Skip to main content
DIABASTE DWREAN DIG 185
tech2024 02 23 at 08 16 48 TM 455
SECURITY REPORT 146
satpraxis 2022
now 33 2022

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

8 Μαΐου 2012 22:02

Η EΕ εγκρίνει έκθεση σχετικά με την εφαρμογή οδηγίας για τα οπτικοακουστικά μέσα

Γράφει: Σ.Χ.
26d5c33fa5367f82799e57d24c3b4ca3 XL 436790c1

Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή παρουσίασε χθες έκθεση σχετικά με την εφαρμογή της οδηγίας για τις υπηρεσίες οπτικοακουστικών μέσων. Η οδηγία παρέχει τη δυνατότητα ελεύθερης κυκλοφορίας οπτικοακουστικού περιεχομένου και ανταποκρίνεται σε σημαντικούς στόχους δημόσιας πολιτικής, όπως η απαγόρευση της υποκίνησης σε μίσος, η προστασία των ανηλίκων από βλαβερό περιεχόμενο και η προώθηση ευρωπαϊκών οπτικοακουστικών έργων. Τα κύρια θέματα που καλύπτει η έκθεση προκύπτει είναι οι διαφημιστικές πρακτικές και η ανάγκη περαιτέρω καθοδήγηση; όσον αφορά τη συνδεδεμένη τηλεόραση (δηλαδή τηλεόραση με δυνατότητα πρόσβασης στο διαδίκτυο). Ως αποτέλεσμα, η Επιτροπή πρόκειται 

– να δρομολογήσει δημόσια διαβούλευση σχετικά με τη συνδεδεμένη τηλεόραση (δεύτερο εξάμηνο του 2012)
– να επικαιροποιήσει, το 2013, την καθοδήγησή της σχετικά με την τηλεοπτική διαφήμιση. 

«Από την έκθεση προκύπτει ότι η οδηγία για τις υπηρεσίες οπτικοακουστικών μέσων λειτουργεί, αλλά οι αλλαγές που κατευθύνονται από το διαδίκτυο δεν μας επιτρέπουν να επαναπαυόμαστε», δήλωσε σήμερα η αντιπρόεδρος της Επιτροπής, κα Neelie Kroes.

Εφαρμογή της οδηγίας
Είκοσι πέντε κράτη μέλη έχουν κοινοποιήσει πλήρη μεταφορά της οδηγίας στην οικεία εθνική νομοθεσία. Σε δύο κράτη μέλη – η Πολωνία και το Βέλγιο – εκκρεμεί ακόμα η προσαρμογή της νομοθεσίας τους.

Διαφήμιση
Τα διαφημιστικά μηνύματα και τα μηνύματα τηλεαγορών στην τηλεόραση δεν επιτρέπεται να υπερβαίνουν τα 12 λεπτά ανά ώρα. Η έκθεση αποκαλύπτει ότι η εφαρμογή του κανόνα αυτού οδήγησε στην εισαγωγή διαφορετικών μορφών διαφήμισης. Στην Ισπανία, επί παραδείγματι, διαφορετικοί τύποι τηλεοπτικής διαφήμισης δεν θεωρήθηκαν διαφημιστικά μηνύματα από τις ισπανικές αρχές. Ωστόσο, το Δικαστήριο έκρινε ότι συνιστούσαν πράγματι διαφημιστικά μηνύματα και ως εκ τούτου έπρεπε να υπάγονται στον κανόνα του 12λεπτου.

Κατά τη διάρκεια της περιόδου αναφοράς, η Επιτροπή παρακολούθησε τις διαφημιστικές πρακτικές σε οχτώ κράτη μέλη. Σε ορισμένα κράτη μέλη, το 12λεπτο όριο για τα διαφημιστικά μηνύματα παραβιάζεται τακτικά. Με βάση τις διαπιστώσεις αυτές, απεστάλησαν διοικητικές επιστολές στα αντίστοιχα κράτη μέλη και οι συζητήσεις βρίσκονται ακόμα σε εξέλιξη. Η Επιτροπή θα συνεχίσει να παρακολουθεί τη συμμόρφωση των κρατών μελών με τους κανόνες περί διαφήμισης και, εάν είναι απαραίτητο, θα κινήσει διαδικασίες επί παραβάσει.

