Skip to main content
27 Μαΐου 2013 17:08

Η απόφαση για το ΑΡΤ TV υπερβαίνει τα όρια….

Γράφει: Ματίνα Παπαχριστούδη
35b3ab2a19f46ac3056fff8ccff085c4 XL 755f3aad

Λάβρα κατά του Εθνικού Συμβουλίου Ραδιοτηλεόρασης για την απόφαση του να δώσει άδεια εκπομπής στο Χορτιάτη της Θεσσαλονίκης, με αποτέλεσμα να γίνεται πανελλαδικό κανάλι, εμφανίζεται η Ένωση Ιδιοκτητών ιδιωτικής τηλεόρασης.

Με σημερινή της ανακοίνωση μιλά για παράλειψη καθήκοντος, για υπέρβαση των ορίων νομιμότητας και θεσμικών δυνατοτήτων, ενώ αφήνει σαφείς αιχμές για το ρόλο και τη λειτουργία του ΕΣΡ.

Η παρέμβαση της ΕΙΤΗΣΣΕ την οποία μπορείτε να διαβάσετε ολόκληρη παρακάτω, γίνεται μετά από σωρεία αντιδράσεων που ξέσπασαν για την απόφαση του ΕΣΡ. Ήδη η αντιπρόεδρος του ΕΣΡ δημοσιογράφος Λίνα Αλεξίου, προσπάθησε να αιτιολογήσει την απόφαση με τον ισχυρισμό πως δεν έδωσε το όργανο πανελλαδική άδεια.

Το γεγονός όμως ότι το πρώην ΤΗΛΕ ΑΣΤΥ, νυν ΑΡΤ TV εκπέμπει ήδη σε όλη τη χώρα με ευρύ δίκτυο πομπών, χειροτερεύει την κατάσταση για τις προθέσεις και στοχεύσεις του ΕΣΡ. Όπως επισημαίνει και η Ένωση Ιδιοκτητών, οι εκπομπές αυτές ήταν «παράτυπες» και θα έπρεπε να επισύρουν βαρείς κυρώσεις για το κανάλι.

Αντί για αυτό η εκπομπή χρησιμοποιήθηκε ως επιχείρημα για την αδειοδότηση του στη Θεσσαλονίκη! Η ΕΙΤΗΣΣΕ θα προσφύγει και δικαστικά εναντίον της απόφασης του ΕΣΡ. Κομβικό σημείο αποτέλεσε η απαίτηση του ΑΡΤ TV να του δοθούν οι συχνότητες του Alter που έχει κλείσει!

Η ανακοίνωση της ΕΙΤΗΣΕΕ

Με αφορμή την απόφαση 241/2013 του Εθνικού Συμβουλίου Ραδιοτηλεόρασης, σύμφωνα με την οποία κρίνεται αναγκαίο να αποδοθεί μετά από παρέλευση 15 ετών το καθεστώς τηλεόρασης πανελλαδικής εμβέλειας στον τοπικό τηλεοπτικό σταθμό ART TV πρώην ΤΗΛΕΑΣΤΥ (Αττικής), η Ενωση Ιδιωτικών Τηλεοπτικών Σταθμών Εθνικής Εμβέλειας (ΕΙΤΗΣΕΕ) παρατηρεί τα ακόλουθα:

Τόσο το 1998 όσο και το 2003 το ΕΣΡ δεν αποδείχθηκε ικανό να αδειοδοτήσει τους τηλεοπτικούς σταθμούς που υπέβαλαν φακέλους συμμετοχής στους μόνους προκηρυχθέντες δημόσιους διαγωνισμούς, «λόγω εγγενών δυσχερειών» κατά τη διατύπωση της ίδιας της διοικητικής αρχής, προκαλώντας την κατάργηση των διαδικασιών. Μάλιστα, τη δεύτερη φορά, επικαλέσθηκε ως λόγο της μη αδειοδότησης την επικείμενη – σύμφωνα με πληροφορίες των μελών του – ενδεχόμενη τροποποίηση, στο μέλλον, της σχετικής νομοθεσίας. (Εκθεση Πεπραγμένων του ΕΣΡ για το 2005 προς την Βουλή των Ελλήνων, από 4/4/2006, σελίδα 26).

