Skip to main content
8 Μαΐου 2012 22:02

Η EΕ εγκρίνει έκθεση σχετικά με την εφαρμογή οδηγίας για τα οπτικοακουστικά μέσα

Γράφει: Σ.Χ.
26d5c33fa5367f82799e57d24c3b4ca3 XL 436790c1

Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή παρουσίασε χθες έκθεση σχετικά με την εφαρμογή της οδηγίας για τις υπηρεσίες οπτικοακουστικών μέσων. Η οδηγία παρέχει τη δυνατότητα ελεύθερης κυκλοφορίας οπτικοακουστικού περιεχομένου και ανταποκρίνεται σε σημαντικούς στόχους δημόσιας πολιτικής, όπως η απαγόρευση της υποκίνησης σε μίσος, η προστασία των ανηλίκων από βλαβερό περιεχόμενο και η προώθηση ευρωπαϊκών οπτικοακουστικών έργων. Τα κύρια θέματα που καλύπτει η έκθεση προκύπτει είναι οι διαφημιστικές πρακτικές και η ανάγκη περαιτέρω καθοδήγηση; όσον αφορά τη συνδεδεμένη τηλεόραση (δηλαδή τηλεόραση με δυνατότητα πρόσβασης στο διαδίκτυο). Ως αποτέλεσμα, η Επιτροπή πρόκειται 

– να δρομολογήσει δημόσια διαβούλευση σχετικά με τη συνδεδεμένη τηλεόραση (δεύτερο εξάμηνο του 2012)
– να επικαιροποιήσει, το 2013, την καθοδήγησή της σχετικά με την τηλεοπτική διαφήμιση. 

«Από την έκθεση προκύπτει ότι η οδηγία για τις υπηρεσίες οπτικοακουστικών μέσων λειτουργεί, αλλά οι αλλαγές που κατευθύνονται από το διαδίκτυο δεν μας επιτρέπουν να επαναπαυόμαστε», δήλωσε σήμερα η αντιπρόεδρος της Επιτροπής, κα Neelie Kroes.

Εφαρμογή της οδηγίας
Είκοσι πέντε κράτη μέλη έχουν κοινοποιήσει πλήρη μεταφορά της οδηγίας στην οικεία εθνική νομοθεσία. Σε δύο κράτη μέλη – η Πολωνία και το Βέλγιο – εκκρεμεί ακόμα η προσαρμογή της νομοθεσίας τους.

Διαφήμιση
Τα διαφημιστικά μηνύματα και τα μηνύματα τηλεαγορών στην τηλεόραση δεν επιτρέπεται να υπερβαίνουν τα 12 λεπτά ανά ώρα. Η έκθεση αποκαλύπτει ότι η εφαρμογή του κανόνα αυτού οδήγησε στην εισαγωγή διαφορετικών μορφών διαφήμισης. Στην Ισπανία, επί παραδείγματι, διαφορετικοί τύποι τηλεοπτικής διαφήμισης δεν θεωρήθηκαν διαφημιστικά μηνύματα από τις ισπανικές αρχές. Ωστόσο, το Δικαστήριο έκρινε ότι συνιστούσαν πράγματι διαφημιστικά μηνύματα και ως εκ τούτου έπρεπε να υπάγονται στον κανόνα του 12λεπτου.

Κατά τη διάρκεια της περιόδου αναφοράς, η Επιτροπή παρακολούθησε τις διαφημιστικές πρακτικές σε οχτώ κράτη μέλη. Σε ορισμένα κράτη μέλη, το 12λεπτο όριο για τα διαφημιστικά μηνύματα παραβιάζεται τακτικά. Με βάση τις διαπιστώσεις αυτές, απεστάλησαν διοικητικές επιστολές στα αντίστοιχα κράτη μέλη και οι συζητήσεις βρίσκονται ακόμα σε εξέλιξη. Η Επιτροπή θα συνεχίσει να παρακολουθεί τη συμμόρφωση των κρατών μελών με τους κανόνες περί διαφήμισης και, εάν είναι απαραίτητο, θα κινήσει διαδικασίες επί παραβάσει.