Οινοπνευματώδη ποτά
Στα παρακολουθούμενα κράτη μέλη, η διαφήμιση οινοπνευματωδών αντιπροσωπεύει μεταξύ 0,8% και 3% της συνολικής διαφημιστικής δραστηριότητας στις υπηρεσίες οπτικοακουστικών μέσων, με βάση το συνολικό αριθμό μηνυμάτων που μεταδίδονται κατά τη διάρκεια της περιόδου παρακολούθησης. Οι διαπιστωμένες περιπτώσεις σαφούς παράβασης είναι πολύ λίγες.

Κατά την εφαρμογή των απαιτήσεων της οδηγίας σχετικά με τη διαφήμιση οινοπνευματωδών, 22 κράτη μέλη έχουν θεσπίσει ελαφρά αυστηρότερους κανόνες για τη διαφήμιση οινοπνευματωδών ποτών, που αφορούν τα κανάλια, τα διαφημιζόμενα προϊόντα ή χρονοθυρίδες εκπομπής.

Παιδιά
Σύμφωνα με την οδηγία, οι οπτικοακουστικές εμπορικές ανακοινώσεις απαγορεύεται να θίγουν ηθικά ή σωματικά τους ανηλίκους. Αυτό σημαίνει ότι δεν πρέπει άμεσα να προτρέπουν τους ανηλίκους στην αγορά ή ενοικίαση προϊόντων ή υπηρεσιών εκμεταλλευόμενες την απειρία ή την ευπιστία τους· να ενθαρρύνουν ευθέως τους ανηλίκους να πείσουν τους γονείς τους ή άλλους να αγοράσουν τα αγαθά ή υπηρεσίες που διαφημίζονται· να εκμεταλλεύονται την ιδιαίτερη εμπιστοσύνη των ανηλίκων στους γονείς, τους δασκάλους ή άλλα πρόσωπα ή να παρουσιάζουν αναίτια ανήλικους σε επικίνδυνες καταστάσεις.

Από την ανάλυση περιεχομένου των 100 συχνότερα μεταδιδόμενων διαφημιστικών μηνυμάτων προέκυψε ότι σπάνια παραβιάστηκαν οι διατάξεις της οδηγίας που αφορούν την προστασία των ανηλίκων από τη διαφήμιση. Όπως και στη διαφήμιση οινοπνευματωδών, εξαιτίας της λεπτομερούς διατύπωσης των σχετικών διατάξεων σημειώνονται λίγες παραβάσεις της οδηγίας. Φαίνεται, ωστόσο, ότι οι διαφημιστικές τεχνικές που προορίζονται για ανηλίκους χρησιμοποιούνται συχνά στην τηλεοπτική διαφήμιση.

Πέντε κράτη μέλη απαγορεύουν τη διαφήμιση σε παιδικά προγράμματα. Τέσσερα κράτη μέλη επιβάλλουν μερική απαγόρευση ή άλλους περιορισμούς σχετικά με τη διαφήμιση σε παιδικά προγράμματα, είτε κατά τη διάρκεια συγκεκριμένων χρονικών ζωνών ή για συγκεκριμένα προϊόντα, ενώ εφτά κράτη μέλη απαγορεύουν την προβολή των λογοτύπων των χορηγών σε παιδικά προγράμματα.

Διακρίσεις
Στην έκθεση αναλύονται επίσης οι διακρίσεις λόγω φύλου και τα στερεότυπα των φύλων στις 100 συχνότερα μεταδιδόμενα διαφημιστικά μηνύματα σε οκτώ κράτη μέλη. Στερεοτυπική εκπροσώπηση των ρόλων των δύο φύλων διαπιστώθηκε σε ποσοστό 21% έως 36% των μηνυμάτων που αναλύθηκαν. Ωστόσο, σε μερικά κράτη μέλη, ορισμένες θέσεις, επαγγέλματα ή προϊόντα συσχετίζονται πιο συστηματικά με ένα συγκεκριμένο φύλο από ό,τι σε άλλα κράτη μέλη. Η έκθεση έδειξε ότι καμία από τις εξεταζόμενες χώρες δεν είναι υπεράνω τέτοιων στερεοτυπικών παραστάσεων.