Παράλληλα, διαρκώς από το 1998 και μέχρι σήμερα, το ΕΣΡ, με σωρεία αποφάσεών του, αποφάσιζε επιβολή κυρώσεων που έφθαναν μέχρι την πλήρη διακοπή λειτουργίας των τηλεοπτικών και ραδιοφωνικών σταθμών που είτε λειτουργούσαν χωρίς άδεια, είτε εξέπεμπαν σε περιοχές πέραν αυτών που εδικαιούντο κατά το καθεστώς λειτουργίας τους είτε χρησιμοποιούσαν συχνότητες άλλες πέραν των εγκρινομένων από το ΕΣΡ. Σε αυτές τις αποφάσεις του ΕΣΡ περιλαμβάνονται και οι 220/2005 και 91/2006, με τις οποίες επιβλήθηκαν κυρώσεις στον συγκεκριμένο τηλεοπτικό σταθμό ακριβώς για τον λόγο της παράνομης μετάδοσης του προγράμματός του εκτός Αττικής.

Η ανεξάρτητη διοικητική αρχή, που της ανατέθηκε από το Σύνταγμα και τους κοινούς νόμους ο άμεσος έλεγχος του Κράτους και η αδειοδότηση των ραδιοτηλεοπτικών σταθμών, δεν συνυποβάλλει τον προϋπολογισμό του ΕΣΡ μαζί με την ογκώδη δημοσιοποιούμενη ετήσια Έκθεση Πεπραγμένων του προς την Βουλή των Ελλήνων. Η θητεία των μελών του ΕΣΡ, καίτοι προβλέπεται εκ του νόμου 4/ετής με ισόχρονη ανανέωση, διαρκώς παρατείνεται περαιτέρω με εμβόλιμες τροπολογίες/διατάξεις σε άσχετα νομοθετήματα, παρά τις σχετικές ακυρωτικές αποφάσεις του Συμβουλίου της Επικρατείας. Τα μέλη του ΕΣΡ διορίζονται από τη Βουλή των Ελλήνων (μάλιστα επιλέγονται με την πλειοψηφία των 4/5 της Διάσκεψης των Προέδρων της Βουλής). Οι πράξεις και οι παραλείψεις των μελών του ΕΣΡ ελέγχονται από τη Βουλή των Ελλήνων.

Με την 241/2013 απόφαση του ΕΣΡ, όλα τα μέλη του διαπίστωσαν ως αληθή περιστατικά τα οποία, κατά τον αιτούντα τηλεοπτικό σταθμό, που αναποδείκτως τα επικαλέστηκε, συνέβαιναν διαρκώς από το 1998 (!). Δηλαδή προχθές, 20/5/2013, όλα τα μέλη του ΕΣΡ διαπίστωσαν ότι ο τηλεοπτικός σταθμός από το 1998 μέχρι και σήμερα εκπέμπει ανελιπώς το 24/ωρο πρόγραμμά του άνευ αδείας από τη Θεσσαλονίκη. Μόνο που η «διαπίστωση» των γεγονότων αυτών (εάν τυχόν ήθελε υποτεθούν αληθή), συνιστά διαπίστωση πράξεων που επιφέρουν διοικητικές και ποινικές κυρώσεις με τη διαδικασία του αυτόφωρου σε βάρος του επικαλούμενου αυτές. Συνεπώς, είτε επί 15/ετία το ΕΣΡ εγνώριζε και δεν έπραττε τα δέοντα είτε δεν εγνώριζε διότι δεν ασκούσε τον άμεσο έλεγχο που του έχει ανατεθεί από το Κράτος.