Οινοπνευματώδη ποτά
Στα παρακολουθούμενα κράτη μέλη, η διαφήμιση οινοπνευματωδών αντιπροσωπεύει μεταξύ 0,8% και 3% της συνολικής διαφημιστικής δραστηριότητας στις υπηρεσίες οπτικοακουστικών μέσων, με βάση το συνολικό αριθμό μηνυμάτων που μεταδίδονται κατά τη διάρκεια της περιόδου παρακολούθησης. Οι διαπιστωμένες περιπτώσεις σαφούς παράβασης είναι πολύ λίγες.

Κατά την εφαρμογή των απαιτήσεων της οδηγίας σχετικά με τη διαφήμιση οινοπνευματωδών, 22 κράτη μέλη έχουν θεσπίσει ελαφρά αυστηρότερους κανόνες για τη διαφήμιση οινοπνευματωδών ποτών, που αφορούν τα κανάλια, τα διαφημιζόμενα προϊόντα ή χρονοθυρίδες εκπομπής.

Παιδιά
Σύμφωνα με την οδηγία, οι οπτικοακουστικές εμπορικές ανακοινώσεις απαγορεύεται να θίγουν ηθικά ή σωματικά τους ανηλίκους. Αυτό σημαίνει ότι δεν πρέπει άμεσα να προτρέπουν τους ανηλίκους στην αγορά ή ενοικίαση προϊόντων ή υπηρεσιών εκμεταλλευόμενες την απειρία ή την ευπιστία τους· να ενθαρρύνουν ευθέως τους ανηλίκους να πείσουν τους γονείς τους ή άλλους να αγοράσουν τα αγαθά ή υπηρεσίες που διαφημίζονται· να εκμεταλλεύονται την ιδιαίτερη εμπιστοσύνη των ανηλίκων στους γονείς, τους δασκάλους ή άλλα πρόσωπα ή να παρουσιάζουν αναίτια ανήλικους σε επικίνδυνες καταστάσεις.

Από την ανάλυση περιεχομένου των 100 συχνότερα μεταδιδόμενων διαφημιστικών μηνυμάτων προέκυψε ότι σπάνια παραβιάστηκαν οι διατάξεις της οδηγίας που αφορούν την προστασία των ανηλίκων από τη διαφήμιση. Όπως και στη διαφήμιση οινοπνευματωδών, εξαιτίας της λεπτομερούς διατύπωσης των σχετικών διατάξεων σημειώνονται λίγες παραβάσεις της οδηγίας. Φαίνεται, ωστόσο, ότι οι διαφημιστικές τεχνικές που προορίζονται για ανηλίκους χρησιμοποιούνται συχνά στην τηλεοπτική διαφήμιση.

Πέντε κράτη μέλη απαγορεύουν τη διαφήμιση σε παιδικά προγράμματα. Τέσσερα κράτη μέλη επιβάλλουν μερική απαγόρευση ή άλλους περιορισμούς σχετικά με τη διαφήμιση σε παιδικά προγράμματα, είτε κατά τη διάρκεια συγκεκριμένων χρονικών ζωνών ή για συγκεκριμένα προϊόντα, ενώ εφτά κράτη μέλη απαγορεύουν την προβολή των λογοτύπων των χορηγών σε παιδικά προγράμματα.

Διακρίσεις
Στην έκθεση αναλύονται επίσης οι διακρίσεις λόγω φύλου και τα στερεότυπα των φύλων στις 100 συχνότερα μεταδιδόμενα διαφημιστικά μηνύματα σε οκτώ κράτη μέλη. Στερεοτυπική εκπροσώπηση των ρόλων των δύο φύλων διαπιστώθηκε σε ποσοστό 21% έως 36% των μηνυμάτων που αναλύθηκαν. Ωστόσο, σε μερικά κράτη μέλη, ορισμένες θέσεις, επαγγέλματα ή προϊόντα συσχετίζονται πιο συστηματικά με ένα συγκεκριμένο φύλο από ό,τι σε άλλα κράτη μέλη. Η έκθεση έδειξε ότι καμία από τις εξεταζόμενες χώρες δεν είναι υπεράνω τέτοιων στερεοτυπικών παραστάσεων.