Ενόψει των παραπάνω, η Επιτροπή θα παρακολουθεί περαιτέρω την εφαρμογή των κανόνων διαφήμισης στα κράτη μέλη, ενώ το 2013 πρόκειται να επικαιροποιήσει την ερμηνευτική ανακοίνωσή της σχετικά με ορισμένες πτυχές των διατάξεων περί τηλεοπτικής διαφήμισης.

Συνδεδεμένη τηλεόραση
Με τη συνδεδεμένη ή υβριδική τηλεόραση διανοίγεται μια νέα φάση στη διαδικασία που είναι γνωστή ως «σύγκλιση», που φέρνει σε επαφή το διαδίκτυο και τις ραδιοτηλεοπτικές εκπομπές. Ενώ ορισμένοι πάροχοι προσφέρουν περιορισμένο αριθμό εφαρμογών χωρίς πραγματική πρόσβαση στο διαδίκτυο, άλλοι παρέχουν ελεύθερη πρόσβαση σε οπτικοακουστικό περιεχόμενο μέσω του διαδικτύου. Η προσθήκη διαδικτυακής συνδετικότητας στις συμβατικές τηλεοπτικές συσκευές παρέχει στο χρήστη τη δυνατότητα να επιλέξει τίτλους από μια αρχειοθήκη προγραμμάτων και πρόσθετες κατά παραγγελία υπηρεσίες, καθώς και διαδικτυακό περιεχόμενο.

Οι υπηρεσίες συνδεδεμένης τηλεόρασης υπάρχουν επί του παρόντος στη Γερμανία και την Ιταλία, ενώ επίκειται η εισαγωγή τους στη Γαλλία και το Ηνωμένο Βασίλειο. Παρά το γεγονός ότι πολλές από τις τηλεοπτικές συσκευές που πωλούνται σήμερα μπορούν να συνδεθούν διαδικτυακά, μόνο το 20% έως 30% είναι πράγματι συνδεδεμένες. Στην Ευρώπη λειτουργούν σήμερα 47 εκατομμύρια συνδεδεμένες οικιακές συσκευές, όπου συμπεριλαμβάνονται συνδεδεμένες τηλεοράσεις, κονσόλες παιχνιδιών, αυτόνομοι τηλεοπτικοί αποκωδικοποιητές, συσκευές ανάγνωσης δίσκων Blu-ray και αποκωδικοποιητές συνδρομητικής τηλεόρασης. Καθώς διευρύνεται ο αριθμός των πολιτών που έχουν πρόσβαση σε υψηλότερες ταχύτητες στο διαδίκτυο, και αυξάνονται οι συνδεδεμένες συσκευές και το διαθέσιμο περιεχόμενο, βάσιμα αναμένεται ότι κατά τα αμέσως επόμενα χρόνια η συνδεδεμένη τηλεόραση θα γνωρίσει σχετικά γρήγορη ανάπτυξη.

Για να εξασφαλιστεί ότι οι ευρωπαίοι πολίτες θα επωφεληθούν πλήρως από τις νέες αυτές υπηρεσίες και ότι θα αποκτήσουν ποιοτική πρόσβαση σε οπτικοακουστικά έργα μέσω συνδεδεμένων συσκευών, με ταυτόχρονη επαρκή προστασία τους, η Επιτροπή πρόκειται έως το τέλος του 2012 να δρομολογήσει σχετική δημόσια διαβούλευση.

Ιστορικό
Με το άρθρο 33 της οδηγίας καλείται η Επιτροπή να υποβάλλει τακτικά στο Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο, το Συμβούλιο και την Ευρωπαϊκή Οικονομική και Κοινωνική Επιτροπή έκθεση σχετικά με την εφαρμογή της οδηγίας. Αυτή είναι η πρώτη έκθεση εφαρμογής για την οδηγία που αφορά τις υπηρεσίες οπτικοακουστικών μέσων και καλύπτει την περίοδο 2009-2010.

Το πρώτο μέρος της έκθεσης εξετάζει αναδρομικά την εφαρμογή της οδηγίας, συμπεριλαμβανομένων ζητημάτων σχετικά με την αποτελεσματικότητα των ποιοτικών κανόνων διαφήμισης σε έναν τομέα όπου η προσφορά διαφήμισης και η ανταπόκριση των ατόμων σε αυτήν μεταβάλλονται.