Προκύπτει ότι όλα τα μέλη της Ολομέλειας του ΕΣΡ παρέλειψαν να πράξουν το καθήκον τους (επιβολή διοικητικών κυρώσεων εκ μέρους του ΕΣΡ και πρόκληση εισαγγελικής έρευνας). Αυτές οι συμπεριφορές είναι ελεγκτέες κατά τον ποινικό κώδικα (ενδεικτικά: 259 ΠΚ) εφόσον, δια της παραλείψεως, τρίτος ωφελείται παρανόμως.

Ετι περαιτέρω, τα 4 μέλη της πλειοψηφίας (που υποδείχθηκαν τόσο από τη συμπολίτευση όσο και από την αντιπολίτευση) αποφάσισαν να υπερβούν τα εσκαμμένα και να σφετερισθούν τις αρμοδιότητες τόσο της νομοθετικής όσο και της δικαστικής εξουσίας, συμπληρώνοντας και ερμηνεύοντας το νομοθέτη, με τις φράσεις του αιτιολογικού της απόφασης: “… Πρόδηλο είναι ότι εκ παραδρομής στην ως άνω διάταξη του Νόμου, δεν αναφέρονται και οι τηλεοπτικοί σταθμοί εθνικής εμβέλειας. Εν όψει του ακούσιου νομοθετικού κενού πρέπει να τύχει αναλογικής εφαρμογής η ως άνω διάταξη του Νόμου και επί των τηλεοπτικών σταθμών οι οποίοι λειτουργούσαν στην Επικράτεια κατά το χρόνο εκδόσεως του Νόμου, και είχαν υποβάλει εμπροθέσμως αίτηση προς χορήγηση αδείας λειτουργίας τηλεοπτικού σταθμού εθνικής εμβέλειας …”.

Η απόφαση 241/2013 του ΕΣΡ στερείται νομικής αιτιολογίας, υπολαμβάνει ως αληθή ανύπαρκτα και αναπόδεικτα περιστατικά και υπερβαίνει τα όρια της νομοθετικής εξουσιοδότησης και των αρμοδιοτήτων του οργάνου αυτού. Για την διαφύλαξη των συμφερόντων τους οι θιγόμενοι διοικούμενοι – φορείς του ιδιωτικού τομέα – θα εξαντλήσουν, ο καθένας κατά το έννομο συμφέρον του, τα προσφερόμενα μέσα δικαστικής προστασίας τους. Ελπίζουμε, οι αρμόδιοι για την προστασία των συμφερόντων του δημόσιου τομέα, να πράξουν, αντίστοιχα, όσα τους επιτάσσονται από το Σύνταγμα και τους νόμους.

Αθήνα, 27 Μαίου 2013Λάβρα κατά του Εθνικού Συμβουλίου Ραδιοτηλεόρασης για την απόφαση του να δώσει άδεια εκπομπής στο Χορτιάτη της Θεσσαλονίκης, με αποτέλεσμα να γίνεται πανελλαδικό κανάλι, εμφανίζεται η Ένωση Ιδιοκτητών ιδιωτικής τηλεόρασης.

Με σημερινή της ανακοίνωση μιλά για παράλειψη καθήκοντος, για υπέρβαση των ορίων νομιμότητας και θεσμικών δυνατοτήτων, ενώ αφήνει σαφείς αιχμές για το ρόλο και τη λειτουργία του ΕΣΡ.

Η παρέμβαση της ΕΙΤΗΣΣΕ την οποία μπορείτε να διαβάσετε ολόκληρη παρακάτω, γίνεται μετά από σωρεία αντιδράσεων που ξέσπασαν για την απόφαση του ΕΣΡ. Ήδη η αντιπρόεδρος του ΕΣΡ δημοσιογράφος Λίνα Αλεξίου, προσπάθησε να αιτιολογήσει την απόφαση με τον ισχυρισμό πως δεν έδωσε το όργανο πανελλαδική άδεια.

