Η διάθεση συσκευών OTT θα ξεπεράσει τα 1,7 δισ. μονάδες φέτος
Περισσότερες από 1,7 δισεκατομμύρια συσκευές που μπορούν να κάνουν βίντεο streaming ΟΤΤ (over the top) από υπηρεσίες όπως η Netflix και η Hulu, θα έχουν διατεθεί στην αγορά έως το τέλος του έτους, σύμφωνα με έρευνα της IHS. Η έρευνα Consumer Electronics Topical Report προβλέπει ότι η αύξηση της διάθεσης συσκευών OTT θα φτάσει το 20% σε σχέση με τη περυσινή χρονιά, που διατέθηκαν 1,43 δισεκατομμύρια μονάδες.
«Ο αριθμός αυτός σημαίνει ότι θα υπάρχουν τόσα συστήματα OTT που μπορούν να εξυπηρετήσουν έναν στους τέσσερις κατοίκους αυτού του πλανήτη», λέει η IHS, η έρευνα της οποίας καλύπτει συσκευές OTT όπως αποκωδικοποιητές set-top, Blu-ray player, τηλεοράσεις smart, παιχνιδοκονσόλες, streamer ψηφιακών μέσων όπως η Apple TV και οι συσκευές Roku, τα media tablet, υπολογιστές και smartphone.
Η IHS λέει ότι οι υπολογιστές PC και τα smartphone αποτελούν το μεγαλύτερο μέρος των συσκευών ΟΤΤ, όταν μαζί έφτασαν τις 836 εκατομμύρια μονάδες, από τις 1,43 δισεκατομμύρια συσκευές ΟΤΤ που διατέθηκαν πέρυσι.
Παρόλα αυτά η έρευνα λέει ότι η αγορά των υπόλοιπων συσκευών ΟΤΤ είναι επίσης εξαιρετικά μεγάλη και αυξάνεται με επιταχυνόμενο ρυθμό, με 480 εκατομμύρια περίπου συσκευές, που δεν ανήκουν στις κατηγορίες των υπολογιστών και των smartphone, να έχουν διατεθεί έως το τέλος της χρονιάς, 30% περισσότερες από το 2012.
«Οι πάροχοι περιεχομένου, οι διάφορες πλατφόρμες διανομής και οι καταναλωτές οδηγούν στην εξάπλωση του μοντέλου ΟΤΤ. Οι ιδιοκτήτες περιεχομένου θέλουν να επεκτείνουν την αγορά των κινηματογραφικών ταινιών, των βίντεο και της μουσικής. Οι πλατφόρμες διανομής θέλουν να χρησιμοποιήσουν το ΟΤΤ για να προσθέσουν αξία στις υπηρεσίες τους ώστε οι πελάτες τους να μην ακυρώσουν τις τηλεοπτικές συνδρομές τους για χάρη των αμιγών ευρυζωνικών συνδέσεων – αποφεύγοντας αυτό που η βιομηχανία ονομάζει «κόψιμο του καλωδίου» (cutting the cord). Οι καταναλωτές από τη μεριά τους επιθυμούν να έχουν πρόσβαση σε μία μεγάλη ποικιλία μίντια, στον χρόνο και τον τόπο που επιλέγουν», λέει ο Jordan Selburn, βασικός αναλυτής της IHS.
Οι αποστολές συσκευών OTT προβλέπεται ότι θα αυξηθούν 20% επιπλέον του χρόνου και θα φτάσουν τα 2,67 δισεκατομμύρια μονάδες το 2017. Η IHS λέει ότι έως τότε οι αποστολές των συσκευών αυτών θα έχουν αυξηθεί 86% σε σχέση με το 2012, σημειώνοντας μία «εντυπωσιακή αύξηση, όπως κι αν το δει κανείς».
Πηγή: digitaltveurope.net
Περισσότερες από 1,7 δισεκατομμύρια συσκευές που μπορούν να κάνουν βίντεο streaming ΟΤΤ (over the top) από υπηρεσίες όπως η Netflix και η Hulu, θα έχουν διατεθεί στην αγορά έως το τέλος του έτους, σύμφωνα με έρευνα της IHS. Η έρευνα Consumer Electronics Topical Report προβλέπει ότι η αύξηση της διάθεσης συσκευών OTT θα φτάσει το 20% σε σχέση με τη περυσινή χρονιά, που διατέθηκαν 1,43 δισεκατομμύρια μονάδες.
«Ο αριθμός αυτός σημαίνει ότι θα υπάρχουν τόσα συστήματα OTT που μπορούν να εξυπηρετήσουν έναν στους τέσσερις κατοίκους αυτού του πλανήτη», λέει η IHS, η έρευνα της οποίας καλύπτει συσκευές OTT όπως αποκωδικοποιητές set-top, Blu-ray player, τηλεοράσεις smart, παιχνιδοκονσόλες, streamer ψηφιακών μέσων όπως η Apple TV και οι συσκευές Roku, τα media tablet, υπολογιστές και smartphone.
Η IHS λέει ότι οι υπολογιστές PC και τα smartphone αποτελούν το μεγαλύτερο μέρος των συσκευών ΟΤΤ, όταν μαζί έφτασαν τις 836 εκατομμύρια μονάδες, από τις 1,43 δισεκατομμύρια συσκευές ΟΤΤ που διατέθηκαν πέρυσι.
Παρόλα αυτά η έρευνα λέει ότι η αγορά των υπόλοιπων συσκευών ΟΤΤ είναι επίσης εξαιρετικά μεγάλη και αυξάνεται με επιταχυνόμενο ρυθμό, με 480 εκατομμύρια περίπου συσκευές, που δεν ανήκουν στις κατηγορίες των υπολογιστών και των smartphone, να έχουν διατεθεί έως το τέλος της χρονιάς, 30% περισσότερες από το 2012.
«Οι πάροχοι περιεχομένου, οι διάφορες πλατφόρμες διανομής και οι καταναλωτές οδηγούν στην εξάπλωση του μοντέλου ΟΤΤ. Οι ιδιοκτήτες περιεχομένου θέλουν να επεκτείνουν την αγορά των κινηματογραφικών ταινιών, των βίντεο και της μουσικής. Οι πλατφόρμες διανομής θέλουν να χρησιμοποιήσουν το ΟΤΤ για να προσθέσουν αξία στις υπηρεσίες τους ώστε οι πελάτες τους να μην ακυρώσουν τις τηλεοπτικές συνδρομές τους για χάρη των αμιγών ευρυζωνικών συνδέσεων – αποφεύγοντας αυτό που η βιομηχανία ονομάζει «κόψιμο του καλωδίου» (cutting the cord). Οι καταναλωτές από τη μεριά τους επιθυμούν να έχουν πρόσβαση σε μία μεγάλη ποικιλία μίντια, στον χρόνο και τον τόπο που επιλέγουν», λέει ο Jordan Selburn, βασικός αναλυτής της IHS.
Οι αποστολές συσκευών OTT προβλέπεται ότι θα αυξηθούν 20% επιπλέον του χρόνου και θα φτάσουν τα 2,67 δισεκατομμύρια μονάδες το 2017. Η IHS λέει ότι έως τότε οι αποστολές των συσκευών αυτών θα έχουν αυξηθεί 86% σε σχέση με το 2012, σημειώνοντας μία «εντυπωσιακή αύξηση, όπως κι αν το δει κανείς».
Πηγή: digitaltveurope.net