Όπου στην αξιολόγηση εντοπίζονται περιθώρια για βελτίωση, τούτο δεν αποδυναμώνει τη λογική παρέμβασης της οδηγίας, αλλά απαιτούνται πιο αποτελεσματικά μέσα. Η έκθεση χρησιμεύει συνεπώς ως δομοστοιχείο για την ενίσχυση της τεκμηρίωσης προς το σκοπό αυτό.

Στο δεύτερο μέρος εξετάζεται προοπτικά η επιρροή σημαντικών τεχνολογικών αλλαγών στο ρυθμιστικό πλαίσιο, καθώς παρατηρείται ταχεία σύγκλιση των παραδοσιακών ραδιοτηλεοπτικών εκπομπών και του διαδικτύου.

Χρήσιμοι σύνδεσμοι
Η έκθεση εφαρμογής

http://ec.europa.eu/avpolicy/reg/tvwf/implementation/reports/index_en.htm

Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή παρουσίασε χθες έκθεση σχετικά με την εφαρμογή της οδηγίας για τις υπηρεσίες οπτικοακουστικών μέσων. Η οδηγία παρέχει τη δυνατότητα ελεύθερης κυκλοφορίας οπτικοακουστικού περιεχομένου και ανταποκρίνεται σε σημαντικούς στόχους δημόσιας πολιτικής, όπως η απαγόρευση της υποκίνησης σε μίσος, η προστασία των ανηλίκων από βλαβερό περιεχόμενο και η προώθηση ευρωπαϊκών οπτικοακουστικών έργων. Τα κύρια θέματα που καλύπτει η έκθεση προκύπτει είναι οι διαφημιστικές πρακτικές και η ανάγκη περαιτέρω καθοδήγηση; όσον αφορά τη συνδεδεμένη τηλεόραση (δηλαδή τηλεόραση με δυνατότητα πρόσβασης στο διαδίκτυο). Ως αποτέλεσμα, η Επιτροπή πρόκειται 

– να δρομολογήσει δημόσια διαβούλευση σχετικά με τη συνδεδεμένη τηλεόραση (δεύτερο εξάμηνο του 2012)
– να επικαιροποιήσει, το 2013, την καθοδήγησή της σχετικά με την τηλεοπτική διαφήμιση. 

«Από την έκθεση προκύπτει ότι η οδηγία για τις υπηρεσίες οπτικοακουστικών μέσων λειτουργεί, αλλά οι αλλαγές που κατευθύνονται από το διαδίκτυο δεν μας επιτρέπουν να επαναπαυόμαστε», δήλωσε σήμερα η αντιπρόεδρος της Επιτροπής, κα Neelie Kroes.

Εφαρμογή της οδηγίας
Είκοσι πέντε κράτη μέλη έχουν κοινοποιήσει πλήρη μεταφορά της οδηγίας στην οικεία εθνική νομοθεσία. Σε δύο κράτη μέλη – η Πολωνία και το Βέλγιο – εκκρεμεί ακόμα η προσαρμογή της νομοθεσίας τους.

Διαφήμιση
Τα διαφημιστικά μηνύματα και τα μηνύματα τηλεαγορών στην τηλεόραση δεν επιτρέπεται να υπερβαίνουν τα 12 λεπτά ανά ώρα. Η έκθεση αποκαλύπτει ότι η εφαρμογή του κανόνα αυτού οδήγησε στην εισαγωγή διαφορετικών μορφών διαφήμισης. Στην Ισπανία, επί παραδείγματι, διαφορετικοί τύποι τηλεοπτικής διαφήμισης δεν θεωρήθηκαν διαφημιστικά μηνύματα από τις ισπανικές αρχές. Ωστόσο, το Δικαστήριο έκρινε ότι συνιστούσαν πράγματι διαφημιστικά μηνύματα και ως εκ τούτου έπρεπε να υπάγονται στον κανόνα του 12λεπτου.