Ενόψει των παραπάνω, η Επιτροπή θα παρακολουθεί περαιτέρω την εφαρμογή των κανόνων διαφήμισης στα κράτη μέλη, ενώ το 2013 πρόκειται να επικαιροποιήσει την ερμηνευτική ανακοίνωσή της σχετικά με ορισμένες πτυχές των διατάξεων περί τηλεοπτικής διαφήμισης.

Συνδεδεμένη τηλεόραση
Με τη συνδεδεμένη ή υβριδική τηλεόραση διανοίγεται μια νέα φάση στη διαδικασία που είναι γνωστή ως «σύγκλιση», που φέρνει σε επαφή το διαδίκτυο και τις ραδιοτηλεοπτικές εκπομπές. Ενώ ορισμένοι πάροχοι προσφέρουν περιορισμένο αριθμό εφαρμογών χωρίς πραγματική πρόσβαση στο διαδίκτυο, άλλοι παρέχουν ελεύθερη πρόσβαση σε οπτικοακουστικό περιεχόμενο μέσω του διαδικτύου. Η προσθήκη διαδικτυακής συνδετικότητας στις συμβατικές τηλεοπτικές συσκευές παρέχει στο χρήστη τη δυνατότητα να επιλέξει τίτλους από μια αρχειοθήκη προγραμμάτων και πρόσθετες κατά παραγγελία υπηρεσίες, καθώς και διαδικτυακό περιεχόμενο.

Οι υπηρεσίες συνδεδεμένης τηλεόρασης υπάρχουν επί του παρόντος στη Γερμανία και την Ιταλία, ενώ επίκειται η εισαγωγή τους στη Γαλλία και το Ηνωμένο Βασίλειο. Παρά το γεγονός ότι πολλές από τις τηλεοπτικές συσκευές που πωλούνται σήμερα μπορούν να συνδεθούν διαδικτυακά, μόνο το 20% έως 30% είναι πράγματι συνδεδεμένες. Στην Ευρώπη λειτουργούν σήμερα 47 εκατομμύρια συνδεδεμένες οικιακές συσκευές, όπου συμπεριλαμβάνονται συνδεδεμένες τηλεοράσεις, κονσόλες παιχνιδιών, αυτόνομοι τηλεοπτικοί αποκωδικοποιητές, συσκευές ανάγνωσης δίσκων Blu-ray και αποκωδικοποιητές συνδρομητικής τηλεόρασης. Καθώς διευρύνεται ο αριθμός των πολιτών που έχουν πρόσβαση σε υψηλότερες ταχύτητες στο διαδίκτυο, και αυξάνονται οι συνδεδεμένες συσκευές και το διαθέσιμο περιεχόμενο, βάσιμα αναμένεται ότι κατά τα αμέσως επόμενα χρόνια η συνδεδεμένη τηλεόραση θα γνωρίσει σχετικά γρήγορη ανάπτυξη.

Για να εξασφαλιστεί ότι οι ευρωπαίοι πολίτες θα επωφεληθούν πλήρως από τις νέες αυτές υπηρεσίες και ότι θα αποκτήσουν ποιοτική πρόσβαση σε οπτικοακουστικά έργα μέσω συνδεδεμένων συσκευών, με ταυτόχρονη επαρκή προστασία τους, η Επιτροπή πρόκειται έως το τέλος του 2012 να δρομολογήσει σχετική δημόσια διαβούλευση.

Ιστορικό
Με το άρθρο 33 της οδηγίας καλείται η Επιτροπή να υποβάλλει τακτικά στο Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο, το Συμβούλιο και την Ευρωπαϊκή Οικονομική και Κοινωνική Επιτροπή έκθεση σχετικά με την εφαρμογή της οδηγίας. Αυτή είναι η πρώτη έκθεση εφαρμογής για την οδηγία που αφορά τις υπηρεσίες οπτικοακουστικών μέσων και καλύπτει την περίοδο 2009-2010.

Το πρώτο μέρος της έκθεσης εξετάζει αναδρομικά την εφαρμογή της οδηγίας, συμπεριλαμβανομένων ζητημάτων σχετικά με την αποτελεσματικότητα των ποιοτικών κανόνων διαφήμισης σε έναν τομέα όπου η προσφορά διαφήμισης και η ανταπόκριση των ατόμων σε αυτήν μεταβάλλονται.

