Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookie ώστε να μπορούμε να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία χρήστη. Οι πληροφορίες cookie αποθηκεύονται στο πρόγραμμα περιήγησης σας και εκτελούν λειτουργίες όπως η ανάγνωση σας όταν επιστρέφετε στον ιστότοπο μας και η βοήθεια της ομάδας μας να κατανοήσει ποιες ενότητες του ιστοτόπου θεωρείτε πιο ενδιαφέρουσες και χρήσιμες.
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Η Dish Network κατακεραυνώνει τη λογοκρισία του CBS
Η αμερικανική Dish Network κέρδισε ένα βραβείο στη CES για τη συσκευή Dish Hopper, η οποία επιτρέπει στους τηλεθεατές να προσπερνούν αυτόματα τις διαφημίσεις. Η παρουσίαση του βραβείου θα γινόταν από το εξειδικευμένο site CNET, το οποίο ανήκει στο δίκτυο του CBS. Το CBS το τελευταίο διάστημα είναι σε δικαστική διαμάχη με το Dish Network για την τεχνολογία αυτόματης παράλειψης των διαφημίσεων ‘Hopper’, και σύμφωνα με τις αναφορές έδωσε οδηγίες στο CNET να απομακρύνουν το προϊόν της Dish από τα βραβεία.
O Gary Shapiro, πρόεδρος της CES, δήλωσε απογοητευμένος από την απόφαση και ελπίζει το CBS να την αναθεωρήσει. «Είμαστε βαθύτατα απογοητευμένοι από το γεγονός ότι το CBS παρενέβη στα Best of CES Awards του CNET. Εξαιτίας της εκκρεμούς αγωγής, το CBS εξασκεί λογοκρισία στο θυγατρικό CNET,» είπε ο Shapiro.
Το CBS Interactive απάντησε λέγοντας: «Το Dish Hopper με το Sling δεν ελήφθη υπόψη [για το βραβείο] εξαιτίας του δικαστικού αγώνα που αφορά την μητρική μας εταιρεία CBS Corp. Δεν θα γράφουμε άρθρα πλέον για προϊόντα που κατασκευάζονται από εταιρείες με τις οποίες βρισκόμαστε σε δικαστική διαμάχη για τα συγκεκριμένα προϊόντα.»
Όπως λέγεται τα σχόλια της Dish δεν είναι δημοσιεύσιμα. Τα στελέχη της ήταν στον δρόμο για την τελετή απονομής των βραβείων στο Las Vegas, μαζί με τη μασκότ Καγκουρώ, όταν άκουσαν τα άσχημα νέα. Ο Joe Clayton, πρόεδρος της Dish, δήλωσε: «Λυπούμαστε για το γεγονός ότι το προσωπικό του CNET στερείται την δημοσιογραφική ανεξαρτησία εξαιτίας της αυταρχικής τακτικής του CBS. Η πράξη αυτή δεν έχει να κάνει με τα πλεονεκτήματα του νέου μας προϊόντος. Το Hopper με το Sling αφορά τις επιλογές του καταναλωτή και τον έλεγχο πάνω στην τηλεοπτική εμπειρία. Το ότι το CBS, που είναι ιδιοκτήτης του CNET.com, λογοκρίνει αυτό το μήνυμα, είναι προσβολή στους καταναλωτές.
Πηγή: advanced-television.com
Η αμερικανική Dish Network κέρδισε ένα βραβείο στη CES για τη συσκευή Dish Hopper, η οποία επιτρέπει στους τηλεθεατές να προσπερνούν αυτόματα τις διαφημίσεις. Η παρουσίαση του βραβείου θα γινόταν από το εξειδικευμένο site CNET, το οποίο ανήκει στο δίκτυο του CBS. Το CBS το τελευταίο διάστημα είναι σε δικαστική διαμάχη με το Dish Network για την τεχνολογία αυτόματης παράλειψης των διαφημίσεων ‘Hopper’, και σύμφωνα με τις αναφορές έδωσε οδηγίες στο CNET να απομακρύνουν το προϊόν της Dish από τα βραβεία.
O Gary Shapiro, πρόεδρος της CES, δήλωσε απογοητευμένος από την απόφαση και ελπίζει το CBS να την αναθεωρήσει. «Είμαστε βαθύτατα απογοητευμένοι από το γεγονός ότι το CBS παρενέβη στα Best of CES Awards του CNET. Εξαιτίας της εκκρεμούς αγωγής, το CBS εξασκεί λογοκρισία στο θυγατρικό CNET,» είπε ο Shapiro.
Το CBS Interactive απάντησε λέγοντας: «Το Dish Hopper με το Sling δεν ελήφθη υπόψη [για το βραβείο] εξαιτίας του δικαστικού αγώνα που αφορά την μητρική μας εταιρεία CBS Corp. Δεν θα γράφουμε άρθρα πλέον για προϊόντα που κατασκευάζονται από εταιρείες με τις οποίες βρισκόμαστε σε δικαστική διαμάχη για τα συγκεκριμένα προϊόντα.»
Όπως λέγεται τα σχόλια της Dish δεν είναι δημοσιεύσιμα. Τα στελέχη της ήταν στον δρόμο για την τελετή απονομής των βραβείων στο Las Vegas, μαζί με τη μασκότ Καγκουρώ, όταν άκουσαν τα άσχημα νέα. Ο Joe Clayton, πρόεδρος της Dish, δήλωσε: «Λυπούμαστε για το γεγονός ότι το προσωπικό του CNET στερείται την δημοσιογραφική ανεξαρτησία εξαιτίας της αυταρχικής τακτικής του CBS. Η πράξη αυτή δεν έχει να κάνει με τα πλεονεκτήματα του νέου μας προϊόντος. Το Hopper με το Sling αφορά τις επιλογές του καταναλωτή και τον έλεγχο πάνω στην τηλεοπτική εμπειρία. Το ότι το CBS, που είναι ιδιοκτήτης του CNET.com, λογοκρίνει αυτό το μήνυμα, είναι προσβολή στους καταναλωτές.
Πηγή: advanced-television.com