Κατά τη διάρκεια της περιόδου αναφοράς, η Επιτροπή παρακολούθησε τις διαφημιστικές πρακτικές σε οχτώ κράτη μέλη. Σε ορισμένα κράτη μέλη, το 12λεπτο όριο για τα διαφημιστικά μηνύματα παραβιάζεται τακτικά. Με βάση τις διαπιστώσεις αυτές, απεστάλησαν διοικητικές επιστολές στα αντίστοιχα κράτη μέλη και οι συζητήσεις βρίσκονται ακόμα σε εξέλιξη. Η Επιτροπή θα συνεχίσει να παρακολουθεί τη συμμόρφωση των κρατών μελών με τους κανόνες περί διαφήμισης και, εάν είναι απαραίτητο, θα κινήσει διαδικασίες επί παραβάσει.

Οινοπνευματώδη ποτά
Στα παρακολουθούμενα κράτη μέλη, η διαφήμιση οινοπνευματωδών αντιπροσωπεύει μεταξύ 0,8% και 3% της συνολικής διαφημιστικής δραστηριότητας στις υπηρεσίες οπτικοακουστικών μέσων, με βάση το συνολικό αριθμό μηνυμάτων που μεταδίδονται κατά τη διάρκεια της περιόδου παρακολούθησης. Οι διαπιστωμένες περιπτώσεις σαφούς παράβασης είναι πολύ λίγες.

Κατά την εφαρμογή των απαιτήσεων της οδηγίας σχετικά με τη διαφήμιση οινοπνευματωδών, 22 κράτη μέλη έχουν θεσπίσει ελαφρά αυστηρότερους κανόνες για τη διαφήμιση οινοπνευματωδών ποτών, που αφορούν τα κανάλια, τα διαφημιζόμενα προϊόντα ή χρονοθυρίδες εκπομπής.

Παιδιά
Σύμφωνα με την οδηγία, οι οπτικοακουστικές εμπορικές ανακοινώσεις απαγορεύεται να θίγουν ηθικά ή σωματικά τους ανηλίκους. Αυτό σημαίνει ότι δεν πρέπει άμεσα να προτρέπουν τους ανηλίκους στην αγορά ή ενοικίαση προϊόντων ή υπηρεσιών εκμεταλλευόμενες την απειρία ή την ευπιστία τους· να ενθαρρύνουν ευθέως τους ανηλίκους να πείσουν τους γονείς τους ή άλλους να αγοράσουν τα αγαθά ή υπηρεσίες που διαφημίζονται· να εκμεταλλεύονται την ιδιαίτερη εμπιστοσύνη των ανηλίκων στους γονείς, τους δασκάλους ή άλλα πρόσωπα ή να παρουσιάζουν αναίτια ανήλικους σε επικίνδυνες καταστάσεις.

Από την ανάλυση περιεχομένου των 100 συχνότερα μεταδιδόμενων διαφημιστικών μηνυμάτων προέκυψε ότι σπάνια παραβιάστηκαν οι διατάξεις της οδηγίας που αφορούν την προστασία των ανηλίκων από τη διαφήμιση. Όπως και στη διαφήμιση οινοπνευματωδών, εξαιτίας της λεπτομερούς διατύπωσης των σχετικών διατάξεων σημειώνονται λίγες παραβάσεις της οδηγίας. Φαίνεται, ωστόσο, ότι οι διαφημιστικές τεχνικές που προορίζονται για ανηλίκους χρησιμοποιούνται συχνά στην τηλεοπτική διαφήμιση.

Πέντε κράτη μέλη απαγορεύουν τη διαφήμιση σε παιδικά προγράμματα. Τέσσερα κράτη μέλη επιβάλλουν μερική απαγόρευση ή άλλους περιορισμούς σχετικά με τη διαφήμιση σε παιδικά προγράμματα, είτε κατά τη διάρκεια συγκεκριμένων χρονικών ζωνών ή για συγκεκριμένα προϊόντα, ενώ εφτά κράτη μέλη απαγορεύουν την προβολή των λογοτύπων των χορηγών σε παιδικά προγράμματα.

Διακρίσεις
Στην έκθεση αναλύονται επίσης οι διακρίσεις λόγω φύλου και τα στερεότυπα των φύλων στις 100 συχνότερα μεταδιδόμενα διαφημιστικά μηνύματα σε οκτώ κράτη μέλη. Στερεοτυπική εκπροσώπηση των ρόλων των δύο φύλων διαπιστώθηκε σε ποσοστό 21% έως 36% των μηνυμάτων που αναλύθηκαν. Ωστόσο, σε μερικά κράτη μέλη, ορισμένες θέσεις, επαγγέλματα ή προϊόντα συσχετίζονται πιο συστηματικά με ένα συγκεκριμένο φύλο από ό,τι σε άλλα κράτη μέλη. Η έκθεση έδειξε ότι καμία από τις εξεταζόμενες χώρες δεν είναι υπεράνω τέτοιων στερεοτυπικών παραστάσεων.

