτελούν λειτουργίες όπως η ανάγνωση σας όταν επιστρέφετε στον ιστότοπο μας και η βοήθεια της ομάδας μας να κατανοήσει ποιες ενότητες του ιστοτόπου θεωρείτε πιο ενδιαφέρουσες και χρήσιμες.