Όπου στην αξιολόγηση εντοπίζονται περιθώρια για βελτίωση, τούτο δεν αποδυναμώνει τη λογική παρέμβασης της οδηγίας, αλλά απαιτούνται πιο αποτελεσματικά μέσα. Η έκθεση χρησιμεύει συνεπώς ως δομοστοιχείο για την ενίσχυση της τεκμηρίωσης προς το σκοπό αυτό.

Στο δεύτερο μέρος εξετάζεται προοπτικά η επιρροή σημαντικών τεχνολογικών αλλαγών στο ρυθμιστικό πλαίσιο, καθώς παρατηρείται ταχεία σύγκλιση των παραδοσιακών ραδιοτηλεοπτικών εκπομπών και του διαδικτύου.

Χρήσιμοι σύνδεσμοι
Η έκθεση εφαρμογής

http://ec.europa.eu/avpolicy/reg/tvwf/implementation/reports/index_en.htm

Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή παρουσίασε χθες έκθεση σχετικά με την εφαρμογή της οδηγίας για τις υπηρεσίες οπτικοακουστικών μέσων. Η οδηγία παρέχει τη δυνατότητα ελεύθερης κυκλοφορίας οπτικοακουστικού περιεχομένου και ανταποκρίνεται σε σημαντικούς στόχους δημόσιας πολιτικής, όπως η απαγόρευση της υποκίνησης σε μίσος, η προστασία των ανηλίκων από βλαβερό περιεχόμενο και η προώθηση ευρωπαϊκών οπτικοακουστικών έργων. Τα κύρια θέματα που καλύπτει η έκθεση προκύπτει είναι οι διαφημιστικές πρακτικές και η ανάγκη περαιτέρω καθοδήγηση; όσον αφορά τη συνδεδεμένη τηλεόραση (δηλαδή τηλεόραση με δυνατότητα πρόσβασης στο διαδίκτυο). Ως αποτέλεσμα, η Επιτροπή πρόκειται 

– να δρομολογήσει δημόσια διαβούλευση σχετικά με τη συνδεδεμένη τηλεόραση (δεύτερο εξάμηνο του 2012)
– να επικαιροποιήσει, το 2013, την καθοδήγησή της σχετικά με την τηλεοπτική διαφήμιση. 

«Από την έκθεση προκύπτει ότι η οδηγία για τις υπηρεσίες οπτικοακουστικών μέσων λειτουργεί, αλλά οι αλλαγές που κατευθύνονται από το διαδίκτυο δεν μας επιτρέπουν να επαναπαυόμαστε», δήλωσε σήμερα η αντιπρόεδρος της Επιτροπής, κα Neelie Kroes.

Εφαρμογή της οδηγίας
Είκοσι πέντε κράτη μέλη έχουν κοινοποιήσει πλήρη μεταφορά της οδηγίας στην οικεία εθνική νομοθεσία. Σε δύο κράτη μέλη – η Πολωνία και το Βέλγιο – εκκρεμεί ακόμα η προσαρμογή της νομοθεσίας τους.

Διαφήμιση
Τα διαφημιστικά μηνύματα και τα μηνύματα τηλεαγορών στην τηλεόραση δεν επιτρέπεται να υπερβαίνουν τα 12 λεπτά ανά ώρα. Η έκθεση αποκαλύπτει ότι η εφαρμογή του κανόνα αυτού οδήγησε στην εισαγωγή διαφορετικών μορφών διαφήμισης. Στην Ισπανία, επί παραδείγματι, διαφορετικοί τύποι τηλεοπτικής διαφήμισης δεν θεωρήθηκαν διαφημιστικά μηνύματα από τις ισπανικές αρχές. Ωστόσο, το Δικαστήριο έκρινε ότι συνιστούσαν πράγματι διαφημιστικά μηνύματα και ως εκ τούτου έπρεπε να υπάγονται στον κανόνα του 12λεπτου.

