ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Η ελβετική καλωδιακή τηλεόραση χάνει πελάτες

Οι Ελβετοί πάροχοι καλωδιακών υπηρεσιών σημείωσαν αύξηση στον αριθμό συνδρομητών στις τηλεφωνικές και διαδικτυακές υπηρεσίες, αλλά έχασαν πελάτες της καλωδιακής τηλεόρασης. Παρόλα αυτά με μερίδιο αγοράς που φτάνει το 66% (2,69 εκατομμύρια πελάτες) η καλωδιακή τηλεόραση παραμένει η κυρίαρχη μορφή λήψης τηλεοπτικών προγραμμάτων, σύμφωνα με…Οι Ελβετοί πάροχοι καλωδιακών υπηρεσιών σημείωσαν αύξηση στον αριθμό συνδρομητών στις τηλεφωνικές και διαδικτυακές υπηρεσίες, αλλά έχασαν πελάτες της καλωδιακής τηλεόρασης. Παρόλα αυτά με μερίδιο αγοράς που φτάνει το 66% (2,69 εκατομμύρια πελάτες) η καλωδιακή τηλεόραση παραμένει η κυρίαρχη μορφή λήψης τηλεοπτικών προγραμμάτων, σύμφωνα με την ελβετική ένωση καλωδιακών παρόχων Swisscable.
Ο ισχυρότερος ανταγωνιστής, η Swisscom, αύξησε τον αριθμό των πελατών της στην IPTV πλατφόρμα Swisscom TV στο ένα εκατομμύριο το 2013, παίρνοντας το 23% της αγοράς. H Sunrise TV με 70.000 πελάτες πλησιάζει το 2%, η δορυφορική λήψη χρησιμοποιείται από 315.000 νοικοκυριά (8%) και η επίγεια ψηφιακή τηλεόραση φτάνει σε 35.000 νοικοκυριά (λιγότερο από 1%).
Λόγω του έντονου ανταγωνισμού από τις υπηρεσίες IPTV, οι ελβετικές καλωδιακές εταιρείες έχασαν 57.600 πελάτες από τις τηλεοπτικές τους υπηρεσίες το 2013, μία μείωση 2,1% σε σχέση με το 2012. Ο αριθμός των χρηστών internet αυξήθηκε κατά 104.300, φτάνοντας το 1.05 εκατομμύρια, μία αύξηση 11% σε σχέση με το 2012. Σε ό,τι αφορά τις τηλεφωνικές υπηρεσίες οι καλωδιακοί πάροχοι κέρδισαν 68.700 νέους πελάτες.
Πηγή: rapidtvnews.com