ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Η Dish Mexico φτάνει τα 2,3 εκατομμύρια συνδρομητές

Η μεξικανική συνδρομητική πλατφόρμα Dish Mexico έκλεισε το 2011 με 2,3 εκατομμύρια συνδρομητές. Η Dish Mexico είναι κοινοπραξία της μεξικανικής MVS Comunicaciones και της αμερικανικής Echostar και το προηγούμενο έτος απέκτησε 100.000 επιπλέον συνδρομητές μέσω της εμπορικής συμμαχίας με την μεξικανική τηλεπικοινωνιακή εταιρεία Telmex, ιδιοκτησίας του μεξικανού δισεκατομμυριούχου Carlos Slim. Η Dish Mexico δημιουργήθηκε το 2008, προσφέροντας γύρω στα 50 τηλεοπτικά κανάλια που περιλαμβάνουν μερικά από τα πιο δημοφιλή κανάλια της χώρας, όπως τα Univisión, Azteca América, Galavisión, Telefórmula, Telefutura, Telehit και De Película.
Πηγή: rapidtvnews.com
Η μεξικανική συνδρομητική πλατφόρμα Dish Mexico έκλεισε το 2011 με 2,3 εκατομμύρια συνδρομητές. Η Dish Mexico είναι κοινοπραξία της μεξικανικής MVS Comunicaciones και της αμερικανικής Echostar και το προηγούμενο έτος απέκτησε 100.000 επιπλέον συνδρομητές μέσω της εμπορικής συμμαχίας με την μεξικανική τηλεπικοινωνιακή εταιρεία Telmex, ιδιοκτησίας του μεξικανού δισεκατομμυριούχου Carlos Slim. Η Dish Mexico δημιουργήθηκε το 2008, προσφέροντας γύρω στα 50 τηλεοπτικά κανάλια που περιλαμβάνουν μερικά από τα πιο δημοφιλή κανάλια της χώρας, όπως τα Univisión, Azteca América, Galavisión, Telefórmula, Telefutura, Telehit και De Película.
Πηγή: rapidtvnews.com