Ενόψει των παραπάνω, η Επιτροπή θα παρακολουθεί περαιτέρω την εφαρμογή των κανόνων διαφήμισης στα κράτη μέλη, ενώ το 2013 πρόκειται να επικαιροποιήσει την ερμηνευτική ανακοίνωσή της σχετικά με ορισμένες πτυχές των διατάξεων περί τηλεοπτικής διαφήμισης.

Συνδεδεμένη τηλεόραση
Με τη συνδεδεμένη ή υβριδική τηλεόραση διανοίγεται μια νέα φάση στη διαδικασία που είναι γνωστή ως «σύγκλιση», που φέρνει σε επαφή το διαδίκτυο και τις ραδιοτηλεοπτικές εκπομπές. Ενώ ορισμένοι πάροχοι προσφέρουν περιορισμένο αριθμό εφαρμογών χωρίς πραγματική πρόσβαση στο διαδίκτυο, άλλοι παρέχουν ελεύθερη πρόσβαση σε οπτικοακουστικό περιεχόμενο μέσω του διαδικτύου. Η προσθήκη διαδικτυακής συνδετικότητας στις συμβατικές τηλεοπτικές συσκευές παρέχει στο χρήστη τη δυνατότητα να επιλέξει τίτλους από μια αρχειοθήκη προγραμμάτων και πρόσθετες κατά παραγγελία υπηρεσίες, καθώς και διαδικτυακό περιεχόμενο.

Οι υπηρεσίες συνδεδεμένης τηλεόρασης υπάρχουν επί του παρόντος στη Γερμανία και την Ιταλία, ενώ επίκειται η εισαγωγή τους στη Γαλλία και το Ηνωμένο Βασίλειο. Παρά το γεγονός ότι πολλές από τις τηλεοπτικές συσκευές που πωλούνται σήμερα μπορούν να συνδεθούν διαδικτυακά, μόνο το 20% έως 30% είναι πράγματι συνδεδεμένες. Στην Ευρώπη λειτουργούν σήμερα 47 εκατομμύρια συνδεδεμένες οικιακές συσκευές, όπου συμπεριλαμβάνονται συνδεδεμένες τηλεοράσεις, κονσόλες παιχνιδιών, αυτόνομοι τηλεοπτικοί αποκωδικοποιητές, συσκευές ανάγνωσης δίσκων Blu-ray και αποκωδικοποιητές συνδρομητικής τηλεόρασης. Καθώς διευρύνεται ο αριθμός των πολιτών που έχουν πρόσβαση σε υψηλότερες ταχύτητες στο διαδίκτυο, και αυξάνονται οι συνδεδεμένες συσκευές και το διαθέσιμο περιεχόμενο, βάσιμα αναμένεται ότι κατά τα αμέσως επόμενα χρόνια η συνδεδεμένη τηλεόραση θα γνωρίσει σχετικά γρήγορη ανάπτυξη.

Για να εξασφαλιστεί ότι οι ευρωπαίοι πολίτες θα επωφεληθούν πλήρως από τις νέες αυτές υπηρεσίες και ότι θα αποκτήσουν ποιοτική πρόσβαση σε οπτικοακουστικά έργα μέσω συνδεδεμένων συσκευών, με ταυτόχρονη επαρκή προστασία τους, η Επιτροπή πρόκειται έως το τέλος του 2012 να δρομολογήσει σχετική δημόσια διαβούλευση.

Ιστορικό
Με το άρθρο 33 της οδηγίας καλείται η Επιτροπή να υποβάλλει τακτικά στο Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο, το Συμβούλιο και την Ευρωπαϊκή Οικονομική και Κοινωνική Επιτροπή έκθεση σχετικά με την εφαρμογή της οδηγίας. Αυτή είναι η πρώτη έκθεση εφαρμογής για την οδηγία που αφορά τις υπηρεσίες οπτικοακουστικών μέσων και καλύπτει την περίοδο 2009-2010.