Κατά τη διάρκεια της περιόδου αναφοράς, η Επιτροπή παρακολούθησε τις διαφημιστικές πρακτικές σε οχτώ κράτη μέλη. Σε ορισμένα κράτη μέλη, το 12λεπτο όριο για τα διαφημιστικά μηνύματα παραβιάζεται τακτικά. Με βάση τις διαπιστώσεις αυτές, απεστάλησαν διοικητικές επιστολές στα αντίστοιχα κράτη μέλη και οι συζητήσεις βρίσκονται ακόμα σε εξέλιξη. Η Επιτροπή θα συνεχίσει να παρακολουθεί τη συμμόρφωση των κρατών μελών με τους κανόνες περί διαφήμισης και, εάν είναι απαραίτητο, θα κινήσει διαδικασίες επί παραβάσει.

Οινοπνευματώδη ποτά
Στα παρακολουθούμενα κράτη μέλη, η διαφήμιση οινοπνευματωδών αντιπροσωπεύει μεταξύ 0,8% και 3% της συνολικής διαφημιστικής δραστηριότητας στις υπηρεσίες οπτικοακουστικών μέσων, με βάση το συνολικό αριθμό μηνυμάτων που μεταδίδονται κατά τη διάρκεια της περιόδου παρακολούθησης. Οι διαπιστωμένες περιπτώσεις σαφούς παράβασης είναι πολύ λίγες.

Κατά την εφαρμογή των απαιτήσεων της οδηγίας σχετικά με τη διαφήμιση οινοπνευματωδών, 22 κράτη μέλη έχουν θεσπίσει ελαφρά αυστηρότερους κανόνες για τη διαφήμιση οινοπνευματωδών ποτών, που αφορούν τα κανάλια, τα διαφημιζόμενα προϊόντα ή χρονοθυρίδες εκπομπής.

Παιδιά
Σύμφωνα με την οδηγία, οι οπτικοακουστικές εμπορικές ανακοινώσεις απαγορεύεται να θίγουν ηθικά ή σωματικά τους ανηλίκους. Αυτό σημαίνει ότι δεν πρέπει άμεσα να προτρέπουν τους ανηλίκους στην αγορά ή ενοικίαση προϊόντων ή υπηρεσιών εκμεταλλευόμενες την απειρία ή την ευπιστία τους· να ενθαρρύνουν ευθέως τους ανηλίκους να πείσουν τους γονείς τους ή άλλους να αγοράσουν τα αγαθά ή υπηρεσίες που διαφημίζονται· να εκμεταλλεύονται την ιδιαίτερη εμπιστοσύνη των ανηλίκων στους γονείς, τους δασκάλους ή άλλα πρόσωπα ή να παρουσιάζουν αναίτια ανήλικους σε επικίνδυνες καταστάσεις.

Από την ανάλυση περιεχομένου των 100 συχνότερα μεταδιδόμενων διαφημιστικών μηνυμάτων προέκυψε ότι σπάνια παραβιάστηκαν οι διατάξεις της οδηγίας που αφορούν την προστασία των ανηλίκων από τη διαφήμιση. Όπως και στη διαφήμιση οινοπνευματωδών, εξαιτίας της λεπτομερούς διατύπωσης των σχετικών διατάξεων σημειώνονται λίγες παραβάσεις της οδηγίας. Φαίνεται, ωστόσο, ότι οι διαφημιστικές τεχνικές που προορίζονται για ανηλίκους χρησιμοποιούνται συχνά στην τηλεοπτική διαφήμιση.

Πέντε κράτη μέλη απαγορεύουν τη διαφήμιση σε παιδικά προγράμματα. Τέσσερα κράτη μέλη επιβάλλουν μερική απαγόρευση ή άλλους περιορισμούς σχετικά με τη διαφήμιση σε παιδικά προγράμματα, είτε κατά τη διάρκεια συγκεκριμένων χρονικών ζωνών ή για συγκεκριμένα προϊόντα, ενώ εφτά κράτη μέλη απαγορεύουν την προβολή των λογοτύπων των χορηγών σε παιδικά προγράμματα.