Το γεγονός όμως ότι το πρώην ΤΗΛΕ ΑΣΤΥ, νυν ΑΡΤ TV εκπέμπει ήδη σε όλη τη χώρα με ευρύ δίκτυο πομπών, χειροτερεύει την κατάσταση για τις προθέσεις και στοχεύσεις του ΕΣΡ. Όπως επισημαίνει και η Ένωση Ιδιοκτητών, οι εκπομπές αυτές ήταν «παράτυπες» και θα έπρεπε να επισύρουν βαρείς κυρώσεις για το κανάλι.

Αντί για αυτό η εκπομπή χρησιμοποιήθηκε ως επιχείρημα για την αδειοδότηση του στη Θεσσαλονίκη! Η ΕΙΤΗΣΣΕ θα προσφύγει και δικαστικά εναντίον της απόφασης του ΕΣΡ. Κομβικό σημείο αποτέλεσε η απαίτηση του ΑΡΤ TV να του δοθούν οι συχνότητες του Alter που έχει κλείσει!

Η ανακοίνωση της ΕΙΤΗΣΕΕ

Με αφορμή την απόφαση 241/2013 του Εθνικού Συμβουλίου Ραδιοτηλεόρασης, σύμφωνα με την οποία κρίνεται αναγκαίο να αποδοθεί μετά από παρέλευση 15 ετών το καθεστώς τηλεόρασης πανελλαδικής εμβέλειας στον τοπικό τηλεοπτικό σταθμό ART TV πρώην ΤΗΛΕΑΣΤΥ (Αττικής), η Ενωση Ιδιωτικών Τηλεοπτικών Σταθμών Εθνικής Εμβέλειας (ΕΙΤΗΣΕΕ) παρατηρεί τα ακόλουθα:

Τόσο το 1998 όσο και το 2003 το ΕΣΡ δεν αποδείχθηκε ικανό να αδειοδοτήσει τους τηλεοπτικούς σταθμούς που υπέβαλαν φακέλους συμμετοχής στους μόνους προκηρυχθέντες δημόσιους διαγωνισμούς, «λόγω εγγενών δυσχερειών» κατά τη διατύπωση της ίδιας της διοικητικής αρχής, προκαλώντας την κατάργηση των διαδικασιών. Μάλιστα, τη δεύτερη φορά, επικαλέσθηκε ως λόγο της μη αδειοδότησης την επικείμενη – σύμφωνα με πληροφορίες των μελών του – ενδεχόμενη τροποποίηση, στο μέλλον, της σχετικής νομοθεσίας. (Εκθεση Πεπραγμένων του ΕΣΡ για το 2005 προς την Βουλή των Ελλήνων, από 4/4/2006, σελίδα 26).

Παράλληλα, διαρκώς από το 1998 και μέχρι σήμερα, το ΕΣΡ, με σωρεία αποφάσεών του, αποφάσιζε επιβολή κυρώσεων που έφθαναν μέχρι την πλήρη διακοπή λειτουργίας των τηλεοπτικών και ραδιοφωνικών σταθμών που είτε λειτουργούσαν χωρίς άδεια, είτε εξέπεμπαν σε περιοχές πέραν αυτών που εδικαιούντο κατά το καθεστώς λειτουργίας τους είτε χρησιμοποιούσαν συχνότητες άλλες πέραν των εγκρινομένων από το ΕΣΡ. Σε αυτές τις αποφάσεις του ΕΣΡ περιλαμβάνονται και οι 220/2005 και 91/2006, με τις οποίες επιβλήθηκαν κυρώσεις στον συγκεκριμένο τηλεοπτικό σταθμό ακριβώς για τον λόγο της παράνομης μετάδοσης του προγράμματός του εκτός Αττικής.