Το πρώτο μέρος της έκθεσης εξετάζει αναδρομικά την εφαρμογή της οδηγίας, συμπεριλαμβανομένων ζητημάτων σχετικά με την αποτελεσματικότητα των ποιοτικών κανόνων διαφήμισης σε έναν τομέα όπου η προσφορά διαφήμισης και η ανταπόκριση των ατόμων σε αυτήν μεταβάλλονται.

Όπου στην αξιολόγηση εντοπίζονται περιθώρια για βελτίωση, τούτο δεν αποδυναμώνει τη λογική παρέμβασης της οδηγίας, αλλά απαιτούνται πιο αποτελεσματικά μέσα. Η έκθεση χρησιμεύει συνεπώς ως δομοστοιχείο για την ενίσχυση της τεκμηρίωσης προς το σκοπό αυτό.

Στο δεύτερο μέρος εξετάζεται προοπτικά η επιρροή σημαντικών τεχνολογικών αλλαγών στο ρυθμιστικό πλαίσιο, καθώς παρατηρείται ταχεία σύγκλιση των παραδοσιακών ραδιοτηλεοπτικών εκπομπών και του διαδικτύου.

Χρήσιμοι σύνδεσμοι
Η έκθεση εφαρμογής

http://ec.europa.eu/avpolicy/reg/tvwf/implementation/reports/index_en.htm

ΑΛΛΑ ΑΡΘΡΑ ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ

Η ΑΓΟΡΑ ΣΗΜΕΡΑ

  • Kathrein UFOpro & UFOprolite

    Kathrein UFOpro & UFOprolite

    Τα υψηλής ποιότητας προϊόντα που διαθέτει η ΛΥΡΑ ΑΕΒΕ είναι σχεδιασμένα για εφαρμογές διανομής τηλεοπτικών και ραδιοφωνικών σημάτων σε ξενοδοχεία, στάδια, νοσοκομεία, κρουαζιερόπλοια, ενοικιαζόμεν...
  • Emme Esse 87435

    Emme Esse 87435

    Η εταιρεία AstraSat ανακοινώνει την παραλαβή του Emme Esse 87435. Πρόκειται για ένα ψηφιακό modulator που λαμβάνει ένα HDMI σήμα από δορυφορικό / επίγειο δέκτη, DVD player, κάμερα ασφαλείας ή οποι...
  • Ekselans CPE 1200-OLP

    Ekselans CPE 1200-OLP

    Η Ekselans διαθέτει – μεταξύ άλλων – πλήρη γκάμα Access Points για κάθε είδους οικιακή ή επαγγελματική εφαρμογή. Ένα από τα αξιόλογα Access Points της Ekselans είναι το CPE 1200-OLP, το οποίο υποσ...
  • Nedis SFIND100BK

    Nedis SFIND100BK

    Συνδέστε τον μετρητή με ένα LNB και έναν δορυφορικό δέκτη και βρείτε την κατάλληλη θέση / γωνία για το κάτοπτρό σας, εύκολα και γρήγορα. Διαθέτει οθόνη αναλογικής ένδειξης με οπίσθιο φωτισμό. Επιπ...
  • Kathrein MS & MP series

    Kathrein MS & MP series

    Η εταιρεία ΛΥΡΑ ΑΕΒΕ ανακοινώνει νέα παραλαβή των σειρών ερμαρίων - ντουλαπιών MS και MP της γερμανικής Kathrein. Η σειρά MS περιλαμβάνει υψηλής ποιότητας ερμάρια - ντουλάπια τοποθέτησης και σ...
  • Engel MV7400

    Engel MV7400

    Η εταιρεία AstraSat ανακοινώνει την παραλαβή του HDMI switch Engel MV7400. Πρόκειται για έναν διαχωριστή HDMI σημάτων από 4 εισόδους σε 1 έξοδο, με μέγιστη ανάλυση Full HD 1080p. Είναι συμβατό με ...
  • Ikusi Flow Smart Headend

    Ikusi Flow Smart Headend

    Το Ikusi Flow Smart Headend της ισπανικής Ikusi, λειτουργεί ήδη σε εκατοντάδες ξενοδοχειακές μονάδες στην Ελλάδα και δεκάδες χιλιάδες στο εξωτερικό, καθώς αποτελεί ένα υπόδειγμα τεχνολογίας διανομ...
  • Kathrein LCD 115 A+ & LCD 130 A+