Διακρίσεις
Στην έκθεση αναλύονται επίσης οι διακρίσεις λόγω φύλου και τα στερεότυπα των φύλων στις 100 συχνότερα μεταδιδόμενα διαφημιστικά μηνύματα σε οκτώ κράτη μέλη. Στερεοτυπική εκπροσώπηση των ρόλων των δύο φύλων διαπιστώθηκε σε ποσοστό 21% έως 36% των μηνυμάτων που αναλύθηκαν. Ωστόσο, σε μερικά κράτη μέλη, ορισμένες θέσεις, επαγγέλματα ή προϊόντα συσχετίζονται πιο συστηματικά με ένα συγκεκριμένο φύλο από ό,τι σε άλλα κράτη μέλη. Η έκθεση έδειξε ότι καμία από τις εξεταζόμενες χώρες δεν είναι υπεράνω τέτοιων στερεοτυπικών παραστάσεων.

Ενόψει των παραπάνω, η Επιτροπή θα παρακολουθεί περαιτέρω την εφαρμογή των κανόνων διαφήμισης στα κράτη μέλη, ενώ το 2013 πρόκειται να επικαιροποιήσει την ερμηνευτική ανακοίνωσή της σχετικά με ορισμένες πτυχές των διατάξεων περί τηλεοπτικής διαφήμισης.

Συνδεδεμένη τηλεόραση
Με τη συνδεδεμένη ή υβριδική τηλεόραση διανοίγεται μια νέα φάση στη διαδικασία που είναι γνωστή ως «σύγκλιση», που φέρνει σε επαφή το διαδίκτυο και τις ραδιοτηλεοπτικές εκπομπές. Ενώ ορισμένοι πάροχοι προσφέρουν περιορισμένο αριθμό εφαρμογών χωρίς πραγματική πρόσβαση στο διαδίκτυο, άλλοι παρέχουν ελεύθερη πρόσβαση σε οπτικοακουστικό περιεχόμενο μέσω του διαδικτύου. Η προσθήκη διαδικτυακής συνδετικότητας στις συμβατικές τηλεοπτικές συσκευές παρέχει στο χρήστη τη δυνατότητα να επιλέξει τίτλους από μια αρχειοθήκη προγραμμάτων και πρόσθετες κατά παραγγελία υπηρεσίες, καθώς και διαδικτυακό περιεχόμενο.

Οι υπηρεσίες συνδεδεμένης τηλεόρασης υπάρχουν επί του παρόντος στη Γερμανία και την Ιταλία, ενώ επίκειται η εισαγωγή τους στη Γαλλία και το Ηνωμένο Βασίλειο. Παρά το γεγονός ότι πολλές από τις τηλεοπτικές συσκευές που πωλούνται σήμερα μπορούν να συνδεθούν διαδικτυακά, μόνο το 20% έως 30% είναι πράγματι συνδεδεμένες. Στην Ευρώπη λειτουργούν σήμερα 47 εκατομμύρια συνδεδεμένες οικιακές συσκευές, όπου συμπεριλαμβάνονται συνδεδεμένες τηλεοράσεις, κονσόλες παιχνιδιών, αυτόνομοι τηλεοπτικοί αποκωδικοποιητές, συσκευές ανάγνωσης δίσκων Blu-ray και αποκωδικοποιητές συνδρομητικής τηλεόρασης. Καθώς διευρύνεται ο αριθμός των πολιτών που έχουν πρόσβαση σε υψηλότερες ταχύτητες στο διαδίκτυο, και αυξάνονται οι συνδεδεμένες συσκευές και το διαθέσιμο περιεχόμενο, βάσιμα αναμένεται ότι κατά τα αμέσως επόμενα χρόνια η συνδεδεμένη τηλεόραση θα γνωρίσει σχετικά γρήγορη ανάπτυξη.

Για να εξασφαλιστεί ότι οι ευρωπαίοι πολίτες θα επωφεληθούν πλήρως από τις νέες αυτές υπηρεσίες και ότι θα αποκτήσουν ποιοτική πρόσβαση σε οπτικοακουστικά έργα μέσω συνδεδεμένων συσκευών, με ταυτόχρονη επαρκή προστασία τους, η Επιτροπή πρόκειται έως το τέλος του 2012 να δρομολογήσει σχετική δημόσια διαβούλευση.