Η ανεξάρτητη διοικητική αρχή, που της ανατέθηκε από το Σύνταγμα και τους κοινούς νόμους ο άμεσος έλεγχος του Κράτους και η αδειοδότηση των ραδιοτηλεοπτικών σταθμών, δεν συνυποβάλλει τον προϋπολογισμό του ΕΣΡ μαζί με την ογκώδη δημοσιοποιούμενη ετήσια Έκθεση Πεπραγμένων του προς την Βουλή των Ελλήνων. Η θητεία των μελών του ΕΣΡ, καίτοι προβλέπεται εκ του νόμου 4/ετής με ισόχρονη ανανέωση, διαρκώς παρατείνεται περαιτέρω με εμβόλιμες τροπολογίες/διατάξεις σε άσχετα νομοθετήματα, παρά τις σχετικές ακυρωτικές αποφάσεις του Συμβουλίου της Επικρατείας. Τα μέλη του ΕΣΡ διορίζονται από τη Βουλή των Ελλήνων (μάλιστα επιλέγονται με την πλειοψηφία των 4/5 της Διάσκεψης των Προέδρων της Βουλής). Οι πράξεις και οι παραλείψεις των μελών του ΕΣΡ ελέγχονται από τη Βουλή των Ελλήνων.

Με την 241/2013 απόφαση του ΕΣΡ, όλα τα μέλη του διαπίστωσαν ως αληθή περιστατικά τα οποία, κατά τον αιτούντα τηλεοπτικό σταθμό, που αναποδείκτως τα επικαλέστηκε, συνέβαιναν διαρκώς από το 1998 (!). Δηλαδή προχθές, 20/5/2013, όλα τα μέλη του ΕΣΡ διαπίστωσαν ότι ο τηλεοπτικός σταθμός από το 1998 μέχρι και σήμερα εκπέμπει ανελιπώς το 24/ωρο πρόγραμμά του άνευ αδείας από τη Θεσσαλονίκη. Μόνο που η «διαπίστωση» των γεγονότων αυτών (εάν τυχόν ήθελε υποτεθούν αληθή), συνιστά διαπίστωση πράξεων που επιφέρουν διοικητικές και ποινικές κυρώσεις με τη διαδικασία του αυτόφωρου σε βάρος του επικαλούμενου αυτές. Συνεπώς, είτε επί 15/ετία το ΕΣΡ εγνώριζε και δεν έπραττε τα δέοντα είτε δεν εγνώριζε διότι δεν ασκούσε τον άμεσο έλεγχο που του έχει ανατεθεί από το Κράτος.

Προκύπτει ότι όλα τα μέλη της Ολομέλειας του ΕΣΡ παρέλειψαν να πράξουν το καθήκον τους (επιβολή διοικητικών κυρώσεων εκ μέρους του ΕΣΡ και πρόκληση εισαγγελικής έρευνας). Αυτές οι συμπεριφορές είναι ελεγκτέες κατά τον ποινικό κώδικα (ενδεικτικά: 259 ΠΚ) εφόσον, δια της παραλείψεως, τρίτος ωφελείται παρανόμως.

Ετι περαιτέρω, τα 4 μέλη της πλειοψηφίας (που υποδείχθηκαν τόσο από τη συμπολίτευση όσο και από την αντιπολίτευση) αποφάσισαν να υπερβούν τα εσκαμμένα και να σφετερισθούν τις αρμοδιότητες τόσο της νομοθετικής όσο και της δικαστικής εξουσίας, συμπληρώνοντας και ερμηνεύοντας το νομοθέτη, με τις φράσεις του αιτιολογικού της απόφασης: “… Πρόδηλο είναι ότι εκ παραδρομής στην ως άνω διάταξη του Νόμου, δεν αναφέρονται και οι τηλεοπτικοί σταθμοί εθνικής εμβέλειας. Εν όψει του ακούσιου νομοθετικού κενού πρέπει να τύχει αναλογικής εφαρμογής η ως άνω διάταξη του Νόμου και επί των τηλεοπτικών σταθμών οι οποίοι λειτουργούσαν στην Επικράτεια κατά το χρόνο εκδόσεως του Νόμου, και είχαν υποβάλει εμπροθέσμως αίτηση προς χορήγηση αδείας λειτουργίας τηλεοπτικού σταθμού εθνικής εμβέλειας …”.