    Kathrein LCD 115 A+ & LCD 130 A+

    Η εταιρεία ΛΥΡΑ ΑΕΒΕ ανακοινώνει νέα παραλαβή των ομοαξονικών καλωδίων LCD 115 A+ και LCD 130 A+ της γερμανικής Kathrein. Πρόκειται για καλώδια πολύ υψηλής ποιότητας που είναι δοκιμασμένα και πιστ...
  • V-Tech Z2024 H265

    V-Tech Z2024 H265

    Νέος επίγειος ψηφιακός δέκτης από την AstraSat! Πρόκειται για τον V-Tech Z2024 H265, ο οποίος είναι ένας δέκτης MPEG4 με έξοδο HDMI και ανάλυση Full HD (1080p). Χάρη στο νέας γενιάς tuner του (μάρ...
  • Nedis TVSM5120GY

    Nedis TVSM5120GY

    Η επιτραπέζια full motion βάση της Nedis είναι κατάλληλη για τηλεοράσεις από 37” έως 75”, με VESA 200x200, 300x200, 300x300, 400x200, 400x300, 400x400, 600x400 και μέγιστο βάρος 40kg. Διαθέτει μια...
  • Anga PS series

    Anga PS series

    Η εταιρεία Stam Electronics ανακοινώνει νέα παραλαβή σειράς ποιοτικών κεραιών Anga. Πρόκειται για τη σειρά PS, η οποία περιλαμβάνει εξωτερικές και εσωτερικές κεραίες που είναι κατάλληλες για επίγε...
  • Promax RANGER: Διαθέσιμη η τρίτη ομάδα εκπαιδευτικών video για τη δημοφιλή σειρά πεδιομέτρων

    Promax RANGER: Διαθέσιμη η τρίτη ομάδα εκπαιδευτικών video για τη δημοφιλή σειρά πεδιομέτρων

    Είναι πλέον διαθέσιμη η τρίτη ομάδα εκπαιδευτικών video με ελληνική περιγραφή για τα πεδιόμετρα Promax RANGER. Τα συγκεκριμένα video έχουν προστεθεί στην Playlist Πεδιόμετρα RANGER - Εκπαιδευτικά ...

ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΤΕΥΧΟΣ

  • Ψηφιακή Τηλεόραση, Μάρτιος 2024

    Ψηφιακή Τηλεόραση, Μάρτιος 2024

    Κυκλοφορεί το νέο τεύχος Μαρτίου 2024 του περιοδικού "Ψηφιακή Τηλεόραση" μαζί με το "Security Report" Το νέο τεύχος Μαρτίου του περιοδικού «Ψηφιακή Τηλεόραση» κυκλοφορεί πάντα μαζί με το περιοδ...
  • Κανάλια με υβριδική τηλεόραση στην Ελλάδα

    Κανάλια με υβριδική τηλεόραση στην Ελλάδα

    Η κατανάλωση των προγραμμάτων που μεταδίδουν οι ελεύθεροι τηλεοπτικοί σταθμοί έχει γίνει σήμερα πιο εύκολη και πιο άμεση για τον τηλεθεατή, σε σχέση με το – όχι και τόσο μακρινό – παρελθόν. Ο παρα...
  • Τηλεοπτικό περιεχόμενο για όλους!

    Τηλεοπτικό περιεχόμενο για όλους!

    Με την πάροδο του χρόνου αυξάνονται όλο και περισσότερο οι χρήστες της συνδρομητικής τηλεόρασης. Αυτό συμβαίνει γιατί η πρόσβαση καθίσταται εφικτή από οποιαδήποτε συσκευή, σε οποιαδήποτε χρονική σ...
  • Sat & Zap, Μάρτιος 2024

    Sat & Zap, Μάρτιος 2024

    Αρκετά νέα κανάλια στη δημοφιλή θέση στις 13 ανατολικά και 2 τουρκοκυπριακά στις 42 και 46 ανατολικά. Μικρό το ενδιαφέρον σε ελεύθερα κανάλια. 92 News UK Astra 2G – 28.2 East 11.523H ...