Ιστορικό
Με το άρθρο 33 της οδηγίας καλείται η Επιτροπή να υποβάλλει τακτικά στο Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο, το Συμβούλιο και την Ευρωπαϊκή Οικονομική και Κοινωνική Επιτροπή έκθεση σχετικά με την εφαρμογή της οδηγίας. Αυτή είναι η πρώτη έκθεση εφαρμογής για την οδηγία που αφορά τις υπηρεσίες οπτικοακουστικών μέσων και καλύπτει την περίοδο 2009-2010.

Το πρώτο μέρος της έκθεσης εξετάζει αναδρομικά την εφαρμογή της οδηγίας, συμπεριλαμβανομένων ζητημάτων σχετικά με την αποτελεσματικότητα των ποιοτικών κανόνων διαφήμισης σε έναν τομέα όπου η προσφορά διαφήμισης και η ανταπόκριση των ατόμων σε αυτήν μεταβάλλονται.

Όπου στην αξιολόγηση εντοπίζονται περιθώρια για βελτίωση, τούτο δεν αποδυναμώνει τη λογική παρέμβασης της οδηγίας, αλλά απαιτούνται πιο αποτελεσματικά μέσα. Η έκθεση χρησιμεύει συνεπώς ως δομοστοιχείο για την ενίσχυση της τεκμηρίωσης προς το σκοπό αυτό.

Στο δεύτερο μέρος εξετάζεται προοπτικά η επιρροή σημαντικών τεχνολογικών αλλαγών στο ρυθμιστικό πλαίσιο, καθώς παρατηρείται ταχεία σύγκλιση των παραδοσιακών ραδιοτηλεοπτικών εκπομπών και του διαδικτύου.

Χρήσιμοι σύνδεσμοι
Η έκθεση εφαρμογής

http://ec.europa.eu/avpolicy/reg/tvwf/implementation/reports/index_en.htm

ΑΛΛΑ ΑΡΘΡΑ ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ

Η ΑΓΟΡΑ ΣΗΜΕΡΑ

Τα νέα της Mistral: Οδηγίες για μια καλή εγκατάσταση – Ενισχυτής κεραίας U35Auto
Συνεχίζοντας την περιγραφή των προϊόντων της Mistral, θα περιγράψουμε σε αυτό το τεύχος τους ενισχυτές κεραίας. Οι ενισχυτές κεραίας χωρίζονται σε δύο κατηγορίες: 1) Οι ενισχυτές με ακροδέκτες ...
TP-Link EAP683 UR AX6000
Το TP-Link Omada EAP683 UR ξεχωρίζει ως μια αξιόπιστη λύση στην κατηγορία των συσκευών δικτύου, συνδυάζοντας συνδεσιμότητα υψηλής ταχύτητας, προηγμένη ασφάλεια και απρόσκοπτη διαχείριση δικτύου. Μ...
Ikusi ENC-108
Η Ikusi, συνεχίζοντας τον σχεδιασμό και την υλοποίηση νέων προϊόντων, παρουσιάζει το ENC-108 με 8 εισόδους HDMI, τα σήματα των οποίων μπορούν να μετατραπούν σε 8 streams IP σε SPTS (unicast ή mult...
Redline S30 HEVC
Η εταιρεία AstraSat ανακοινώνει την παραλαβή του νέου δέκτη της Redline, S30 HEVC. Πρόκειται για έναν οικονομικό δέκτη Full HD που είναι εξοπλισμένος με DVB-T2 tuner και υποστηρίζει συμπίεση H.265...
Ikusi IKUGaF
Η Ikusi καλύπτει με τον καλύτερο τρόπο τις ανάγκες τηλεοπτικής αναμετάδοσης προγραμμάτων, με τα έτοιμα επαγγελματικά πακέτα IKUGaF που διαθέτει για τα Gap Fillers. Τα έτοιμα πακέτα IKUGaF είνα...
ANGA PS series
Η εταιρεία Stam Electronics ανακοινώνει νέα παραλαβή σειράς ποιοτικών κεραιών ANGA. Πρόκειται για τη σειρά PS, η οποία περιλαμβάνει εξωτερικές και εσωτερικές κεραίες που είναι κατάλληλες για επίγε...
Amiko MIRA X-4200
Ο Amiko MiraX HiS-4200 είναι ένας κορυφαίος Linux 4K UHD media streamer, που σας επιτρέπει να απολαμβάνετε τα αγαπημένα σας προγράμματα σε 4K UHD. Αυτός ο media streamer υποστηρίζει μεταξύ άλλων τ...
KAL KL-60
Η εταιρεία KAL Electronics ανακοινώνει την παραλαβή του νέου τηλεχειριστηρίου KL-60. Πρόκειται για ένα προγραμματιζόμενο τηλεχειριστήριο 4:1, το οποίο προγραμματίζεται μέσω μονάδας υπέρυθρων από τ...
Promax ATLaS NG
Η Promax έχει δημιουργήσει μία σειρά εκπαιδευτικών video για τον κορυφαίο αναλυτή φάσματος ATLaS NG. Στα συγκεκριμένα video, περιγράφονται όλες οι λειτουργίες του αναλυτή, καθώς και ο τρόπος που δ...
SatLink COL5141A
Ο κωδικοποιητής COL5141A 4 σε 1 της SatLink είναι μια επαγγελματική συσκευή κωδικοποίησης και πολυπλεξίας ήχου και video με ισχυρή λειτουργικότητα. Διαθέτει διεπαφές εισόδου 4 καναλιών CVBS video ...
AVM FRITZ!DECT 350
Προσαρμόστε το FRITZ!DECT 350 σε πόρτες ή παράθυρα και αμέσως θα ανιχνεύσει αν είναι ανοικτά ή κλειστά. Αποτελώντας έναυσμα για την επακόλουθη λειτουργία προϊόντων FRITZ!DECT και συμβατών συσκευών...
KAL K-320
Η εταιρεία KAL Electronics ανακοινώνει την παραλαβή του K-320, ενός ασύρματου ανιχνευτή κίνησης υποδοχής με εμβέλεια ανίχνευσης κίνησης 3 έως 7 μέτρων και γωνία κάλυψης 100°. Είναι ιδανικός για τη...

ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΤΕΥΧΟΣ

Ψηφιακή Τηλεόραση, τεύχος Ιουλίου 2024
Κυκλοφορεί το νέο τεύχος Ιουλίου 2024 του περιοδικού "Ψηφιακή Τηλεόραση" μαζί με το "Security Report" Το νέο τεύχος Ιουλίου του περιοδικού «Ψηφιακή Τηλεόραση» κυκλοφορεί πάντα μαζί με το περιοδ...
Διανομή σήματος HDMI στο σπίτι
Για τη θέαση τηλεοπτικών προγραμμάτων υψηλής ανάλυσης μέσω ενός δέκτη, IPTV Box, αποκωδικοποιητή συνδρομητικής πλατφόρμας ή οποιασδήποτε άλλης εξωτερικής πηγής, απαιτείται μόνο η σύνδεσή τους στην...
CRETA ELECTRONIX 2024
Μετά την τεράστια επιτυχία των κλαδικών εκθέσεων Salonica Electronix 2023 και Athens Electronix 2024, που πραγματοποιήθηκαν για τρίτη φορά σε Θεσσαλονίκη και Αθήνα, αντίστοιχα, και έσπασαν κάθε ρε...
Fracarro D-Matrix 4S FTA
Την πιο πρόσφατη μονάδα της οικογένειας των Headend της ιταλικής Fracarro, δοκιμάσαμε για να παρουσιάσουμε στο τεύχος αυτού του μήνα. Πρόκειται για το D-Matrix 4S FTA, ένα Compact Headend που έρχε...
Amiko MIRA X-4200
Ένα νέο μοντέλο της σειράς OTT της Amiko δοκιμάσαμε για να παρουσιάσουμε στο τεύχος αυτού του μήνα. Πρόκειται για το MIRA X-4200, ένα Set-Top Box που βασίζεται σε λειτουργικό σύστημα Linux και προ...
Sat & Zap, Ιούλιος 2024
Αρκετά νέα κανάλια στις 28 ανατολικά, ενώ και πάλι το Ιράν εμφανίζεται με νέα κανάλια εξωτερικού, μη εγκεκριμένα φυσικά από το θεοκρατικό καθεστώς… Al Mayadeen HD Hot Bird 13G – 13 East 11....