Η απόφαση 241/2013 του ΕΣΡ στερείται νομικής αιτιολογίας, υπολαμβάνει ως αληθή ανύπαρκτα και αναπόδεικτα περιστατικά και υπερβαίνει τα όρια της νομοθετικής εξουσιοδότησης και των αρμοδιοτήτων του οργάνου αυτού. Για την διαφύλαξη των συμφερόντων τους οι θιγόμενοι διοικούμενοι – φορείς του ιδιωτικού τομέα – θα εξαντλήσουν, ο καθένας κατά το έννομο συμφέρον του, τα προσφερόμενα μέσα δικαστικής προστασίας τους. Ελπίζουμε, οι αρμόδιοι για την προστασία των συμφερόντων του δημόσιου τομέα, να πράξουν, αντίστοιχα, όσα τους επιτάσσονται από το Σύνταγμα και τους νόμους.

Αθήνα, 27 Μαίου 2013

ΑΛΛΑ ΑΡΘΡΑ ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ

Η ΑΓΟΡΑ ΣΗΜΕΡΑ

EDISION USB Wi-Fi EDI-MEGA 2
Το EDISION USB Wi-Fi Dongle είναι ξανά διαθέσιμο, με νέες προδιαγραφές και τεχνικά χαρακτηριστικά. Το USB Wi-Fi EDI-MEGA 2 είναι το ολοκαίνουριο μοντέλο, με νέο επεξεργαστή MTK7601, ταχύτητα έως 150…
Grandstream WP856
Το νέο Smart IP Phone WP856 της Grandstream με ενσωματωμένο Dual-Band Wi-Fi 6 και barcode scanner, προσφέρει μία all-in-one λύση. Το WP856 είναι ένα Wi-Fi smartphone με ενσωματωμένο σαρωτή που προσφ…
PROMAX HD RANGER & RANGERNeo
Ένα από τα πιο ενδιαφέροντα προβλήματα στην επίγεια ψηφιακή λήψη, είναι τα λεγόμενα σήματα «ηχώ» ή διεθνώς Echoes, τα οποία μπορούν να εμφανιστούν σε δίκτυα MFN και SFN. Δίκτυα πολλαπλών συχνοτήτ…
JollyLine Replacement στο B2B EDISION
Νέα εισαγωγή τηλεχειριστήριων JollyLine Replacement! Νέες καλύτερες τιμές χονδρικής στα τηλεχειριστήρια άμεσης αντικατάστασης JollyLine στο B2B site της EDISION. Πρόκειται για τηλεχειριστήρια υπέρυθ…
IKUSI by FAGOR WAF 210
Ο ενισχυτής WAF 210 (Ref. 35150) είναι ένας broadband ενισχυτής υψηλής στάθμης εξόδου, ιδανικός για την ενίσχυση όλων των τηλεοπτικών καναλιών σε κεντρικές εγκαταστάσεις. Βασικά χαρακτηριστικά: •…
Συνέντευξη της IDComs στα πλαίσια της Salonica Electronix 2025
Κατά τη διάρκεια της έκθεσης Salonica Electronix 2025, στην οποία συμμετείχε η IDComs στο διάστημα μεταξύ 15-16 Μαρτίου, ο Στάνισλαβ Ερμιζίδης, Network & System Engineer της IDComs, και ο Κωνστα…
Wi-Tek WI-AP718M(V2)
Το WI-AP718M(V2) της Wi-Tek είναι ένα ισχυρό Wi-Fi Mesh Access Point, κατάλληλο για όσους χρειάζονται αξιόπιστη και γρήγορη κάλυψη Wi-Fi σε μεγάλους χώρους, με ευκολία στη διαχείριση και επεκτασιμότ…
MAXHUB XBoard V7
Η MAXHUB επανέρχεται δυναμικά, παρουσιάζοντας τη νέα, απόλυτα αναβαθμισμένη σειρά Interactive Flat Panels (IFPs), XBoard V7. Πρόκειται για την πιο προηγμένη πλατφόρμα συνεργασίας της εταιρείας, που…
EDISION ομοαξονικά καλώδια RG6
Η νέα σειρά ομοαξονικών καλωδίων της EDISION σάς προσφέρει μια εξαιρετική ομάδα κωδικών ομοαξονικού τύπου RG6, σε διάφορες έτοιμες ποσότητες, με νέα τεχνικά χαρακτηριστικά και πλεονεκτήματα, για να…
TP-Link EAP613
Το EAP613 της TP-Link είναι ένα AX1800 Access Point οροφής με Wi-Fi 6 υψηλής απόδοσης, που επιτρέπει σε περισσότερες συνδεδεμένες συσκευές να μπορούν να απολαμβάνουν μεγαλύτερες ταχύτητες, μικρότερη…
Πολυδιακόπτες Stand Alone & Cascade της IKUSI by FAGOR
Μία εξαιρετική σειρά πολυδιακοπτών από την IKUSI by FAGOR περιλαμβάνει μοντέλα Stand Alone και Cascade multiswitch για διανομή Sat-IF+Ter σε εγκαταστάσεις κάθε μεγέθους με δυνατότητα επεκτάσεων ανάλ…
Wi-TekWI-POL5800-08
Το WI-POL5800-08 της Wi-Tek είναι ένα υψηλής απόδοσης τερματικό οπτικής γραμμής GPON για λύσεις POL. Αποτελεί τον πυρήνα των πλήρως οπτικών λύσεων για την εξέλιξη των δικτύων επόμενης γενιάς. Παρέχε…

ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΤΕΥΧΟΣ

Ψηφιακή Τηλεόραση, Ιούλιος 2025
Το νέο τεύχος Ιουλίου του περιοδικού «Ψηφιακή Τηλεόραση» κυκλοφορεί πάντα μαζί με το περιοδικό «Security Report», που ηγείται στην αγορά των ηλεκτρονικών συστημάτων ασφαλείας. Θέματα Τεύχους Ε…
Ενισχυτές τηλεοπτικού σήματος
Η λήψη του τηλεοπτικού σήματος ενδέχεται σε ορισμένες περιπτώσεις να αντιμετωπίζει προβλήματα, σε βαθμό τέτοιο που η τηλεόραση να μην μπορεί να συντονίζεται στα επίγεια ψηφιακά κανάλια που εκπέμπουν…
Mercusys MR80X
Το Mercusys MR80X είναι ένα Wi-Fi 6 router, το οποίο απευθύνεται σε χρήστες που επιζητούν υψηλές ταχύτητες, σταθερότητα δικτύου και σύγχρονες λειτουργίες ασφαλείας, χωρίς να ξοδέψουν μια περιουσία…
Sat & Zap, Ιούλιος 2025
Η Ευρώπη λάμπει διά της απουσίας της στον ελεύθερο δορυφορικό ορίζοντα, και μόνο κάποια αγγλόφωνα ή γαλλόφωνα αφρικανικά κανάλια συνεχίζουν να εμφανίζονται. Στα αξιοπερίεργα, το ορθόδοξο ουκρανικό κ…
Επισκόπηση απορρήτου

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookie ώστε να μπορούμε να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία χρήστη. Οι πληροφορίες cookie αποθηκεύονται στο πρόγραμμα περιήγησης σας και εκτελούν λειτουργίες όπως η ανάγνωση σας όταν επιστρέφετε στον ιστότοπο μας και η βοήθεια της ομάδας μας να κατανοήσει ποιες ενότητες του ιστοτόπου θεωρείτε πιο ενδιαφέρουσες και χρήσιμες.